חופשת קיץ בארץ לכל המשפחה

מרבית הישראלים אוהבים במיוחד לצאת אל נופש דווקא בחודשי הקיץ החמים שכן, מדובר על תקופה בה הילדים פנויים בשל החופש הגדול ומזג האוויר החם מאפשר ליהנות מימים יפים ושטופי שמש לאורך כל היום, כמובן במידה ושומרים על כללי הזהירות ונזהרים מהסכנות הכרוכות בשהות ממושכת אל מול שמש חזקה. אולם, אותם אנשים שאוהבים לצאת לחופשה חוויתית יחד עם המשפחה בחודשי הקיץ נתקלים בקושי מסוים בעת תכנון החופשה שלהם מאחר וקיים מגוון רחב מאוד של אטרקציות בארץ, כזה אשר הופך את הבחירה הנכונה לקשה ומבלבלת שכן, כיצד ניתן לתכנן חופשה ולבחור נכון מתוך כל האפשרויות השונות הקיימות? ובכן, במהלך כתבה זו החלטנו לעשות לכם סדר בכל הבלאגן ולהדריך אתכם כיצד תוכלו לתכנן חופשה חלומית בארץ לכם ולמשפחתכם במהלך חודשי הקיץ החמים.

בחירת מקום הלינה

אין ספק כי בחירת היעד המרכזי שבו תבלו את החופשה שלכם היא בהחלט בחירה שאינה פשוטה כלל, אם כי כדאי לציין שגם הבחירה במקום הלינה היא בחירה קשה למדי שכן, ייתכן כי בעת החיפוש אחר מקום הלינה שלכם אתם תופתעו לגלות עד כמה ישראל מלאה בצימרים ומלונות שונים. אין זה משנה אם מדובר על צימרים במדבר או על מלונות בים המלח – הרי שבכל מקרה, כאשר תחפשו אחר מקום לינה מיד תבחינו בריבוי אפשרויות גדול למדי. מכאן נשאלת השאלה – איך בכל זאת ניתן לבחור נכון מתוך כל אותן אופציות? ובכן, השלב הראשוני של ביצוע הבחירה הנכונה באשר למקום האירוח שבו תשהו יהיה לתחום את כל אותן אפשרויות על פי סוג השירות שיתאים לכם – האם בסיס חצי פנסיון זהו תנאי מחייב עבורכם, או שמא כל נושא האוכל כלל לא חשוב לכם מאחר וסביר להניח כי תאכלו בחוץ? נוסף על כך, כדאי גם להתייחס לעלויות ולחפש אחר המחיר האטרקטיבי ביותר שתוכלו למצוא, כאשר תוכלו לחפש ברחבי הרשת אודות המלצות וביקורות שונות על מנת למצוא מקום מומלץ שעונה על כל הדרישות שלכם.

רעיונות לחופשת הקיץ

אין ספק כי חופשת קיץ היא בהחלט דבר מהנה שכן, החופשה הנכונה תאפשר לכם להטעין מצברים ולהתרווח רגע לפני שתחזרו אל שגרת חיי היום-יום, אם כי עליכם גם לכלול אטרקציות מתאימות בחופשה שלכם שיאפשרו לכם להפיק ממנה את מירב ההנאה:

  • טיול ג'יפים מדברי – בייחוד עבור אלו שהחליטו לשכור צימרים במדבר, טיול ג'יפים מדברי הוא ללא כל ספק אחד הרעיונות הטובים ביותר של אטרקציות כאשר מדובר על חופשת קיץ משפחתית. במסגרת טיול שכזה תוכלו לראות את הנופים המדבריים עוצרי הנשימה ולחקור לעומק את המדבר הישראלי, כך שאתם וכל בני משפחתכם תוכלו לראות אתרים מפורסמים לצד הדרכה מרתקת כאשר הכל מתבצע תוך כדי טיול ג'יפים חוויתי ומהנה.
  • רכיבה על גמלים – אי אפשר לדבר על אטרקציות מומלצות לחופשה בארץ ובייחוד במדבר מבלי להזכיר רכיבה על גמלים שכן, מדובר על אחת החוויות האותנטיות והמומלצות ביותר שתוכלו ליהנות מהן יחד עם בני משפחתכם. כאשר אתם נהנים מאטרקציה של רכיבה על גמלים, הדבר מאפשר לכם להתפעל מהיופי והתבונה של היצור המופלא הזה תוך כדי שאתם מטיילים לאורך הנופים והאתרים היפים ביותר בישראל, בין אם מדובר על רכיבה קצרה או על סיור ארוך של ממש.
  • ים המלח – כמעט כל חופשה משפחתית בארץ בימינו כוללת גיחה קטנה אל ים המלח ואין הדבר מפתיע שכן, שהות בנקודה הנמוכה ביותר בכדור הארץ היא בהחלט חוויה מהנה וייחודית בשל העובדה כי ניתן לצוף על המים שם ללא כל מאמץ, זאת בעוד כי ים המלח מביא איתו לשולחן המון יתרונות בריאותיים עבור כל אלו הרוחצים בו.

למה דווקא צימרים במדבר?

  • משתלם – ביחס למלונות ושאר מקומות האירוח באזורים המדבריים יותר של ישראל, השכרת צימרים במדבר בדרך כלל תהיה במחיר הרבה יותר אטרקטיבי ומשתלם, כך שתוכלו לתכנן חופשה חלומית ומהנה מבלי שהדבר יגרור איתו המון עלויות יקרות ובלתי נחוצות.
  • חוויה אינטימית – בניגוד לבתי המלון השונים שמלאים במשפחות במהלך חודשי הקיץ, כאשר אתם לנים בצימרים במדבר, הדבר מאפשר לכם להיות אך ורק בחיק משפחתכם ובכך בעצם להרגיש כי החופשה היא נטו שלכם.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל