פויאנה רומניה בתי מלון עם המשפחה

פויאנה בראשוב רומניה – 10 מלונות מומלצים למשפחות

פויאנה בראשוב היא אחת מעיירות הסקי הפופולריות של רומניה, גם בזכות מסלולי הסקי שלה והנופים הנהדרים וגם בזכות קרבתה לעיר בראשוב הכוללת מספר רב של אטרקציות תיירותיות כמו המרכז ההיסטורי היפהפה, וטירת דרקולה הסמוכה בבראן. יש מבחר סביר של מלונות טובים בפויאנה ברשוב – אבל אם אתם מגיעים אל פויאנה בראשוב עם ילדים כדאי לבחור באחד מבתי המלון שברשימה זו שהרכבנו עבורכם, בה תמצאו מלונות מומלצים בפויאנה ברשוב למשפחות עם ילדים

הכתבה מתבססת על דירוגי מלונות מומלצים בפויאנה בראשוב עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט (באנגלית) ומורכבות מהצבעות של משפחות אשר הגיעו אל פויאנה ברשוב עם ילדים לחופשה משפחתית ושהו באחד מבתי המלון. ניסינו לכלול בכתבה מלונות בפויאנה בראשוב למשפחות במגוון רחב של רמות מחיר וסגנונות אירוח

חופשת סקי בפויאנה בראשוב – עוד באותו נושא:

פויאנה בראשוב – המלצות לחופשה באחד היעדים הפופולריים לסקי ברומניה

ברשוב עם ילדים – המלצות למשפחות על העיר בראשוב

טיסות לרומניה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

השכרת רכב ברומניה – השוואת מחירים ועצות

רומניה עם ילדים – המדריך לטיול משפחות

בתי מלון בבראשוב למשפחות עם ילדים (בעיר ברשוב עצמה)

סים לרומניה – עצות וטיפים בנושא תקשורת

מלונות מומלצים בפויאנה בראשוב למשפחות עם ילדים

חבילות נופש לבוקרשט            |            טיולים מאורגנים ברומניה

אתר נופש אלפין – Alpin Resort Hotel 

אלפין, אתר נופש בפויאנה ברשוב בדירוג 4 כוכבים השוכן במיקום מרכזי למדי  – מרחק 10 דקות הליכה בלבד ממדרונות הסקי, מציע יחידות הארחה עם גישת חינם לבריכה חצי-אולימפית. בימות החורף הקרים, יוצא שירות הסעות חינם אל מסלולי הסקי או מהם, כל 5 דקות. המלון זוכה לציון 8.3 בדירוגי מלונות מומלצים בפויאנה בראשוב עם ילדים.

אורחים גם נהנים משני מתחמים ובהם מתקני שעשועים לילדים (באוויר הפתוח ובאזור מקורה), סדנאות לילדים ובריכה לילדים. במקום גם מופעלים 6 חדרי בריחה. אילו הן בין הסיבות לכך שהמלון נחשב מומלץ למשפחות עם ילדים יחסית אל בתי מלון בפויאנה ברשוב ברוב המיקרים. אינטרנט אלחוטי זמין חינם עבור האורחים. רוב החדרים כוללים מרפסת וחלק מהיחידות נהנות מנוף מופלא להרים. כל יחידת אירוח כוללת חדר רחצה צמוד, כספת, מיני בר וטלוויזיה בלוויין.

מקום האירוח מורכב מבניינים מחוברים – שלושה במספר: מלון אלפין, אלפין כזה ומלון הדירות אלפין. האתר כולל מרכז ספא רחב ידיים, שתי טראסות, ארבע מסעדות ו-4 אולמות ייעודיים לאירועים ולכנסים המיועדים ל-10-700 אנשים. מבין המתקנים הנוספים: שלוש חנויות מותגים, מועדון לילה וברים.

באתר הנופש תוכלו ליהנות משירותי קונסיירז' ושירותי חניה (ואלט) בלא תשלום – כל שעות היממה. במקום מופעלים גם מתקני ספא כדוגמת מקלחת חושית, סאונה יבשה ורטובה, חדר כושר ובו ציוד קרדיו, אמבט עיסוי ומשקולות להרמה. במקום מנוהל בית ספר לסקי ומופע בו מחסן לציוד סקי בעונת החורף. תמצאו שם גם בית ספר ללימוד רכיבה על אופניים ושירותי השכרת אופניים בימות הקיץ החמים, כמו גם מגוון מעניין של פעילויות במשך השנה, כדוגמת טיולי הליכה וסיורים.

במסעדת  À Propos מוגשים מאכלים בינלאומיים לצד יינות איכותיים, כאשר אין אף לקוח שאינו מתרגש מהנוף להרים שמסביב. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר שופע במסעדת Tosca. באזור אולם הכניסה מנוגנת מוסיקת פסנתר חיה מדי יום בשעות 17:00 – 19:00. המסעדה לקולינאריה מסורתית, Forest, והמסעדה האיטלקית, Gatsby, מזמינות אתכם לטעום מהשילוב המדהים של מנות מהמטבח הבינלאומי והרומני המקומי.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


דירות אלפין ריזורט פויאנה ברשוב – Apartments Alpin Resort Poiana Brasov 

אלפין ריזורט פויאנה ברשוב, מלון דירות נופש בפויאנה בראשוב בדירוג 4 חדרים, מציע דירות פרטיות עם אירוח נעים במלון אפרטהוטל שבמרכז העיר וכוללות גישת חינם למתקני אתר הנופש, כולל בריכה חצי אולימפית. אינטרנט אלחוטי זמין חינם לנוחיות האורחים בכל שטחי המקום. מלון הדירות זוכה לציון 9.0 בדירוג בתי מלון מומלצים בפויאנה בראשוב עם ילדים.

בכל דירה תמצאו טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור ללוויין, מטבח מאובזר במלואו הכולל סט מלא של סכו"ם וכלי אכילה, מיקרוגל, מכונת קפה ומקרר – יתרון משמעותי לעומת מלונות בפויאנה בראשוב עבור משפחות. כל אחד משני חדרי השינה שבדירה כולל טראסה המשקיפה אל ההרים ומיני בר מלא.

אורח המקום נהנים מגישה נוחה למתקני אלפין ריזורט – אתר נופש הכולל סאונה רטובה, סאונה יבשה, חדר כושר, אמבט ספא ומרכז ספא. הוא כולל גם שני מתקני שעשועים, מועדון לילה, ברים, גינות קיץ, שתי טראסות, ארבע מסעדות המגישות מאכלים בינלאומיים, חנויות, בריכות לילדים וחללי אירועים המתאימים ל-700 איש.

כל 5 דקות יוצאת הסעה חינם מ/אל מדרונות הסקי מאתר הנופש. באתר הנהדר הזה, אלפין ריזורט, תוכלו למצוא בעונת החורף בית ספר לסקי ומחסן לציוד סקי; בעונת הקיץ מופעל בו בית הספר לרכיבה על אופניים ושירותי השכרת אופניים; לאורך השנה כולה ניתן ליהנות מפעילויות שונות, כולל סיורי הליכה.

בית הדירות ממוקם 12 קילומטרים מהעיר העתיקה, ואילו שדה התעופה הקרוב ביותר הוא אוטופני (Otopeni) – מרחק 147 קילומטרים ממקום ההארחה. בעבור תשלום נוסף תוכלו להתארגן על הסעה מ/אל שדה התעופה. אורחים נהנים מחניה פרטית בלא תשלום נוסף.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון טלפריק גרנד – Teleferic Grand Hotel 

טלפריק גרנד, מלון מומלץ בפויאנה ברשוב בדירוג 4 כוכבים – מרחק 50 מטרים מרכבל הסקי – מציע אירוח הכולל אינטרנט אלחוטי חינם ונוף פנוראמי להרים. המקום משלב אלמנטים כפריים וחמימות של עץ נושן עם טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת. המלון זוכה לציון 9.3 בביקורות על מלונות מומלצים בפויאנה בראשוב למשפחות עם ילדים.

כל חדר אירוח מעוצב בטוב טעם וכולל עיטורים וריהוט מעץ מלא. בכל חדר תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח, אזור מנוחה, כספת ומיני בר. מרבית היחידות כוללות גם מרפסת.

אורחי המלון נהנים מגישת חינם למרכז הספא שבו אזור כושר, אמבט עיסוי תחת השמיים הפתוחים, בריכת שחייה מקורה ו-3 סוגי סאונות: אינפרא אדום, יבשה ורטובה. מגוון טיפולים ועיסויים זמינים בעבור תשלום נוסף. הבר שבמרכז הספא מציע מגוון מרשים של משקאות מפירות טריים, המוכנים לנגד עיניהם של האורחים.

ישנו גם בית ספר לסקי, יחד עם מרכז להשכרת ציוד סנואובורד וסקי, כולל מערכת חימום מגפיים. אחסון ציוד הסקי מבוצע בלא תשלום. גם הילדים אינם נותרים מאחור, שכן עבורם במיוחד הוקמו מועדון ילדים, חדר משחקים ומתקני שעשועים במרחב הפתוח.

במלון מופעלות שתי מסעדות: מסעדת 4 Season המגישה מטעמים מקומיים ובינלאומיים ומסעדת Gourmet, שתפנק אתכם במנות איכותיות. בשתי המסעדות ישנן טראסות המשקיפות אל ההרים שמסביב. לאחר שתפעילו את גופכם היטב במדרונות הסקי, תוכלו לנוח ולהירגע בבר שבאתר.

המלון ניצב במרחק 12 קילומטרים מהעיר ברשוב וממצודת רשנוב (Rasnov Citadel). טירת בראן (Bran) מרוחקת 25 קילומטרים בלבד ממקום ההארחה. חניון זמין חינם אין כסף, ובו 150 מקומות חניה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הבוטיק והספא ריזו – Rizzo Boutique Hotel 

ריזו, מלון בוטיק וספא בדירוג 4 כוכבים, הממוקם ממש ליד זירת ההחלקה על קרח של העיר ברשוב, כולל בריכה מחוממת מקורה ונוף נפלא ליערות שמסביב הנשקף מכל האזורים הציבוריים וחדרי המלון.

חדרי האירוח במלון כוללים טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור לכבלים. במיטה יש סדיני סאטן ואילו חדר הרחצה כולל מקלחת. בכל חדר אירוח יש גם סלון ובו מטבחון – תוספת משמעותית עבור משפחות שלא תמיד קל למצוא בין מלונות בפויאנה ברשוב

אזור הספא מוצף אור טבעי וכולל גישה ישירה לגינה הסובבת את המקום, כמו גם לטראסת קיץ קטנה ונעימה. אמבט עיסוי וסאונה הם חלק ממתקני הבריאות המוצעים במקום. המסעדה האלגנטית, על נברשות הזכוכית שלה, מגיש מנות משובחות מהמטבח הבינלאומי. בבר הטרקלין, על ספותיו הנוחות, מוגשים קוקטיילים וקפה.

מדרון הסקי בראדול מרוחק 150 מטרים מהמלון ואילו אגם מיוריצה (Miorita) – 300 מטרים ממנו. טירת בראן ההיסטורית ומרכז בראשוב ממוקמים פחות מ-25 דקות נסיעה ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה אוריזונט – Pension Orizont 

אוריזונט, בית הארחה במרכז פויאנה בראשוב בדירוג 4 כוכבים המוקף טבע שופע – מרחק 500 מטרים בלבד ממדרונות הסקי – מציע חדרים היוצאים למרפסת וכוללים מיני בר, חדר רחצה פרטי וטלוויזיה בכבלים. בית המלון זוכה לציון 8.8 בדירוג מלונות מומלצים בפויאנה בראשוב עם ילדים.

אינטרנט אלחוטי זמין בכל אזורי המלון, כמו גם חניה באתר – שניהם ללא תשלום. ניתן להשתמש באופניים ללא תשלום ולסייר בסביבה. פתחו את הבוקר שלכם עם מזנון עשיר של ארוחת בוקר, ובו רכיבים רבים מתוצרת בית.

המקום מרוחק קילומטר בודד מאגם מיוריטה ו-11 קילומטרים מהעיר בראשוב המהווה בפני עצמה את אחד האתרים הפופולריים של רומניה למשפחות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון האוס אוף דרקולה – House of Dracula Hotel 

האוס אוף דרקולה, בית מלון בפויאנה בראשוב בדירוג 4 כוכבים עם נוף של הרי הקרפטים, הוא מלון בעיצוב ייחודי בפויאנה ברשוב, בו אזור ספא מודרני, מרתף יינות ובר, כמו גם אינטרנט אלחוטי חינם. כל חדר הארחה מעוצב עם אלמנטים מימי הביניים, כדוגמת ריהוט מעץ מלא וקירות אבן. כל חדר כולל שולחן עבודה, מיני בר וטלוויזיה בכבלים. חדר הרחצה המודרני מרוצף אריחים וכולל נעלי בית, מייבש שיער ומקלחת.

חדר הכושר והספא של המלון מציעים ציוד מודרני ומוצרי טיפוח יוקרתיים. ניתן לקבל גישה לאזור הספא בבקשה מראש. במסעדה זמין היצע רחב של מאכלים רומניים מסורתיים לצד מאכלים בינלאומיים מרחבי העולם. אפשר להזמין אירוח חצי פנסיון בעזרת שובר מתאים.

המלון נמצא באתר סקי עם גונדולה ו-8 מעליות סקי. ישנם מיניבוסים הנוסעים לבסיס מסלול הסקי ולרכבל והרכבלים המסיעים אל Cristianu Mare או אל פסגות Postavaru. השירות זמין בעבור תשלום נוסף ועפ"י דרישה. במלון ניתן לשכור רכב והוא מרוחק 12 קילומטרים בלבד מעיר ימי הביניים בברשוב ו-160 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי בוקרשט.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דירות קאזה וויורל – Aparthotel Casa Viorel 

קאזה וויורל, בית מלון מומלץ בפויאנה ברשוב בדירוג 4 כוכבים זהו מלון נוח וקסום הממוקם באזור ציורי ושקט של פויאנה ברשוב, בו תקבלו מנוחה מלאה ותיהנו מנוף שופע ופרחוני. המלון זוכה לציון 9.0 בהמלצות על בתי מלון בפויאנה ברשוב למשפחות עם ילדים.

זהו הזמן ליהנות באמת מרכיבה על סוסים ומנופים הרריים קסומים של רומניה. במשך העונה החמה, אפשר לשחק טניס שולחן. המלון נמצא רק 12 קילומטרים מבראשוב, למרגלותיו של הר טמפה (Tampa). מעוניינים לארגן פגישת עסקים או אירוע אחר? השתמשו בחדר הישיבות שיכול להכיל עד 50 איש.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


פנסיון פנתאון – Pension Pantheon 

פנסיון פנתאון, בית הארחה בדירוג 4 כוכבים הממוקם 650 מטרים מגונדולת Pstavarul Expres שבפויאנה בראשוב, מציע חדרים עם נוף של הר פוסטברול  (Postăvarul) ומדרונות הסקי. בבר הקפה שבמקום יש גם אח. המלון זוכה לציון 9.0 ברשימותי מלונות מומלצים בפויאנה ברשוב עם ילדים.

בכל חדר יש טלוויזיה עם חיבור ללוויין ולכבלים ומסך שטוח, מקלחות הידרומסאג', מייבש שיער, מוצרי טיפוח וחלוקי רחצה. חלק מהחדרים כוללים אמבטיה זוגית. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר קונטיננטלית, אשר במזג אוויר טוב ניתן לאכול בטראסה המרווחת. אפשר גם להזמין את ארוחת הבוקר ליחידת האירוח.

במרחק 50 מטרים מהמקום נמצאת זירת החלקה על קרח. כנסיית סנט ג'ון ממוקמת 300 מטרים משם. נמל התעופה הבינלאומי של בוקרשט, אוטופני, מרוחק 158 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דירות Apartament Alpin Poiana Brasov

אפרטמנט אלפין, מלון דירות בפויאנה ברשוב בדירוג 4 כוכבים, מרוחק 1.2 קילומטרים בלבד מרכבל קפרה נגרה ומציע חדרי אירוח ממוזגים עם אמבט ספא, סאונה, גישה לטראסה ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 9.1 בדירוגי מלונות מומלצים בפויאנה ברשוב למשפחות עם ילדים.

כל יחידת אירוח כוללת מרפסת המשקיפה להרים, מטבח מאובזר במיוחד עם פינת אוכל שלא תמיד קל למצוא בין בתי מלון בפויאנה ברשוב, טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור לכבלים ופינת ישיבה.

ניתן ליהנות באתר ממזנון ארוחת בוקר ומארוחה קונטיננטלית. לרשותכם עומד מרכז הבריאות והספא הכולל אמבט עיסוי, כמו גם מחדר הכושר המאובזר. באתר זמין שירות להשכרת ציוד סקי. מדרון הסקי ברדול מרוחק 1.2 קילומטרים מהמקום, ואילו רכבל קאנזל (Kanzel) נמצא 1.7 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בוטיק – Boutique Hotel Casa Emil 

קאסה אמיל, מלון בוטיק בפויאנה בראשוב הממוקם 350 מטר מאתר הסקי בראדול, מציע שירותי עיסוי, סאונה, מסעדה עם מרפסת, אינטרנט אלחוטי חינם וחנייה ציבורית ללא עלות נוספת.

פתחו את היום בארוחת בוקר קונטיננטלית. המסעדה שבאתר מגישה מאכלים מקומיים. בכל חדר תמצאו חדר רחצה צמוד, טלוויזיה שטוחת מסך, נגן DVD, פינת ישיבה ובה מיני בר ומרפסת. יש באתר גם סלון משותף עם משחק הטלת חצים.

500 מטרים מהמלון תמצאו תחנת אוטובוס ואילו תחנת הרכבת של בראשוב – ממנה תוכלו להגיע אל יעדים ברחבי רומניה – מרוחקת 15 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

פויאנה - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל