פארק שעשועים איטליה

פארקי מים באגם גארדה

אגם גארדה – אחד מהמקומות הפופולאריים לנופש משפחתי באיטליה ובאירופה כולה. סביב אגם תמצאו מספר רב של אטרקציות לכל המשפחה: ספארי, רכבלים, פארק חבלים, רכיבת סוסים, פארק שעשועים הגדול באיטליה וכמובן פארקי מים. פרטים נוספים על אטרקציות ומסלולים של אגם גארדה.

פארק מים "Cavour" באגם גארדה

פארק המים Cavour ממוקם ב-Valeggio sul Mincio, במרחק של 12 ק"מ בלבד מפסקיירה (Pesqueira). יותר מ-150,000 מ"ר של שטחים ירוקים מחכים לאורחי הפארק.

זהו מקום נפלא לבקר בו עם כל המשפחה. כאן תוכלו לחוות הרפתקאות מרתקות ביער הגשם או באי בודד, בו נמצאות שתי לגונות יפות עם משחקי מים, בריכת שחייה למבוגרים ולילדים ומגלשות שונות. פארק זה מתאים במיוחד לילדים קטנים!

חובבי הספורט ימצאו בשטח של הפארק מגרש טניס, מגרש כדורגל, טרמפולינות, טניס שולחן וכדורעף חופים. אחת האטרקציות המרתקות ביותר של פארק המים היא הקרחון, בו המבקרים יכולים לגלוש במגלשות על רקע של הנוף הארקטי הציורי. כמו כן, לילדים מתקיימות כאן פעילויות בידור מעניינות, משחקי מים, תחרויות ועוד הרבה דברים כיפיים.

מחיר כרטיסים:

ליום שלם:

  • מבוגר – 21 יורו;
  • ילדים בגילאי 3 עד 10 ופנסיונרים מגיל 65 – 15 יורו;

אחר הצהריים (מ-14.30):

  • מבוגר – 15 יורו;
  • ילדים וגמלאים מגיל 65 – 10 יורו;
  • ילדים מתחת לגיל שנתיים ואנשים עם מוגבלויות – חינם;

מידע נוסף ניתן למצוא באתר הרשמי של פארק המים.

שעות פעילות:

פארק המים פתוח כל יום מ-15 ביוני ל-5 בספטמבר בין השעות 10:00-19:00

דרכי הגעה:

ברכב: כביש מהיר A4 מילאנו-ונציה, יציאה – Peschiera del Garda, ואז נוסעים 12 ק"מ לכיוון Valeggio sul Mincio.

באוטובוס: כדי להגיע לפארק מ-Verona, צריך לקחת אוטובוס מס' 160שיוצא מתחנת Verona-Porta Nuova ולרדת אחרי שעה (31 תחנות) בתחנת Parco Acquatico. לאחר מכן, הולכים קילומטר (15 דקות) ברגל עד לפארק.

כדי להגיע לפארק מ-Sermione, תקחו אוטובוס LN026 ותיסעו 17 תחנות עד לתחנת Peschiera. תחלפו לאוטובוס מס' 46 ואחרי 8 תחנות, בתחנת Valeggio S. Rocco, עברו לאוטובוס מס' 160. תרדו אחרי 3 תחנות, בתחנת Parco Acquatico. לאחר מכן, הולכים קילומטר (15 דקות) ברגל עד לפארק.

פארק המים "Caneva" באגם גארדה

פארק המים Caneva ממוקם בפארק Movieland ומשתרע על שטח של כ-100,000 מ"ר. כאן תוכלו למצוא שפע של אטרקציות מרתקות באווירה של הים הקריבי עם מים צלולים, עצי דקל וחול לבן.

חובבי אקשן יהנו מאטרקציות מסחררות מרובות, כגון, טווין פיקס – רכבת הרים תלולה ומהירה, חור שחור, מגלשה כפולה "קמיקזה" ועוד הרבה דברים נוספים.

משפחות גדולות וקבוצת חברים ימצאו כאן מגלשות עם מספר מסלולים לגלישה קבוצתית. למבקרים הכי קטנים קיים בפארק מתחם מיוחד שמיועד במיוחד עבורם בשם "Babylagoon", בו הילדים יוכלו לחוות הרפתקאות עוצרות נשימה בסגנון פיראטים.

כמו כן, נמצאים בפארק בתי קפה ואזור נופש, בו אפשר לנוח על כסאות נוח או להשתתף בפעילויות בידור שונות.

מחיר כרטיסים:

  • מבוגר – 30 יורו;
  • ילדים עד גובה 140 ס"מ – 25 יורו;
  • ילדים בגובה מתחת ל-100 ס"מ – כניסה חינם.

תמורת 38 יורו ניתן לרכוש כרטיס שמאפשר להיכנס באותו יום גם לפארק המים Caneva וגם ל-Movieland.

כמו כן, אפשר לרכוש מנוי שבאמצעותו תוכלו לבקר בפארק Caneva ביום אחד וב-Movieland ביום השני.

מידע נוסף על מנוים ומבצעים ניתן למצוא באתר האינטרנט של הפארק.

 

שעות פעילות:

ממאי עד ספטמבר פארק המים Caneva פתוח כל יום מ-10.00 עד 18.00.

דרכי הגעה:

ברכב: כביש מהיר A4 מילאנו-ונציה, יציאה – Peschiera Del Garda, לאחר מכן עקבו אחר השילוט ovieland-CanevaworldM. או כביש מהיר A22, יציאה – Afi, לאחר מכן עקבו אחר השילוט Movieland-Canevaworld.

ברכבת: פארק המים נמצא במרחק של 5 ק"מ בלבד מתחנת הרכבת Peschiera Del Garda.

באוטובוס: כדי להגיע לפארק, צריך לקחת אוטובוס מס' 164 שיוצא מתחנת הרכבת Peschiera Del Garda ואחרי 10 דקות (5 תחנות) לרדת בתחנת Fossalta.

לאורך כל העונה פועל שירות הסעות חינם – אוטובוס שנוסע מתחנת Peschiera לפארק Movieland ובחזרה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל