נופש משפחות באפריקה: מבטן גב עד לג׳ונגל

אפריקה האקזוטית היא יעד נחשק ומבוקש, הן למשפחות והן לזוגות ויחדים. זוהי יבשת מגוונת אשר מציעה מבחר גדול של יעדים לכל מטרה ולכל סגנון טיול.

עבור זוגות או משפחות המחפשים חופשה קלה של בטן גב, שמש מחממת ונוף קסום, ניתן לבחור באיי סיישל או מאוריציוס, ואילו משפחות או זוגות המחפשים חופשה בסגנון אחר, אתגרית, עם אטרקציות ייחודיות, דרום אפריקה וטנזניה יתאימו במיוחד.

חוף חלומי וים אינסופי

איי סיישל הנמצאים במרחק שש שעות טיסה בלבד, מציעים למבקרים בהם נופים שיש רק בגלויות, ומזג אוויר חמים ומזמין כמעט בכל ימות השנה. המקום האידיאלי לחופשת בן גב מרגיעה.

איי סיישל הם שם כולל לקבוצה המונה מעל מאה איים קטנים, חלקים אינם מאוישים כלל, כאשר המוכרים ביותר מהם הם האי פראלין, האי מאהה והאי לה דיג. באיים מגוון אטרקציות ופעילויות מים המתאימות לכל גיל ולכל רמת אקסטרים מועדפת, אקווריום מרשים שאסור להחמיץ, שמורת טבע יפהפייה, אוכל ייחודי וטעים ובעיקר שקט מרגיע.

כדי להעצים עוד יותר את השלווה השורה באיים ובתיירים המבקרים בהם, גם המלונות הרבים הפזורים בין האיים מציעים פינוק ונוחות שאין כמותם, אשר ישלימו את חופשת הרוגע בסטייל.

מאוריציוס – גן עדן עלי אדמות

זו הדרך שבה בוחרים רבים מהמבקרים לתאר את האי מאוריציוס. אי שרק המחשבה עליו מרגיעה את הגוף והנפש.

גם אי זה מציע מבחר עצום של פעילויות ספורט מים, כמו גם אטרקציות ייחודיות לילדים כגון ביקור במוזאון הסוכר, מוזאון האשליות המגניב או ביקור בפארק הצבים.

טיול בפארק שבע האדמות מאפשר לצפות בתופעת טבע גיאולוגית קסומה ולשלוח לחברים תמונות שיעוררו התפעלות. אדמת הפארק הצבעונית צבועה בשבעה גוונים שונים והמראה מרשים ומהפנט. גם סיור קליל, ארוך או קצר, בגנים הבוטניים בעיירה פמפלמוס ישרה אווירת רוגע מושלמת. בריכת חבצלות מים היא האטרקציה המרכזית בגנים, אך כל המקום כולו קסום ומרשים.

טיול חווייתי בדרום אפריקה

מדינת דרום אפריקה נמצאת בדרום יבשת אפריקה ומהווה יעד פופולרי לתרמילאים ישראליים בגלל האטרקציות המגוונות שהיא מציעה. בנוסף לביקור בעיר קייפטאון המומלצת והמרשימה, ניתן לעבור בנתיב הגנים לאורך החוף הדרומי ולבקר בעיירות הקסומות שבדרך.

כמובן שהאטרקציה המרכזית והסיבה בגללה בוחרים בדרום אפריקה כיעד תיירותי הוא חיות הבר והנופים הייחודיים. טיול ספארי בדרום אפריקה הוא טיול של פעם בחיים. חופשה המתמקדת כולה בטבע, נופים ובעלי חיים בסביבתם הטבעית. חופשה אשר תשאיר רושם בלתי נשכח על ילדים ומבוגרים כאחד.

ספארי ופרא בטנזניה

יעד נוסף לטיול ספארי מרהיב הוא טנזניה, שגם היא הפכה בשנים האחרונות ליעד פופולרי ומבוקש.

במסגרת הטיול בטנזניה ניתן לעבור בין השמורות השונות, כאשר כל אחת מהן שונה ומיוחדת בדרכה, ולצפות בבעלי החיים האופייניים לאזור. ניתן לצפות בעדרי זברות ובפאלו בעוד משפחת האריות זוממת התקפה בהיחבא, להתרשם מעדר פילים עצום בעוד הוא חוצה את הנהר ואפילו בלהקת עופות המחפשת מקום לנוח.

טיול מרתק המציג לנו בפשטות את שרשרת המזון, האבולוציה ומקומנו על־פני כדור הארץ.

כאשר מתכננים את חופשת החלומות קיימת לעיתים התלבטות בין חופשת בטן גב מושלמת לחופשה אתגרית מעניינת. יש משפחות המעדיפות חופשה מסוג אחד ויש אשר חובבות דווקא את הסוג השני, ויש מי שאוהב לשלב את שתי האפשרויות בחופשה אחת.

יבשת אפריקה היא היעד המושלם לכל סוג חופשה שרוצים. החל מרוגע מושלם ועד אקסטרים מאתגר, מחופשה רומנטית זוגית ועד טיולי משפחות. והכול במרחק כמה שעות טיסה בלבד.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל