קייפטאון עם ילדים

קייפטאון – המלצות למטייל וטיפים למשפחות עם ילדים

קייפטאון בדרום אפריקה היא אחד היעדים התיירותיים המבוקשים בעולם, עם מגוון בלתי נתפס של אטרקציות – החל מהר השולחן, כף התקווה הטובה וחופי האוקיינוס המעניקים הזדמנויות להפלגות ומפגשים עם לוויתנים, דולפינים, פינגווינים וכלבי ים, ועד למרחבי הטבע המאפשרים היכרות עם שמורות הספארי וחיי הבר של אפריקה. בכתבה זו תמצאו מידע מקיף על אטרקציות בקייפטאון (כולל סרטי וידאו ואפשרויות הזמנת כרטיסים) וטיפים חשובים עבור משפחות שמתכננות חופשה בקייפטאון עם ילדים

קייפטאון היא העיר השנייה בגודלה בדרום אפריקה, בירת מחוז ווסטרן קייפ (Western Cape Province) וכן הבירה החוקתית של דרום אפריקה (מקום מושבם של בתי הפרלמנט). קייפטאון שוכנת בפינה הדרום מערבית של דרום אפריקה, סמוך לכף התקווה הטובה (Cape of Good Hope) והיא העיר הדרומית ביותר באפריקה. היא נמצאת צמוד לאיזור הכרמים והיקבים של דרום אפריקה, קייפ וויינלנדס (Cape Winelands) כולל יעדים כמו סטלנבוש (Stellenbosch), פארל (Paarl) ופרנצ׳הוק (Franschhoek). קייפטאון ידועה גם בשם Kaapstad באפריקנס או עיר האם/ Moederstad בדרום אפריקה. היא גם אחת הערים החשובות ביותר בעולם למטייל ויש בה אינספור אטרקציות פופולריות, כך שלא חסר מה לעשות בקייפטאון למשפחות

חופשה בקייפטאון – עוד באותו נושא:

טיסות לקייפטאון בדרא"פ – השוואת מחירי טיסה ומידע חשוב

בתי מלון מומלצים בקייפ טאון דרא"פ

מוניות בקייפטאון והעברה משדה התעופה לבתי המלון

השכרת רכב בקייפטאון (דרום אפריקה) – המלצות ומחירים

טיסות פנים בדרום אפריקה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

קניית ראנד דרא"פ (כסף של דרום אפריקה) בישראל

הסעה פרטית משדה התעופה בקייפטאון לעיר (או חזרה)

מומלץ להתחיל (וגם לסיים) את החופשה בקייפטאון עם הסעה נוחה משדה התעופה לקייפטאון או חזרה מהעיר לשדה התעופה. הימנעו מהמתח והטרחה של תחבורה ציבורית עם הסעה פרטית מוזמנת מראש.

להזמנת הסעה משדה התעופה בקייפטאון

חופשה בקייפטאון – בטחון

קייפטאון בהחלט בטוחה יחסית לאפריקה, אבל פחות בטוחה ממה שינסו להגיד לכם. אבל זה לא באמת צריך להרתיע אתכם מחופשה בקייפטאון, גם לא אם אתם מתכננים להגיע אל קייפטאון עם ילדים – הפטנט פשוט, בתור תיירים בקייפטאון, אתם פשוט צריכים להימנע מהאזורים הלא טובים בעיר. תמיד קחו מונית מתחנת האוטובוס המרכזית בשעת חשיכה, ואפילו בשעת יום, עד שאתם מתמצאים בחלקי העיר ויודעים לאן בטוח להגיע ולאן לא. המשטרה בקייפטאון נוכחת באופן די נרחב בשעות היום, אבל פחות בלילה.

בחלקים הגרועים של קייפטאון, שוד באיומי סכין הוא לא דבר נדיר, והמקומיים לא יעזרו לכם מאחר שגם הם חוששים לבטחונם האישי. אך עם זאת, אם אתם נוקטים אמצעי זהירות ונמנעים מאיזורי הפשע והעוני של קייפטאון, אתם תהיו בסדר ותיהנו מאוד מהחופשה בקייפטאון. עשרות אלפי תייריםים מבקרים בקייפטאון כל שנה ורבים מתכנים חופשה משפחתית בקייפטאון עם הילדים ונשארים בטוחים.

הגיאוגרפיה של קייפטאון

אזור המטרופולין של קייפטאון מכסה שטח גדול, מדרבנוויל (Durbanville) וסומרסט ווסט (Somerset West) במזרח ועד קייפ פוינט (Cape Point) בדרום ואטלנטיס (Atlantis) בצפון. מרכז קייפטאון שוכן באזור יחסית קטן בין הר השולחן (Table Mountain) ומפרץ השולחן (Table Bay)

אטרקציות תיירותיות בקייפטאון

כרטיס האטרקציות בקייפטאון – הפאס העירוני הרשמי של קייפטאון

גלו את מיטב האטרקציות התיירותיות בקייפטאון עם הכרטיס העירוני המיוחד. בחרו (בקישור למטה) פאס של יומיים, שלושה או חמישה ימים, המעניק לכם כניסה חופשית ללמעלה מ-70 מהאטרקציות הפופולריות בקייפטאון. אם אתם רוצים להכיר את העיר באמת, זו הזדמנות שאין להחמיץ. תחסכו עם הפאס הרשמי הזה המון כסף – במיוחד אם אתם מגיעים אל קייפטאון עם ילדים – ותמצאו שיש בעיר משהו לכל טעם. חלק מהאטרקציות כוללות:
• תחבורה חינם כל עוד הפאס בתוקף על אוטובוס התיירים של קייפטאון שלוקח אתכם למעל 80% מהאטרקציות
• הרכבל האווירי של הר השולחן (Table Mountain Aerial Cableway)
קרוזים עם שמפניה לשעת שקיעה
• קרוז נמל וכלבי ים של רציף V&A Waterfront
• סיור בעיירה LaGuGu
• המוזיאון לאמנות אפריקנית עכשווית Zeitz MOCAA Museum of Contemporary African Art
• הגנים הבוטניים הלאומיים קריסטנבוש (Kirstenbosch National Botanical Gardens)
• הגלגל הענק של קייפטאון (The Cape Wheel)
• המצפה התת ימי Two Oceans Aquarium
• עולם הציפורים (World of Birds)
• קרוזים באי כלבי הים (Seal Island Cruises)
• חוות תנינים (Crocodile Farm)
• הארד רוק קפה
• ספינת הפירטים ג׳ולי רוג׳ (Jolly Roger Pirate Boat)
• סיור אופניים ואוכל של &Bikes
• המוזיאון הדרום אפריקני (South African Museum)
• אכסניית העבדים (Slave Lodge)
• מוזיאון רובע שש (District Six Museum)

אם תבחרו באופציה פרימיום בהזמנת הכרטיס, תוכלו גם לבחור מבין החוויות האקסקלוסיביות הבאות:

• צלילה בכלוב כרישים לבנים גדולים
• ביג 5 ספארי (Big 5 Safari)
• טיסת הליקופטר מעל קייפטאון (Cape Town Helicopters)
• צפייה בלוויתנים
• שנורקלינג עם כלבי ים ונסיעה בסירת מירוץ

להזמנת כרטיס האטרקציות של קייפטאון

אוטובוס התיירים של קייפטאון

כאחד מהיעדים הפופולריים ביותר בדרום אפריקה, קייפטאון נחשבת לאחת הערים היפהפיות ביותר בעולם. אוטובוס התיירים של קייפטאון מאפשר לכם לראות אטרקציות בקייפטאון כמו הר השולחן, שכונת קמפס ביי (Camps Bay) והגן הבוטני הלאומי קירסטבוש (Kirstenbosch National Botanical Garden) במסלול תיירים מיוחד – האוטובוס נוסע במסלול מעגלי בין אטרקציות תיירותיות בקייפטאון והכרטיסים שתוכלו להזמין בקישור הם כרטיסי "חופשי יומי" מיוחדים, כך שתוכלו לרדת היכן שתרצו, ליהנות מהאטרקציה ואז לעלות על האוטובוס הבא בקו ולהמשיך בטיול בקייפטאון. בחרו מבין ארבעה מסלולים מרתקים.

יש שתי אופציות: כרטיס ליום אחד נותן לכם גישה לכל ארבעת המסלולים – האדום, צהוב, כחול וסגול. כרטיס ליומיים מאפשר לכם לנצל את כל ארבעת המסלולים למשך יומיים רצופים וגם כולל שני סיורי הליכה, שיט נמל וסיור אוטובוסים בשעת שקיעה.

אם אתם מגיעים אל קייפטאון עם ילדים ורוצים לטייל בעיר בביטחה, בלי לשכור רכב, ללכת הרבה ברגל או להיות תלויים בתחבורה ציבורית בעייתית – אוטובוס התיירים של קייפטאון הוא הפיתרון המושלם.

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של קייפטאון

 כרטיס משולב לרכבל של הר השולחן ואוטובוס התיירים

ראו את את המיטב של קייפטאון עם כרטיס משולב לרכבל להר השולחן,  אחת האטרקציות הפופולריות בקייפטאון, ולאוטובוס התיירים של קייפטאון, בתוספת סיור הליכה חינם. קחו את אוטובוס התיירים לתחנת הרכבל.

להזמנת כרטיס משולב לרכבל של הר השולחן ואוטובוס התיירים

הגלגל הענק קייפ

מראות פנורמיים מרהיבים של ״עיר האם״ נשקפים מהגלגל הענק של קייפטאון, הניצב על קו החוף שוקק החיים של טיילת V&A הידועה. התאים סגורים לגמרי וממוזגים ועולם לגובה של 40 מטר מעל האדמה בנוחות ובטחון. זו חוויה מהנה של חופשה בקייפטאון לכל המשפחה בכל ימות השנה.

גלו את הנופים המשגעים של הר השולחן, רובן איילנד וקו הרקיע של דאונטאון קייפטאון מגבוה. המחזה עוצר נשימה, כאשר הגלגל עושה 4 סיבובים מלאים במשך 15 דקות. קיימים שני תאים המיועדים לנכים, מה שהופך את החוויה לנגישה לכולם.

״גלגל המצויינות״ (Wheel of Excellence), שהיום ידוע בשם גלגל קייפ, עוצב ע״י רונלד בסניק ונבנה בגרמניה בשנת 2007. הגלגל, שמגיע לגובה של 50 מ׳ ולקח כמעט שבוע להתקין אותו, עשה כמה סיבובים בעולם, ביקר בבלגיה פעמיים, בגרמניה פעמיים ובשבדיה בין 2009-2010. הגלגל הגיע לראשונה לקייפטאון בשנת 2010, והיה אמור להישאר כאן רק שישה חודשים לתקופת משחקי הגביע פיפ״א, אבל מאז הוא מצא מקום של קבע בטיילת V&A, הנמל הפעיל הישן ביותר בקייפטאון.

להזמנת כרטיסים לגלגל הענק בקייפטאון

ברוכים הבאים לקייפטאון – סיור הליכה פרטי עם מדריך מקומי

הפכו את הטיול בקייפ טאון  לכזה שבו אתם לא רק פוגשים מקומות חדשים – אלא גם את המקומיים. מארח מקומי יקבל את פניכם בקייפטאון וישתף אתכם בהמלצות חמות וטיפים על ניצול מירבי של השהייה שלכם בעיר.
פגשו אותו במלון שלכם או בית הלינה והכירו איתו יחד, מקרוב, את השכונה שלכם. למדו על המקומות הטובים ביותר לראות ולעשות, לפי תחומי העניין האישיים שלכם בסיום, תרגישו נוח יותר לנווט לבד בעיר כשיש לכם יותר ידע על איך לנצל את שהותכם עד תומה.

להזמנת טיול רגלי מודרך בקייפטאון

המצפה התת ימי בקייפטאון ״שני אוקיינוסים״ Two Oceans Aquarium

עם יותר מ-3,000 יצורי ים המוצגים לראווה, האקווריום (מצפה תת-ימי) בקייפטאון מהווה ייצוג נאה של חיי הים של האוקיינוס האטלנטי והאוקיינוס ההודי. גלו את הזנים השונים החיים ביער הקלפ Ocean Basket Kelp Forest שמראה גם את הקלפ (צמחי ים) המיוחדים הנמצאים בחופי קייפטאון.

גלו כיצד נראים חיי הים מתחת למיקרוסקופ וחקרו את האוקיינוס ההודי. צפו בתערוכות מהפנטות, הכוללות דגים מצבעים שונים, מדוזות שקופות, תמנונים ביישניים וסוסי ים מסוג Knysna. אל תשכחו לבדוק את התערוכה החדשה I&J – מנהרה באורך של 10 מ׳ שדרכה אפשר לראות זנים סוב-טרופיים שונים.

המצפה "שני אוקיינוסים" מהווה בית למספר זנים שאי אפשר למצוא באף מצפה תת-ימי אחר בעולם. בין אלה נמצאים ה serpentine hagfish – המוזרים, דג דמוי צלופח שמסוגל לייצר עד 5 מ׳ של סליים כשהוא פוחד. זהו דג עתיק שאין לו עיניים, סנפירים או קשקשים ואפשר לראות אותו רק בקייפטאון!

הכרטיסים שתוכלו להזמין בקישור הם כרטיסים מיוחדים לכניסה ללא תור – והם מומלצים במיוחד עבור משפחות שמתכננות להגיע אל קייפטאון עם ילדים שעלולים לאבד סבלנות בתור, שיכול להיות ארוך.

להזמנת כרטיסים לאקווריום בקייפטאון

טיול מודרך בקייפטאון – סיור היכרות עם העיר ברגל ובמיניבוס

הסיור המודרך בקייפטאון מתחיל עם עצירה ברציף ויקטוריה ואלפרד (Victoria & Alfred Waterfront), היעד המתוייר ביותר בדרום אפריקה, המושך מיליוני מבקרים מדי שנה, עם מסעדות, חנויות, פעילויות ובידור חינם. חלפו בנסיעה על פני הפרברים קליפטון וקאמפס ביי, הממוקמים לאורך החוף האטלנטי. תמצאו כאן כמה מהחופים היפים ביותר בעולם.

לאחר מכן, בקרו בבו-קאפ, אזור שהיה ידוע קודם כרובע מלאי, ומפורסם בבתים צבעוניים ורחובות מרוצפים רומנטיים. כאן, תוכלו לעצור במוזיאון שנבנה בשנות ה-1760 והוא הבית העתיק ביותר באזור שעדיין שמר על צורתו המקורית. המוזיאון שם דגש על התרומה התרבותית של המתיישבים המוסלמים המוקדמים.

לאחר מכן, צאו לסיור רגלי בגני קומפני המפורסמים – הפארק הגדול במרכז קייפטאון המהווה אתר מורשת. הגנים נוצרו במאה ה-17 כדי לייצר סחורה חקלאית טרייה וכדי לשפץ ספינות אירופאיות שהפליגו דרך הכף. תיהנו כאן מביקור מהיר במוזיאון הדרום אפריקאי.

המשיכו לטירת התקווה הטובה, הבניין העתיק ביותר בדרום אפריקה שעדיין ניצב. הטירה נבנתה בין 1666-1679 כביצור מחומש שהחליף מבצר קטן עשוי טיט וקורות עץ שנבנה בידי הקצין הצבאי יאן ואן ריבק בשנת 1652, לאחר שייסד תחנת אספקה ימית בכף התקווה הטובה (קייפטאון) עבור חברת מזרח הודו ההולנדית (Dutch East India Company).

הסיור מסתיים עם ביקור קצר באחד ממפעלי ייצור היהלומים של קייפטאון. גלו את תולדות הבהלה ליהלומים הדרום אפריקאית והיכן היא התחילה. גלו את היהלומים המפורסמים ביותר בעולם עם רפליקות בגודל מלא המוצגים לראווה. ראו ממקור ראשון כיצד יהלומים בטבע הופכים ליצירה של אש ואור.

להזמנת טיול היכרות בקייפ טאון

הר השולחן – סיור מודרך קל מקייפטאון לכל המשפחה

לכו במסלול Camps Bay Pipe Track מקלוף נק (Kloof Nek) בסיור מודרך בהר השולחן של 4 שעות. השביל הקל מתאים גם למשפחות שמגיעות אל קייפטאון עם הילדים והוא מציע תצפיות לעבר ההרים והאוקיינוס מעל Lion’s Head, Camps Bay ו-Bakoven.

המסלול בנוי לאורך צינור מים ישן לאורך פסגת מפרץ קאמפס. ישנן עליות וירידות לאורך המסלול אך מלבד זאת המסלול שטוח והנופים הנשקפים מהמפרץ ולאורך רכס הרי 12 השליחים מרהיבים ביופיים. עצרו למנוחה באחד הספסלים לאורך הדרך ותיהנו מהנוף של האזור הסובב. צפרים נלהבים יהנו מצפייה בציפורי סוכר המעופפות מעל שיחי הפרוטאה.

להזמנת טיול מודרך בהר השולחן

סיור מקייפטאון בקייפ פוינט עם תצפית פינגווינים

הסיור המודרך של יום מלא יוצא מקייפטאון בבוקר כדי לחזות בנופים מרהיבי עיניים של חצי האי קייפ (Cape Peninsula). תיהנו מנסיעה בחיק הטבע לעבר חוף בולדרס (Boulders Beach) דרך Muizenberg ו-Fish Hoek.
עצרו כדי לראות את הפינגווינים בחוף בולדרס לפני שתגיעו לקייפ פוינט, הנמצא בשמורת הטבע קייפ התקווה הטובה (Cape of Good Hope Nature Reserve). הכינו את עצמכם לתצפיות של אנטלופות, יענים וחיות ציד אחרות. בין יולי לנובמבר יש הזדמנות גם לראות לוויתנים.

תיהנו מארוחת צהריים (על חשבונכם) לפני טיול רגלי אופציונלי מקייפ פוינט לקייפ התקווה הטובה (כושר בינוני דרוש – המסלול לא מתאים למשפחות שמגיעות אל קייפטאון עם ילדים קטנים). בסוף היום, שבו לאחור והירגעו בנסיעה חזרה לקייפטאון לאורך החוף, הביטו בנופים המרהיבים של דרך ההר או קפסה ווג (Ou Kaapse Weg mountain pass).

להזמנת סיור פינגווינים מקייפטאון

טיול מודרך מקייפטאון להרמנוס – עיר הלוויתנים

טיול מאורגן מקייפטאון וחזרה שלוקח אתכם דרך מעבר חציית ההר לעבר עיירת החוף הרמנוס Hermanus. העיירה שוכנת בין ההרים והים לא רק יפהפה במיוחד אלא גם מציעה כמה מההזדמנויות הטובות ביותר לתצפיות לוויתנים בעונה (אוגוסט-נובמבר). יש סיכוי טוב לצפות כאן בלוויתן מסוג אובלנה דרומית.

בדרך חזרה, תיסעו לאורך החוף עם עוד הזדמנויות לראות לוויתנים (ואולי אפילו דולפינים). אין ספק שאחד הדברים המרגשים ביותר בטיול בקייפטאון למשפחות הוא הצפייה בלוויתנים ודולפינים.

בדרך חזרה, תבקרו באחוזת היין Bouchard Finlayson לטעימות יין ליד מפרץ בטי (Betty’s Bay) כדי לצפות גם בפינגווינים (אופציונלי ותלוי בזמן) לפני החזרה לקייפטאון בשעות אחר הצהריים. בימי ראשון, יש עצירה ב-Stony Point במקום באחוזת היין.

להזמנת טיול מקייפטאון להרמנוס

רציף ויקטוריה ואלפרד – שיט נמל וכלבי ים

השיט בנמל של קייפטאון יוצא מהרציף הנמצא ממש ליד המצפה התת ימי Two Oceans Aquarium בטיילת V&A Waterfront – טיילת ויקטוריה ואלפרד, הטיילת המפורסמת הנחשבת אחת האטרקציות הראשיות בקייפטאון. השייט שם דגש על הנמל הסואן של העיר. צפו לראות בו אטרקציות מרכזיות בקייפטאון הקשורות להיסטוריה הימית של האזור וכן נופים מרהיבים של הנוף הטבעי של העיר.

גולות הכותרת של השיט כוללות את ה- SAS Somerset, כלי ההגנה היחיד מסוגו שנותר בעולם, ואת הגשר הגדול ביותר מדרום לקו המשווה, גשר בסקול (Bascule Bridge). השיט כולל גם נופים של הר השולחן, שער נלסון מנדלה (Nelson Mandela Gateway), מוזיאון Chavonnes Battery ומגדל השעון (Clock Tower) המפורסם. כמובן שהשיט עצמו ונקודת המבט מהמים היא בעצמה אטרקציה מיוחדת ששום סיור אחר לא מציע – ואתם גם צפויים לראות במהלכו כלבי ים, חוויה מאוד מיוחדת במיוחד עבור משפחות אשר מגיעות אל קייפטאון עם ילדים קטנים.

להזמנת קרוז בנמל בקייפטאון

טיול מודרך בגנים הבוטנים של קייפטאון

גלו מגוון עשיר של צמחים בגני קומפני (Company Gardens), שהוקמו במקור כדי להעניק טיפול בעשבי מרפא ותזונה לספנים החולניים והרעבים. תוכלו להרגיש את ההיסטוריה מאחורי הגנים, שצמחה לאתר הבוטני היפהפה הכולל השפעות רבות – מבארוק הולנדי לרומנטיזם ויקטוריאני. תראו את העץ המעובד העתיק ביותר בדרום אפריקה וכן את גן הוורדים, המלא בזנים רבים של ורדים מתורבתות.

המשיכו את המסע הבוטני שלכם בגנים הבוטנים הלאומיים של קירסטנבוש (Kirstenbosch National Botanical Gardens) המלאים במגוון מדהים של צמחים מקומיים. התפעמו מיופיה ורב גוניותה של הצמחייה המוצגת לראווה על רקע הנוף המהמם של הר השולחן. גלו את גולות הכותרת של העונה בזמן שאתם מסיירים באטרקציות העתיקות ביותר של הגן, כולל The Dell, הכולל מאפיינים מפורסמים כמו בריכת Colonel Bird’s. עבור משפחות שמגיעות אל קייפטאון עם הילדים לחופשה ארוכה – זוהי חוויה מאוד מומלצת.

להזמנת טיול בגנים הבוטניים בקייפטאון

טיסת הליקופטר בקייפטאון מעל 2 אוקיינוסים

זוהי ללא ספק אחת החוויות המיוחדת שאפשר לדמיין בחופשה משפחתית בקייפטאון – בבוקר תיהנו מאיסוף חינם בבית המלון או בית האירוח בקייפטאון או הסביבה, או הגיעו בעצמכם למנחת המסוקים ברציף V&A כדי לרשום את עצמכם כ-15-20 דקות לפני טיסת ההליקופטר מעל העיר והחוף.

תקבלו תקציר בטיחות בהגעה, ומשם תמשיכו למרפסת הטיסה היפהפיה כדי לראות מקרוב את האופרציה בזמן שאתם ממתינים לטיסה. תעלו להליקופטר ותתחילו את הרפתקתכם עם סיבוב שלם סביב הר השולחן.
תמשיכו בטיסה מעל איצטדיון קייפטאון (Cape Town Stadium), אחד מאתרי גביע העולם של 2010. משם, תמשיכו לאורך חוף האוקיינוס האטלנטי, תחלפו על פני גבעת סיגנל (Signal Hill), שכונת קמפס ביי וחוף קליפטון בדרך. תוכלו לראות את בתי היוקרה מעין הציפור ולהתפעל מהרי 12 השליחים (Twelve Apostles) בעודכם ממשיכים לכיוון הר קרבונקלברג (Karbonkelberg Mountain).

הרקיעו מעל מפרץ האוט ההיסטורי ואז חצו את קייפ פנינסולה ותעברו מאוקיינוס לאוקיינוס ראו אם אתם יכולים לנחש היכן האוקיינוס האטלנטי נפגש עם האוקיינוס ההודי ליד מפרץ פולס (False Bay). התבוננו בשטחים ההופכים מחופים חוליים לגבעות מתגלגלות לצוקים מחוספסים, ואז טוסו מעל חוף מויזנברג (Muizenberg Beach) – אל תשכחו לחפש את הצלליות במים – אלה עשויים להיות הכרישים הלבנים הגדולים!

המשיכו חזרה לקייפטאון מעברו השני של הר השולחן ותקבלו פרספקטיבה שונה של ציון הדרך המפורסם ביותר בקייפטאון ושל הנוף הסובב. תחלפו על פני היקבים היפים של עמק קונסטנטיה (Constantia Valley) לפני הנחיתה במנחת המסוקים של רציף V&A.

להזמנת טיסת הליקופטר בקייפטאון

אופני מים בקייפטאון

תחוו את האוקיינוס בדרך מיוחדת – על אופני המים המתקדמים ביותר בעולם, בצורה לגמרי חדשה ומיוחדת כדי להתנסות בסביבה הימית המדהימה של מפרץ פולס (False Bay) – המפורסם בנופי האוקיינוס וההרים המהממים ויצורי הים שלו.

תוכלו לחקור את האוקיינוס בלי להשאיר שום השפעה אקולוגית, מאחר שאופני המים דוממים ואינם פולטים אף חומר ואינם משתמשים בדלק. כמו כן תקבלו פרספקטיבה שונה של הסביבה כאשר האופניים דואים על פני המים.
קל מאוד לתפעל את האופניים, הם אינם דורשים שיווי משקל כמו אופניים רגילים ואין צורך בניסיון או בכישורים מיוחדים, כך שזוהי חוויה שיכולה להתאים גם למשפחה שמגיעה אל קייפטאון עם ילדים גדולים מספיק.

בהתאם לתנאי מזג האוויר ותנאי הים, תרכבו למושבת הפינגווינים האפריקנים בחוף בולדרס או תחלפו על פני לונג ביץ׳ לעבר הספינה הטרופה Clan Stuart ותמשיכו במעלה קו החוף הציורי לפני החזרה לבסיס הימי.
בסיור זה תראו דובי ים מלאי מרץ, ציפורי ים שונות ויצורים ימיים אחרים. בעונת הלוויתנים, תוכלו אולי להבחין באחד מן היונקים המדהימים הללו.

להזמנת אופני ים בקייפטאון

שיט בקייפטאון לאורך החוף ושמפניה בשעת שקיעה

הפליגו לאוקיינוס האטנלטי מקייפטאון ותראו נופים מהממים של החוף וכן את המראה הטוב ביותר של שקיעת השמש מעל האוקיינוס. לא תרצו לפספס את המראה המאלף הזה.

להזמנת שייט בקייפטאון

מעבורת רובן איילנד וסיור בכלא (לתיירים שאינם אזרחי דרום אפריקה)

כלא רובן איילנד מפורסם ביותר בשל מיקומו. זה היה המקום בו נלסון מנדלה בילה את רוב שנות מאסרו. המעבורת יוצאת מקייפטאון לאי רובן, חוצה את מפרץ השולחן לעבר רובן איילנד. משך הנסיעה הוא כ-45 דקות, ובמהלכן תוכלו להתרשם מנוף האוקיינוס המהמם ומנוף העיר. בהגעה לרובן איילנד, תיהנו מסיור אוטובוסים סביב האי ותקשיבו לסיפורים ועובדות על תולדות האזור ושימושיו במהלך השנים. לאחר הנסיעה באוטובוס, המדריך יוביל אתכם בסיור בבית הכלא ותלמדו על האפרטהייד ועל אומץ ליבם של אלו שלחמו למען הדמוקרטיה בדרום אפריקה.

במהלך הסיור, תשמעו את דבריו של אסיר לשעבר המספר על חייו כאן, וכן על ההיסטוריה הדרמטית של האזור. בסיום, תעלו על המעבורת חזרה לאזור החוף של קייפטאון. אם אתם מתכננים להגיע אל קייפטאון עם ילדים ורוצים להשאיר אותם גם עם חוויה חינוכית משמעותית – זוהי אפשרות מומלצת.

להזמנת כרטיסים לסיור באי רובן

רובן איילנד בטיסת הליקופטר

צאו לטיסת נוף בהליקופטר לעבר רובן איילנד לחוויית צפייה ללא תחרות. הקיפו את האי כדי לקבל מראות אוויריים נהדרים של הכלא שבו נלסון מנדלה בילה 18 שנות מאסר. ראו נופי גלויה יפהפיים של העיר בדרך חזרה. אם אתם מתכננים חופשה בקייפטאון עם ילדים – טיסה במסוק היא חוויה שלא תישכח בקלות.

להזמנת טיסת מסוק באי רובן

חוויית צניחה חופשית זוגית בקייפטאון

פגשו את המדריך האישי שלכם ולאחר תקציר בטיחות, תהיו מוכנים לצניחה. יחד איתכם יהיה טייס מומחה. תוכלו לשבת וליהנות מהנופים המהממים בדרך. צניחה חופשית בזוגות מעניקה תחושת חירות מדהימה. ברגע שאתם באוויר, רוב האנשים מופתעים מכמה נוח הם מרגישים. תשבו בצורה זקופה כמו על הספה בבית ולא תרגישו כאילו אתם צונחים או נופלים בכלל למרות שהמהירות שלכם היא כ-40 קמ״ש.

במזג אוויר אופטימלי, תהיה לכם הזדמנות לטוס במצנח לבד. המדריך יניח את ידיו מעל שלכם ויראה לכם איך לנווט. זה די פשוט ומאוד מעורר חושים. זה, וכן תרגילי האירובטיקה לפני הצניחה, הם לגמרי אופציונליים כמובן.

להזמנת צניחה חופשית בקייפטאון

ספארי מקייפטאון בשמורת הספארי אינברדורן

סעו מקייפטאון לשמורת הספארי אינברדורן (Inverdoorn Reserve Safari) לסיור של יום מלא, בו תראו את חיי הבר האפריקניים המדהימים בסביבת המחייה הטבעית שלהם.

התחילו את החוויה מוקדם בבוקר – חצו את חבל היינות ואת קליין קארו (Klein Karoo) . כשתגיעו לשמורת הטבע, יקבלו את פניכם עם משקאות לפני שתתחילו בנסיעה של שעתיים ברכב 4 על 4. הנסיעה כוללת עצירה ב- Lion Project הקיים כדי לעזור להגדיל את אוכלוסיית האריות בצורה בטוחה ומשמעותית. תהיה לכם גם הזדמנות ללכת עם הג׳ירפות במקום המחייה שלהן.

תחזרו לאכסנייה לארוחת צהריים מתחת לעצים במסעדה בסגנון בומה (Boma). כאן, תוכלו לנוח ליד הבריכה בקיץ או מול האח בחורף. בכל מקרה, זהו יום גדוש ומספק המסתיים בחזרה לקייפטאון דרך מנהרת הוגנוט (Huguenot Tunnel). אם אתם מגיעים אל קייפטאון עם ילדים אסור לוותר על חוויית ספארי כזו.

להזמנת ספארי מקייפטאון

מפרץ האוט – חוויית שנורקלינג עם דובי ים

תנו לצוות מנוסה לקחת אתכם לחוויה של פעם בחיים – בואו פנים מול פנים עם היצור החברותי ביותר באוקיינוס, דוב ים הכף. המפגש מתחיל במשרד המידע של Captain Jack’s הנמצא בתוך נמל מפרץ האוט. לאחר כל הסידורים, תקבלו הדרכה קצרה והחוויה תתחיל.

לאחר שיט ציורי לאי דויקר – מושבת הרבייה של דובי הים – תהיה לכם הזדמנות לגלות את החיים הרוחשים מתחת לפני הים. תבלו כמעט שעה במים הרדודים הצלולים כשאתם צופים ומתקשרים עם היצורים המדהימים האלה בשטח שלהם.

בדרך חזרה, תיהנו ממשקאות חמים וחטיפים על הספינה בזמן שאתם משתפים בזכרונות מדהימים שעשיתם במהלך השנורקלינג עם החיות הנהדרות הללו, אחת האטרקציות המובילות של קייפטאון למשפחות עם ילדים ובכלל.

להזמנת כרטיסים לטיול במפרץ האוט

צפייה בפינגווינים בחוף בולדרס – סיור של חצי יום

הסיור יוצא מקייפטאון לעבר התחנה הראשונה, מיידנס קוב (Maidens Cove). משם, תמשיכו להתפעל מהמראות המהממים הנראים מעבר לאוקיינוס האטלנטי וכן מרכס הרי Twelve Apostles שהם חלק מהר השולחן. הסיור ממשיך לאורך Chapmans Peak Drive, המדורג כאחד ממסלולי ההרים הטובים ביותר בעולם. בדרך, תעצרו במבחר נקודות תצפית המציעות מראות נהדרים לעבר חוף Noordhoek .

בחוף בולדרס תלמדו על הפינגווינים האפריקנים החברותיים. למרות שהם מסתובבים באופן חופשי על החוף ורגילים לבני אדם, אלה הן חיות מוגנות ומבקרים מתבקשים לא להאכיל או לגעת בהם. תוכלו להביט בהם מנקודה המיועדת לכך ולצפות במעשיהם. כאשר מתכננים חופשה בקייפטאון עם הילדים – זוהי חוויה שלא כדאי להחמיץ.

תיהנו מזמן חופשי על החוף להשתזף או לשחות במים המרעננים או לצאת לחקור את הנוף הסובב. הסיור מסתיים בביקור ב- Boyes Drive, דרך הררית נהדרת המשקיפה על הנוף המהמם של חוף מפרץ פולס (False Bay).

להזמנת צפייה בפינגווינים בחוף בולדרס

סיור מודרך מקייפטאון – יום מלא בוויינלנדס וטעימות יין

אוהבי היין, שימו לב! היכונו לטיול מאורגן עוצר נשימה מקייפטאון החוצה את שטחי היקבים – הנקראים וויינלנדס – בכף דרום אפריקה (South African Cape). תלמדו על תהליך הייצור של כמה יינות משובחים, ואיך היין עושה את דרכו מהגפנים ועד הבקבוק ותבקרו בעיירות ההיסטוריות סטלנבוש (Stellenbosch), פרנצ׳הוק (Franschoek) ופארל (Paarl)

יקב Stellenbosch/Zewenwacht

יקבי סטלנבוש, 20 דקות בלבד מקייפטאון, מציעים נופים מעולים, השונים לגמרי מהנוף של חצי האי קייפ. המון גפנים גדלים באזור, ביניהם זני שנין בלאן, שיראז, פינוטאג׳ והשמפניה המקומית Méthode Cap Classique. סטלנבוש היא עיירה קטנה אבל מלאת חיים, עם אוניברסיטה מאוד מפורסמת, ויש בה שפע של פעילויות כמו סיורים במרתפי היינות וטעימות. תהיה לכם הזדמנות לרכוש יינות כדי לקחת הביתה.

יקב Franschoek/Marianne Wine Estate

פנרצ׳הוק (״הפינה הצרפתית״) היא כפר הוגנוטי ישן בעל המון רחובות ואחוזות בעלות שמות צרפתיים שיגרמו לכם להרגיש כאילו אתם בתקופה היסטורית אחרת. תהיו מוקסמים לגמרי מקסמה של העיר ומהאווירה השלווה מאוד שלה. תהיה לכם הזדמנות לטעום מעדנים, גבינות ואת היינות הטובים ביותר של האזור. זוהי חוויה שונה ונינוחה להכיר את עמק פרנצ׳הוק בעודכם חוצים יקבים מתגלגלים בחשמלית פתוחה בצדדים.

כלא דרייקנשטיין Drakenstein Prison

דרייקנשטיין הוא בית סוהר ברמת אבטחה נמוכה השוכן בין פארל לפרנצ׳הוק. הכלא מפורסם משום שנלסון מנדלה בילה באו את תקופת מאסרו האחרונה במאבק שלו נגד האפרטהייד. תבלו כאן 10 דקות.

Paarl/Laborie פארל/לבורי

העיירה פארל מציעה חלון מרתק לתרבות ומסורת האפריקאנס. כיישוב לשעבר של חלוצים הוגנוטים שהגיעו מאירופה בתחלית המאה ה-17 לאחר האדיקט של נאנט, העיירה מתפארת במונומנט המוקדש להוגנוטים, קהלה דוברת צרפתית שהשתכנה כאן. תוכלו גם לבקר ביקבים של העיירה ולטעום כמה מהיינות הטובים ביותר של האזור.

להזמנת טיול יין מקייפטאון

סיור מודרך בעיירות סביב קייפטאון (חצי יום)

התלוו למדריכה מקומית כאורחים המטיילים ברחובות ה"טאונשיפס", או כפי שנקראו בעברית בתקופת האפרטהייד –  "עיירות השחורים", יישובים סביב קייפטאון, שבנויים כמעין מעברות לשבטים אפריקאים שונים שהתגוררו באיזור. המדריכה האישית שלכם, קמיסה, תגרום לכם להרגיש כחלק מהקהילה כשהיא מובילה אתכם דרך בתים, בתי ספר וגנים של כמה מהעיירות שוקקות החיים של דרום אפריקה.

הסיור של חצי היום מתחיל בביקור ברובע שש (District Six). השכונה לשעבר הזו מוכרת בעיקר בשל הגירוש של 60 אלף תושבים בשנות ה-1970 בעקבות שלטון האפרטהייד. מאז 2003, השכונה חוותה חידוש בזכות הנשיא לשעבר מנדלה ותוכלו לראות את ההשפעה של עבודתו הניכרת עד היום. במהלך השהות ברובע שש, נציץ אל תוך אורח החיים המקומי האותנטי בצורה אינטימית והידע של קמיסה יעמיק את הנאתכם. סעו בנוחות ללנגה (Langa), העיירה הישנה ביותר של קייפטאון. כאן יש לנו הזדמנות לפגוש את דיירי המקום. עם כל מפגש חדש, החוויה תתעורר יותר ויותר לחיים!

חצו את Bonteheuwel. – עיירה שצמחה מתושבי רובע שש (District Six) שסווגו כ׳צבעוניים׳. לאחר שהייה כאן, נמשיך ל-Gugulethu, שם חיים כ-300 אלף תושבים. שם המקום מגיע מ- igugu lethu, המתרגם בשפה Xhosa ל׳הגאווה שלנו׳. עד מהרה תגלו מדוע הגאווה הזו עזרה לדרום אפריקה לצאת מהימים החשוכים ויצרה את הקהילות הססגוניות שראיתם במהלך היום.

היום מסתיים עם הזדמנות לבקר באנדרטת Gugulethu Seven, שבה האנדרטה ואנדרטת Amy Bichel. היצירה הראשונה נבנתה כדי לציין את מותם של שבעה בני נוער שנאבקו באפרטהייד. עם זאת, תגלו עד מהרה את הקסם של האנדרטה שמוארת כאשר קרני האור חודרים אליה וכאילו מעוררים לחיים את המתים.

אם אתם מתכננים חופשה בקייפטאון עם הילדים ורוצים לחוות קצת תרבות אפריקאית אותנטית – הסיור הזה הוא ההזדמנות המושלמת. לבדכם, לא תירצו להסתובב באיזורים האלה ללא מדריך בתור תיירים לבנים.

להזמנת טיול מאורגן מקייפטאון לעיירות

חוויית התנסות בצלילה בקייפטאון

אם אתם רוצים להתנסות בצלילה (עם מיכלים) אבל לא לגמרי מוכנים להתחייב לקורס צלילה מלא, למה שלא תנסו את חווית גילוי הצלילה של PADI, התאחדות הצלילה העולמית. זהו אינו קורס הסמכה לצלילה, אלא הקדמה מהירה וקלה שתעזור לכם לגלות את העולם התת-ימי – ואולי להחליט האם אתם מעוניינים בקורס צלילה מלא בעתיד.

הזמינו כרטיסים מראש בקישור, הגיעו אל מועדון הצלילה בקייפטאון ולאחר מילוי הניירת,  תתחילו בצפייה בסרט די.וי.די קצר עם הנקודות הבסיסיות של צלילה ומבחן קצר עם המדריך. לאחר שתנסו את ציוד הצלילה, תפנו לעבר הבריכה בסימונס טאון (Simon’s Town). לאחר השלמת צלילת ניסיון מוצלחת בבריכה, תלכו לאוקיינוס כדי לנסות את הצלילה הימית הראשונה שלכם, עם מדריך צמוד כמובן. זוהי חוויה של יום מלא, ומסתיימת בסביבות 15:30.

החוויה לא מתאימה לילדים מתחת לגיל 10, אבל אם אתם מגיעים אל קייפטאון עם ילדים גדולים – זוהי אטרקציה מומלצת למשפחות.

להזמנת צלילה בקייפטאון

ספארי רכיבת סוסים בשמורת הספארי הפרטית באקילה

חוו את פלאי הטבע של דרום אפריקה בספארי של 3 שעות על סוסים, בו תראו את חיות הבר מקרוב. אין צורך בניסיון קודם. תוכלו לבחור להגיע בעצמכם לשמורה או להזמין הסעה מבית מלון בקייפטאון בשעת בוקר מוקדמת
כשתגיעו, תיהנו מארוחת בוקר גדולה בסגנון מזנון וספארי של שעה וחצי על סוס בהדרכתו של מדריך מנוסה. תלמדו על שמורת הציד במהלך הרכיבה. ארוחת צהריים בסגנון מזנון גם כלולה, ויהיה לכם זמן להוסיף אם אתם רוצים טיפול ספא או ספארי על ארבע אופן (בעלות נוספת).

בד"כ כאשר מתכננים טיול באפריקה כוללים חוויית ספארי, אך ברוב המיקרים מדובר על ספארי על ג'יפים – ספארי על סוסים יכול להיות חוויה נפלאה של קייפטאון למשפחות – אם הילדים שלכם גדולים מספיק.

להזמנת ספארי רכיבת סוסים מקייפטאון

חשמלית היין של חבל פרנצ׳הוק עם סיור יינות מקייפטאון

צאו מקייפטאון באוטובוס תיירים וסעו ישירות לעמק פרנצ׳הוק בחבל היין, שם תעלו על חשמלית ואוטובוס התיירים של העיר. חשמלית היין של פרנצ׳הוק מציעה שני קווים (כתום או סגול) הפועלים בכיוונים הפוכים. כל מסלול עוצר בשמונה אחוזות יין המשקפות חלקים שונים של העמק, כולל Noble Hill, Babylonstoren, Backsberg, Vrede & Lust, Plaisir de Merle, Allee Bleue, Boschendal, ו-Solms Delta. קחו בחשבון שיהיה לכם זמן לבקר בכ-5-6 יקבים ביום.

תיהנו מהסעה בשילוב של חשמלית וחשמליות-אוטובוסים הנוסעים בסיבוב. כל תחנה עוצרת ביקב שונה ואפשר לרדת ולעלות כאוות נפשכם. הרכבים פועלים במתכונת של פעם בשעה, כך שתוכלו בקלות לעבור מיקב ליקב.
כל אחד מהקווים עובר במספר גדול של יקבים – מיקבי בוטיק לאחוזות גדולות, וכל אחד מציע פרספקטיבה ייחודית על חוויית היין בפרנצ׳הוק. בשעה 16:00, תחזרו באוטובוס תיירים חזרה לקייפטאון.

להזמנת טיול בפרנצ'הוק מקייפטאון

טיול ספארי מוקדם בבוקר בשמורת הטבע הפרטית אקילה

חפשו את חיי הבר המדהימים בזמן הפעיל ביותר שלהם ביום בנסיעת ספארי בשמורת הטבע הפרטית המהממת אקילה. התחילו את היום לא מאוחר משבע בבוקר, שעה שבה בעלי החיים מתחילים את יומם. תיהנו מלוויתו של ריינג׳ר מנוסה שישתף אתכם בעובדות וסיורים מעניינים על השמורה ודייריה.

תקבלו קפה, תה וקרקרים בהגעה לפני שתתחילו בנסיעה של שעתיים-שלוש. תיהנו מארוחת בוקר קונטיננטלית מאוחר יותר. תוכלו להאריך את השהות שלכם בשמורה ע״י הזמנה מראש, אם ברצונכם לבקר במתקנים אחרים שיש בשמורה, כגון טיפולי ספא, כולל מניקור, פדיקור ועיסויים, בריכות מחוממות, סאונה וחדרי אדים. תהיה לכם גם הזדמנות לצאת לרכיבת סוסים או לבקר בשמורה באופני 4 גלגלים. זוהי חוויה מושלמת של קייפ טאון למשפחות עם ילדים.

להזמנת ספארי מקייפטאון

חוויית ספארי של יומיים בלודג' Garden Route

ביום הראשון תעזבו את קייפטאון ותסעו לאורך כביש החוף הציורי דרך כף אגוליאש (Cape Agulhas) דרך הרמנוס (Hermanus), בירת תצפיות הלוויתנים של העולם. בקרו בקצה הדרומי ביותר של אפריקה והמגדלור היפהפה שלו לפני שתפנו ללודג' Garden Route .

בלודג' הממוקם בלב שמורת הטבע תיהנו מספארי בשקיעה ברכב פתוח, ואחריו ארוחת ערב בסגנון מזנון הכל כלול. תלונו בבית העץ תחת השמיים הבהירים של אפריקה עם מראות נהדרים לעבר הכוכבים (כמובן – הכל מאובטח ואין מה לדאוג, אפילו אם אתם מגיעים אל קייפטאון עם הילדים).

למחרת, תצטרפו לנהיגת ספארי מוקדמת כדי לצפות בבעלי חיים שאולי פספסתם יום קודם. לאחר מכן מגיעה ארוחת הבוקר ולאחר מכן תבקרו בפארק הזוחלים. לבסוף, תחזרו לקייפטאון בסביבות 19:00.

להזמנת טיול בגרדן רוט לודג' מקייפטאון

המוזיאון לאמנות אפריקאית עכשווית Zeitz MOCAA

בקרו במוזיאון הגדול ביותר בעולם לאמנות אפריקאית עכשווית בלב רציף V&A, עם כרטיס "דלג על התור" מיוחד (הזמינו בקישור). המוזיאון נפרס על פני 6,500 מ״ר ומאה גלריות, גן פסלים בקומת הגג, אזורי שימור ואחסון ברמה עולמית, חנות ספרים, מסעדה, בר וחדרי קריאה שונים.

סיירו בגלריות ובחצר הפנימית במרכז Zeitz MOCAA. למדו כיצד הם יוצרו ממבנה דחוס של 42 צינוריות שמהן בנוי הבניין. גלו מדוע המוזיאון מהווה ציון דרך תרבותי חשוב וכיצד הוא תורם להערכה גבוהה יותר של המורשת התרבותית האפריקאית.

זהו אמנם מוזיאון יוצא דופן אך בכל זאת, מוזיאון – אם אתם מתכוונים להגיע אל קייפ טאון עם הילדים וודאו שהם מסוגלים לשמור על השקט.

להזמנת כרטיסים למוזיאון האמנות האפריקאית בקייפטאון

חוויה תיירותית בקייפטאון למשפחות – ארוחת ערב אפריקנית עם חווית תופים

סעדו במסעדה ייחודית המגישה אוכל אפריקני בלב קייפטאון. בהגעה, תיאספו במעגל לשיעור אינטראקטיבי על הצלילים השונים והמקצבים שאפשר להפיק מתוף דג׳מבה מסורתי.

לאחר מכן, תנו לחבובות Mali לכבוש את ליבכם, כשהם רוקדים ושרים ומתופפים סביב שולחנכם. צאו למסע רוחני ללב אפריקה כשאתם סועדים עם 14 מנות של מטבח מלאי ואפריקאי. תדגמו מנות מהר השולחן עד טימבוקטו בחוויה יחידה במינה של מטבח אפריקאי.

להזמנת ארוחת ערב אפריקאית בקייפטאון

טירת התקווה הטובה

סיירו בטירת התקווה הטובה, אחד המבנים העתיקים ביותר בקייפטאון. הטירה נבנתה במקור כמבצר בסטיון ובשנת 1936 הוכרז כאנדרטה היסטורית (היום אתר מורשת מחוזי). בעת ביקורכם כאן, תתרשמו מדוגמה שמורה היטב של מבצר של החברה המזרח הודית ההולנדית, לאחר שביצעו בו עבודות שיקום בשנות ה-1980.

טירת התקווה הטובה היא עדיין אחת האטרקציות המתויירות ביותר בקייפטאון ומהווה סמל ברור של המורשת ההולנדית של העיר. עם כרטיס הכניסה שתזמינו בקישור, תיהנו מגישה למבנה הראשי והחצר וכן לפעילויות נוספות כמו טקס מרכזי, יריות תותח וסיורי הליכה מודרכים.

להזמנת כרטיסים לטירת התקווה הטובה

כרטיס האטרקציות הפופולריות בקייפטאון – כרטיס משולב ל-3 או 5 אטרקציות וחוויות

גלו את קייפטאון והסביבה לפי תחומי העניין שלכם, עם כרטיס פאס גמיש המאפשר לכם לבחור את האטרקציות, הסיורים או הפעילויות שאתם רוצים. תחסכו זמן יקר ותקבלו עד 50% הנחה על דמי כניסה רגילים לכמה מהאטרקציות התיירותיות בקייפטאון. בחרו 3 או 5 חוויות מתוך רשימה של למעלה מ-70 אטרקציות וקבלו עוד 15 הצעות מיוחדות אחרות והנחות! השתמשו במדריך הכיס שתקבלו כדי לתכנן את הלו״ז שלכם בעת חופשה משפחתית בקייפטאון.

רשימת האטרקציות כוללת משהו לכל טעם, כך שהיא ללא ספק תספק גם משפחות שמגיעות אל קייפטאון עם ילדים קטנים או גדולים. הנה רק חלק מלמעלה מ-70 אטרקציות וחוויות חינם הכלולות בכרטיס:
• כרטיס לאוטובוס התיירים העירוני ליום אחד
• רכבל אווירי להר השולחן
• קרוזי שקיעה עם שמפניה
• הארד רוק קפה – המבורגר וצ׳יפס חינם
• רציף V&A – שיט בנמל וכלבי ים
• סיור חצי יום בעיר LaGuGu
• סיור וטעימות ב- Groot Constantia Wine Estate
• מוזיאון Zeitz MOCAA לאמנות אפריקאית עכשווית
• הגנים הבוטניים הלאומיים בקירסטנבוש (Kirstenbosch National Botanical Gardens)
• הגלגל הענק של קייפ
• המצפה התת-ימי Two Oceans
• עולם הציפורים וג׳ונגל הקופים (World of Birds & Monkey Jungle)
• קרוזים באי כלבי הים
• טירת התקווה הטובה
• מוזיאון Heart of Cape Town
• אוניית הפירטים Jolly Roger
• סיור אופניים ואוכל של &Bikes
• טעימות בירה – Beerhouse on Long
• טעימת ג׳ין ב- Woodstock Gin Company
• טעימות וקבלת בקבוק יין ב- Avontuur Wine Estate
• טעימות ובקבוק יין ב- Spier Wine Estate
• מוזיאון דרום אפריקה (South African Museum)
• בית העבדים (Slave Lodge)
• מוזיאון רובע שש (District Six Museum)
• מועדון הקומדיה של קייפטאון (Cape Town Comedy Club)

ועוד לא מעט אטרקציות בקייפטאון.

להזמנת כרטיסים לאטרקציות בקייפטאון

חוויית צלילה בכלוב כרישים בגאנסבאי

טיול בדרום אפריקה מאפשר לכם גישה מיוחדת לכרישים הלבנים הגדולים…..אם אתם יודעים היכן למצוא אותם ומתי. צאו מקייפטאון אל גאנסבאי ליהנות מהכרישים הלבנים הגדולים פנים-מול-פנים. צפייה וצלילה עם היצורים האלה בתנאים הנכונים ותוך הנחיה היא חוויה נפלאה. אפילו אנשים שפוחדים מכרישים חוזרים מהחוויה הזו עם אהבה ובהחלט עם כבוד לכריש הלבן.

הסיור הוא ללא ספק סיור הצלילה המוצלח ביותר בעולם עם הכריש הלבן: הסקיפרים עובדים באזור ימי מיוחד סמוך לחוף הכף הדרומי ויש להם יותר אינטראקציה עם הכרישים הלבנים הגדולים מאשר כל אחד אחר בעולם.

שימו לב – לילדים מתחת לגיל 6 אסור לקחת חלק בהפלגה הזו. אבל אם אתם מגיעים אל קייפטאון עם ילדים מתחת לגיל 6, אל דאגה – יש אפשרות להזמין להם שירות בייביסיטר שיישאר איתם על החוף.

להזמנת צלילה עם כרישים בקייפטאון

שיט מודרך לאי דויקר  – ביקור באי כלבי הים

שוטו לאי דויקר (Duiker Island) ובלו זמן מה עם כלבי הים הרבים שחיים שם. למדו על התנהגותם מהמדריך שלכם ולאחר מכן התרשמו מפסגת צ׳פמן (Chapman’s Peak). הרגישו את האדרנלין בשיט מהיר לנמל, כולל סיבובים מהירים של 360 מעלות.

להזמנת שייט באי כלבי הים

טרק בקייפטאון ב- Lion’s Head בשעת זריחה או שקיעה

פגשו את המדריך בנקודת ההתחלה של Lion’s Head Hike. יש חנייה לאורך Signal Hill Road אם אתם מגיעים ברכב מושכר. התחילו את המסלול המוביל לפסגה, תוך טיפוס של 400 מ׳ לאורך שביל תלול וסלעי (המסלול לא מתאים אם אתם מתכננים חופשה בקייפטאון עם ילדים קטנים). בקצב איטי תוכלו ליהנות מצילומים ומבט על הנוף. תוכלו לראות את העיר ואת האוקיינוס האטלנטי ולמעלה יהיה זמן לחטיפים וקפה שיסופקו לפני החזרה למטה.

להזמנת טראק מקייטאון לליון'ס הד

חצי האי קייפ – סיור יום מלא בקבוצה קטנה עם פינגווינים

חוו את יופיו של קייפ פנינסולה לאורך פסגת צ׳פמן (Chapman’s Peak), ועצרו בכף התקווה הטובה, קייפ פוינט, סימונס טאון (Simon’s Town) ועוד. התקרבו לפינגווינים בחוף בולדרס ובחרו מתוך מספר פעילויות אופציונליות.

להזמנת טיול בכף התקווה הטובה

טיול מאורגן בסטלנבוש – סיור יום מלא בחמישה יקבים

בקרו בחמישה יקבים בחבל סטלנבוש Stellenbosch עם נסיעה מודרכת בעיירה, אחת הישנות ביותר בדרום אפריקה, המפורסמת באדריכלות הכף בסגנון הולנדי שלה, וכן בתפקידה המרכזי בתעשיית היין של דרום אפריקה.

כל החוות במסלול נבחרו בקפידה כדי שתתנסו במגוון רחב של אחוזות יין איקוניות וכן בחוות קטנות יותר המנוהלות ע״י משפחות. זוהי חוויה אותנטית מאוד נחמדה. החוויה כולל סיור במרתף יינות, טעימות יין עם שילובי גבינה, שוקולד ובשרים מעושנים, וכן ארוחת צהריים.

להזמנת טיול יקבים מקייפטאון

סיור מודרך בקייפטאון – חצי יום בהר השולחן ובעיר

טפסו למעלה הר השולחן המשקיף על קייפטאון בסיור של חצי יום, הכולל גם איסוף מבית המלון וביקור בשכונות ההיסטוריות ביותר של העיר. התחילו את היום בנסיעה דרך מרכז קייפ טאון, תוך שאתם חולפים על פני אטרקציות ידועות בקייפטאון כמו טירת התקווה הטובה, שנבנתה בשנת 1666 ע״י חברת מזרח הודו ההולנדית. התפעלו מהפאר הבארוקי של בית עירייה וכיכר Grand Parade. המשיכו לאורך רחוב אדרלי (Adderley Street) לקתדרלת סנט ג׳ורג׳ (St. George’s Cathedral) שעליה אמונה הבישופות האנגליקנית של זוכה פרס נובל לשלום, הארכיבישוף דזמונד טוטו.

אח"כ תעברו על פני גני קומפני (Company Gardens) והרובע המלאי (Malay Quarter) (המוכר גם כבו-קאפ) למרגלות הר השולחן, כדי לראות את הרובע ההיסטורי של Cape Malays, שהוקם ע"י צאצאיהם של עבדים שהובאו לקייפטאון מהאי ג׳אווה ומסיילון (היום סרי לנקה) ואזורים אחרים במזרח הרחוק בתחילת המאה ה-18.

לאחר מכן, תסעו להר השולחן דרך קלוף נק (Kloof Nek) ותעלו לפסגה (אם מזג האוויר מאפשר) ברכבל (כרטיסים אינם כלולים במחיר הטיול). חפשו את פרחי הבר ואת עץ הכסף המפורסם, לפני שתזכו למראה מלמעלה של העיר והחופים. בימים בהירים, אפשר לראות את קייפ פוינט בצד אחד ואת רובן איילנד, שבו נלסון מנדלה היה אסיר, בצד השני.

להזמנת טיול מודרך מקייפטאון בהר השולחן

סיור יין יום מלא – פרנצ׳הוק וסטלנבוש

טעמו את התרבות המקומית של חבל היין הסובב את קייפטאון עם סיור מרתפי יין ויקבים. כל טעימות היין משולבות עם גבינות, שוקולד ובשרים מיובשים. בטיול תבקרו בארבע אחוזות יין בשני האזורים, כולל בחוות מפורסמות ובכמה פנינים חבויות שרק המקומיים מכירים.

תלמדו כיצד יין מיוצר, איך לבצע טעימה נכונה של יין, אילו מאכלים משתלבים היטב עם יין מסויים ואילו בקבוקים כדאי להזמין במסעדות. תיהנו מארוחת צהריים קלה המוגשת באמצע אדמות היין המשקיפות על עמק פרנצ׳הוק.
תיהנו ממגוון רחב של סגנונות יין, מטעמים מקומיים של בשרים מיובשים המשולבים עם יינות נבחרים, שוקולד ארטיזן ואח"כ תסיירו ברחוב הראשי היפהפה של פרנצ׳הוק.

להזמנת סיור יין מקייפטאון

שיט בגאנסבאי באונייה Marine Big 5

בקרו במערכת האקולוגית של האיי דייר (Dyer Island) להזדמנות לצפות ב״חמשת הגדולים״ של המרינה: לוויתנים, כרישים, כלבי ים, דולפינים ופינגווינים. מדי שנה בין יוני לדצמבר, לוויתני הדרום מגיעים כדי להזדווג. תוכלו לראות הזדווגות חיה, ועוד. אולי תראו גם לוויתני ברייד, לוויתנים אחרים ודולפינים.

תוכלו גם למצוא מגוון מדהים של עופות ים ומושבה של קרוב ל-60 אלף דובי ים דרום אפריקניים ב Geyser Rock – בקרוזים השטים במורד Shark Alley המפורסם. ביולוג ימי מצטרף לטיול המאורגן מקייפטאון כדי ללמד אתכם על החיות המדהימות המבקרות בחופים.

ביום החוויה תיאספו מבית המלון בקייפטאון (אם בחרתם בהסעה). בהגעה לגאנסבאי, תקבלו קפה/תה ומאפינס ותקשיבו לתדריך בטיחות קצר. לאחר שיתאימו לכם אפודי בטיחות מתנפחים וציוד למזג אוויר רטוב, תצאו להליכה של 200 מטר במורד הרציף ותעלו על כלי השיט לצפיה בלוויתנים. תבלו כשעתיים בים, תלוי בתנאי הים והפעילות.

בחזרה ליבשה, תקבלו תקציר בזמן שאתם נהנים ממרק חם ולחם. תוכלו גם לקבל תיעוד מקצועי של המסע לאחר הסיור כדי להנציח את החוויה. ביקור במקדש הפינגווינים האפריקנים ועופות הים שגם כלול בדרך חזרה לקייפטאון (אם בחרתם באופציה של הסעה) כדי לראות את המאמצים שנוקטים לשקם חיות חולות או פצועות. אם אתם מגיעים אל קייפטאון עם ילדים המתעניינים בחיות בר – זוהי הזדמנות מושלמת לטיול שייזכר לנצח.

להזמנת הפלגה מקייפטאון לאי דייר

סיור אוכל ומשקאות בקייפטאון עם מדריך

התחילו את הסיור המודרך בקייפטאון של 4 שעות בבית קפה מקומי שבו תהיה תצוגת קפה מיוחדת. תשמעו על תולדות נתיב הסחר של הקפה ועל השפעתו על העיר. משם תמשיכו לירכתי רובע בו קאפ (Bo-Kaap), שם תטעמו מנה דרום אפריקנית מסורתית עם השפעה של הכף המלאי.

לאחר מכן תיהנו מהטעימה הראשונה מבין שלוש של משקאות אלכוהוליים המשולבת עם שתי טעימות אוכל מיוחדות. לאחר מכן ילוו אתכם לבית קפה גרמני מקומי, שם תדגמו בירות קראפט ותשוחחו על ההשפעה הגרמנית על קייפטאון. בתחנה הבאה, תקבלו הקדמה לשתי מנות בשריות מאוד מסורתיות הנקראות Biltong ו-Boerewors.

בדרך לתחנה האחרונה, תעברו באכסניית העבדים לשעבר, Breakwater ותדברו על ההיסטוריה שלה וכיצד הפכה למה שהיא היום. בהגעה לרציף V&A, תקבלו טעימת יין וגבינות או את המשקה המסורתי עם פודינג מאלבה (Malva pudding) וברנדי לסיום הסיור. במהלך הסיור ישתפו אתכם בעובדות תרבותיות היסטוריות חשובות.

להזמנת טיול אוכל בקייפטאון

טיול מאורגן מקייפטאון בקייפ פוינט

נסיעה מלאת נופים מקייפטאון לקייפ פוינט עם עצירות בדרך. תבקרו עם המדריך במגדלור של קייפ פוינט ותצטלמו בשלט כף התקווה הטובה. בחרו ביקור אופציונלי למושבת הפינגווינים או שיט אונייה לאי כלבי הים.

להזמנת סיור בקייפ פוינט

סיור מודרך בקייפטאון – הר השולחן ו- Chapman’s Peak Drive

התחילו יום של חופשה בקייפטאון בסיור מודרך בו קאפ (הרובע המלאי של קייפטאון) המלא בבתים צבעוניים, לפני שתפנו לעבר תחנת הרכבל של הר השולחן. עלו עם הרכבל לפסגה למראות בלתי נשכחים.

אח"כ סעו לאורך החוף האטלנטי, עם עצירה במיידנס קוב (Maiden’s Cove) לצילומים על רקע רכס הרי 12 Apostles. תיהנו ממראות של Chapman’s Peak Drive, אחד מהמסלולים הציוריים ביותר בעולם.

בקרו במושבת הפינגווינים בולדרס בסימונס טאון (Simon Town) לפני שתגיעו לשמורת כף התקווה הטובה. תיהנו מסיור מודרך של אחת האטרקציות הפופולריות בקייפטאון והסביבה. סעו לקייפ פוינט, שם תוכלו לצאת לטרק למעלה המגדלור או קחו את הרכבל Flying Dutchman לפסגה.

להזמנת טיול מודרך בקייפטאון והר השולחן

טיול מודרך של יומיים מקייפטאון – חיי הטבע והספארי של דרום אפריקה

נצלו את המיטב של חופשה משפחתית בקייפטאון עם טיול מאורגן מקייפטאון הכולל לינה. רדו מהמסלול התיירותי הרגיל כדי למצוא את חיי הבר של ה- Big Five של אפריקה ואת שמורות הספארי הפרטיות. תיהנו מנסיעות ספארי וטיול הליכה עם גורי פילים יתומים.

להזמנת ספארי בדרום אפריקה מקייפטאון

סיור מודרך בקייפטאון באופניים חשמליות – בקייפ פנינסולה

צאו לחקור את כף התקווה הטובה באופניים חשמליים. מהחופים הלבנים המושלמים, מושבת הפינגווינים, ההרים עוצרי הנשימה, ועד המראה המרהיב של קייפ פוינט, זוהי רכיבת אופניים קלה אבל מתגמלת.

להזמנת טיול אופניים חשמליות בכף התקווה הטובה

ספארי ג׳אז בקייפטאון עם ארוחת ערב

קייפטאון היא עיר מאוד מוסיקלית. זוהי עיר שבה המוסיקה היא היצירתית ביותר בכל דרום אפריקה, דבר שנגרם בחלקו מהסביבה הטבעית המעודדת יצירתיות, אבל בעיקר בגלל ההיסטוריה של העיר והרב-גוניות של האנשים, התרבויות והצלילים שאפשר למצוא כאן.

במסע המוסיקלי המיוחד הזה, תעמיקו אל תוך סצינת הג׳אז בקייפ טאון ע״י ביקור של מוסיקאי ג׳אז מקומיים בבתיהם. החלק הראשון כולל ביקור בביתו של נגן ג׳אז לארוחת ערב, עם מוסיקה ושיחה, והחלק השני הוא או ביקור בביתו של מוסיקאי נוסף למשקה לילה או לאולם ג׳אז להופעה מאוחרת.

החוויה אינטימית ועמוקה, מלאה במוסיקה ומעורבות וכיף זו הזדמנות מיוחדת לפגוש מוסיקאים מקומיים הרחק מבמות המועדונים ודרך מצוינת לגלות עוד על קייפטאון וחייהם של האנשים החיים בה דרך המוסיקה. המארחים כוללים מוסיקאים מקייפטאון, צעירים ומבוגרים, שכולם מלחינים ומופיעים. אלה המוסיקאים שקובעים את הצליל של העיר.

להזמנת טיול ג'אז בקייפטאון

סיור אופניים בקייפטאון של 3 שעות

למדו על המורשת של קייפטאון בטיול אופניים מקו החוף התוסס Victoria & Alfred לעבר פנים העיר שוקקת החיים וקבלו הצצה מקרוב על תושבי העיר. התפעלו מהנוף האורבני וראו מראות ישנים וחדשים בעודכם מבקרים במבצר היסטורי של טירת התקווה הטובה, נוסעים במורד רחוב אדרלי (Adderley Street) ומגיעים לעיירה לשעבר בו-קאפ. רכבו באופניים ל-Company Gardens וקניון סנט ג׳ורג׳ (St. George’s Mall) וראו את איצטדיון גרין פוינט (Green Point Stadium) המרשים, שבו נערכה אליפות העולם פיפ״א של 2010. טיילו בפארק האקולוגי גרין פוינט והתרשמו מהמגדלור הפעיל העתיק ביותר בדרום אפריקה.

להזמנת טיול אופניים בקייפטאון עם מדריך

מוזיאון האמנות בקייפטאון וגינת הפסלים

היכנסו למוזיאון האמנות Norval Foundation וגלו את מיטב האמנות הדרום אפריקאית באחד ממבני המוזיאון החדשים ביותר של דרא"פ. המוזיאון מעוצב בסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר ונחשב לפלא ארכיטקטוני, ואפשר למצוא בו שורה של תערוכות שמשתנות על בסיס דו-שנתי.

עברו בתשע גלריות גדולות, הסתכלו על מוצרים מקומיים בחנות המוזיאון ואכלו ארוחה דשנה במסעדת Skotnes. לאחר מכן, צאו לטיול בגינת הפסלים היפהפיה – חוויה מושלמת לסיום יום של חופשה משפחתית בקייפטאון.

להזמנת כרטיס למוזיאון האמנות וגינת הפסלים בקייפטאון

טיול ג'יפים בקייפטאון – סיור דיונות בג׳יפ רנגלר פתוח

היכונו ליום מלא ריגושים בדיונות של אטלנטיס (Atlantis Dunes) בג׳יפ רנגלר עם גג פתוח. הסיור מתחיל בכניסה לשמורת הטבע Witzands Aquifer שבו ימתינו לכם רכבים ונהגים. לאחר הקדמה ותדריך קצר, תבחרו את הג׳יפ שלכם וההרפתקה מתחילה.

חוו את הנוף היפהפה של הדיונות בזמן שנהגים מנוסים ייקחו אתכם לנקודות עניין בדיונות. חפשו צבאים ולמדו כיצד הדיונות נוצרו. לאחר הנהיגה, תמצאו דיונה גבוהה ממנה תוכלו להתנסות בקפיצות דיונה ולהצטלם. הר השולחן הוא הרקע המושלם ביום בהיר. מכאן, תמשיכו למחנה הבסיס לארוחת צהריים וזמן חופשי.

זהו טיול שלא יתאים למשפחות שמתכננות טיול בקייפטאון עם ילדים קטנים או תינוקות – אבל בהחלט יתאים עבור ילדים גדולים.

להזמנת טיול דיונות בקייפטאון

טיול בקייפטאון עם מדריך פרטי – יומיים באטרקציות הטובות ביותר

סיור פרטי של יומיים בקייפטאון והסביבה. האטרקציות המרכזיות כוללות טיול להר השולחן, כף התקווה הטובה, רובן איילנד, סיור יין ותצפית בכלבי ים ופינגווינים ילידי המקום.

להזמנת טיול אטרקציות פופולריות בקייפ טאון

סיור מודרך מקייפטאון לפארק הלאומי של החוף המערבי

הזמינו בקישור כרטיסים לטיול המאורגן מקייפטאון ותיהנו מאיסוף נוח במקום הלינה בקייפטאון. אח"כ תפנו לעבר הפארק כדי לראות את דיונות אטלנטיס (Atlantis Dunes). הדיונות מהוות נוף משתנה תמידית של דיונות חול לבנות המגיעות לגובה 50 מטר, ונחשבות לאתר צילומים פופולרי לסרטי קולנוע ופרסומות רבות. כאן תלמדו על התרבות וההיסטוריה של דרום אפריקה ממדריך סיורים בקיא. תשמעו על בני הסאן (San), התרבות הילידה שחיה באזור. תעצרו לארוחת צהריים של שתי מנות וטעימת תה.

אח"כ תיהנו ממראות נהדרים של הר השולחן האיקוני. תגלו את עולם הציפורים העשיר של הפארק – עופות ים משתמשים בביצות הפארק כמקום רבייה וציפורים דואות גם מגיעות לכאן במהלך הקיץ. אם אתם מתכננים טיול משפחתי לקייפטאון בעונת האביב, תוכו לראות את הפארק במלוא פריחתו ותהיה לכם הזדמנות להתפעל מפרחי הבר המיוחדים.

לאחר מכן תוכלו להשתכשך במים הצלולים של לגונת לאנגבאן (Langebaan Lagoon). אם מזג האוויר טוב, תוכלו לשחות בלגונה היפה. צפו בגולשי העפיפון ובאוניות החוצות את האופק.

להזמנת טיול מאורגן מקייפטאון לפארק הלאומי

טיול מודרך בקייפטאון עם מדריך מקומי

קבלו את נקודת מבטו של מדריך מקומי והצצה מעמיקה יותר לאטרקציות הפופולריות ביותר בקייפטאון והסביבה בסיור של חצי יום. למדו עובדות מרתקות על "עיר האם" וכמה מהמונומנטים המרשימים שלה, כולל טירת התקווה הטובה (Castle of Good Hope) מהמאה ה-17, שנבנתה ע״י חברת הודו המזרחית ההולנדית ונמצאת בירכתי אזור העסקים המרכזי (CBD) של קייפטאון.

חקרו את הרובע הססגוני של קייפ מלאי (Cape Malay) בו-קאפ (Bo-Kaap), המתאפיין בבתי קוטג׳ צבעוניים ורחובות מרוצפים. העמיקו אל תוך ההיסטוריה של דרום אפריקה במוזיאון הדרום אפריקאי (South African Museum) ב-Company Gardens, שם תמצאו גם את מבני הפרלמנט ופסלים של רבים ממנהיגים לשעבר של האומה.

בקרו בחופי הדגל הכחול (Blue Flag) של קליפטון (Clifton) ובאזורי קאמפס ביי (Camps Bay), מספר דקות בלבד ממרכז העיר. גלו היכן מתקיימת הצדעת הצהריים בגבעת סיגנל (Signal Hill). רכבו על הרכבל למעלה הר השולחן או התבוננו במראות המדהימים של ההר האיקוני מהפרבר Table View.

להזמנת טיול מודרך בקייפטאון

העיירות של קייפטאון – כולל סיור גוספל בלנגה

בקרו בזמן תפילות בוקר של יום ראשון בכנסיית עיירת השחורים לנגה, כנסיה בפטיסטית, שבה מתפללים יותר מ-350 איש כדי לשיר שירי הלל מסורתיים כמו Uyinkosi Yamakhosi. בקרו בשכונת רובע שש ולמדו כיצד אלפי אנשים גורשו במהלך שלטון האפרטהייד.

תקבלו קבלת פנים חמה מהקהילה בעודם שרים שירי גוספל, רוקדים, מתופפים ומוחאים כפיים, ותחוו את הרוח האמיתית של חיי העיירה. לאחר מכן, תעברו בבתי עסקים קטנים רבים, כולל רוקחי עשבי מרפא, הילרים מסורתיים וספרים, בטיול דרך הפרבר.

ראו היכן מתגוררים תושבי לנגה והשוו את ההוסטלים הישנים והמתפוררים עם השכונות החדשות שהממשלה בונה. תכירו את החברים והשכנים של המדריך שלכם ושתפו בדיחות עם חברי הקהילה. סיימו עם ביקור ביישוב הבלתי רשמי Joe Slovo ומשם סעו דרך העיירות Bonteheuwel ו- Gugulethu כדי לחוות את האווירה הדינמית.

להזמנת סיור מודרך מקייפטאון לעיירות

טיול אמנות ואוכל בקייפטאון – קפה, שווקים, ג׳ין ובירה

זוהי קריאה לכל חובבי האוכל – זה הזמן ליהנות כמה טעמים מקומיים בסיור שווקים ומשקאות של יום מלא. טיול האמנות הזה יכיר לכם את עולם שווקי האומנויות של מלאכות היד המקומיות, האופנה, הקפה, הבירה והג׳ין של קייפטאון.

תגלו כמה מן השווקים הטובים ביותר בעיר. תבקרו בשוק האיכרים Oranjezicht City Farm Market המלא בפירות, ירקות, לחמים, מוצרי חלב אורגנים, ביצי חופש, דבש ועוד. בקרו בשוק טחנת הביסקוויטים הישנה (Old Biscuit Mill Market) שמלאה באופים, קצבים, מעצבים וסוחרים אחרים. ראו את שוק מוג׳ו (Mojo Market), שמציע מבחר רחב של משקאות מהחבית ו-30 דוכני אוכל. לאחר מכן, תיהנו מהקדמה לצליית פולי קפה מאת בריסטה ב- Truth Coffee, טעימות ג׳ין בשתיים מהמזקקות הטובות ביותר של קייפטאון וטעימה של בירה קראפט בבית הבירה הטוב ביותר בדרום אפריקה. סיימו את היום עם משקאות במקום שרק המקומיים מכירים.

להזמנת טיול אוכל בקייפטאון

טיול וקרוז בקייפטאון – חיי הים וסיור בעיר

נצלו את החופשה בקייפטאון עד תומה וגלו את העיר גם ברגל וגם מהמים. עם מדריך מומחה, תיהנו משיט המעניק לכם הצצה לחיים המתקיימים מתחת לפני הים, ולאחר מכן בלו אחר צהריים בשוטטות בעיר עם המדריך – אם אתם מתכוונים להגיע אל קייפטאון עם הילדים זהו שילוב מושלם.

להזמנת שיט וסיור בקייפטאון

טיול מאורגן ב"דרך הגנים" Garden Route – שלושה ימים ושני לילות

יום 1  – התחילו בבית המלון בקייפטאון בבוקר עם המדריך ופנו צפונה דרך מעבר ההר Du Toit’s Kloof Mountain pass לקטע הראשון של הטיול. סעו לאורך R62, המוכר כדרך היינות הארוכה ביותר בעולם, דרך העיירות היפהפיות רוברטסון (Robertson), מונטגו (Montagu) וליידיסמית׳ (Ladysmith), עם עצירה לארוחת צהריים וטעימת יין בדרך. סעו דרך שבה תצפו בנוף המשתנה מירוק שופע לאזורי חצי מדבר, מה שהופך את היום למעניין ומפתיע.

תגיעו לבית המלון באודסהורן (Oudtshoorn), בירת היענים של העולם, בשעות אחר הצהריים. כאן אפשר למצוא כמויות גדולות של יענים והאזור מייצר את מוצרי העור, הנוצות ובשר היענים הטובים ביותר בעולם. בקרו בחוות חיי הבר קנגו (Cango Wildlife Ranch) ותלמדו עוד על תנינים, צ׳יטות, זוחלים וחיות אחרות, עם הזדמנות לראות צ׳יטות, נמרים, אריות, פומות ויגוארים.

יום 2 – ביום השני, לאחר ארוחת בוקר תבקרו במערות קנגו ותיהנו מסיור מודרך של האזור. מן המערות, תסעו לחוות יענים בקצה השני של אודטשום (Oudtshoorn), שם תוכלו לצאת לסיור של השטח ואולי אפילו לרכב על יען – חוויה בלתי נשכחת אם אתם מגיעים אל קייפ טאון עם ילדים גדולים מספיק. תלמדו על המסורות ועל תולדות הרביית היענים באזור.

לאחר מכן, תחצו את הרי אוטניקה (Outeniqua Mountains) לקניסנה (Knysna). בזמן חציית רכס ההרים, שימו לב לנוף המשתנה כדי להבין מדוע האזור מכונה מסלול הגנים (Garden Route). תגיעו לבית המלון Knysna Quays Hotel בקניסנה בערב, ותישארו ללון כאן.

יום 3 – היום, תבקרו בפלטנברג ביי (Plettenberg Bay) ב- Knysna Heads ותיהנו מזמן חופשי על הטיילת, שם תוכלו לערוך קניות. אחרי ארוחת צהריים, התחילו את המסע חזרה לקייפטאון דרך מוסלבאי (Mosselbay) כשאתם חוצים את הגבעות המתגלגלות של סוולנדם (Swellendam). תחזרו למלון בסביבות 17:00.

להזמנת טיול מאורגן בדרך הגנים מקייפטאון

טיול בדרום אפריקה מקייפטאון

אוטובוס התיירים מקייפטאון ליוהנסברג

גלו את דרום אפריקה בקצב שלכם עם אוטובוס התיירים שנוסע על דרך הגנים (Garden Route), החוף הפראי (Wild Coast) ודרקנסברג (Drakensberg). בחרו כוון אחד ועצרו בכל מקום שתרצו בין קייפ טאון ליוהנסבורג (או בכיוון ההפוך).האוטובוסים הם אוטובוסים נוחים לתיירים עם מקומות ל-  19 איש והם מאובזרים בחיבור אינטרנט, יציאות UDB , טלוויזיות, נגני DVD, מזגן וטריילרים כדי לשאת גלשנים ואופניים.

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים מקייפ טאון ליוהנסבורג

אוטובוס התיירים מקייפטאון לפורט אליזבת

בחרו את הכיוון שלכם, מקייפטאון לפורט אליזבת או להיפך ותכננו לו״ז משל עצמכם, החליטו אילו עצירות ברצונכם לעשות בדרך בתחנות השונות וכמה זמן אתם רוצים לבלות בכל מקום. אין הגבלה עם הכרטיס הזה – תוקפו פג כאשר אתם מגיעים ליעד הסופי שלכם.

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים מקייפטאון לפורט אליזבת

אוטובוס התיירים מקייפטאון לדורבן

גלו את דרום אפריקה בקצב שלכם עם שירות אוטובוס לתיירים מדלת לדלת עם זמן נסיעה בלתי מוגבל במסלול הגנים (garden route) והחוף הפראי (wild coast). בחרו כיוון אחד ועצרו היכן שתרצו בין קייפטאון לדורבן, עד שתגיעו ליעד שלכם.

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים מקייפ טאון לדרבן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל