איך נערכים לשלוח את הילדים ללימודים בסאמר סקול?

למעלה מאלף ילדים נרשמים מדי שנה למחנות קיץ בחו"ל- אין ספק כי מדובר על מספר גבוהה ביותר. מה כוללים לימודי סאמר סקול? כל הפרטים בכתבה הבאה.

מה משך סאמר סקול?

הערכה היא כי מדי שנה נרשמים למעלה מאלף ילדים ללימודי סאמר סקול. לימודים בסאמר סקול מתקיימים בבריטניה לרוב והמטרה היא שהילדים יחזרו מצוידים ברמת אנגלית גבוהה במיוחד. מדובר על לימודי חוויה המאפשרים ללומדים לרכוש ידע רב בשפה האנגלית וגם לבלות באנגליה לתקופה במסגרתה הם יחשפו לתרבות האנגלית ויבלו עם ילדים נוספים במסגרת השהייה שלהם במקום- כך הם יתרגלו את האנגלית וגם ירכשו חברים חדשים.

משך הלימודים נע בין שבועיים לשלושה והלימודים מתקיימים באוניברסיטאות ברחבי לונדון ביחד עם ילדים נוספים המגיעים מרחבי העולם. הלימודים מיועדים לילדים בגילאים 10-18. טרם היציאה ללימודים נערך מפגש בין כל הילדים במטרה לערוך היכרות ביניהם וגם לסווג אותם בהתאם לרמת האנגלית הדרושה על מנת שישתלבו בקבוצות לימוד שונות.

בדיקת מספר המלווים: לכל כיתת לימוד מתלווה מדריך, כאשר יש חשיבות רבה לבחון את כמות המלווים בהשוואה למספר הילדים על מנת לדאוג שכל ילד יקבל את היחס ותשומת הלב הראויים במסגרת הלימודים.

בחינת ביטוח רפואי: זאת ועוד, חשוב ביותר לבחון את מספר המלווים ולבדוק האם הביטוח הרפואי המוצע בחבילה כולל הרחבה לספורט אתגרי וכן לבדוק האם יש בשטח מרפאה ובה רופאים במשך 24 שעות ביממה. חשוב ביותר לבחון את נושא הביטוח הרפואי ולוודא כי אכן יש ביטוח רפואי.

שימו לב, קיימת חשיבות רבה לבחון את כל הפרמטרים טרם בחירת הקייטנה המתאימה ביותר.

מה כדאי לבדוק טרם ההרשמה?

טרם ההרשמה ישנם מספר דברים חשובים שכדאי לבחון וכעת נציין את הדברים החשובים ביותר:

השוואה בין החבילות המוצעות על ידי החברות השונות: חשוב ביותר לבחון את החבילות המוצעות על ידי החברות השונות ולשים לב לפרמטרים חשובים כמו מזון, לינה ופעילויות שונות.

סדר יום: נוסף על זאת, חשוב ביותר לבחון את סדר היום במקום ומה הוא כולל- האם מדובר על סדר יום מלא החל משעות הבוקר ועד שעות הלילה? או שהילדים מקבלים שעות חופש רבות?

ניסיון: נוסף על כך, חשוב ביותר לבחון את הניסיון שיש לחברות בהפעלה של קייטנות מסוג זה.

הנחות: זאת ועוד, יש לבדוק האם החברה מציעה הנחות שונות.

שימו לב, את כל הפרטים ניתן לבחון באתרי האינטרנט השונים על מנת לבחון את ההיצע ולדעת בדיוק את כל הפרטים החשובים ביותר, לרבות תאריכים ומחירים שונים. נוסף על כך, באתרים השונים יש אפשרות לצפות בתוכנית המלאה של הקייטנות וכך להיות עם היד על הדופק וללמוד על המקום רבות.

כמה עולה סאמר סקול בלונדון?

לשאלה כמה עולה סאמר סקול בלונדון, הרי התשובה נחלקת למספר פרמטרים אשר נציג כעת:

טיסה.

כלכלה מלאה.

לימודי אנגלית.

פעילות מעבר ללימודים.

ניתן להעריך כי העלות עשויה להגיע לסכום של 12,600 שקלים והמחיר משתנה בהתאם למרכז הלימוד ותנאי הפעילות וכמובן זמן השהות. נציין כי מדובר על מחיר גבוה שאינו מתאים לכולם ולכן חשוב ביותר לבצע השוואת מחירים בין הקייטנות השונות. טרם החתימה ההמלצה היא לבחון את  שער הדולר וכן לשים לב לנושא של דמי ביטול.

ככל שתגיעו מוכנים ומצוידים בידע רב, כך תדעו כי מדובר על מקום איכותי והתוצאה תהיה לימודי אנגלית ברמה הגבוהה ביותר וחוויה בלתי נשכחת אשר תלווה את הילדים לאורך זמן רב ותאפשר להם  להפוך לאנשי העולם הגדול.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל