באקו עם המשפחה

למה לטוס לבאקו?: הדובאי של קווקז

באקו היא עיר יפהפייה בירתה של אזרבייג'אן והיא מקום מושלם לחופשה ובשנים האחרונות גם לישראלים! נכון ל2023 טסו מעל 160,000 מישראל לבאקו וישנם קיום טיסות ישירות גם של חברות ישראלות וחברה אזרית.
בבאקו תוכלו ליהנות ממחירים זולים עבור תייר ישראלי- באקו המחירים זולים יחסית למדינות אירופאיות אחרות, כך שתוכל ליהנות מחופשה זולה ומפנקת

5 סיבות לבקר בבאקו המפוארת!

באקו מציעה תרבות עשירה, אטרקציות מרתקות ואוכל טעים. ריכזנו לכם סיבות אמיתיות למה לטוס לבאקו:

  1. אטרקציות מרתקות – בבאקו תמצא מגוון רחב של אטרקציות מרתקות כמו מגדל העלמה, ארמון שירוונשה, מוזיאונים מרהיבים והטיילת המדהימה של באקו.
  2. תרבות – באקו יש תרבות עשירה ומעניינת ללמוד עליה, עם אתרי היסטוריים רבים ומוזיאונים ייחודיים כמו המוזיאון הלאומי, מוזיאון השטיחים, מוזיאון התרבות על שם היידר אלייב.
  3. אוכל – באקו יש מגוון רחב של מסעדות ואפשרויות אוכל נהדרות. תוכלו למצוא מסעדות טריות המגישות מטבח מקומי, מסעדות עם מנות בינלאומיות, מסעדות ים ועוד. תחושת הטעם והריח של המטבח האזרי תעזור לכם להתרגש ולטעום את האוכל המקומי, ותשאיר אתכם עם חוויה גורמת לחזור שוב לבאקו.
    המסעדות שחובה לכל ישראלי: מנגל, סטייק האוס, שירוונשאך. כמובן שיש גם מסעדות כשרות!
  4. חיי לילה – בבקו במיוחד בסופשים תוכלו קיימים מועדונים ברמה גבוהה כמו פסיפיקו ואנרג'י, אם פחות בא לכם רעש של מוסיקה תוכלו לצאת לשתות עם חברים בבודה בר.
    רוב חיי הלילה מתרכזים ברחוב ניזאמי או כיכ הדגל הלאומי.
  5. קניות – בבאקו ישנם שווקים וקניונים רבים כך שתוכלו להנות מקניות זולות ומפנקות. לא לפספס את טאזה בזאר.

אז אם בכל זאת החלטת לטוס, קבלו מאיתנו מסלול 3 ימים לחווית טיול לתייר ישראלי!

יום ראשון

טיול יום מלא במרכז העיר העתיקה, כולל ביקור במצודת העיר העתיקה של באקו, חומות העיר העתיקה, השער הגדול והשוק טאזה באזר המסורתי. בסיום היום נבקר בפארק המדע והטכנולוגיה שבו תוכלו לזכות בהזדמנות לחוות את החדשנות והטכנולוגיות החדישות ביותר של אזרבייג'אן.

יום שני

יום שלם בנסיעה למזרח המדינה כדי לבקר בסיטי סנטר המפורסם בגלל מגוון החנויות והמסעדות המעניינות שם. בסיום היום נטייל במחוז גובוסטאן ונבקר בטירת האם המרשימה.

יום שלישי

ביום האחרון נטייל במחוז ניז'ני ונבקר באזור הגבוה של המדינה. בסיום היום נבקר במגדל התצפית של באקו ונהנה מנוף מרהיב על העיר. לסיום הטיול נחזור למלון לארוחת ערב פרטית ולקבלת הפרידה.

המאמר נכתב ע"י אדם שנולד בעיר באקו וכיום גר בישראל, לעוד טיפים מומלץ לבקר באתר של באקו בישראל https://bakucity.co.il/

 

 

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל