המרת מט"ח

פזו מקסיקני (MXN) – רכישת מט"ח בנתב"ג

טיול למקסיקו יכול להיות אחת מהחוויות המהנות ביותר שיהיו לכם בחיים, ולכן חשוב מאוד להיערך לטיול הזה בהתאם. מקסיקו מציעה למטייל הישראלי לא מעט אטרקציות ומקומות בילוי שאסור לפספס. אך לפני שאתם סוגרים את הטיסה שלכם למקסיקו, האם כבר תכננתם איך לקנות פזו מקסיקני לפני שנוחתים במקסיקו? רגע לפני שאתם מבצעים רכישת פזו מקסיקני במזומן בישראל, אנו ממליצים לכם לקרוא את המאמר הבא.

מקסיקו הפכה להיות בשנים האחרונות היעד המועדף על המטייל הישראלי שמחפש חופשה ברמה הגבוהה ביותר ביעדים אקזוטיים. כיאה למדינה עצומה במרכז אמריקה, תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות שתוכלו לעשות במהלך הטיול שלכם במקסיקו. לכן הזמן שעומד לרשותכם טרם הטיסה למקסיקו הוא זמן יקר, וכדאי לתכנן היטב ולנצל אותו בצורה יעילה על מנת שתוכלו להקדיש את הזמן הראוי לתיכנון הטיול ולהפיק את המקסימום מהטיול שלכם.

שירות FlyMoney יצר בשנים האחרונות מהפכה בתחום של המרת שקל למטבע זר בנתב"ג, כאשר הוא מציע לכם לבצע הזמנה של פזו מקסיקני ישירות לשדה התעופה כך שהכסף ימתין לכם לפני הטיסה מנתב"ג. כך אתם לא צריכים לבזבז לעצמכם זמן יקר, ואתם יכולים לנצל את הזמן שהתפנה על מנת להמשיך לתכנן את הטיול שלכם באחת מהמדינות הקסומות ביותר בעולם. בנוסף, תוכלו לחלק את התשלום על הפזו המקסיקני לתשלומים בכרטיס האשראי. כדי לבצע הזמנה פשוט מלאו את השדות הרלוונטיים במנוע הזמנת המט"ח של Flymoney המופיע בדף זה – ייתכן שתצטרכו לגלול אותו ימינה או שמאלה כדי לראות את כל השדות ולבצע את ההזמנה, הפזו המקסיקני ימתין לכם במעטפה על שימכם בעמדת בנק הפועלים בנתב"ג הפעילה מסביב לשעון (בטרמינל 3 או 1)



טיול במקסיקו – עוד באותו נושא:

מקסיקו למטייל – אטרקציות מומלצות וטיפים למשפחות

טיסות למקסיקו – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב במקסיקו – השוואת מחירים וטיפים לנהג

טיסות פנים במקסיקו – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

קניית פזו מקסיקו בישראל

לקניית מט"ח לחופשה בעזרת FlyMoney (ניתן לעשות זאת באמצעות במנוע שלהם כאן למעלה) יש מספר יתרונות:

היתרונות של הזמנת פזו מקסיקני (MXN) בנתב"ג

כאשר אתם מתכננים טיול למקסיקו, מהר מאוד תגלו כי כמות הפעילויות שעומדות לרשותכם הן כמעט בלתי נגמרות. לכן על מנת שלא תפספסו את הזמן שלכם במקסיקו, חשוב מאוד שתנצלו את הזמן בצורה האידיאלית. תכנון נכון של הזמן הוא הבסיס להצלחת הטיול, ובאמצעות הזמנת פזו מקסיקני לנתב"ג תוכלו לפנות לעצמכם זמן על מנת לתכנן את הטיול.

הטיול במקסיקו יכול להיות מאוד יקר אם תבחרו לישון במלונות יוקרתיים, ולכן חשוב מאוד שלא תכניסו את עצמכם לבעיה כספית – דבר שבהחלט יכול לקרות כאשר מדובר על חופשה במקסיקו. לכן על ידי האופציה של הזמנת פזו מקסיקני לנתב"ג אתם יכולים לאפשר לעצמכם לפרוס את כל העסקה לתשלומים בכרטיס האשראי ולא להוריד את כל הכסף במכה אחת – זהו יתרון משמעותי לעומת אפשרויות אחרות של רכישת פזו מקסיקו בישראל

מקסיקו היא אומנם אחת מהמדינות המפותחות ביותר במרכז אמריקה, אך עדיין אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו מסתבך עם החוק המקומי. לכן חשוב מאוד שתוודאו מראש כי השטרות והמטבעות שקיבלתם הם מקוריים, על מנת שלא תסתבכו ללא ידיעתכם. כאשר אתם מבצעים הזמנת פזו מקסיקני לנתב"ג עם שירות Flymoney המופעל בפיקוח משרד האוצר אתם חוסכים לעצמכם את אי הנעימות ומבטיחים לעצמכם את מקוריות ואמינות השטרות והמטבעות. בנוסף, כאשר אתם מבצעים הזמנת פזו מקסיקני לנתב"ג, אתם יכולים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה שזמין במיוחד עבורכם ויענה לכם על כל שאלה או בעיה.

קניית פזו מקסיקני בדואר ישראל

כאשר אתם בוחנים את כל האופציות העומדות לרשותכם על מנת לבצע המרה של שקל לפזו מקסיקני, אחת מהאופציות הראשונה שיכולה לעלות בראשכם היא כמובן ביצוע ההמרה דרך דואר ישראל. נכון להיום בדואר ישראל לא ניתן לבצע המרה של שקל לפזו מקסיקני והם כלל לא מחזיקים פזו מקסיקני במלאי המט"ח, ולכן האופציה הזאת לא יכולה להיות רלוונטית עבורכם.

קניית פזו מקסיקני בבנק

האופציה הבאה שיכולה להיות מתאימה עבורכם היא המרה של שקל לפזו מקסיקני באמצעות אחד מסניפי הבנק הנמצאים באזור שבו אתם מתגוררים. בבנק אכן תוכלו לבצע קניית פזו מקסיקני במזומן, אך יש מספר בעיות שחשוב מאוד שתיקחו בחשבון. ראשית התורים בבנק יכולים להיות מאוד ארוכים, דבר שיגזול מכם זמן יקר. בנוסף העמלה שייקחו מכם בבנק תהיה ברוב המקרים גבוהה ולא משתלמת בשום צורה.

קניית פזו מקסיקני בצ'יינג'ים

האופציה השלישית בכל הקשור אל המרת שקל לפזו מקסיקני היא ביצוע ההמרה דרך אחת מחנויות הצ'יינג' הנמצאות בעיר שבה אתם מתגוררים. נכון להיום קיים מבחר ענק של חנויות צ'יינג' שזמינות עבורכם, כך שלא תצטרכו להמתין זמן רב בתורים. מה שכן, לא תוכלו לפרוס את סכום הרכישה לתשלומים חודשיים ותצטרכו להגיע לצ'יינג' בשעות הפתיחה עם אלפי שקלים רבים במזומן. בנוסף, קשה מאוד לדעת מהי האמינות של השטרות המגיעות אליכם דרך אותן חנויות צ'יינג', וזה משהו שאמור להדליק אצלכם נורה אדומה – כך שאם אתם מוכנים לקחת את הסיכון הזה האופציה הזאת יכולה להיות רלוונטית עבורכם, אם לא מוטב שתוותרו.

רכישת פזו מקסיקני בשדה התעופה

עד כה סקרנו עבורכם את האופציות שעד לא מזמן היו האופציות הבלעדיות שבאמצעותן תוכלו לבצע המרה של שקל לפזו מקסיקני. אך כיום ישנה אופציה טובה ונוחה במיוחד, כזאת שתגרום לכם להבין כי המרה של שקל לפזו מקסיקני לא חייבת להיות סיפור ולא חייבת לגזול מכם זמן יקר או משאבים מרובים – באמצעות הזמנת פזו מקסיקני לנתב"ג אתם תקבלו את כל היתרונות תחת קורת גג אחת. אתם חוסכים לעצמכם את ההמתנה בתורים הארוכים, ומאפשרים לעצמכם לקבל את העמלה הטובה ביותר על ההמרה עצמה. כך שאתם גם מרוויחים זמן וגם מצליחים להרוויח כסף באמצעות תנאי המרה טובים.

על מנת שלא יהיה לכם ספק, המחיר שמופיע באתר מיד לפני שאתם מבצעים את התשלום זה המחיר האחרון שאתם נדרשים לשלם. לא מצפות לכם הפתעות נוספות או אותיות קטנות שיכולות להקפיץ את המחיר, כי שקיפות זה הדבר החשוב ביותר כאשר מבצעים המרה של שקל לפזו מקסיקני – לא משנה באיזה דרך אתם בוחרים.

פזו מקסיקני – אילו שטרות ואילו מטבעות?

אומנם הפזו מקסיקני הוא לא אחד מהמטבעות העתיקים ביותר בעולם, אך הוא משמש בתור המטבע הרשמי של מקסיקו כבר זמן רב.

המטבעות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 5 סנטאבוס, 10 סנטאבוס, 20 סנטאבוס, 50 סנטאבוס, 1 פזו מקסיקני, 2 פזו מקסיקני, 5 פזו מקסיקני, 10 פזו מקסיקני, 20 פזו מקסיקני.
השטרות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 20 פזו מקסיקני, 50 פזו מקסיקני, 100 פזו מקסיקני, 200 פזו מקסיקני, 500 פזו מקסיקני, 1000 פזו מקסיקני.

כמה כסף להזמין לטיול במקסיקו?

אז אתם כבר מכינים את עצמכם לקראת הטיול שלכם במקסיקו? ראשית נספר לכם כי העלויות במקסיקו יהיו נמוכות בהרבה בהשוואה לעלויות שאליהן התרגלתם בישראל. מקסיקו היא אומנם אחת מהמדינות היקרות ביותר במרכז אמריקה, אך בהשוואה לאירופה או לישראל היא בהחלט מדינה זולה שתוכלו למצוא בה לא מעט מציאות ולא מעט מלונות יוקרתיים במחירים שלא יצא לכם עוד להכיר.

אך לפני שאתם מתחילים לתכנן לעצמכם תוכניות, חשוב מאוד שתצליחו להעריך עם כמה כסף לצאת לטיול במקסיקו. עלות של ארוחה במקסיקו יכולה לנוע בין 7-15 דולר, כאשר הכול תלוי במה החלטתם לאכול ואיפה החלטתם לאכול. מבחינת הלינה, גם כאן טווחי המחירים יכולים להיות נרחבים במיוחד כאשר תוכלו למצוא הוסטלים ברמה גבוהה במחיר של 7-15 דולר ללילה, ומלונות יוקרתיים במחירים של 80-150 דולר ללילה. כך שהכול בסופו של יום תלוי בכם, אתם יכולים להוריד בצורה משמעותית את העלויות של הטיול במקסיקו או במקביל לפנק את עצמכם ולהעלות בצורה משמעותית את העלויות של הטיול כולו.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל