איים בעולם שאתם חייבים לנפוש בהם

יש מקומות ברחבי הגלובוס שפשוט חייבים לבקר בהם לפחות פעם אחת בחיים – והרבה מהמקומות האלו הם איים טרופים וייחודים שמפוזרים באוקיינוס ומלאים בקסם, טבע ויופי שפשוט חייבים לראות בעיניים. אם אתם מחפשים את האי הבא שאתם חייבים לנפוש בו, קבלו ארבעה איים שאסור לכם לפספס!

האי מאהה

את הרשימה נפתח עם האיי מאהה שנמצא באיי סיישל. האי מאהה הוא האי הגדול ביותר בקבוצת האיים בסיישל, ובו גם שוכנת עיר הבירה של סיישל – ויקטוריה. באי הזה תוכלו למצוא הכל מהכל – נוף פראי ושמורות טבע ירוקות ומרהיבות (בהם תוכלו לשוטט, בין היתר, בין צבי ענק וג׳ונגלים פראיים), קולינריה קריאולית ייחודית, שווקים אותנטיים וכמובן חופים לבנים מדהימים וריזורטים מפנקים. אל האי מאהה מגיעים רוב המבקרים בסיישל, והוא מקום מרהיב שחייבים לנפוש בו לפחות פעם אחת.

האי לה דיג

אחרי שחקרתם את מאהה מכל הכיוונים, זה הזמן לצאת לכיוון אי נוסף השייך לאיי סיישל – האי לה דיג. האי לה דיג הוא אי הרבה יותר קטן ממאהה (שטחו 11 קמ"ר בלבד), אבל הוא אחד המקומות הכי מרהיבים לבקר בהם בסיישל, ובין כתליו תוכלו גם למצוא את החוף שנמצא פעם אחר פעם ברשימת החופים היפים ביותר בעולם – חוף Anse Source D'Argent. מלבד החופים היפהפיים שמכותרים בצוקים ירוקים ופראיים, באי לה דיג תוכלו לבקר בשמורות טבע, להנות מהתרבות הייחודית ומריזורטים מפנקים וכן להתנייד באמצעות אופניים בין האטרקציות השונות, שכן בלה דיג כמעט ואין כבישים ורכבים. אם אתם מחפשים חופשה שכולה נופים פראיים, שלווה ורוגע – זהו אי שאתם חייבים להגיע אליו.

האי מאלה

האי הבא ברשימה הוא האי מאלה באיים המלדיביים. האיים המלדיביים הם קבוצת איים עם יותר מאלף איים, כאשר האי מאלה הוא האי העיקרי ועיר הבירה של המלדיביים, בה נוחתים מרבית התיירים שמגיעים למלדיביים. האי מאלה הוא ייחודי מאוד ומלא באופי ותרבות, והוא כולל סמטאות צרות ומתוקות, בתים צבעוניים ואווירה תוססת וייחודית. במאלה תוכלו לבקר באטרקציות כמו המוזיאון הלאומי, המסגד הגדול והמרשים ביותר במלדיביים, וכן לקפוץ בשיט קצרצר למגוון איים בודדים קרובים. האי מציע גם חופים יפהייפים, שווקים אותנטיים, מסעדות, ריזורטים ושופינג, וממנו ניתן להגיע לאיים האחרים הפזורים מסביב, ולהנות מחופשת גן עדן באיים בודדים מרהיבים.

האי מאוריציוס

עוד אי שלא כדאי לפספס הוא מאוריציוס. מאוריציוס הוא מדינת אי באוקיינוס ההודי, אי קסום ומופלא, עליו מארק טווין אמר את משפטו המפורסם: "בראשית ברא אלוהים את מאוריציוס ולאחר מכן את גן העדן". במאוריציוס תהנו מחופשת גן עדן קלאסית של ריזורטים מפנקים וחופים לבנים, אך מעבר לזה תמצאו גם תרבות מאוד ייחודית (כחלק מחילופי השלטונות במקום) שמתבטאת בקולינריה המיוחדת, בשווקים ובתושבים עצמם, וכן גם טבע מרהיב כמו הרי געש, אפר וולקני, מפלים ושמורות טבע פראיות לצד אטרקציות ימיות כמו דיג וצלילות.

 

חברת ספיריט הפקות עולם הינה החברה המובילה בישראל ליעדים אקזוטיים. לתכנון חופשה מרגשת באחד האיים בליווי אישי ומקצועי צרו קשר עם מומחים.

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל