מקסיקו עם הילדים

כל הסיבות לבחור במקסיקו כיעד הבא שלכם

מקסיקו הופכת בשנים האחרונות לאחד מהיעדים המדוברים ביותר במפת התיירות העולמית אם זה בגלל התרבות העשירה, האוכל הטעים והחריף, חופי הטורקיז ועיירה אחת על גבי הים הקאריבי ששמה טולום.

מקסיקו היא מדינה ענקית יש בה מדבריות ענק, קניונים מהגדולים בעולם, חופים ואיים שעדיין הקידמה לא שינתה אותם והמושג גן עדן מיטב לתאר אותם.
אז קיבצנו עבורכם את הסיבות העיקריות שיגרמו לכם לרצות חופשה במקסיקו בפעם הבאה שיהיה לכם חופש.

  1. ערי המאיה

במקסיקו נמצאים שרידים וחורבות מדהימות של בני המאיה, התרבות העתיקה ולא מפוענחת הקדימו את זמנם בכל הנוגע לאדריכלות ובנייה, פיתוח חקלאות בתקופה הקודמה והבנה של הזמן והכוכבים.
אחד היעדים המוכרים ביותר במקסיקו הוא צ'יצ'ן איצה שהוגדר לאחרונה כאחד מפלאי עולם החדשים.
שרידי ערי המאיה נמצאים בעיקר בחצי האי יוקטן במקסיקו.

  1. מלונות מטורפים

מקסיקו ענקית וכך גם מגוון אפשוריות הלינה בה, החל ממלון אזוליק טולום שהפך מוקד עלייה לרגל של אינסטגרמרים ועד למלון בהשראת אל נחש אצטקי עם מבנה דמוי נחש (ששלם עם ראש וזנב מהפנט) הממקסם את המערות הטבעיות והקימורים שמסביב.

  1. חופי טורקיז

למקסיקו אלפי קילומטרים של חופי ים שחלקם הגדול עדיין בתוליים ללא פיתוח וללא המונים, עם צבע מים בלתי נתפס ושוניות עם אפשרויות צלילה רבות.
למי שמחפש קצת יותר מתקנים ופינוק לא חסרים כאלו בפלאיה דל כרמן טולום קנקון ואקפולקו.
מקסיקו נחשבת כיעד הטוב ביותר לצלילה עם שנורקל וכמובן שגם למי שצלול למים עמוקים יהיה כאן אין סוף אפשרויות.

  1. אוכל קאריבי

האוכל המקסיקני יודע כאחד הטעימים בעולם ובכל פינת רחוב כאן תאכלו לחטוף משהו שיפציץ לכם את החושים.
במקסיקו אוכל הרחוב שולט ביד רמה ועגלת אוכל תמצאו בכל פינת רחוב עם מאכלים שלא מביישים מסעדות.
המרכיבים העיקריים של אוכל במקסיקו הם תירס ממנו מייצרים את הטורטיות, אבוקדו וצ'ילי.

  1. אקסטרים עד הקצה

במקסיקו תוכלו לצלול בתוך כלובים ענק עם כרישים לבנים גדולים באי גוואדלופה או לקפוץ ממטוס בצניחה חופשית ובעצם תוכלו לעשות כל כל סוג אפשרי של אקסטרים שתרצו שרק שהנוף כאן יהיה גם כן עוצר נשימה.

  1. הטקילה

טקילה היא בעצם עיר שעל שמה נקרא המשקה המפורסם מכוון שאת הצמח ממנו מייצרים את הטקילה מגדלים באזור זה, הצמח נקרא "אגבה" והסוג ממנו מייצרים את הטקילה גדל רק באזור הזה.

  1. יום המתים

למרות שמו יום המתים הנחגג ברחבי מקסיקו הוא חגיגה של תחפושות ותהלוכות שנמשכות אל תוך הלילה, מטרת החג היא בכדי לזכור קורבי משפחה שנפטרו, החג נחגג בכל שנה ביומיים הראשונים של חודש נובמבר ונוהג כחלק מהחגיגות להתחפש ולצבוע את הפנים בצורת גולגולות.

 

  1. הטקילה

טקילה היא בעצם עיר שעל שמה נקרא המשקה המפורסם מכוון שאת הצמח ממנו מייצרים את הטקילה מגדלים באזור זה, הצמח נקרא "אגבה" והסוג ממנו מייצרים את הטקילה גדל רק באזור הזה.

  1. השווקים

מקסיקו מלאה בשווקים והם חלק מהתרבות המקומית שנשתמרה מאלפי שנים, במקסיקו סיטי תמצאו תרבות שלמה של שווקי אוכל, פרחים אומנות ועבודת יד ואומן.
בשווקי האוכל של מקסיקו סיטי תאכלו לאכול תנינים, יענים, חרקים ואפילו עקרבים.

כל המידע למטיילים באתר הסודות של מקסיקו סיקרט מקסיקו

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל