אגם גארדה – חופשה משפחתית מושלמת

אם במקרה תהית איך טיול לחו"ל עם הילדים יכול להפוך לחופשה אמיתית, מהנה ומעשירה עבור כולם – החל מילדים ועד המתבגרים והמבוגרים שבחבורה, אגם גארדה שבאיטליה הוא היעד המושלם לחופשה שכזו. בין אם אנו מעוניינים באטרקציות כמו לונה פארק ושייט משפחתי, או מחפשים את המטבח המקומי ואת הרגעים הקטנים של השקט והיופי הציורי – כל אחד ואחת מאיתנו ימצא את מה שהוא חיפש, בטיול אחד.

טיילת, שייט ורכבל – תחבורה מגוונת ונגישה

מגוון אמצעי התחבורה שמסייעים לנו לעבור ממקום למקום באזור הם חוויה בפני עצמה. הטיילת הרגלית חושפת בפנינו את החיים בעיר, בעוד השייט בין אזור לאזור הוא מחשבה חדשה על התניידות בתוך עיר שעובדת באופן שונה מכל מה שאנו מכירים. לזה נוסי את הרכבל שחושף בפנינו נופים עוצרי נשימה של טבע ועירוניות והאופן הייחודי בו הם יכולים לעבוד ביחד.

אגם גארדה  האגם הגדול באיטליה – אבל לא היחיד

האגם הגדול ביותר נמצא בצפון איטליה ובחירה בו כיעד הטיול המשפחתי שלך יחשוף בפניך עולם שלם של אגמים, כשלכל אחד ואחד מהם יש משהו אחר וייחודי להציע למשפחה שלך. כחלק ממסלול הטיול של אגם גארדה, נראה בדרך גם אגמים קטנים שניתן לפרוש מגבת ולהתחמם תחת השמש האיטלקית, לשחות ולהנות ממשחקי מים המתאימים לכל המשפחה. אגם כזה לדוגמה הוא אגם טנו, בו אפשר לבלות במשך שעות לצד המים, כשבמקום אבנים או חול שנשאר בנעליים, נפגוש דשא וצמחיה מקומית שהופכת את השהות לצד האגם לשונה בתכלית ממה שאנו מכירים. ניתן לשחות בו, לשוט בסירה או לשבת לצידו ולהנות באופן שקט ובטוח מהטבע היפהפה הזה.

מקומות מומלצים עבור משפחות

קשה להצביע על יעדים ספציפיים שעשויים לענות על צרכי המשפחה במהלך טיול בחו"ל, כי צפון איטליה ואזור אגם גארדה בפרט הם מקומות נגישים, נעימים ומרובי אטרקציות לכל גיל ולכל שלב בחיים. אם בכל זאת נעשה מאמץ לברור בין שלל האטרקציות נבחר את אזור ריבה דל גארדה ואת ברדולינו.

  • ריבה דל גארדה היא הפנינה של גארדה, הררית ותוססת, משלבת ישן וחדש, מארחת פסטיבל עונתי של רוחבי אופניים ומציעה עירוב תרבויות שמתבטא בתרבות הרחוב והארכיטקטורה המקיפה אותה. לצד זה,
  • העיירה ברדולינו היא עיירה נוספת בסביבת האגם, משויכת למחוז ורונה. נינוחה ולא צפופה, מארחת פסטיבלים שונים לאורך השנה (שווה לבדוק בהתאם לכל תקופה), ליהנות מתעשיית היין הענפה באזור ומהמטעים והצמחייה המקיפה אותה.

טיפים מנצחים לטיול בחו"ל עם הילדים

חופשה משפחתית עם ילדים היא חופשה שמומלץ להתכונן אליה בראש קצת אחר. התכנון ממוקם בראש סדר העדיפויות, גם אם תמיד אהבנו לטייל באופן ספונטני. כדי להפוך את החופשה לנעימה, קלה וזורמת יותר, אלו כמה נקודות שמומלץ לקחת בחשבון:

כל מה שאפשר להזמין מראש – להזמין!

בין אם מדובר בכרטיסים למעבורות, בתי מלון, צימרים או אכסניות – מומלץ להתכונן מבעוד מועד גם אם התקופה בה בוחרים לטייל איננה עמוסה.

לקחת בחשבון את הזמן המקומי

האיטלקים נוהגים לצאת להפסקה במהלך היום, לרוב סביב השעה 16:00 וזה כולל מסעדות, בתי עסק, חנויות ואטרקציות. אם בוחרים לטייל מחוץ לעונת התיירות המוכרת, יש לקחת זאת בחשבון ולהצטייד בארוחת צהריים ותוכנית עצמאית לכל המשפחה, שלא לוקחת בחשבון אטרקציות תיירותיות.

לבחון מראש אפשרויות חניה

במקום הלינה וגם בנקודות בהן נרצה להיפרד מהרכב השכור ולהתפנות לאטרקציות המוכרות. בערים שונות קיימים אזורים בהם לא ניתן להיכנס אליהן כתיירים עם רכב, או שמורות טבע ואגמים שהגישה אליהם מוגבלת. כדי להימנע מהפתעות מיותרות ומתסכלות – חשוב להיות מודעים לאזורי החניה המותרים מראש ולתכנן את מסלול הטיול בהתאם.

ארוחות – לא רק במסעדה

במקרים רבים, ילדים קטנים עלולים לאבד סבלנות מהר מאוד במהלך ישיבה משפחתית במסעדה. לכן, מומלץ לתבל את החופשה בחו"ל בפיקניקים באזורים בטבע שמאפשרים זאת, במיוחד באזורים כמו אגם גארדה והאגמים הסובבים אותו. זו אפשרות נהדרת להוציא אנרגיות, לאכול טוב ולצפות בנוף עוצר נשימה.

לתכנן את החופשה המשפחתית המושלמת בראש שקט

תכנון חופשה משפחתית יכול להיות כאב ראש לא קטן. הניסיון לקחת בחשבון כל פרט ופרט, לדאוג למעטפת וגם לפרטים הקטנים ולנסות להוציא לפועל את החופשה ממנה תהנה הקטנה, שני המתבגרים וגם הסבא והסבתא – בשביל שכל זה יקרה באמת, מומלץ לפנות לחברת נסיעות המתמחה בתחום. חברת הנסיעות YPAYMORE היא חברה המתמחה בארגון ותכנון נסיעות לכל המשפחה ולוקחת בחשבון את כל הצרכים הייחודיים שלך. אם אגם גארדה הוא היעד שלך (או כל עיר מוכרת אחרת), אנו כאן לשירותך!

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל