השוואת מחירי טיסות לאורוגוואי

חוזרים לחו"ל – כך תמצאו את ביטוח הנסיעות המשתלם ביותר ל2021

שנת 2020 הייתה שנה מאתגרת מאוד עבור כולנו בשל התפרצות נגיף הקורונה. לא מעט אנשים חלמו על הרגע שבו השמיים יפתחו והם יוכלו לשוב ולבחור בחופשה חלומית בחו"ל או בטיול אטרקטיבי ומהנה. שנת 2021 הביאה עימה בשורות טובות יותר עבור חובבי חו"ל וכיום השמיים פתוחים עבור טיסות למגוון יעדים שונים. לפני טיסה לחו"ל כל אדם עסוק בכל הסידורים הנדרשים עבור הטיסה מבחינה טכנית. חשוב מאוד שבין כלל הסידורים שאתם מבצעים טרם אתם שבים לטוס, תהיה פעולה אחת חשובה מאוד: רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל שיתאים לכם ולאופי הנסיעה שלכם.

כיצד רוכשים בצורה נכונה ביטוח נסיעות לחו"ל?

אם החלטתם לטוס לחופשה מפנקת בחו"ל וסגרתם כבר את היעד ואת הזמן הנכון, זה הזמן שלכם לשים דגש על רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל שיתאים לכם. חשוב מאוד שתדעו שיש להתאים את ביטוח הנסיעות בהתאם ליעד שאתם טסים אליו. אם מדובר על נסיעות קניות יש להקפיד על כיסוי הולם לאובדן כבודה, בעיקר אם אתם מתכננים לרכוש מוצרי ערך, אם אתם טסים לחופשת סקי, כדאי מאוד שתבחרו בפוליסה שיש בה הרחבה לספורט חורף שתבטיח שתקבלו טיפול הולם במקרה של פציעה וכן, שהפוליסה תכיל גם כיסוי של איתור וחילוץ וכן פיצוי הולם במקרה של אובדן ציוד סקי יקר.

אם אתם מתכננים לבצע ספורט אתגרי בנסיעה שלכם, עליכם לרכוש כיסוי מתאים על מנת שלא למצוא את עצמכם במצב רפואי מורכב ללא מענה עולם או לחילופין על מנת שלא למצוא את עצמכם משלמים סכומי כסף גדולים מאוד על אשפוז, הטסה לארץ או טיפול רפואי. פוליסות של ספורט אתגרי מכסות מגוון רחב של פעילויות ספורט לרבות טיולי טרקטורונים, טיולי אופניים, סנפלינג ועוד

אם אתם יוצאים לטיול טבע באזורים מרוחקים במדינה כלשהי, כדאי שתרחיבו את הפוליסה שלכם ותדאגו שהיא תכיל כיסוי של חילוץ והצלה. מדובר על תוספת שיכולה להציל אתכם מאסון.

סוגי כיסויים נוספים שכדאי לרכוש בביטוח נסיעות לחול

עד כאן עסקנו בכל מה שקשור לטיולי ספורט מאתגרים וטיולי טבע מרוחקים, אך ביטוח נסיעות לחול צריך להיות מותאם עבורכם גם עבור מקרים נוספים. אם אתם לוקחים אתכם ציוד יקר, כדאי מאוד שתוסיפו לכיסויי הביטוח גם ביטוח כבודה. כיסוי זה יבטיח כי במקרה של אובדן או גניבה של כבודה תקבלו פיצוי כספי מתאים. חשוב מאוד לשים לב שביטוח כבודה לא מפצה במקרה של אובדן כסף מזומן, תכשיטים, כלי נגינה, מוצרי חשמל או משקפיים.

אם אתם אוהבים להזמין את כרטיס הטיסה שלכם זמן רב מראש, כדאי שתדאגו שהביטוח שלכם יכסה כיסוי לביטול או דחייה של טיסה, פיצוי במקרה שלא תוכלו להגיע לטיסה שהזמנתם מראש ועוד. ישנן חברות שידרשו מכם להוכיח כי ביטול הטיסה נעשה לא ביוזמתכם על מנת לקבל את הפיצוי המגיע לכם אף ישנן חברות שמציעות ביטוח על ביטול טיסה שנעשה מכל סיבה שהיא וכדאי לבחור בהן.

כיצד תבחרו ביטוח נסיעות לחול שיתאים לכם באופן מושלם?

כאמור, ביטוח נסיעות לחול חייב להתאים לאופי הנסיעה שלכם באופן מושלם ולכן, חשוב מאוד שתבצעו השוואה בין ביטוחי נסיעות לחול המציעות חברות ביטוח שונות, לרבות איזה כיסויים מציעה כל חברה ומהו המחיר של הפוליסה. כיצד תעשו זאת? באמצעות Wobi, החברה המובילה כיום להשוואת ורכישת מביטטוח  בצורה המהירה, הקלה והנוחה ביותר בדיגיטל.

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל