וינה מונית

הזמנת מוניות בוינה והסעה משדה התעופה

וינה הנפלאה מציעה טיול קלאסי לכל שוחר תרבות, אמנות וחיים טובים. חופשה בוינה יכולה להיות עמוסה מאוד בשלל אטרקציות ואתרים תיירותיים. כדי לא לאבד את עצמכם בדרך ולהגיע במהירות וביעילות לכל מקום ברחבי וינה, לפניכם המדריך המלא למוניות ולתחבורה ציבורית בוינה, כולל אופן הזמנת מונית משדה התעופה בוינה

דילים לוינה במבצע             |           טיולים מאורגנים באוסטריה

אחת הערים המרתקות ביותר במערב אירופה היא עיר הבירה של אוסטריה, וינה. וינה היא שילוב מרתק, יפהפה וחד פעמי שבין תרבות, היסטוריה, מרחבים ירוקים אינסופיים וגם קניות. בבירת אוסטריה יש לתיירים שלל אטרקציות פופולריות וייחודיות אשר הופכות את הטיול בוינה לעמוס ומגוון. בעת חופשה בוינה, יעמדו לרשותכם לביקור כמה ארמונות מיוחדים, שנחשבים לסמליה של העיר, גנים בוטניים, קתדרלות, מוזיאונים ייחודיים המציגים אוספי אומנות חשובים מכל רחבי אירופה, ואפילו אטרקציות כמו מוזיאונים לילדים ותצוגות מדע והיסטוריה.

היום קל יותר למצוא טיסות לאוסטריה ובהן גם טיסות ישירות רבות מישראל ובמחירים מוזלים. לכן, כמות הישראלים שמבקרים בעיר עולה משנה לשנה והעניין בוינה רק הולך וגובר. אבל רגע לפני שאתם אורזים את המזוודות ויוצאים לחופשה בוינה, בירת התרבות של אוסטריה, ולאחר שתכננתם את מסלולכם היטב, כדאי לתכנן כעת את זמנכם המוגבל כך שהטיול בוינה ינוצל באופן המיטבי וללא בזבוז זמן מיותר. לשם כך, רצוי מאוד להכיר היטב את מערך התחבורה הציבורית בוינה ולדעת כיצד לנצלה לטובתכם.

בדיוק מסיבה זו הכנו עבורכם את המדריך המלא לתחבורה הציבורית בוינה, הכולל גם פירוט על שירותי המוניות בוינה ושאר אמצעי התחבורה הציבורית בוינה. המדריך יסייע לכם לתכנן את הטיול בוינה בצורה אידיאלית ולנצל את זמנכם היטב. לרשותכם עומד מנוע החיפוש של חברת kiwi taxi, שיקל עליכם מאוד במציאת מונית בוינה במהירות ובקלות.

שירות קיוויטקסי להשוואת מחירי מוניות והסעות בעולם הוא דרך מעולה וקלה מאוד להזמנת מונית בוינה או הסעה משדה התעופה של וינה למרכז וינה בהזמנה מראש אונליין אפילו מהבית. הנהג ימתין לכם בשדה התעופה בוינה מיד לאחר נחיתתכם עם שלט ועליו שמכם ועם מכונית שאותה אתם הזמנתם, יעזור לכם עם המטען ויקח אתכם ישירות לבית המלון בוינה במחיר שקוף והוגן אשר נקבע מראש בעת ההזמנה לפי מחירון.

כדי להשתמש במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מוניות בוינה או הסעה מנמל התעופה בוינה הזינו את שם היעד והמוצא באנגלית – למשל vienna או vienna airport (כתובות מדויקות תתבקשו להזין בהמשך)


חופשה בוינה – עוד בנושא זה:

טיסות לוינה – מידע חיוני והשוואת מחירים

בתי מלון מומלצים בוינה למשפחות עם ילדים

וינה עם ילדים – אטרקציות מומלצות למשפחות

השכרת רכב בוינה – השוואת מחירים ומידע

תקשורת וסים לחופשה באוסטריה

תחבורה באוסטריה – המלצות וטיפים לתכנון ההתניידות בחופשה

תחבורה ציבורית בוינה

תנאי בסיסי להצלחתו של כל טיול בוינה הוא היכרות מוקדמת עם מערך התחבורה הציבורית של וינה. בדומה לערי אירופה אחרות, מערכת התחבורה הציבורית בוינה היא נרחבת, יעילה וזמינה מאוד, ומאפשרת לכם בלב שקט לתכנן כל מסלול כמעט תוך ידיעה ברורה כי אפשר לסמוך על הזמינות ועל זמני הנסיעה כמעט כל שעות היום. כדי לסייע לכם לתכנן את החופשה בוינה היטב, הכנו לכם את הרשימה המלאה של כל סוגי התחבורה הציבורית בוינה:

1. רכבת תחתית בוינה – ישנם חמישה קווי רכבת תחתית בוינה, בכל רחבי העיר. אמנם השירות אינו כה יעיל ומתקדם כמו בערים גדולות אחרות באירופה, אך הוא בהחלט מספיק על מנת לסייע לכם להתנייד ממקום למקום בעיר. תדירות הקווים גבוהה יחסית (בין 2-5 דקות בשעות העומס), ושעות הפעילות הן מחמש לפנות בוקר ועוד אחת בלילה. בסופי השבוע פועלת הרכבת התחתית בוינה לאורך כל שעות הלילה. ההתמצאות בתוך מרחבי הרכבת התחתית ברורה למדי ומלווה בשלטים והסברים כיצד להגיע מכל מקום לכל מקום.

2. רכבת חשמלית בוינה – הרכבת החשמלית בוינה, טראם, היא דרך נוחה במיוחד להתנייד ברחבי העיר. באופן יום יומי, פועלים כמעט כשלושים קווים של רכבת חשמלית בוינה בכל רחבי המטרופולין והם חוצים ביעילות את העיר לאורכה ולרוחבה. בהיותכם תיירים בוינה, עליכם למצוא את הקווים שעוברים בנקודות המרכזיות בעיר ולכן חשוב להכיר את קו 1 או קו 2, כמו גם את חשמלית התיירים (Ringtram), אשר עושה מסלול מעגלי בוינה ועוברת ברוב האזורים החשובים בעיר.

3. אוטובוסים בוינה – לא פחות מחמש מאות קווי אוטובוסים פועלים בוינה בשעות היום ומעט יותר מ-20 קווים פועלים בוינה בשעות הלילה לטובת הבליינים וינשופי הלילה. במרבית תחנות האוטובוסים בוינה תמצאו צגים דיגיטליים אשר יאפשרו לכם לדעת מתי מגיע קו האוטובוס הבא ולאן הוא נוסע. שירותי האוטובוסים בוינה פועלים מדי יום ביומו, החל מהשעה 5:00 בבוקר ועד לחצות הלילה. חשוב לציין כי בסופי השבוע תדירות האוטובוסים בוינה נמוכה יותר ולכן מומלץ לפנות לדרכי תחבורה ציבורית אחרות.

4. השכרת רכב בוינה – שירותי השכרת רכב באוסטריה אמנם קיימים כבר ביציאה מן הטרמינל בשדה התעופה של וינה, אבל בפועל התנועה ברכב פרטי במרכז וינה אינה מומלצת. העיר אינה ידידותית לנוהגים ברכב פרטי מפני שהיא מלאה בסמטאות צרות, ומפני שמחירי החנייה בוינה גבוהים מאוד.  אם אינכם מתכוונים לצאת לטיול מחוץ לעיר, לא מומלץ לשכור רכב בוינה אלא להשתמש בתחבורה הציבורית בוינה.

5. מוניות בוינה – כמו בכל עיר גדולה, שירותי המוניות בוינה טובים מאוד ומגוונים ומאפשרים לכם להגיע ממקום למקום בצורה היעילה והנוחה ביותר. מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי, המופיע בראש כתבה זו, מאפשר לכם להזמין מונית בכל שעה של היום אשר תיקח אותכם בבטחה ובמהירות אל בית המלון שלכם בוינה או אל כל יעד אחר בעיר.

הזמנת מונית בוינה בעזרת קיווי טקסי

כמו מרבית הישראלים שנוחתים בבירות אירופיות, גם אתם רוצים לצמצם למינימום את זמן הנסיעה שלכם מנמל התעופה של וינה למרכז העיר. לכן, כדאי מאוד להזמין מראש מונית שתיקח אתכם בבטחה ובנוחות מנמל התעופה בוינה אל בית המלון או אל מרכז וינה. לשם כך הכנסנו למדריך זה את מנוע חיפוש המוניות של קיווי טקסי. המנוע יסייע לכם לאתר מונית בקלות ובמהירות באמצעות הכנסת מוצא ויעד, יספק לכם מגוון אפשרויות על-פי הצרכים שלכם ויציג את המחירים של כל שירות ושירות. תוכלו להזמין מונית משדה התעופה בוינה אל מרכז העיר דרך מחשבכם האישי בביתכם עוד לפני הטיסה לוינה. נהג המונית ימתין לכם בטרמינל עם שלט של שמכם בידיו והמונית תמתין לכם בחוץ. הוא יסייע לכם בהעמסת המזוודות ויקח אתכם בבטחה אל מחוז חפצכם. כך לא תצטרכו לבזבז זמן מיותר בשדה התעופה בחיפוש אחר נהג מונית או תחנת אוטובוס קרובה.

כל חיפוש מונית באתר kiwi taxi, יציג לפניכם מכוניות פרייבט, מיניבוסים ואפילו מיניוואנים לבחירה, ותוכלו לבחור רכב לפי מספר הנוסעים ומספר המזוודות. באתר תוכלו לשלם מראש בכרטיס אשראי או להפקיד מקדמה כאשר מדובר במוניות גדולות יחסית.

השירות של קיווי טקסי מומלץ במיוחד במקרה של נוסעים בעלי מוגבלויות, צרכים מיוחדים או ילדים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להגדיר מה אתם מחפשים, למשל כסאות בטיחות, ומנוע החיפוש ימצא את המונית שיכולה לענות על צורך זה.

מחירי הסעות מנמל התעופה בוינה למרכז העיר

כדי להקל עליכם עם הנחיתה בוינה ולקצר את הגעתכם משדה התעופה של וינה אל בית המלון בוינה, יצרנו לכם, בשילוב מנוע החיפוש kiwi taxi, את המחירון המלא למוניות בוינה. התעריפון מפרט את מחירי הנסיעה על פי סוג המכונית המוצעת ואת כמות הנוסעים והמזוודות. חשוב לציין כי התעריפון נכון לכתיבת שורות אלו, וכי זמן הנסיעה הממוצע הוא כ-20 דקות.

מחירי נסיעה במוניות משדה התעופה של וינה למרכז העיר

מכונית אקונומי – 54 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 59 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית ביזנס (אאודי, מרצדס או BMW) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 64 דולרים.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 65 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 66 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס פרימיום (מרסדס או טויוטה) – לשישה נוסעים וארבע מזוודות, 78 דולרים.
מכונית פרימיום (לקסוס אאודי או מרצדס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 119 דולרים.
מיניבוס ל-10 נוסעים – 153 דולרים, כולל 10 מזוודות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל