פוארטו ויארטה מלונות מומלצים למשפחות

פוארטו ויארטה מקסיקו – מלונות מומלצים למשפחות

10 מלונות מומלצים בפוארטו ויארטה למשפחות עם ילדים – כך תבחרו מלון לחופשה משפחתית בעיירת הנופש הידועה של מקסיקו: יש הרבה מאוד מלונות בפוארטו ויארטה התוססת, אך לא כולם מתאימים למשפחות המגיעות אל פוארטו ויארטה עם ילדים. בכתבה זו תמצאו בתי מלון בפוארטו ויארטה שמציעים יותר למשפחות – החל מחדרים משפחתיים מרווחים וצוותי הווי ובידור שיאפשרו להורים לנוח ויפעילו את הילדים, ועד מטבחים לבישול ארוחות משפחתיות

בכתבה זו כללנו מלונות בפוארטו ויארטה בכמה מיקומים שונים בתוך ומחוץ לעיר ובכמה רמות מחירים ויוקרה שונות (ממלונות 3 כוכבים ועד מלונות 5 כוכבים) אשר המכנה המשותף לכולם הוא הציונים הגבוהים שהם מקבלים בדירוגי מלונות מומלצים בפוארטו ויארטה למשפחות עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט ומבוססים על הצבעות של משפחות שהגיעו לחופשה בפוארטו ויארטה עם ילדים

חופשה בפוארטו ויארטה מקסיקו – עוד באותו נושא:

טיסות למקסיקו – השוואת מחירים והמלצות למטייל

השכרת רכב במקסיקו – השוואת מחירים והמלצות

טיסות פנים במקסיקו – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

קניית פזו מקסיקני (MXN) בישראל – טיפים חשובים

מקסיקו למטייל – המדריך לטיולים וחופשות

10 מלונות מומלצים בפוארטו ויארטה למשפחות עם ילדים


סוויטות משפחתיות פוארטו דה לונה Puerto de Luna

פוארטו דה לונה, מתחם סוויטות משפחתיות בפוארטו ויארטה בדירוג 4 כוכבים מוקף בסביבה טרופית יפהפייה ומציע מגורים נוחים, שירותים תיירותיים יוצאי דופן והוא ממוקם במרחק הליכה מחוף הים.

הסוויטות מאווררות וכוללות מטבח מאובזר ואזור ישיבה עם ספה וטלוויזיה בכבלים. בנוסף יש בכל סוויטה מרפסת המשקיפה לגנים.

המקום מקבל בברכה חיות מחמד. האורחים יכולים בקלות לסקור את הסביבה והאטרקציות הקרובות, בסיוע סוכנות הנסיעות שבלובי. חופים יפהפיים ממוקמים במרחק קצר וניתן להשתתף בהם בפעילויות מים רבות. בית המלון זוכה לשבחים רבים בדירוגי מלונות מומלצים בפוארטו ויארטה למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מרינה אנד פלמינגו ויארטה – Flamingo Vallarta Hotel & Marina 

מרינה אנד פלמינגו ואיארטה, מלון בפוארטו ויארטה בדירוג 4 כוכבים, מציע בריכת שחייה ומיקום מצוין בהשוואה אל מלונות בפוארטו ויארטה ברוב המיקרים – בסמוך לטיילת. המלון זוכה לשבחים רבים ברשימות מלונות מומלצים בפוארטו ויארטה למשפחות עם ילדים.

החדרים במקום ממוזגים וכוללים חדר אמבט צמוד, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין וכספת. החדרים כוללים מיטת קינג סייז או שתי מיטות זוגיות. המרפסות משקיפות על הגנים, בריכת השחייה או מועדון היאכטות.

המלון כולל מסעדה בשם La Palapa, בה מוגשות מנות בינלאומיות ומקסיקניות. גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי זמינה בכל שטחי המלון. מרכז העיר של פוארטו ויארטה מרוחק 15 דקות נסיעה מהמלון. שדה התעופה הבינלאומי ממוקם 5 דקות נסיעה משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פלאיה לוס אקרוס – Playa Los Arcos 

פלאיה לוס אקרוס, מלון מומלץ בפוארטו ויארטה בדירוג 4 כוכבים, פונה אל חוף הים של מפרץ בנדרס (Banderas). הוא כולל 3 בריכות שחיה חיצוניות עם מפל, ספא, גישה חינם לאינטרנט אלחוטי וחנייה באתר. האורחים יכולים לשחק טניס שולחן או לנצל את מתקני ספורט המים שבאתר, כולל צלילה. יש גם תכנית בידור מתאימה למשפחות – כל השירותים המעולים האלה מביאים למקום מיקומים גבוהים בכל דירוג בתי מלון מומלצים בפוארטו ויארטה למשפחות עם ילדים.

החדרים ממוזגים וכוללים מרפסות פרטיות – חלקן משקיפות אל האוקיינוס השקט. בכל חדר טלוויזיה בכבלים וכספת. חדר האמבטיה הצמוד שבכל חדר כולל מייבש שיער ומתקני נוחות אחרים.

Café Maximilian שבמקום מגיש מנות אירופאיות. האורחים יכולים ליהנות ממוסיקה חיה ב-Palapa Bar – בר הפונה לחוף, או להתענג על טעמים מקסיקניים במסעדת Mi Pueblito.

דלפק הקבלה של המלון פעיל 24 שעות ביממה וכולל גם דלפק תיירות להזמנת טיולים במקסיקו. ניתן לצעוד על טיילת Malecon אל מרכז Puerto Vallarta, 20 דקות הליכה מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


סוויטות לוס אקרוס – Los Arcos Suites

לוס אקרוס, מתחם סוויטות נופש בפוארטו ויארטה למשפחות בדירוג 4 כוכבים, ממוקם צעדים ספורים מהחוף הציבורי של פוארטו ויארטה (Puerto Vallarta) ו-5 דקות נסיעה מאזור החנויות והמסעדות של מרכז העיר. המלון מציע בריכת שחייה, שתי מסעדות וסוויטות עם מרפסות.

החדרים מרוהטים עם מטבחון ומיטה נפתחת וכוללים גם כספת אלקטרונית וטלוויזיה בכבלים. לא תמיד קל למצוא מלונות בפוארטו ויארטה שמציעים אפשרות של מטבחון לבישול עצמי ולכן קל להבין מדוע לוס אקרוס זוכה להרבה פופולריות בביקורות על מלונות מומלצים בפוארטו ויארטה למשפחות עם ילדים.

ג'קוזי ובר הם חלק מהמתקנים המוצעים במקום. שירות קונסיירז' ושירות חדרים זמינים גם הם. המלון מציע גם שירות משרת אישי הזמין בין 10:00 ל-20:00. שירות החלפת כספים פעיל 24 שעות ביממה.

מועדון הגולף שבמקום ושדה התעופה הבינלאומי מרוחקים 10 דקות מהמלון. מצפה הלווייתנים שנמצא במרחק 10 דקות מהמלון הוא ללא ספק אטרקציה מומלצת לחופשה בפוארטו ויארטה עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון וילה וראדרו – Hotel Villa Varadero

וילה וראדרו, בית מלון מומלץ בפוארטו ויארטה בדירוג 4 כוכבים, מציע שירותי עיסוי ומיקום מעולה בסמוך לחוף.

חדרי המלון מרווחים וכוללים מטבחון עם מיקרוגל, מקרר ופינת אוכל – איבזור שלא תמיד קל לאתר בחיפוש מלונות בפוארטו ויארטה. החדרים מצוידים גם באינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיה בלוויין. חלק מהחדרים משקיפים על האוקיינוס השקט או אל הרי פוארטו ויארטה (Puerto Vallarta).

אורחים יכולים לסעוד במסעדת La Palapa Drake, בה מוגש בופה לצד הבריכה. ניתן להתענג על מאכלים גם במסעדת הבופה המקורה La Mesa del Capitan. המלון מציע גם בר בסמוך לחוף.

משפחות המגיעות אל פוארטו ויארטה עם ילדים נהנות בד"כ מפעילויות כגון משחקי חדר ורכיבה על אופניים שניתן להשכיר במקום. המלון מסייע גם במידע בנוגע לאירועים ופעילויות שונות באזור ובהרשמה לטיולים במקסיקו.

שימו לב שהמיקום של המלון איננו מרכזי – מקום האירוח נמצא כ-30 קילומטרים ממרכז העיר Puerto Vallarta, בה ניתן למצוא אפשרויות לקניות וסעודה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קומפורט אין פוארטו ויארטה – Comfort Inn Puerto Vallarta

קומפורט אין פוארטו ויארטה, מלון מומלץ בפוארטו ויארטה בדירוג 4 כוכבים,  ממוקם בסמוך למועדון הגולף פוארטו ויארטה. המלון הוא בית מלון למשפחות, ללא עישון וממוקם 10 דקות ממרכז הכנסים הבינלאומי. הוא כולל מסעדה ובר.  יש במקום מרכז עסקי וחלפן כספים, כמו גם בריכה חיצונית ומגרש משחקים לילדים – אין פלא שהמלון זוכה לציונים מעולים בהמלצות על מלונות מומלצים בפוארטו ויארטה למשפחות עם ילדים.

החדרים מצוידים בטלוויזיה בכבלים ואינטרנט אלחוטי חינם וכוללים גם שולחן עבודה וכספת.

מסעדת האתר פתוחה לארוחת בוקר, צהריים וערב. חניה חינם זמינה לאורחים.  שדה התעופה הבינלאומי פוארטו ויארטה מרוחק פחות מ-5 דקות מבית האירוח. הגנים הבוטאניים של Vallarta נמצאים 10 דקות מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בוטיק ריביירה דל ריו – Hotel Boutique Rivera Del Rio

ריביירה דל ריו, מלון בוטיק בפוארטו ויארטה בדירוג 4 כוכבים, ממוקם 15 דקות הליכה מהחוף ומציע לתיירים בריכה חיצונית, ג'קוזי וחדרים וסוויטות מעוצבים בטוב טעם. ארוחת בוקר ואינטרנט אלחוטי מהיר כלולים במחיר הלינה.

יחידות האירוח שבמקום מעוצבות עם ריהוט עתיק ודקורציה ייחודית. חלק מהחדרים מתאימים במיוחד לחופשה משפחתית בפוארטו ויארטה – הם כוללים מטבח, מבואה ונוף לנהר ובכולם יש טלוויזיה בכבלים, מיזוג אוויר וחדר אמבט צמוד.

בקבלה ישמחו להעניק לכם מידע בנוגע לפעילויות אפשריות בסביבה. ברים ומסעדות ניתן למצוא 500 מטרים מהמקום, בעוד שמרכז פוארטו ויארטה ממוקם 2 קילומטרים מהמלון ואילו שדה התעופה הבינלאומי נמצא 10 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


היאט זיוה פוארטו ואיירטה – Hyatt Ziva Puerto Vallarta

היאט זיוה פוארטו ואיירטה, מלון מומלץ בפוארטו ויארטה בדירוג 5 כוכבים, כולל מרכז בריאות, בריכה חיצונית וספא, VitaMar, המציע שירותי עיסוי, פדיקור, מניקור וטיפול גוף ונחשב מעולה בהשוואה אל מלונות בפוארטו ויארטה שמציעים שירותי ספא.

המלון כולל מסעדת מזנון, 4 מסעדות על-פי תפריט, בית קפה – מעדנייה הפעיל 24 שעות ביממה, חדר כושר, מגרש טניס ושירות חדרים סביב השעון. מלבד אלו ישנם במלון גם דלפק נסיעות, מתקני ישיבות וצוות בידור – עניין חשוב במיוחד כאשר מתכננים חופשה בפוארטו ויארטה עם ילדים – צוות הבידור יאפשר לכם למעשה לנוח צהריים בחדר המלון כאשר הילדים מופעלים היטב ע"י צוות בידור מיומן, הזוכה להרבה מאוד שבחים בכל דירוג מלונות מומלצים בפוארטו ויארטה למשפחות עם ילדים.

החדרים כוללים מיזוג אוויר, חדר רחצה פרטי, מיני בר, חלוקי רחצה, מייבש שיער, ערוצי לוויין ונגן DVD.

קניון Cruise Ship Pier נמצא 7.7 קילומטרים מהמלון ואילו שדה התעופה Gustavo Diaz Ordaz ממוקם 11 קילומטרים ממנו.

 להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פלאזה סנטה מריה – Plaza Santa Maria

פלאזה סנטה מריה, מלון זולו ומולץ בפוארטו ויארטה בדירוג 3 כוכבים, ממוקם 350 מטרים בלבד מחוף קמארונס (Camarones) וכולל גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ובריכה חיצונית. המלון כולל גם מרכז כושר, גנים וטראסות להנאת האורחים. ילדים יכולים ליהנות ממגרש המשחקים שבאתר ולאפשר להורים לנוח מעט בחדר, או לצד הבריכה.

החדרים ממוזגים וכל אחד מהם כולל מטבח ובו מקרר ומיקרוגל. החדרים מרוצפים במרצפות שיש וכוללים מרפסת קטנה וגם ארון בגדים. בחדרי האמבט הצמודים יש מקלחת ומוצרי טיפוח ללא עלות. זהו מלון המעניק הרבה מאוד תמורה למשפחות המגיעות אל פוארטו ויארטה עם ילדים יחסית אל מלונות בפוארטו ויארטה באותה רמת מחירים, כך שהוא זוכה בעיקביות לציונים גבוהים בכל רשימת מלונות מומלצים בפוארטו ויארטה למשפחות עם ילדים.

שירות כביסה עצמית ושיזוף נמצאים בגן לרשות האורחים. הפאלאפות (Palapas) עומדות גם הן לרשות האורחים, לטובת מנוחה ורגיעה.

שדרת פרנסיסקו מדינה (Francisco Medina) נמצאת 400 מטרים ממקום האירוח והאורחים יוכלו למצוא שם מבחר מסעדות וחנויות. נמל התעופה הבינלאומי Puerto Vallarta מרוחק 20 דקות נסיעה ברכב מהמלון. הקניון הקרוב נמצא קילומטר אחד מהמלון. הקאנטרי קלאב Paradise Village נמצא 20 דקות נסיעה משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אכסניית מיאמי – Miami Inn 

מיאמי, אכסניה בפוארטו ויארטה בדירוג 4 כוכבים, כוללת מרכז כושר, בריכה חיצונית ובר. חדרי המלון ממוזגים, משקיפים לעיר וכוללים חדר רחצה פרטי ואינטרנט אלחוטי חינם.

כל חדר מצויד בטלוויזיה עם מסך שטוח וארון בגדים. ניתן להסתייע בדלפק הקבלה למידע אודות פעילויות ונקודות תיירות בסביבה. בהשוואה אל מלונות בפוארטו ויארטה באופן כללי, היא נחשבת בדירוגי מלונות מומלצים בפוארטו ויארטה למשפחות כאכסניה המעניקה תמורה מעולה יחסית למחיר

רינקון דה גואיאביטוס (Rincon de Guayabitos) מרוחקת 36 קילומטרים מבית האירוח, בעוד שהעיר פוארטו ויארטה (Puerto Vallarta) נמצאת 12 קילומטרים משם. שדה התעופה של פוארטו ויארטה Gustavo Diaz Ordaz נמצא 4 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

פוארטו ויארטה - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל