פורט לודרדייל השכרת רכב

פורט לודרדייל – השכרת רכב בפלורידה בארצות הברית

כדי לאתר את המחיר הכי זול עבור השכרת רכב בפורט לודרדייל השתמשו במנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בעולם המופיע למטה בדף זה, אשר יאתר עבורכם תוך שניות את הדילים הכי משתלמים בין חברות השכרת רכב בפורט לודרדייל הנחשבות אמינות. התהליך קצר וקל – בשדה "ארץ" ביחרו את "ארה"ב – פלורידה" (שימו לב שלפלורידה יש קטיגוריה נפרדת). בשדה עיר ביחרו את פורט לודרדייל fort lauderdale ואז בשדה תחנה ביחרו את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בפורט לודרדייל מתוך רשימת המיקומים הכוללת כמובן את האופצייה הנוחה למטיייל בד"כ של השכרת רכב בשדה התעופה בפורט לודרדייל ועוד מיקומים בעיר. לסיום, הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בפורט לודרדייל וליחצו "חפש" כדי לצפות בהשוואת המחירים ולהזמין את המכונית המתאימה לכם

חופשה בארה"ב – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בפלורידה – השוואת מחירים וטיפים

טיסות לארצות הברית – השוואת מחירים וטיפים למטייל

טיסות פנים לארה"ב – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

טיול בארה"ב – אטרקציות מומלצות וטיפים למטייל

נהיגה בפורט לודרדייל

הדרך הקלה ביותר לטייל בפורט לודרדייל fort lauderdale ובדרום פלורידה היא ברכב. אם אתם שוכרים רכב בארה"ב, כל חברות השכרת הרכב הגדולות ורבות מהקטנות נמצאות בפורט לודרדייל. הרבה יותר זול בד"כ להזמין השכרת רכב בפורט לודרדייל מהאזור שמחוץ לנמל התעופה.

פורט לודרדייל מתוכננת בסגנון של רשת ודי קל להתמצא בה. הדאונטאון נמצא במרחק של פחות מקילומטר ממערב לחוף. תצטרכו להשתמש במפה או תוכנת ניווט כשאתם במזרח פורט לודרדייל, כי התעלות מחלקות את העיר ותצטרכו למצוא את הגשרים.

מחוז בראוורד (Broward County) מחובר לשלושה כבישים ארציים ראשיים (I-75, I-95, I-595) וחלק מכבישי U.S, כולל U.S. Highway 1, US 27, ו-US 441. גם הטרנפייק של פלורידה (Turnpike) והכביש הארצי 869 (State Highway 869), המוכר כ- Sawgrass Expressway משרתים את העיר.

לפני השכרת רכב בפורט לודרדייל אולי תרצו לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בפורט לודרדייל –

כביש אינטרסטייט 95 (Interstate 95 (I-95)) הוא הציר המרכזי המחבר את צפון ודרום פורט לודרדייל והוא נמצא בצד המזרחי של העיר. הוא מחבר את פורט לודרדייל לדאונטאון מיאמי ו-ווסט פאלם ביץ׳ (West Palm Beach) ונוסע צפונית לג׳קסונוויל (Jacksonville) ומעבר לה.

הטרנפייק של פלורידה מחבר בין צפון לדרום, מערבית לעיר. בדרום, הוא מחבר את הומסטד (Homestead) ואת הפלורידה קיז (Florida Keys). מצפון הוא מתחבר לאורלנדו ולצפון פלורידה. I-595/I-75 מחבר את פורט לודרדייל לחוף המערבי של פלורידה, כולל נאפלס (Naples), פורט מאיירס (Fort Myers), סראסוטה (Sarasota) ואזור טמפה ביי (Tampa Bay).

החלק המזרחי של פורט לודרדייל, בין הדאונטאון לבין החוף חצוי לאורך ולרוחב בתעלות. לא משנה אם אתם ברכב, אופניים או ברגל, עליכם להשתמש בגשרים כדי לחצות את התעלות. פורט לודרדייל היא אחת הערים שבהן כדאי להצטייד במפה טובה. היא תעזור לכם להימנע מסיבוכים. המפה הטובה ביותר של החלק המזרחי של העיר נקראת Dolphus Waterway Map.

ה-US 1  לא חוצה את שדרת לאס אולאס (Las Olas Boulevard). אם המפה מראה לכם שכן, זו טעות. ה- US 1 עובר מתחת לנהר במנהרה וגם מתחת ללאס אולאס, ויוצא חזרה רק בשדרות בראוורד (Broward Blvd.), בצפון. זה מבלבל הרבה אנשים שמנסים לנווט בסביבת פורט לודרדייל.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל