המבוטחים מדרגים, איזה ביטוח נסיעות הכי מומלץ?

בשיתוף שוק הביטוח, השוואת ביטוחי נסיעות

לקראת כל טיסה לחו"ל, בין אם עבור חופשה, עסקים, ביקורים משפחתיים או כל מטרה אחרת, חשוב מאוד לרכוש ביטוח נסיעות. ביטוח מסוג זה יכסה אותנו בכל הנוגע להוצאות עבור בדיקות וטיפולים רפואיים בעת השהייה מחוץ לישראל, במידה ונזדקק לכך. הוא יכול גם להגן עלינו מפני אובדן של הכבודה שלנו, ביטול או דחייה של הטיסות, אובדן של המחשב הנייד או הפלאפון וכיוצ"ב. לפני שעולים למטוס כדאי להבין איזה ביטוח הוא הטוב והמשתלם ביותר עבורנו, מבין שלל הפוליסות השונות שמציעות חברות הביטוח בארץ.

כיצד נמצא את ביטוח הנסיעות הטוב, המקיף והמתאים ביותר? הכירו את "הביטוח הבטוח"

כמו עם כל מוצר או שירות חשוב אחר, גם במקרה של רכישת ביטוח נסיעות לחול חשוב קודם כל לערוך השוואת מחירים, אך כזו מפורטת ומושכלת אשר לוקחת בחשבון את הפרמטרים הרבים והשונים החשובים במקרה זה.

כיצד מומלץ לעשות זאת? ובכן, אם תפנו בנפרד לכל חברת ביטוח ותנסו לקבל הצעת מחיר תגלו מהר מאוד שזה לוקח המון זמן ומאמץ, וכי לא בהכרח מדובר בהשוואה מושכלת ומפורטת אשר לוקחת בחשבון את כל ההבדלים בין החברות השונות, הנוגעים לפרמטרים הרלבנטיים.

לכן, מומלץ בחום לנסות פלטפורמות ייעודיות המתמחות בביצוע השוואות מחירי ביטוחים.

"שוק הביטוח" היא פלטפורמה מסוג זה, המתמחה בהשוואות ביטוחים באופן כללי ובהשוואת ביטוחי נסיעות בפרט. ההשוואות שמבצע אתר זה לוקחות בחשבון פרמטרים רלבנטיים כמו סוג וגובה הכיסויים שמציעה כל חברת ביטוח, התעריף היומי עבור המדינות אליהן אתם טסים ועוד.

דירוג מפורט של חברות הביטוח על פי המלצות וחוות דעת של לקוחות עבר רבים

מלבד לביצוע השוואות מקיפות ומושכלות של מחירי ביטוחי נסיעות, ניתן למצוא באתר "שוק הביטוח" גם את "הביטוח הבטוח" – דירוג של חברות הביטוח השונות הנעשה על פי ההמלצות וחוות הדעת המפורטות של לקוחות עבר רבים, אשר רכשו בשנים האחרונות ביטוחי נסיעות, ובחלק מן המקרים גם נאלצו להפעיל אותם.

דירוג חברות הביטוח מסתמך על שלושה פרמטרים עיקריים:

  1. היחס בין עלות הפוליסה לבין סוג והיקף הכיסויים הנכללים בה
  2. חוויית הלקוח ושירות הלקוחות שהעניקה חברת הביטוח
  3. טיפול בתביעות (במידה והיו כאלו).

 

שלושת הקריטריונים הללו הם מהרלבנטיים והחשובים ביותר עבור כל לקוח אשר רוכש ביטוח נסיעות לחו"ל – רובנו נכווינו בעבר כתוצאה מהאינטראקציה בינינו לבין חברת הביטוח כאשר נדרשנו להפעיל את הביטוח ובאמת לקבל ממנו משהו חזרה, כך שדירוג החברות על פי הדרך בה טיפלו בפועל בתביעות קודמות נותן לנו אינדיקציה מצוינת בנוגע לכך. כמו כן, פוליסות שונות כוללות כיסויים שונים ובהיקפים (סכומים מקסימליים) שונים, והתעריף היומי שגובה כל חברת ביטוח עשוי להיות שונה. לכן גם קריטריון זה, של היחס בין העלות לבין התועלת (סוג וגובה הכיסויים) רלבנטי ביותר עבור כל מי שרוכש ביטוח נסיעות. וכמובן שגם חוויית הלקוח והשירות שהעניקה החברה הוא קריטריון חשוב ומרכזי, בכל שירות שאנחנו רוכשים…

לסיכום, בצעו השוואת מחירים מושכלת ומקיפה והשתמשו בדירוג של הביטוח הבטוח, על מנת להבין איזו פוליסת ביטוח נסיעות היא הטובה והמתאימה ביותר עבורכם.

שתהיה טיסה שקטה, בטוחה ונעימה

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל