מתכננים טיול איזי ריידר בחופש הגדול? אספנו בשבילכם את 3 החברות המובילות בתחום

אחת האטרקציות הפופולאריות ביותר בשנים האחרונות לפעילות בשטח, הם טיולי איזי ריידר. אטרקציה זו מושכת אליה צעירים ומבוגרים, אשר רוצים ליהנות מרכיבה בשטח בצורה בטוחה ונוחה, במגוון רחב של מקומות ברחבי הארץ.

מאמר זה יתחלק לשניים, כשבחלק הראשון נסביר מה זה טיולי איזי ריידר, מה היתרונות שלהם ומי יכול ונוהג לבצע אותם. ובחלק השני, אנחנו נציג סקירה של שלוש חברות מובילות בתחום שמארגנות טיולי איזי ריידר.

מה זה טיולי איזי ריידר ומה היתרונות שלו?

איזי ריידר, הוא כלי אשר ניתן לרכב עליו בשטח ובעיר. הוא מבוסס על ארבעה צמיגים בינוניים כשביניהם יש שטח עליו אפשר לעמוד או לשבת, והכלי עובד על בטרייה חשמלית המאפשרת לו להגיע למהירות של עד 40 קמ"ש. כאמור, הוא בנוי בצורה כזו שניתן לרכב עליו הן במסלולי שטח והן במסלולים עירוניים.

טיולי איזי ריידר מתבצעים בקבוצות מאורגנות ונערכים על ידי חברות אשר מספקות את הכלים עצמם וכן מדריך מקצועי שמלווה את הקבוצה במהלך הטיול. בדרך כלל קובעים אזור מסוים בו נערך הטיול, יוצאים מנקודה ספציפית אליה גם נהוג לחזור בסיום הטיול. לרוב משך זמן הטיול הוא בין שעה לשעתיים.

יש לטיולי איזי ריידר מספר יתרונות:

ראשית, הם מאפשרים להכיר את השטח בצורה נעימה, בטוחה ויפה. לא צריך להשקיע שעות בהליכה ומצד שני, גם לא צריך להשתמש בכלים ניידים מסוכנים. איזי ריידר הוא כלי בטוח ונוח לרכיבה.

כאמור, אפשר גם לבחור לעשות טיול איזי ריידר בעיר, כאשר תוך כדי הטיול מקבלים הדרכה אודות אזורים, מבנים, תרבות והיסטוריה של המקום.

שנית, מדובר בכלים שיכולים להתאים לקבוצות של אנשים, קבוצות של בעלי גילאים שונים, לא צריך להוציא רישיון בשביל לרכב עליו ולא צריך להיות עם מאפיינים מיוחדים בשביל להשתמש בו.

שלישית, טיולי איזי ריידר יכולים להשתלב בצורות שונות, בין אם זה באירועי יום גיבוש, יום כיף, טיול יום הולדת או כל דבר אחר.

טיולים אלו מיועדים, כאמור, למגוון רחב של משתתפים בגילאים שונים. הטיולים יכולים להתאים לזוגות שרוצים ליהנות מחוויה משותפת, משפחות אשר מעוניינים ליהנות מיום כיף ביחד, וכן הרבה מאוד מקומות עבודה, חברות ועסקים בוחרים להשתמש באופציה של טיולי איזי ריידר, בין אם זה כחלק מפעילות של יום גיבוש, יום כיף או טיול משותף.

סקירה של 3 חברות מובילות בתחום טיולי הריידרים בישראל

בישראל, פעילות מספר חברות אשר מארגנות טיולי איזי ריידר באזורים שונים לקהלי יעד מגוונים. בחלק זה של המאמר, אנחנו נציג שלוש חברות מובילות אליהן תוכלו לפנות בכל פעם כשתרצו לארגן טיול איזי ריידר עם בן/בת זוג, בני משפחה או עבור העובדים שלכם.

אקסטרים יער בן שמן – החברה המובילה לטיולי איזיריידר בישראל

מבחינתי ללא ספק החברה המובילה בישראל בתחום של טיולי איזי ריידר, היא אקסטרים יער בן שמן. מדובר על חברה אשר מציעה מגוון רחב של שירותים ופעילויות לימי כיף, גיבוש והפעלות אחרות, באמצעות מתחם מיוחד שנמצא לרשות החברה וצוות של אנשי מקצוע מובילים.

טיולי האיזי ריידר שאקסטרים בן שמן מציעה, יכולים להתאים הן לזוגות, משפחות וכן למקומות עבודה המעוניינים להוציא את העובדים שלהם לימי כיף וגיבוש.

איפה הפעילות מתרחשת?

הטיולים נערכים בליווי מדריכים מקצועיים אשר רוכבים עם הקבוצה, והם כוללים עצירה בנקודות תצפית שונות, יש אפשרות לשתות קפה ולארגן ארוחה במקום, וכמובן להתבונן על הנוף המרהיב הנשקף מהיער אל הסביבה.

 

בין היתר, החברה מציעה טיולי אופניים, משחקי פיינטבול ולייזרטאג, סדנאות ODT, ועוד שורה ארוכה של פעילויות ייחודיות שניתן לבצע במקום. כאמור, אחת הפעילויות הפופולאריות והאיכותיות ביותר שהחברה מציעה היא טיולי איזי ריידר ביער בן שמן.

כמה זה עולה?

חברת אקסטרים יער בן שמן מציעה 3 סוגי מסלולים שונים ובהתאם להם המחיר.

המסלול הראשון שלהם שנקרא מסלול הכרמים, חוצה את יער בן שמן, והעלות שלו לאדם נכון לזמן זה הוא 200 ₪ לאדם.

המסלול השני שלהם הוא מסלול EXTREME   ומטרתו היא "לאפשר לרוכבים להנות יותר", עם הדרכת נהיגה לפני הנסיעה, ומסלול ייעודי לרוכבי אקסטרים. העלות היא  350 שח לאדם.

המסלול השלישי שהם מציעים הוא מסלול לבית הלקוח, וזה בעצם אומר שהם יגיעו עד לאיפה שתזמינו אותם כל עוד תנאי השטח מתאימים לכך.

העלות מאוד מאוד משתנה בין מיקום למיקום ובהתאם לכמות האנשים שמוזמנים ולכן כדי לקבל הצעת מחיר מהם יש להתקשר אליהם ישירות.

איזי ריידר טיולים והפקות – החברה המומלצת לימי גיבוש לעובדים וחברות

חברת איזי ריידר טיולים והפקות בע"מ, הינה חברה שמתמקדת בעיקר במגזר העיסקי, ולכן עיקר הפעילות שלה עוסקת סביב ימי גיבוש לעובדים וכדו', וכמעט ולא למגזר הפרטי בכלל (אלא אם כן הכמות מתאימה).

 

איפה הפעילות מתרחשת?

מציעה שלוש אופציות לטיולי איזי ריידר. מסלול באזור עמק יזרעאל, מנקודת הבסיס הנמצא בשדה יעקב ומשם יוצאים אל השטח.

מתוך כוונה להכיר ולהתרשם מהעמק. מסלול אחר הוא ביער בן שמן במסלולים מסודרים ומאורגנים, והאופציה השלישית היא טיולי איזי ריידר עד הבית. כלומר, צוות החברה מגיעה עם הכלים אל בית/עסק הלקוח ודואג להוציא את הקבוצה מנקודה זו אל מקומות שונים על פי רצונכם וכמובן בהתאם לסביבה בה נמצאים. צוות החברה ילמד את האזור ויחליט מה נכון ומה אפשרי.

איזי ריידר טיולים והפקות, פונה בעיקר לחברות וארגונים, כלומר למגזר העסקי, כשהמטרה היא לעזור בארגון של ימי כיף, ימי גיבוש או הפעלות אחרות. החברה מחזיקה ברשותה שורה של כלים המאפשרים להם להוציא קבוצות גדולות וקטנות לטיולים בשטח.

כשפונים אל צוות החברה יש לספק להם מידע, כגון, איזה סוג טיול רוצים לעשות, מתי, כמה אנשים אמורים להשתתף בו וכן האם מעוניינים במסלול אחד או יותר. ניתן לשלב אופציות ייחודיות, כמו למשל, טיול לאור הירח, טיול בזריחה או בשקיעה, טיול במוקד עניין מסוים ועוד.

כמה זה עולה?

 

אקסטרים סיטי מודיעין – החברה המומלצת ליחידנים וזוגות

חברת אקסטרים סיטי, מספקת אף היא טיולי איזי ריידר לקבוצות שונות. החברה עובדת עם זוגות, משפחות, חברות וארגונים הפונים אליה במטרה לערוך ימי גיבוש וכיף. פעילות החברה מתבצעת באזור פארן שבנגב, באזור מדברי. הוא כולל טיולי שטח, עם אפשרות לעצירה בנקודות שונות, הן לתצפית והן לארוחות או לצרכים אחרים.

איפה הפעילות מתרחשת?

אקסטרים סיטי עובדים אך ורק במתחם שלה ביישוב גימזו שנמצא צמוד ליער בן שמן.

אל מי שיזמים אצלם פעילות יכול להנות מנופים אקסלוקסיביים של חלקים מיער בן שמן שלא נגישים לכל אחד, ולהנות מחווייה פרטית ומהנה.

החברה מספקת ללקוחות שלה את כל הציוד הנדרש לצורך טיול איזי ריידר בשטח, כמו כן היא מספקת ללקוחות שלה הדרכה מלאה אודות שימוש בכלי ואל הטיול נלווה מדריך מקצועי שמלווה את הקבוצה מנקודת התחלה ועד לנקודת הסיום. הטיולים נערכים בין שעה לשעתיים, על פי מה שסוכם מראש.

כמה זה עולה?

הפעילות עולה 250 שח לאדם (+מעמ), לטיול של שעה, במידה ותזמינו אירוע של יותר מ-50 איש (לאו דווקא בפעם אחת) המחיר יכול לרדת ל-220 שח לאדם.

 

דברים שכדאי לדעת לפני שיוצאים לטיול EZ RAIDER

כל אחת משלושת החברות שציינו, מספקת למשתתפים בטיולי איזי ריידר הדרכה כיצד להשתמש בכלי, איך לרכב עליו, כיצד לעצור, ואיך להתנהל במצבים שונים. כל אחת מהחברות גם מספקת את הציוד הנדרש על מנת שיהיה ניתן לרכב עליו בצורה בטוחה ונוחה.

חשוב מאוד, לפני שיוצאים לטיול איזי ריידר, לקבוע מראש את התנאים אל מול צוות החברה, זאת על מנת שיהיה ברור מתי יוצאים, כמה אנשים אמורים להשתתף, כמה זמן אמור הטיול להיערך ועוד. הלקוח אמור לקבל הסכם חתום עם הצעת מחיר מוגדרת וכן את כל פרטי הטיול.

טיולי איזי ריידר, בעיקרון, יכולים להתבצע אך ורק כשתנאי מזג האוויר מאפשרים זאת, בוודאי אם מדובר בטיולי שטח, אני יכול להגיד לכם מניסיוני האישי שפעם הזמנתי טיול איזי ריידר ביער בן שמן והוא התבטל בעקבות תנאי בוץ שהקשו על נסיעה חלקה (כנראה שגם זה קורה) ולכן יש לוודא כמובן לפני שתנאי השטח אכן מתאימים

לכן מומלץ מאוד לערוך אותם באביב או בקיץ. מוטב לא להסתכן ולא לצאת לטיול בסתיו, מאחר והם ירדו גשמים באזור זה עלול להיות לא נעים ואף מאוד מסוכן.

לסיכום

חוויית טיול באיזי ריידר הינה מומלצת לכל חובבי האקסטרים וגם לאלו שאוהבים להנות מטיול שקט עם אווירה טובה וחברים.

עד עכשיו כבר מעל 10,000 ישראליים כבר נהנו מטיול עם אחת החברות בשוק שזה דבר שאומר הרבה, ולכן אם אחת מהקטגוריות למעלה מתאימות לכם אני ממליץ לכם כבר עכשיו להרים טלפון ולקבוע טיול.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל