צימרים מומלצים בשרון

צימרים מומלצים בשרון למשפחה עם ילדים

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בשרון עם הילדים אולי תעדיפו מקומות אירוח ביתיים ומשפחתיים, הרחק מההמונים. אם אתם חושבים לקחת צימר בשרון לחופשה משפחתית כדאי לשים לב לכך שלא כל הצימרים ודירות הנופש בשרון מתאימים למשפחות עם ילדים. יש צימרים בשרון שקהל היעד העיקרי שלהם הוא זוגות או צעירים ולכן בדקנו את הנתונים של כל צימר בשרון או דירת נופש שמופיעים ברשימה זו כדי לוודא שיש בהם את כל מה שמשפחה צריכה לחופשה בשרון עם הילדים

כדי ליצור רשימה שכוללת את הצימרים הכי טובים בשרון למשפחה עם ילדים, נעזרנו ברשימות צימרים מומלצים בשרון למשפחות באתרי תיירות בינלאומיים שנתנו לנו, על כל צימר בשרון שבדקנו, ציון של המלצות ממשפחות עם ילדים שכולל את כל הדירוגים של משפחות שביקרו במקום בעבר. הציון הזה ונתוני הצימר עזרו לנו לכלול בכתבה את הצימרים הכי טובים בשרון לחופשה עם ילדים

חופשה בשרון – עוד קריאה מומלצת:

השכרת רכב בארץ – השוואת מחירים ומידע חשוב

הזמנת מוניות והסעות פרטיות באינטרנט

בתי מלון בישראל למשפחות עם ילדים – ברחבי הארץ

צימרים בשרון למשפחות עם ילדים

סוויטת גג בשרון Roof Suit in Hasharon

בית נופש ברמת השרון במרחק נסיעה קצר מהרצליה. המקום מציע מרפסת גדולה ומרווחת בגג עם נוף של העיר, ובה ג'קוזי, ברביקיו פינת ישיבה ועוד. הבית מתאים לארבעה אורחים כך שהוא מתאים לחופשה משפחתית בשרון וכולל מיזוג אוויר, ווייפיי, חנייה פרטית, מטבח מאובזר, מכונת כביסה וחדר רחצה.

להזמנת מקומות בבית נופש ברמת השרון

צימרוני – הצימר של רוני Zimmeroni

צימרוני הוא מתחם עם שלוש יחידות אירוח באבן יהודה, במרחק של כ10 ק"מ מהחוף של נתניה ובמרחק הליכה קצר מבתי קפה ומסעדות.

הסוויטה כוללת מיטת ספה, מיטה זוגית גדולה, 6 מיטות פוטון, ג'קוזי, 2 טלוויזיות, סלון, מטבחון ועוד. מתאים לזוג עם שלושה ילדים.

להזמנת מקומות בצימרוני

וילת לאקשרי עם נוף לים Luxury Villa with a Sea View

וילה ענקית שממוקמת ממש מול החוף בהרצליה, קרוב לגזיבו ביץ' קלאב ולמרינה, וכוללת שישה חדרי שינה ושני חדרי רחצה. מלבד נוף יפהפה לים, בוילה תוכלו ליהנות מג'קוזי מפנק, בריכה, מטבח מאובזר עם פינת אוכל – יתרון משמעותי לחופשה בשרון עם הילדים – ועוד.

להזמנת מקומות בוילה

הדירה של ניצה Appartement Nitsa

זוהי דירת אירוח בנתניה למשפחה עם ילדים – הדירה של ניצה היא דירה מפנקת ומרווחת ממש מול החוף בנתניה, עם נוף לים. הדירה המומלצת לחופשה משפחתית בשרון כוללת שני חדרי שינה, סלון מרווח עם טלוויזיה, מיזוג אוויר, מרפסת עם פינת ישיבה, מטבח מאובזר ועוד. הדירה של ניצה היא מציאה אמיתית לחופשה בשרון עם ילדים, עם מיקום שקשה לנצח ומחיר אטרקטיבי במיוחד. הדירה מתאימה לארבעה אורחים עם מיטה זוגית בחדר שינה אחד ושתי מיטות יחיד בשני. העיצוב פשוט וביתי והתמורה למחיר מעולה. הדירה של ניצה קיבלה ציון של 9.1 בדירוגי דירות נופש מומלצות בשרון למשפחות עם ילדים.

להזמנת מקומות בדירה של ניצה

קרוואן דרך הטבע Caravans through the nature

לינה בקרוואן היא אולי שונה מהחופשה אליה אתם רגילים, אך המיקום מדהים (בחוף מכמורת) והקרוואן מאובזר היטב ונוח, כך שחופשה מסוג זה יכולה להתאים גם למפונקים ביותר. הקרוואנים מתאימים לעד שישה אורחים, ומגיעים עם טלוויזיה, מטבחון, פינת אוכל, פינת ישיבה, מיזוג אוויר ועוד. פיתרון מתאים במיוחד לחופשה בשרון למשפחות שאוהבות ים והרפתקאות.

לא פלא שהמקום קיבל ציון של 9.2 ממשפחות בדירוג צימרים מומלצים בשרון למשפחות עם ילדים.

להזמנת מקומות בקראוון דרך הטבע

דירות לאקז'רי שנטל Shantell Luxury Apartment

דירת נופש בנתניה באווירה יוקרתית במרחק הליכה קצר מחוף אמפי בנתניה שמורכבת מסלון וחדר שינה. עיצוב הדירה מושקע ויפה והיא מאובזרת היטב עם מטבחון שכולל קומקום, תנור, כיריים, טוסטר ועוד, כמו גם  טלוויזיה בסלון ופינת ישיבה נוחה. משפחות העניקו למקום ציון של 9.3 בדירוגי צימרים מומלצים בשרון לחופשות משפחתיות עם ילדים.

להזמנת מקומות בדירות לאקשרי שנטל

דירה משפחתית מרגיעה במרכז העיר City center family relax apartment

דירת נופש בנתניה למשפחה עם ילדים, במרחק הליכה קצר מחוף סירונית. הדירה כוללת פינת אוכל, מטבח מאובזר – יתרון משמעותי לחופשה בשרון עם הילדים – סלון עם ספה נוחה וטלוויזיה, חדר שינה, חדר רחצה מפנק ועוד.

המקום מספק לאורחיו חניה פרטית ואינטרנט אלחוטי.  שימו לב שבהזמנה בבוקינג ניתן לבחור בין דירת סטודיו לדירת החדר הגדולה יותר, שמתאימה לארבעה אורחים. הדירה נמצאת במרחק של כחצי קילומטר מהתחנה המרכזית של נתניה ומהכיכר המרכזית.

דירת הנופש הזו מקבלת ציון מעולה של 9.6 בדירוג דירות נופש מומלצות בשרון לחופשה עם ילדים.

להזמנת מקומות בדירת נופש בנתניה

גן בית כפרי נעמיה (Na'amia)

בית כפרי בכפר הס שמתאים לחמישה אורחים ומאובזר היטב למשפחות עם ילדים: מטבח מאובזר, מיזוג אוויר, חדר רחצה עם מוצרי טיפוח ומגבות,  אינטרנט אלחוטי, מתקני שעשועים ועוד. בבית יש גינה ירוקה ומטופחת, והוא ממוקם במרחק של כ28 ק"מ מנתב"ג ונחשב צימר מומלץ בשרון למשפחות עם ילדים.

להזמנת בית נופש בשרון

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל