הזמנית מוניות מנמלי תעופה

קייפטאון (דרום אפריקה) – הזמנת מוניות

כדי שתוכלו להכיר את קייפטאון וסביבתה אתם חייבים להכיר את התחבורה בעיר ולתכנן תחבורה לחופשה בקייפטאון עוד לפני שאתם יוצאים לדרך. בדיוק מסיבה זו ערכנו, ביחד עם מנוע החיפוש קיווי טקסי את המדריך מפורט לכל סוגי התחבורה בעיר, כולל אפשרויות הזמנת מוניות בקייפטאון אונליין (כולל הסעה משדה התעופה בקייפטאון למלון). אז למה אתם מחכים?  כנסו והתחילו עוד היום לתכנן את החופשה שלכם בקייפטאון המקסימה

העיר קייפטאון אשר נמצאת בדרומה של כף התקווה הטובה בדרום אפריקה, מהווה את אחת מנקודות השיא למטייל בכל היבשת האפריקאית ובשנים האחרונות הופכת למוקד עניין תיירותי של ממש גם עבור תיירים ישראלים. טיול בדרום אפריקה משלב תרבויות מרוחקות ומיוחדות אך גם נופים עוצרי נשימה. מלבד הטבע יש גם אטרקציות עוצרות נשימה חיי לילה ובילויים כך שקייפטאון כעיר מספקת לכם לא מעט הזדמנויות לבילויים. אבל התחבורה הציבורית בדרום אפריקה לא תמיד ידידותית למטייל המערבי וכדי לחסוך זמן יקר בחופשה כנראה תעדיפו לנסוע במוניות בקייפטאון. ניתן לעשות זאת בקלות באמצעות מנוע ההזמנה להסעות בעולם של חברת קיוויטקסי (התיבה הצהובה שלמטה) אשר יאפשר לכם להזמין מראש הסעה משדה התעופה בקייפטאון למלון או מוניות בקייפטאון לאטרקציות השונות. זהו שירות אמין ומומלץ המציע מחירים משתלמים ושירות לקוחות שיטפל בכל בעיה.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית בקייפטאון:


חופשה בקייפטאון – עוד באותו נושא:

קייפ טאון למשפחות – אטרקציות פופולריות 

טיסות לקייפטאון בדרא"פ – השוואת מחירי טיסה ומידע חשוב

בתי מלון מומלצים בקייפ טאון דרא"פ

השכרת רכב בקייפטאון (דרום אפריקה) – המלצות ומחירים

טיסות פנים בדרום אפריקה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

טיסות לדרום אפריקה – מה חשוב לדעת

שירותי תחבורה ציבורית בקייפ טאון

אם אתם מתכוננים להגיע לאזור קייפטאון, אתם בוודאי רוצים לדעת יותר על התחבורה הציבורית בקייפטאון כדי לתכנן בצורה המיטבית את החופשה שלכם בעיר. כיום ישנן שלוש דרכי התניידות מרכזיות באזור קייפטאון שמתאימות לתיירים:

השכרת רכב – כבר ביציאה מן הטרמינל אתם תוכלו לראות את שלטי הפרסום של חברות השכרת רכבים בינלאומיות. במידה ואתם מתכננים לבצע גיחות ארוכות מחוץ לעיר, ולגלות את הנופים הפראיים של דרום אפריקה במיטבה, אתם יכולים לשכור רכב שילווה אותכם לאורך כל התקופה שלכם באזור קייפטאון. המגוון הקיים הוא גדול מאוד מאפשר לכם לבחור בדיוק את הרכב שמתאים לצרכים שלכם. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי עלויות השכרת רכבים בדרום אפריקה הן משמעותית יותר יקרות מכל שירותי תחבורה ציבורית אחרים שפועלים בסביבת העיר קייפטאון.

מוניות בקייפ טאון – לאלו מכם שרוצים לבלות בטיול שלהם ולא לחשוש מהצורך לעלות על הכביש במקום לא מוכר, ניתן להשתמש בשירותי מוניות מבית חברת קיווי טקסי אשר מאפשרים לכם לנוח בכל רחבי העיר בעלויות נוחות לכל כיס ובכל שעות היום, חשוב להקפיד על הזמנה מראש (בתיבה הצהובה שלמעלה בדף זה).

אוטובוסים בקייפטאון – כל מרכז העיר קייפטאון מרושת במגוון רחב של קווי אוטובוסים, אשר מגיעים כמעט לכל נקודה בעיר. חשוב לציין, כי ישנם גם קווי אוטובוסים ייעודיים לתיירים כמו Mycity Bus, אשר עוברים בין כל הנקודות המרכזיות והתיירותיות ביותר בעיר ומספקים לכם הצצה חטופה לכל האטרקציות הרלוונטיות לכם. את הכרטיסים לאוטובוס אתם יכולים לקנות במרכז Civic Center בצמוד לתחנת הרכבת. מומלץ לקנות כרטיסים על פי זמני השהייה הצפויים שלכם, כך תוכלו לחסוך בעלויות הנסיעה ולהנות מכרטיס דמוי רב-קו שישרת אתכם לאורך כל השנה.

הסעה משדה התעופה בקייפטאון

כאשר אתם נוחתים בעיר קייפטאון אחרי טיסה ארוכה אתם בוודאי רוצים למצות כל רגע של השהייה שלכם בעיר על מנת לבלות ולטייל, וראשית להגיע לבית המלון או מקום הלינה שלכם. בדיוק מסיבה זו, ביציאה מן הטרמינל אין לכם שום רצון לבזבז זמן מיותר בחיפוש אחר תחנת הרכבת, האוטובוס או בחיפוש אחר הנהג מונית שייקח אתכם לבית המלון שלכם. היתרון בשירותי המוניות של קיווי טקסי הוא העובדה שאתם יכולים להזמין מראש אונליין נהג שימתין לכם בשדה התעופה עם שלט שעליו שימכם, וגם להתאים לעצמכם בדיוק את נהג המונית וסוג המכונית שמתאימים לכם. כך שמשפחות שמגיעות אל קייפ טאון עם ילדים למשל, יכולות לקחת כסאות בטיחות לכל ילד, ולאפשר חוויית נסיעה נוחה ושקטה לאחר שירדתם מהמטוס. גם קבוצות גדולות יכולות למצוא את עצמן נהנות משירותי המוניות של קיווי taxi ונוסעות ביחד במיניבוס לאורך המסלולים השונים בעיר מבלי להתפצל לכמה מכוניות.

השוואת מחירים למוניות בקייפטאון

אם עד היום כל הנוסעים שנחתו בשדה התעופה נאלצו להגיע לשדה ורק אחרי טיסה ארוכה לגלות מהן עלויות לנסיעה במוניות למרכז העיר קייפטאון, כיום, השירות המקוון של חברת קיווי טקסי מאפשר לכם לקבל את כל המידע בנוגע למחירי מוניות בקייפטאון דרך האינטרנט ולבצע את ההזמנה לנהג מונית מראש.

מנוע החיפוש של חברת kiwi taxi מאפשר לכם לחפש מונית בקייפטאון שתיקח אותכם לכל נקודה בעיר על ידי הקלדה פשוטה של נקודת המוצא והיעד (לא כתובת מדוייקת אלא ערים ומיקומים מרכזיים כמו שדות תעופה או נמלים). לאחר מכן מנוע החיפוש מציג בפניכם את כל האפשרויות לסוגי המוניות הקיימות, בהתאם למספר הנוסעים וכמות המזוודות. אח"כ תתבקשו להכניס כתובות מדויקות בטופס ההזמנה.

ניתן להזמין מראש כבר באתר של חברת kiwi taxi את המונית שמתאימה לצרכים שלכם, ולבחור בשיטת התשלום המתאימה ביותר לכם.

ביום ההגעה ימתין לכם בנקודת איסוף בטרמינל נהג המונית עם שלט ובו שמכם, יסייע לכם להעמיס את המזוודות על הרכב ולצאת לדרך אל עבר בית המלון שלכם.

על ידי שימוש במנוע החיפוש של קיווי טקסי, אתם יכולים לחסוך לעצמכם עלויות הנסיעה ולקבוע מראש בדיוק את הצרכים שלכם מבלי לשלם סכומי כספים מופרזים בירידה מהמטוס. כאשר אתם לא מכירים את אופי התחבורה הציבורית בקייפטאון, ואתם רוצים לדאוג לתחבורה בקייפטאון במחירים סבירים חשוב לבצע את החיפוש דרך אתר קיווי טקסי ולקבל את כל התמונה המלאה בכדי שיהיה לכם קל יותר להחליט מהו שירות המוניות הרצוי לכם.

מחירי מוניות משדה התעופה בקייפטאון למרכז העיר

בעזרת מנוע החיפוש של קיווי טקסי, יצרנו לכם את התעריפון המלא לשירותי מוניות משדה התעופה בקייפטאון למרכז העיר. כל הסכומים הנקובים במחירון נכונים לעת כתיבת שורות אלו ונבדקו באתר kiwi taxi. זמן הנסיעה הממוצע הוא כ-30 דקות. להלן עלויות הנסיעה משדה התעופה בקייפטאון למרכז העיר:

מכונית אקונומי- 29 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית קומפורט ( טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן)- 30 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 50 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.

מכונית מיניבוס- 52 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.

תעריפי נסיעה למוניות מנמל התעופה לנמל הימי של קייפטאון

בעזרת חיפוש בתעריפון kiwi taxi, יצרנו לכם את התעריפון המלא לנסיעה מנמל התעופה לנמל הימי של העיר קייפטאון. זמן נסיעה ממוצע הוא כ35 דקות. התעריפים המעודכנים נכונים לאט כתיבת שורות אלו והם:

מכונית אקונומי- 29 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית קומפורט ( טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן)- 30 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 50 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.

מכונית מיניבוס- 52 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.

חופשה בקייפטאון בלי רכב

ההיצע הרחב של מקומות הבילוי והאטרקציות באזור העיר קייפטאון, לצד מזג האוויר הנוח מאוד לטיולים מחזק בשנים האחרונות את הבחירה של ישראלים רבים להגיע ולבלות במרכז העיר קייפטאון את חופשת הקיץ שלהם, ולקבל הצצה חטופה לדרום אפריקה במיטבה. בין אם אתם רוצים להגיע לחופי הים המשגעים, לכף התקווה הטובה או לרכבל אשר נמצא למרגלות הר השולחן, כיום אתם יכולים לחרוש את קייפטאון מנקודה לנקודה, בביטחון מקסימלי ובלי להסתכן בנהיגה באפריקה או בתחבורה הציבורית של קייפטאון,  בעזרת נהג מקומי, בעל ניסיון עשיר ורכב מפנק שילווה אותכם לאורך כל ימי הטיול.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל