מחפשים חוויות שוות ביום העצמאות ? קבלו 5 המלצות שוות

יום העצמאות הוא היום הכי ישראלי בשנה בו אפשר לשמח חברים ומשפחה בהרבה מתנות כיפיות. אספנו עבורכם 5 מתנות שוות במיוחד שתוכלו להביא ליקירכם, עם דגש על חוויות מרגשות, בילויים מפנקים ועוד כמה הפתעות. בואו ונצלול לכל השפע שמציע עולם המתנות בארץ.

1.     ארוחת בוקר מפנקת

נתחיל את הבוקר החגיגי בחוויית הפינוק האולטימטיבית. מתנה מענגת של ארוחת בוקר בבית קפה נעים ומעודן עם אווירה חמימה, עטוף כולו בארומה של קפה טרי ומאפים חמים. כשאור הבוקר מסתנן מבעד לחלונות ומטיל זוהר עדין, אין דרך מושלמת מזו לפתוח יום חג. האורחים מתקבלים בברכה עם מגוון עשיר של תענוגות קולינריים משובחים, החל מפנקייק אוורירי מעוטר בפירות יער ועד לחביתות מושקעות מפוצצות במילויים עשירים. כל ביס הוא תענוג, כל לגימה היא רגע של אושר ושמחה. המנות מעוצבות במומחיות רבה, מעשה ידי אמן, ומוגשות בקפידה. ארוחת הבוקר הזו הופכת לרגע של הוקרה והיא מתנה ליום העצמאות שתשמח כל מי שאוהב לפתוח את הבוקר שלו באווירה שלווה ומזמינה ובארוחה איכותית ומשביעה.

2.     יום ספא למילוי מצברים

מתנה ליום העצמאות המבטיחה רוגע והתחדשות. אפשר להפוך את הבילוי לזוגי או ליהנות ממנו לבד, לשלב אותו עם ארוחת בוקר או שתייה קלה ומרווה והכי חשוב אפשר פשוט לנוח. העניקו ליקירכם חוויה של שלווה בתוך גן עדן של חלוקים צחים המלטפים את הגוף, ניחוחות מרגיעים, אווירה עוטפת וטיפולים מפנקים. האפשרויות הן אינסופיות. מגוון סוגי עיסוי, סאונה יבשה ורטובה ובריכה להשתכשך בה. כל אחד מהטיפולים מותאם אישית ונועד להמסת מתחים וקידום הרפיה עמוקה וניקוי של הגוף והנפש. יום ספא כזה הוא לא רק מתנה אלא גם זיכרון יקר שיישאר לשנים ארוכות.

3.     חוויה תרבותית

ביום העצמאות נוקיר תודה על השפע התרבותי הקיים בארץ. נשמח מישהו עם מתנה ליום העצמאות שתאפשר לו לטבול בסצנה התרבותית התוססת של ישראל. בין אם מדובר בכרטיסים להופעת מחול, סרט מהפנט או הצגת שובת לב, יש שפע של אפשרויות לבחור ביניהם. כל חוויה כזו מבטיחה מעבר למחוזות חדשים של דמיון והשראה. מקלאסיקות על זמניות ועד יצירות מופת מודרניות, מתנה כזו יעריך כל שוחר תרבות. מתנה שהיא לא רק בידור אלא היחשפות לעומקים של יצירתיות וביטוי אנושיים מעוררי מחשבה ומסקרנים.

4.     למחפשי הריגושים

יש לנו בשבילכם את המתנה המושלמת אם תרצו להעניק מתנות ליום העצמאות לחברים או בני משפחה חובבי אקסטרים וההתפעמות. להצית את החושים ולמתוח את גבולות ההתרגשות. בין אם זו צניחה חופשית בליווי מדריך, שיעור זוגי, ליחיד או קורס מלא בסקי מים או גלישת גלים ובין אם זו טיסה בשמי הארץ בכדור פורח כשיופייה המרהיב של הארץ פרוס מתחת. כל חוויה כזו מבטיחה התענגות של הפתעה וריגוש. לאמיצים המעוניינים להתנסות בטרנד החם של העת האחרונה העניקו סדנת אמבטיות קרח. אתגר המבטיח להמריץ את הגוף ואת הנפש. כל הרפתקה נועדה לעורר התרגשות והתרוממות רוח. יום העצמאות הזה ייזכר כחג הכי שווה  עם צחוק, שמחה וזיכרונות בלתי נשכחים שיתדלקו את רוח ההרפתקה לשנים הבאות.

5.     סדנאות העשרה

לכבוד יום העצמאות העניקו מתנה מעוררת השראה, מתנה ליום העצמאות המותאמת לתחומי העניין הייחודיים של יקירכם. הרבה פעמים אנשים מפנטזים להתנסות במשהו שמדליק אותם ומעורר את סקרנותם, אך אין להם את הזמן או ההזדמנות לעשות זאת. אז הנה הגיעה שעת כושר. העניקו להם במתנה סדנת העשרה באחד מתחומי העניין הייחודיים שלהם. אם הם חובבי קולינריה אפשר להלהיב אותם בסדנת בישול או אפיה, שוקולד ופינוקים. לאלו שקפה עושה להם את זה אפשר לתת במתנה סדנת קפה עם טעימות קפה, שיטות חליטה וקלייה. מי שאוהב ליצור בידיו יצירות אמנות, תכשיטים או רהיטים,  יש שפע של סדנאות בהם יוכל להיחשף למגוון טכניקות ושיטות עבודה, ביניהן סדנאות עיצוב, נגרות, צורפות או קרמיקה. ואם אתם רוצים לצ'פר אדם שמשתוקק להגשים את עצמו ולהפוך חלומות למציאות תוכלו לתת לו מתנה מושלמת, סדנת העצמה אישית ומימוש עצמי. יום העצמאות הזה יהיה הזדמנות לגילוי עצמי והכרות מחודשת עם תחביבים וחלומות.

עם אחת מהחוויות הללו, יום העצמאות הזה יהיה מרגש ושמח, מעצים ומעורר השראה. מריגושים ואתגרים מסעירים, דרך פינוקים מענגים ועד תחומי עניין שובי לב, מגוון רחב של רעיונות עונים על העדפות שונות וייחודיות. הרפתקאות, חוויות קולינריות, בישולי גורמה או עבודות יד, מופעי קולנוע או מחול, יש משהו לכל אחד. מתנות אלו יהפכו את חג העצמאות הקרוב למנחם ומעודד ויחזקו את קשרי הידידות והאחווה. נתינה והענקת מתנה היא מעשה המזין את הנשמה ומחזק את הקשרים הבין אישיים. בחג הזה נרצה להרגיש קרובים ולהעלות חיוך על פניהם של אנשים אהובים. כי בסופו של דבר המתנה הגדולה ביותר שאנו יכולים לתת היא לגרום אושר ושמחה לאחרים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל