איפה עושים shopping באילת?

העיר אילת מפורסמת במזג האוויר החם שלה, בחופי ים סוף המרהיבים והדגים שחיים בו. אנשים מכל העולם מגיעים אליה לחופשה מושלמת של ים שמש ושקט, אבל ישנה סיבה לא פחות חשובה עבור ישראלים רבים והיא הקניות. אז איפה קונים באילת?

העיר אילת נהנית מהטבת מס ייחודית רק לה, באילת אין מע"מ. מה המשמעות? המחירים בעיר זולים משאר חלקי הארץ. סיבה זאת גורמת למאות אלפי ישראלים לרכז קניות מיוחדות ויקרות של שלל מוצרים בהם אלקטרוניקה, ביגוד, טלפונים חכמים ועוד דווקא בעת הביקור שלהם בעיר הדרומית בדקנו מול הצוות בפורטל קרמל את מרכזי הקניות הגדולים והמובילים בעיר.

מתחם BIG אילת על פני שטח הפרוש על יותר מעשרת אלפים מטרים רבועים מתפרש לו מתחם קניות גדול ופתוח. במתחם למעלה מחמישים חנויות מכלל מגוון המוצרים, מאלקטרוניקה דרך הלבשה ועד צעצועים וכלי בית. ברחבי המתחם תוכלו למצא חנויות אאוט לט של מותגים מובילים ובינלאומיים שונים. לצד כל אלו תוכלו למצא גם מגוון של דוכנים למזון מהיר ו900 מקומות חנייה לנוחיותכם.

קניון מול הים

במרכזה של העיר ממש על הכביש הראשי ובקרבת כל המלונות של העיר תוכלו למצא לצד מגוון אטרקציות מהנות באילת לכל המשפחה את הקניון הגדול בעיר. בקניון מול הים השייך לקבוצת עזריאלי תוכלו להנות משפע של למעלה ממאה חנויות. חלק ניכר מן החנויות שייך למותגי האופנה המובילים בישראל, אבל לא רק. תוכלו למצא שם גם חנויות קוסמטיקה, חשמל ועוד.

קניון מלכת שבא

ממש מתחת לאחד המלונות המפורסמים של העיר, מלון מלכת שבא נמצא מרכז קניות בעל אופי יוקרתי יותר. במתחם זה נוכל למצא סניפים של מותגים בין לאומיים, לצד שלל מותגים מקומיים. הקניון מכיל למעלה משלושים חנויות ובנוסף ישנם גם דוכני אוכל וגלידות להנאתכם. חניה בחינם זמינה לבאי הקניון.

קניון ICE MALL

אחד המתחמים החדשים ביותר בעיר, אשר במרכזו משטח החלקה אולימפי על הקרח שהעניק למקום את שמו. הקניון בנוי סביב משטח ההחלקה והוא מתכבד בעיצוב מרשים שמעניק לקניון אווירה ייחודית ויוקרתית. בקניון מגוון רחב של חנויות שונות והוא מתהדר ברשימה של מותגי אופנה בין לאומיים הנמצאים במקום. בתוך הקניון ישנן עוד אטרקציות רבות מלבד חווית הקניות, מה שהופך אותו אטרקטיבי למשפחות שלמות כולל עם ילדים. מעבר לקניונים הממוזגים והגדולים ישנם בעיר עוד מספר מתחמי קניות אשר פרושים לאורך רחובות ראשיים בעיר ומציעים מלבד חווית הקניות, גם את חווית השיטוט בעיר החוף הנפלאה.

  טיילת אילת

הטיילת הצפונית של העיר אילת היא מקום שלכל ישראלי יש זיכרונות ממנה, באופן קבוע היא נחשבת לאחד המקומות העמוסים והפעילים בעיר. בתוך כך תוכלו למצא לאורכה שלל חנויות בגדים ומותגי אופנה, כל זאת לצד דוכנים מסוגים שונים המציעים את מרכולתם במחירים שווים לכל כיס.

 

 

 

 

 

שדרות התמרים                                                                                                                                  הרחוב הראשי של העיר, הציר המרכזי של התנועה בה. הכביש המגיע מהכניסה הצפונית לעיר נקרא שדרות התמרים. לאורכו של הרחוב הזה תוכלו למצא חנויות מגוונות הפזורות לאורכו של הרחוב. בין השאר ישנן שם חנויות אאוט לט של מותגי אופנה, חנויות למכירת מוצרי חשמל חנויות פארם ועוד ועוד. בין שלל החנויות תוכלו למצא מגוון מסעדות מסוגים שונים ואפילו סופרמרקטים שנהנים מהעובדה שהמחירים בהם ללא מע"מ והם זולים יותר.

המרינה                                                                                                                                   לאורך המרינה שמחברת את הטיילת של העיר ל קניון ICE MALL נוכל להנות ממגוון חנויות שונות בעיקר מקומיות ולא כאלו השייכות לרשתות הגדולות. בחנויות אלו נוכל למצא מכשירי חשמל, קוסמטיקה ועוד

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל