הקסם של תחילת החורף באילת

אילת היא עיר הנופש האהובה בדרום, שמקבלת אליה בזרועות פתוחות נופשים ומטיילים מכל הסוגים. רבים מעדיפים להגיע אליה בימי הקיץ, בזכות חוף הים ובתי המלון הרבים, אבל מה אם נציע לכם דווקא לשבור את השגרה ולסגור חופשה באילת במקום? כאשר מזג האוויר נעים וחמים והעיר פחות עמוסה. משוניות אלמוגים מדהימות אליהן ניתן לצלול גם בתקופה זו של השנה (עם חליפות מחממות כמובן), ועד טיולי מדבר במזג אוויר נעים יותר, יש באילת החורפית קסם שהגיע גם הזמן שלכם, לגלות.

למה כדאי לכם לסגור חופשה באילת דווקא עכשיו?

  • המחירים נגישים יותר – אם תמיד פנטזתם על בתי המלון הכי שווים בעיר אבל מעולם לא הצלחתם להגיע אליהם בשל המחירים הגבוהים בקיץ, עכשיו זו ההזדמנות שלכם! הרי בתי המלון עדיין צריכים להמשיך לעבוד, מה שאומר שהם כנראה יורידו מחירים כדי למשוך נופשים. כלומר, אתם לא רק סוגרים חופשה באילת אלא שאתם עומדים לגלות בעצמכם את המלונות המובילים בעיר ואולי, להתמכר לרף הגבוה שאתם עומדים להציב לעצמכם. בנוסף, שווה לבדוק דילים משתלמים המיוחדים לעונות שאינן-קיץ.
  • המלון רגוע יותר – מכירים את זה שאתם קמים בבוקר, במיטת בית המלון המפנקת שלכם, יורדים בהתרגשות רבה לארוחת הבוקר ומגלים שלא רק שעליכם להמתין דקות ארוכות עד שיתפנה שולחן, אלא שלא תמיד נשארה המנה שרציתם לנסות? ובכן, זה לא קורה בתחילת החורף, מכיוון שהמלונות ריקים. תארו לכם חדר אוכל שקט ורגוע, ללא צעקות ורעש מכל הכיוונים. בריכה שבה אפשר לשחות הלוך ושוב מבלי להיתקל באורח אחר. נשמע כמו חלום, נכון?
  • בלי עומס – לא מדובר בתקופת הקיץ אלא, מחוץ לעונה. אתם תראו שגם אם מדובר ב"קצת" מחוץ לעונה ולא הרבה מעבר, כבר אז העיר תהיה הרבה פחות עמוסה! במקום לעמוד בתורים לבתי הקפה והמסעדות, להגיע לחוף ולגלות שלא רק שאין כיסאות פנויים אלא שאפילו ריבוע חול ריק למגבת שלכם הוא מצרך נדיר, לפתע הקצב איטי ונעים יותר.
  • האטרקציות – זוכרים את הפעם ההיא שנסעתם למצפה התת ימי עם הילדים והצלחתם רק בקושי ליהנות מהגלריות והאקווריומים, בשל עומס האנשים? ובכן, תתכוננו, כי גם האטרקציות התרוקנו מהמוני האדם שפקדו אותן בקיץ. כעת, אתם עומדים ליהנות מהן בעצמכם; ברוגע, בנחת, בלי לחץ, בלי עומס. רק אתם, ושאר נופשים החכמים סביבכם.
  • לצאת מהעיר – אם כבר אטרקציות, מתי בפעם האחרונה יצאתם לטייל מחוץ לאילת? הטבע המדברי המהמם, החי בר ביוטבתה, פארק תמנע ועוד רבים ונפלאים. בדיוק כמו האטרקציות בעיר עצמה, גם אלו התרוקנו מהמוני האנשים וכעת, מחכות לכם שתגלו אותן. למיטיבי לכת, ניתן לסגור טיול חד יומי לפטרה – פלא עולם עתיק שנמצא בירדן, ויוסיף לא מעט עניין לנופש שלכם.
  • והשופינג מה אתו? – חופשה באילת היא חופשה של שופינג. נו, אתם יודעים, אין מע"מ! גם כאן, בעוד שהקניונים מלאים באנשים בימי הקיץ כך שלפעמים אי אפשר אפילו להיכנס לחנויות מסוימות, ברגע שמסתיימת העונה הקניון כולו עומד לרשותכם, וזה לא שהמבצעים נעצרים.

חופשה עם מחשבה

בסופו של דבר, חופשה באילת בתחילת החורף היא רעיון שטומן מאחוריו לא מעט מחשבה ותכנון, אבל מצד שני גם הרבה פחות. כי בעוד שבתקופת הקיץ העמוסה יהיה עליכם לתכנן את היום לפי שעות כך שתעמדו כמה שפחות בתורים ובעומס, תחילת החורף מאפשרת הרבה יותר מרווח נשימה וספונטניות. הרבה פחות עומס, מחירים נגישים יותר, ומזג אוויר נהדר. מגיע לכם להתפנק, בואו לאילת.

קרדיט תמונה יח"צ

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל