מידע למטייל לארה"ב

ויזה להודו וסרי לנקה אונליין

מתכננים ביקור בהודו או סרי לנקה? לצד ההתרגשות וכל התכנונים, לא לשכוח ויזה להודו / ויזה לסרי לנקה. את הוויזות תוכלו להנפיק באמצעות השירות של ויזה.נט המאפשרת לכם ויזה אונליין.

הודו וסרי לנקה הן שתי מדינות שונות, כל אחת מהן דורשת הנפקת ויזה בנפרד, ומנהלת מדיניות משלה. אך בשל הקרבה של המדינות, מטיילים רבים משלבים טיול בהודו יחדיו עם ביקור בסרי לנקה. למרות שכל אחד מהמדינות היא יעד בפני עצמו שלא חסר מה לעשות בו.

ויזה להודו תפתח לכם את השערים למדינה שאי אפשר להישאר אדישים אליה. הודו היא מדינה ענקית, מלאה בצבעים, תרבויות, שפות, טעמים ונופים שונים. תמצאו בו חופים קסומים, הרים מושלגים, נופים מדבריים, שווקים ססגוניים, ערים סואנות וחוויות אינסופיות המתאימות לכל גיל. מהתרמילאים שעושים שם טיול של אחרי צבא, ועד גיל הזהב.

ויזה לסרי לנקה תיקח אתכם אל האחות הקטנה של הודו. היא נמצאת על אי באוקיינוס ההודי, דרומית להודו. חופיה הטרופיים מושכים מבקרים רבים, אך זוהי הרבה יותר ממדינת חופים. גם כאן תמצאו עושר תרבותי, שמורות טבע, מקדשים, שדות אורז אינסופיים ושפע של חוויות.

ויזה להודו וסרי לנקה – היום עושים אונליין

כמו מדינות רבות בעולם, גם הודו וסרי לנקה עברו להנפקת ויזות אלקטרוניות. צורת עבודה המספקת יעילות ונוחות גם לרשויות ההגירה, וגם למטיילים ואנשי העסקים המבקשים להיכנס בשערי המדינה.

מי שביקר בעבר בהודו אולי זוכר עדיין את התהליך הבירוקרטי המייגע של הנפקת הוויזה. והתרמילאים שביקרו שם תמיד התלוננו שזמן הוויזה מתחיל לתקתק מהרגע שהונפקה, ולא מרגע הכניסה למדינה. ובכן, היום הדברים השתנו והסדרי הוויזה יותר הגיוניים ועונים יותר טוב על הצרכים של תרמילאים המחפשים שהות ארוכה במדינה.

כל התהליך של הנפקת ויזה לסרי לנקה והודו השתנה. אין צורך לעמוד בתורים בשגרירויות ולהתעסק בניירת. ניתן להנפיק את הוויזה מכל מקום בעזרת האינטרנט. ובעזרת הממשק של ויזה.נט תוכלו לעשות זאת בעברית, בצורה ברורה וקלה.

ויזה להודו אונליין

חולמים לבקר בשווקים של ניו דלהי, לראות את הארמונות של ג‘ייפור או החופים של גואה? עוד רגע, אבל קודם צריך לדאוג לאישורי הכניסה למדינה. אז איך מוציאים ויזה להודו?

לצורך הנפקת ויזה להודו יש למלא טופס מקוון. התשובה מגיעה במהירות, ותוך 2-3 ימים תקבלו אל חשבון האימייל שלכם את מסמך הוויזה. הדפיסו את המסמך והציגו אותו בעת העליה למטוס ובכניסה למדינה.

סוגי הוויזה להודו

לפני שממלאים את הטופס חשוב להכיר את סוגי הוויזה ולבחור את זו המתאימה עבורכם.

  • ויזת תיירות לחודש – תוקפה של ויזה זו הוא ל 30 יום, והיא מתירה שתי כניסות למדינה במהלך תקופה זו. עלות הוויזה 179 ש“ח והיא מתאימה עבור מי שמבקש לערוך ביקור קצר בהודו.
  • ויזת תיירות לשנה – רוב התיירים הזקוקים לוויזה להודו יעדיפו את האפשרות הזו. תוקפה של הוויזה הוא לשנה שלמה, החל מרגע הנפקתה. משך השהות במדינה הוא 90 יום ברצף. אין מגבלה על מספר הכניסות למדינה, ובכל פעם תקבלו אשרה ל 90 יום נוספים. תרמילאים נוהגים לשלב ביקור בנפאל, ואז לחזור שוב להודו ל 90 ימים נוספים. עלות הוויזה 249 ש“ח.
  • ויזת תיירות ל 5 שנים – זו ויזה להודו המתאימה לאוהבי הודו המושבעים. אלו החוזרים לכאן שוב ושוב. תנאי הוויזה זהים לתנאי הוויזה לשנה, רק תוקפה נמשך על פני 5 שנים. עלות הוויזה 399 ש“ח.
  • ויזת עסקים להודו – ויזה זו תקפה למשך שנה כאשר מניין הימים מתחיל ביום הנפקתה. אין הגבלת כניסות למדינה, וכל כניסה מעניקה לכם אשרת שהייה של 180 יום. זהו פתרון עבור מי שבאמת מחפש שהיה ארוכה בהודו. עלות הוויזה 399 ש“ח.

ויזה לסרי לנקה

חולמים על חופי הים הטרופיים, רוצים לראות את הפילים בתהלוכות הססגוניות של פסטיבל קנדי אסאלה פראהרה או לקחת את נסיעת הרכבת המרשימה מקנדי לבאדולה? אכן סרי לנקה היא מדינה מרתקת. אך כמו תמיד יש להתחיל מהנפקת ויזה לסרי לנקה.

גם סרי לנקה משתמשת כיום בוויזה אלקטרונית. תהליך הנפקת הוויזה לסרי לנקה דומה מאוד לאופן שבו מנפיקים ויזה להודו. גם אותה תוכלו להנפיק בצורה קלה ומהירה באמצעות השירות של ויזה.נט. התשובה מגיעה למייל תוך יום או יומיים, וכל שעליכם לעשות זה להדפיס ולצאת לדרך.

סוגי הוויזה לסרי לנקה

ישנם שני סוגי ויזה לסרי לנקה:

  • ויזת תייר ל 30 יום – הוויזה תקפה לחצי שנה מיום הנפקתה, היא מתירה עד שתי כניסות, כאשר סך כל זמן השהייה במדינה לא יעלה על 30 יום. עלות הוויזה היא 259 ש“ח.
  • ויזת תייר ל 180 יום – הוויזה תקפה לחצי שנה מיום הנפקתה, היא מתירה עד שתי כניסות, כאשר סך כל זמן השהייה במדינה לא יעלה על 180 יום. עלות הוויזה היא 299 ש“ח.

כמובן שכל אדם חייב בוויזה לסרי לנקה. אם מדובר בחופשה משפחתית יש להוציא וויזה לכל אחד מבני המשפחה.

דברים חשובים לקראת הטיסה

מלבד ויזה להודו / ויזה לסרי לנקה, ישנן דרישות נוספות לקראת הביקור.  כמו ברוב מדינות העולם, גם כאן בעת הכניסה למדינה אתם נדרשים להציג כרטיס יציאה מהמדינה. למעשה עוד בנתב“ג תדרשו להציג את הכרטיס במהלך הצ‘ק אין.

הדבר השני הוא דרישות הקורונה. בשנים האחרונות היינו נתונים למגבלות שונות הקשורות להתפרצות מגפת הקורונה ונדרשנו להציג אישורי מתחסן, בדיקות PCR והצהרת בריאות. נכון לרגע זה הודו וגם סרי לנקה ביטלו את כל מגבלות הקורונה ואין צורך בשום בדיקה, תעודה או הצהרה. אך למרות זאת, בהתאם להתפתחויות בעולם, אנו ממליצים לעקוב אחר מדיניות הקורונה בסמוך לנסיעה.

תגובות 2

  • אני זוכר אחרי צבא רציתי לטוס להודו לחצי שנה והוציאו לי את הנשמה בשגרירות של הודו בתל אביב.
    כעת עם שירות ההנפקה האלקטרוני של הויזות אונליין, התהליך אני מקווה יהיה הרבה יותר קליל ומהיר.

  • אני זוכר לפני 20 שנה אחרי הצבא רציתי לטוס להודו והוציאי לי את הנשמה בשגרירות הודו בתל אביב, לקח לי חודשים לטפל בנושא – לראות היום שאפשר לקבל את הויזה און ליין תוך כמה ימים ספורים בהחלט נתן לי הרגשה שא' אני זקן, וב' שהזמנים בהחלט השתנו, לטובה אני חייב לציין.

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל