MLS ליגת

כרטיסים לשמינית גמר מונדיאל 2022

המונדיאל בקטאר מתקרב, ואם אתם רוצים להיות חלק ממשחקי שמינית הגמר, הגיע הזמן שלכם להזמין את החבילות השונות. המונדיאל הקרוב הולך להיות ייחודי, ואנחנו כאן עם כל המידע שחשוב שיהיה לכם בדרך לקחת חלק באירוע הכי גדול שיש לספורט העולמי להציע לכם.

 

חבילות ספורט למונדיאל בקטאר

חבילות למונדיאל בקטאר מורכבות משלושה דברים. הדבר הראשון הוא כמובן הטיסה, ואותה חשוב לסגור כמה שיותר מוקדם. החלק השני הוא המלון שבו תשהו בקטאר, והשלישי הוא כמובן הכרטיסים למשחקים השונים שבהם תיקחו חלק.

כדי להבטיח שתהיו חלק ממשחקי שמינית הגמר, אנחנו בספורטיבי חבילות ספורט לחו״ל מאפשרים לכם לרכוש מראש חבילות למשחקים הללו. שמינית גמר המונדיאל הוא אירוע בעל ביקוש שיא, ודווקא בגלל זה חשוב שתהיו רגועים שהשתתפות שלכם באירוע הזה מובטחת.

 

טיסות

מונדיאל 2022 נערך בנסיכות קטאר, ולמדינת ישראל אין טיסה ישירה למקום. אמנם, אזרחים ישראליים יוכלו להיכנס למשחקים, אולם בתור אוהדים עליכם למצוא טיסת המשך כדי להגיע ליעד הסופי שלכם. האפשרויות המרכזיות הן טיסה לאחת מהערים הקרובות באירופה או טיסה ישירה לשדה התעופה בעמאן. משם תוכלו לקחת טיסה ישירה לקטאר

 

כרטיסים למונדיאל בקטאר

המחיר של הכרטיסים למונדיאל בקטאר מורכב משני גורמים. הגורם הראשון הוא כמובן המיקום שלכם במגרש, כאשר מיקום טוב יותר יגרום לכרטיס להיות יקר יותר. הנתון השני הוא השלב בטורניר שבו המשחק נערך, כאשר המחיר של הכרטיסים בשלבים המתקדמים הוא יקר יותר. כרטיסים לשמינית הגמר, צריכים להיות מוזמנים כמה שיותר מוקדם.

 

השהייה בקטאר

הקטארים נאלצו לוותר על לא מעט עקרונות כדי לזכות באירוח של המונדיאל והם בהחלט עמדו בכך. מלבד ההשקעה הרבה שלהם בתשתיות השונות שנועדו לאירוח המשחקים, הקטארים יאפשרו לאוהדים שתיית אלכוהול במתחמי הבילוי, על אף שלפי חוקי המדינה מדובר בפעילות אסורה.

האוהדים שמגיעים יכולים להנות ממלונות פאר ברמה הגבוהה ביותר, וכך להנות מחוויה נוספת מלבד הצפייה במשחקים. כמובן שישנם גם מלונות ברמה נמוכה יותר שיעלו מחיר נוח יותר.

 

אפשרות ביטול

הדבר האחרון שאותו אתם חייבים לקחת בחשבון לפני הזמנה של כל אחד מהחלקים בחבילה הוא האפשרות לבטל את ההזמנה. המצב של הקורונה עדיין קשה לצפייה, וחבל שתפסידו סתם את הכסף שלכם.

 

לסיכום

המונדיאל בקטאר מתקרב, ואם אתם רוצים לקחת חלק במשחקי שמינית הגמר, הגיע הזמן שלכם להזמין חבילות. אנחנו בספורטיבי חבילות ספורט לחו״ל מאפשרים לכם להזמין את החבילות הטובות ביותר במחיר טוב שמתאים לכם.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל