טיול Disneyland Paris

פארק השעשועים דיסנילנד פריז Disneyland Paris

פארק השעשועים דיסנילנד פריז המכונה יורודיסני הוא אחד הפארקים המובילים בעולם במספר המבקרים ומקום ראשון במספר המבקרים באירופה כולה. גודלו של הפארק כ 19 קמ"ר ו ב2015 ביקרו במקום קרוב ל15 מיליון איש. הפארק עצמו מחולק ל-2 פארקים שונים: דיסנילנד פארק ודיסנילנד

     הזמנת דילים לפריז           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

דיסנילנד פריז הוא הרבה יותר מפארק שעשועים – בפארק יש יותר מ-7 בתי מלון (7 בתי מלון הממוקמים בפארק עצמו ו-6 בתי מלון נוספים שנמצאים מחוץ לפארק אבל הפארק מספק להם שרותי הסעות, הלוך חזור מהפארק ואליו) מרכז קניות אאוטלט גדול, קניון גדול, מסעדות, מסלולי גולף ועוד. פארק השעשועים הקרוב ביותר לישראל של דיסני הפך באופן טבעי ליעד חובה בכל טיול בר מצווה לפריז או טיול לצרפת עם ילדים. יורודיסני ממוקם במארן-לה-ואלה (Marne-la-Vallée) ליד פריז בירת צרפת.

להזמנת כרטיסים ליורודיסני אונליין 

חופשה בפריז – עוד באותו נושא:

דיסנילנד – 5 בתי מלון מומלצים למשפחות ליד יורודיסני פריז

טיסות לפריז – השוואת מחירים ומידע לנוסע

השכרת רכב בפריז – השוואת מחירים ועצות

אירועים בפריז – הזמנת כרטיסים להופעות בידור ואירועי ספורט בפריז

סים ו-e-sim לצרפת – טיפים ומידע שימושי

טיפ חשוב ביותר לפני חופשה בפריז עם ילדים –

התורים לקופות הכניסה של דיסנילנד פריז יכולים להיות מאוד ארוכים בעונת התיירות ושעות ארוכות מהיום המיוחד שהילדים כ"כ ציפו לו עלולות להתבזבז בהמתנה בתורים, והדבר עלול לגרוםלתיסכול רב אצל הורים וילדים כאחד. יש לבעיה זו פיתרון מצויין – ניתן להזמין מראש כרטיסי כניסה אונליין ליורודיסני, ולקבל באותו מחיר שתי הטבות מיוחדות: הראשונה היא האפשרות לדלג על התורים בקופה בכניסה ליורודיסני – לאחר הזמנת כרטיס אונליין בקישור תקבלו כרטיס סלולרי בצורת קוד המגיע לסמרטפון שלכם, אותו תוכלו להציג בכניסה ישירות בלי צורך להמתין בתורים בקופות. הטבה שנייה וחשובה לא פחות היא שכרטיס הכניסה הנמכר אונליין בקישור כולל במחירו כניסה לאולפני הסרטים של דיסני, המהווים אטרקציה נפרדת מיורודיסני הנמצאת באותו מתחם.

דיסנילנד פריז: דלגו על התור (הצעה מיוחדת) Disneyland Paris: Skip The Line (Special Offer)

דלגו על התורות המשתרכים כדי להגיע ישירות אל תוך מוקד הכיופים – ביצוע הזמנות דרך הקישור שלמטה מוביל לכרטיסי הנחה לדיסנילנד פריז, במחיר מיוחד לגולשי האתר, זול יותר מרכישת כרטיסים בכניסה!

בתוך דיסנילנד תיהנו מ-50 אטרקציות, ביניהן מתקנים בקנה מידה עולמי כמו ״סיורי כוכבים״ (Star Tours), ״מגדל הטרור״ (Tower of Terror) ו״פיצוצי הלייזר של באז לייטייר״ (Buzz Lightyear Laser Blast,). תפסו את מקומכם בתצוגות מרהיבות, ביניהן זיקוקי דינור ומצעדים נוצצים

בהזמנת הכרטיסים ליורודיסני בקישור המיוחד בחרו פאס לשני הפארקים כדי לקבל גישה לפארק אולפני וולט דיסני (Walt Disney Studios Park) וכן לדיסנילנד פריז – כייף כפול!

עם כרטיסי ההנחה לדיסנילנד תדלגו על התורות הארוכים המשתרכים בכניסה לדיסנילנד פריז ותגיעו ישירות לממלכה הקסומה (Magic Kingdom) כדי לספוג את האווירה הקסומה ומקסימום כייף. בחרו באופציית שני הפארקים והוסיפו את פארק אולפני וולט דיסני (Walt Disney Studios Park) ליום עמוס המלא בכיופים משפחתיים!

טיול לדיסנילנד יכול להפוך לגולת הכותרת של חופשה בפריז עבור כל משפחה, אז מומלץ להשקיע ולקחת את אופציית שני הפארקים הממקמת אתכם במרכז העניינים של אולפני וולט דיסני!

בעודכם משוטטים באיזורים המדהימים של הממלכה הקסומה (Magic Kingdom), תראו שהכיף ביורודיסני לא נגמר. ב״סיורי כוכבים״ (Star Tours) וב״הר ההיפר חלל של מלחמת הכוכבים״ (Star Wars Hyperspace Mountain) תחשפו את עצמכם לחוויה שלא-מן-העולם-הזה! לאחר מכן, תוכלו לפנק את חושיכם במתקן התלת-ממד המהמם ״רטטוי – ההרפתקה״ (Ratatouille: The Adventure), במתקן ״שודדי הקריביים״ (Pirates of the Caribbean) ובכל מופעי הלייב המפורסמים, פגישות פנים-אל-פנים עם הדמויות האהובות ביותר בכל הזמנים, וכמובן – מופעי הזיקוקי דינור המרהיבים ביותר בעולם!

דיסנילינד פריז (יורודיסני) – טיפים חשובים לתיכנון טיול

כדי למצות את המיטב מהחוויה של ביקור בדיסנילנד כדאי מאוד לבחור בקפידה בית מלון. בעונות התיירות יש אוטובוסים מאורגנים רבים של תיירים המגיעים מבתי המלון בפריז בבוקר לכניסה לדיסנילנד והדבר גורם לפקקים רבים ותורים ארוכים בכניסה, כך שמומלץ להזמין לאותו יום מלון במתחם ריזורט דיסני במארן לה ואלי מתוך רשימת המלונות המומלצים לטיול ביורודיסני שהכנו עבורכם: דיסנילנד – בתי מלון מומלצים למשפחות ליד יורודיסני פריז

אם אתם מגיעים אל פריז עם ילדים ומעוניינים ללון במלון באיזור יותר מרכזי של פריז ולא ליד יורודיסני, כדאי לבחור אחד מבתי המלון ברשימת מלונות מומלצים בפריז למשפחות עם ילדים

לפני הזמנת טיסה לצרפת כדאי לקרוא את המדריך המפורט שהכנו עבורכם – כולל טיפים לאיתור טיסות זולות לפריז וביקורת על חברות תעופה שונות המפעילות טיסות לצרפת – בסקירה המורחבת על טיסות לפריז

אם אתם מתכננים חופשה בפריז ומעוניינים לשכור רכב ולטייל באיזור או ברחבי צרפת מומלץ לעיין במדריך המפורט על השכרת רכב ונהיגה בצרפת הכולל השוואת מחירים שתחסוך לכם מאות שקלים והסברים על חוקי התנועה וכל מה שצריך לדעת לפני הזמנת השכרת רכב בצרפת

דיסנילנד פארק מחולק ל5 אזורי נושא שונים והם:

הרחוב הראשי של ארה"ב (Main Street, U.S.A) – שדרה המשמשת ככניסה ראשית לפארק, מעוצבת כאמריקה של תחילת שנות ה20 עם תחנת רכבת קטנה וארכיטקטורה ויקטוריאנית. האזור הזה מגיע עד מרכזו של הפארק, טירתה הגדולה של היפיפייה הנרדמת.

ארץ המערב הפרוע (Frontierland) – הנושא באזור זה הוא עיירת כורים של המערב הפרוע של המאה ה19 באמריקה, פה תמצאו בעיקר נוף מדברי ושממה, נהרות וסלעים גדולים (וכמובן אינספור אטרקציות לילדים).

ארץ ההרפתקאות (Adventureland) – הנושא באזור זה הוא מקומות אקזוטיים בעולם, כגון האיים הקאריביים, המזרח התיכון, אפריקה ואסיה. הגינון פה שופע מאוד ומרחוק הוא יוצר תחושה שיש ג'ונגל של צמחייה במקום.

ארץ הפנטזיות (Fantasyland) – אזור זה מתחיל בסוף אזור "שדרת הרחוב הראשי של ארה"ב" עם טירתה של היפיפייה הנרדמת. זהו כפר יפיפה וקסום הכולל רבים מהבתים, הטירות והדמויות המוכרים לכל מספרי וסרטי הילדים של דיסני.

ארץ התגליות (Discoveryland) – אזור זה מוקדש לחזונם של הוגים וחוקרים אירופאיים כמו לאונרדו דה וינצ'י, ה"ג ולס, או ז'ול ורן ועוד.

טיול משפחות יורודיסני

דיסנילנד פארק (אחד משני הפארקים שנמצא בתוך דיסנילנד פריז הידוע בכינויו יורודיסני)

האטרקציות הנחשבות לפופולאריות ביותר בדיסנילנד פארק פריז

it's a small world (זה עולם קטן מאוד) – האטרקציה הזאת נמצאת באזור ארץ הפנטזיות – זהו שייט בגונדולה על המים, במבנה חשוך המואר באורות צבעונים יפיפיים ומחולק למדינות. הגונדולה משייטת ממדינה למדינה בעולם כאשר כ 300 בובות אלקטרוניות מדהימות שרות ורוקדות עם השיר it's a small world"" (זה עולם קטן) כשהן לבושות בלבוש אופייני לתרבות במדינה בה עוברת הגונדולה. האטרקציה הזאת נחשבת לאחת מ5 האטרקציות הפופולאריות ביותר בפארק והיא מתאימה לכל הגילאים.

אורך המסע: כ-10 דקות.

מתאים לכל הגילאים.

Space Mountain®: Mission 2 (הר החלל: משימה 2) – האטרקציה הזאת נמצאת באזור ארץ התגליות וזוהי רכבת הרים סגורה, שהחלל סביבה מעוצב סביב נושא מסע בחלל כאשר הרכבת עצמה מדמה טיסה בחללית. בתחילת הנסיעה היא עולה בצינור "מנהרת התאוצה" עם אורות מהבהבים, עד שמגיעים לגובה של 36 מטר, ואז תותח משחרר אתכם לתוך החלל השמימי החשוך, הזרוע בכוכבים זוהרים ומנצנצים, לנסיעה מרגשת במיוחד בה תעברו דרך אורות בחלל, כוכבי שביט, מטאורים ועוד. בדרך חזרה לכדור הארץ תתחמקו מסופר נובה מתפרצת ותעברו דרך חול תולעת. האטרקציה הזאת נחשבת לאחת מ5 האטרקציות הפופולאריות ביותר בפארק.

הרכבת מגיעה לגובה מרבי של: 32 מטר

אורך המסע: כ 2 דקות

שימו לב: הנסיעה במתקן מגובה 1.32 מטר ומעלה בלבד.

Pirates of the Caribbean (שודדי הקריביים) – האטרקציה הזאת נמצאת באזור ארץ ההרפתקאות, והיא שייט על פני המים בתוך גונדולה במבצר סגור וחשוך המואר באורות צבעוניים שנמצא בקצה הפארק. במקום אומנם לא תמצאו דמויות מהסרטים כמו במתקנים אחרים בפארק, אבל תזכו לפגוש את שרידיהם של שלדי שודדי הקריביים מהסרטים המפורסמים ואת האוצרות שלהם. השייט מתחיל בחוץ, במקום מוקף בניינים מהמאה ה17 וה18. לאחר הכניסה לתוך הגונדולה היא משייטת לה לתוך האיים הקריביים ואל עולמם של השודדים. בשייט הזה גם תחוו "נפילה" בשני מפלים, שתיקח אתכם עמוק יותר לתוך המרתפים.

האטרקציה מתאימה לכל הגילאים.

אורך הנסיעה: כ-20 דקות.

Buzz Lightyear Laser Blast (פיצוץ הלייזר של באז שנות אור) – האטרקציה הזאת נמצאת באזור ארץ התגליות, והיא מבוססת על הסרט "צעצוע של סיפור 2". גם פה מדובר בשייט בגונדולה, אך הפעם בגונדולה תמצאו תותחי לייזר בעזרתם תוכלו לבצע את משימתכם ולעזור לבאז שנות אור להגן על הגלקסיה. זוהי אחת מ5 האטרקציות הפופולריות ביותר בדיסנילנד פריז.

האטרקציה מתאימה לכל הגילאים.

דיסנילנד סטודיו פארק

דיסנילנד סטודיו פארק (הפארק השני שנמצא בתוך דיסנילנד פריז הידוע בכינויו יורודיסני), חושף בפניכם את עולמם הקסום של סדרות הטלוויזיה והסרטים של דיסני.

הנה כמה מהאטרקציות במקום:

אומנות האנימציה של דיסני (Art of Disney Animation) – מקום נפלא לגלות איך נעשו סרטי האנימציה הקלאסיים של דיסני.

מתאים לכל הגילאים.

מכוניות מהסדרה "מכוניות" (Cars Quatre Roues Rallye) – הזדמנות להכנס לתוך הסדרה "מכוניות" ולנהוג באחת המכוניות בסדרה, הצטרפו לספידי מקווין וחברים ברכבים קטנים מעוצבים בדמותם. המכוניות גדולות ומרווחות (עד 4 אנשים במכונית).

מתאים לכל הגילאים.

השטיח המעופף של אלאדין (Flying Carpets Over Agrabah) –  לעוף על שטיח מעופף (קרוסלה עולה ויורדת באוויר) בתוך עולמו הקסום של אלאדין.

מתאים לכל הגילאים.

RC Racer (המכונית מצעצוע של סיפור) – רכבת הרים מיוחדת במינה שתיקח אתכם לגובה של 25 מטר ובחזרה, המסילה היא בצורת חצי עיגול הפוך (פתוח מלמעלה), מבוססת על המכונית הכתומה בצעצוע של סיפור, פה תרגישו איך מרגיש המרוץ בצעצוע של סיפור, ה"רכבת" והתפאורה מסביב מעוצבים על פי הסרט.

שימו לב: הנסיעה במתקן מגובה 1.2 מטר ומעלה בלבד.

בתי קפה ומסעדות

פארק יורודיסני צרפת

בפארק דיסנילנד כ 67 בתי קפה ומסעדות הנה כמה מהם:

האחוזה של סינדרלה (auberge de Cendrillon) – מסעדה יפיפייה, היכנסו לטירה הקסומה של סינדרלה וצאו דרכה לחצר לארוחה, העכברים הנחמדים יקבלו אתכם בכניסה, ויובילו אתכם דרך ביתה של הנסיכה, לארוחה צרפתית מעולה כיאה לממלכה.

המסעדה ממוקמת באזור ארץ הפנטזיות בפארק "דיסנילנד פארק".

מסעדת מנהטן ((Manhattan Restaurant – מסעדה בסגנון ניו יורקי, פה תרגישו כאילו אתם בניו יורק, לפחות לזמן הארוחה, עם עיצוב ואוכל ניו יורקי קלאסי כשמוזיקת ג'ז מתנגנת ברקע, המסעדה לא פתוחה תמיד, עדיף להזמין מקום או לבדוק אם פתוח לפני שמגיעים.

המסעדה ממוקמת במלון "ניו יורק" בפארק.

קפה פנטזיה (Café Fantasia) – בר קפה אלגנטי באווירה רגועה ועיצוב קלאסי, פה תוכלו להירגע קצת מהמולה בחוץ עם קוקטייל אלכוהולי, לצלילי מוזיקה נעימה.

הבר ממוקם באזור ארץ הפנטזיות בפארק "דיסנילנד פארק".

טיול לצרפת לבר המצווה

בתי מלון

בפארק 7 בתי מלון הנה כמה מהם:

מלון דיסנילנד (Disneyland Hotel) – מעוצב בסגנון אמריקה הויקטוריאנית,. במלון 496 חדרים והוא מדורג כמלון 5 כוכבים.

מלון דיסנילנד ניו יורק (Disney's Hotel New York) – מעוצב בסגנון ניו יורקי. במלון 565 חדרים והוא מדורג כמלון 5 כוכבים.

מלון Disney's Newport Bay Club – מעוצב בסגנון ניו אינגלנד, במלון 1098 חדרים, והוא מדורג כמלון 4 כוכבים.

Disney's Hotel Cheyenne – מעוצב בסגנון המערב האמריקאי הישן, במלון יש 1000 חדרים והוא מדורג 2 כוכבים.

להזמנת כרטיסים אונליין 



[/mks_tabs

בילוי בפארק השעשועים יורודיסני
דירוג הגולשים 4.86 (7 הצבעות)
Sending

תגובות 5

  • דיסני , דיסני, דיסני
    המקום בו הקסם מתחיל ולעולם לא נגמר

    המקום: דיסנילנד פריז
    הזמן:השבוע האחרון של אפריל
    ההרכב: זוג הורים , בת 6, בת 4 (כמעט) ובן 10 חודשים
    מזג אויר: נעים בשמש, קר (לפעמים מאוד) בצל

    בתכנית: יום שלם לדיסנילנד (נקרא גם הפארק הגדול, פארק הבנות והפארק עם הארמון)
    חצי יום דיסנילנד ועוד חצי יום דיסני סטודיוס (נקרא גם הפארק הקטן, פארק הבנים והפארק עם מגדל המים)
    ועוד יום להשלמות/רכיבה נוספת במתקנים אהובים

    את הכרטיסים (כרטיס 1 ל-3 ימים

    התלבטנו רבות עם ללון במלונות דיסני, כשבסקירת המלונות התברר לנו שרק במלון הראשי (קרי המלון הורוד בכניסה לפארק) יש ארוחת בוקר עם דמויות של דיסני והכרטיסים כלולים במחיר.
    אבל ויתרנו על כלל מלונות דיסני כי המחירים יקרים מאוד.

    אז סגרנו מלון אחר באזור, בעלות של 700 ש"ח ללילה, שיש ממנו שאטלים עד לכניסה לפארק (9 דק' נסיעה).
    המלון נקרא Explorers הוא מלון בסגנון של פיראטים ויש בו גם חדרי אבירים ונסיכות, כל המלון בנוי בקונספט של פיראטים ויש בו בריכה מחוממת שבת ה-6 כל כך נהנתה בו שהיא העדיפה אותו על דיסני

    הטעות היחידה שעשינו בטיול היה לנחות ולטוס מבלגיה, מדובר על 3 שעות נסיעה, סיוטיות וקשות שאף מחיר לא מצדיק. במיוחד אם טסים בבריסל איירליינס שהיא חברה נוראית בפני עצמה.

    עוד טיפ: תורידו את האפליקציה של דיסנילנד פריז, שם יש מידע עדכני על אורך התור בכל מתקן און ליין, יש אפשרות לנווט עם האפליקציה למתקן שאתם רוצים ויש את שעות המופעים.

    יאללה לכיף

    דיסני לנד

    את העצירה הראשונה בפארק עשינו ב-city hall שם קיבלנו מפות מפורטות על כל המתקנים כולל כמה זמן נסיעה כולל כל מתקן, קיבלנו טיפים וקנינו photopass כרטיס בעלות 60 יורו ששימש אותנו לכל מתקן בו הצטלמנו, רק סורקים את הכרטיס והתמונות המצולמות ע"י צלם מקצועי או ע"י מכונה שמצלמת ברכבת הרים אצלך באפליקציה.

    אם לכם או לילדים שלכם יש בעיות קשב וריכוז, תביאו אישור מהרופא באנגלית ותציגו אותו ב-city hall שם תקבלו כרטיס פריוריטי שיאפשר לכם להכנס דרך כניסה מיועדת למתקן ללא תור או שיגידו לכם באיזה שעה עליכם לחזור (בדומה לפאסט פס)

    אם אתם מתכננים להצטלם עם דמויות דיסני (שלנו היה מאוד חשוב, כי מתקנים יש בכל לונה פארק בעולם) אנחנו ממליצים שתקנו או תביאו מהארץ ספר זכרונות/ ספר חתימות ותתנו לכל דמות לחתום לכם חתימה למזכרת, אנחנו גילינו את האפשרות רק ביום האחרון והצטערנו שלא למדנו אותו בהתחלה.

    התורים לדמויות עולים ככל שאתם מתרחקים מהשער הראשי
    כך שמיני ודייזי שהן ממש בהתחלה יש להן הכי פחות תור
    דונלד דק שקצת יותר רחוק, יש אליו יותר תור
    לאליס בקצה הפארק יש יותר תור
    ולנסיכות ולמיקי מאוס יש הכי הרבה תור
    אם יש לכם כרטיס פריוריטי רוצו להרשם תחילה אצל מיקי מאוס ואצל הנסיכות, הרישום שם נסגר במהירות.

    אני ממליצה מאוד שתראו את המופעים בפארק, תבדקו דרך האפליקציה באיזה שעה הם ותיערכו בהתאם, המופעים הם באמפי פתוח, וכחצי שעה לפני המופע כבר אנשים תופסים את מקומם, זה זמן טוב לעשות עצירת אוכל ולתפוס מקום תוך כדי.
    השואו במופעים הוא ענק, ובכלל הדמויות בפארק יוצאות מגדרם כדי לתת חוויה לילדים שלם.
    התהלוכה האגדית שהיתה תמיד בסגירת הפארק עברה לשעה 17:30, ובמקומה בשעה 22:00 יש מופע אור קולי על ארמון היפיפיה הנרדמת.
    אם לא תופסים מקום טוב מול הארמון, מפספסים חלק מאוד גדול מהמופע, ישנם עצים שמסתירים את הארמון, והרבה מהתצוגות נמוכות כך שמי שלא מקדימה מוסתר לו חלק מההופעה.

    עכשיו בואו נדבר רגע על התור
    לעתים הוא פסיכי, באמת, צריך להערך לזה בהתאם.
    מה שכן שמנו לב שיש מתאם חיובי בין השמש לתור, השמש יוצאת אנשים מגיעים לפארק והתורים מתארכים, השמש נעלמת ואיתה נעלמים האנשים.

    אם אתם אוהבים רכבות הרים, בדיסני לנד יש 3-4 כאלה, וכולם רחוקים מאמצע הפארק שם נמצאים רוב האטרקציות שמתאימות לכל המשפחה. לכן ההמלצה שלי היא כזו
    אם רוב המשפחה רוצה לעשות רכבות הרים, שכולם יעמדו בתור לאחד, ויקחו פאסט פס לרכבת השניה הצמודה
    אם יש אחד או שניים שאוהבים רכבות הרים, שיקחו פאסטפסים ל-2 רכבות הרים שנמצאות אחת ליד השניה עם הכרטיסים של הקטנים או עם אלו שלא רוצים לעשות רכבות הרים
    (אפשר להחזיק רק פסאטפס אחד בכל פעם)
    שימו לב שבצהריים עלולים כבר להגמר הפאסטפסים.

    לדעתי המתקנים המושקעים ביותר הם פיטר פן, שלגיה, ופינוקיו הם נמצאים אחד ליד השני והם מספרים בעצם את הסיפור של הדמות ע"י נסיעה בין חלקי הסיפור (לפיטר פן יש פאסטפס)

    אחריהם, המתקנים שאהבנו ושמתאימים לכל המשפחה נמצאים ליד היכל הנסיכות הם "זה עולם קטן" 7 דקות מרהיבות של דמויות שמייצגות את תרבויות העולם, לידו יש מתקן של שיט שמסייר סביב מיצגים מאגדות, ומיני רכבת הרים מצועצעת שמתאימה לילדים קטנים

    בת ה-6 אהבה מכל המתקנים את כוסות התה המסתובבות, ובאמת מדובר במתקן חביב ביותר, במסגרת החביבים ניתן למצוא את הקרוסלה הענקית, הפילים של דמבו, החלליות ומסלול מכוניות ארוך

    אטרקציה משפחתית שאהבנו במיוחד הוא המתקן של באז שנות אור בו צריך לירות בלייזרים על מטרות

    בית הרוחות שהוא על תקן המתקן המפחיד היה חביב ביותר לבת ה-6.
    בת ה-4 שלנו נהנתה רק עם דמויות דיסני בהצגות ובמתקן "זה עולם קטן"

    חנויות דיסני

    אין ספק שדיסני יודעים למסחר את עצמם חזק
    אבל אפילו אני שממש אוהבת מזכרות שלא הצלחתי למצוא משהו שקרץ לי
    חולצות עם דמויות דיסני יש בפוקס כל השנה
    מחזיקי מפתחות זה פאסה
    בובות יש לנו כבר את כל הדמויות מהחנות השכונתית
    בסוף קנינו כוסות כי זה גם פרקטי

    גם המחירים מבאסים, הכל ממש ממש ממש יקר
    העפרון הפשוט ביותר- 5 יורו
    שרשרת עם תליון קטן בעל 3 עיגולים שאמורים לייצג את מיקי מאוס – 40 יורו
    תחפושת- 70 יורו

    מבחינת אוכל בגלל שאנחנו שומרי כשרות הבאנו אוכל מהבית, בצידנית 8 ליטר שמתקפלת לקטן הבאנו קציצות לביבות ושניצלים, חומוס כרוב אדום ופסטרמה, גבינה לבנה וצהובה וגם 2 כיכרות לחם.
    כל ערב הקפאנו את הצידנית במלון.

    הכיף ממשיך…
    דיסני סטודיוס

    קראנו לו פארק הבנים כי הוא כאילו יותר מכוון לגיבורי על, גם תחפושות של גיבורי על אפשר למצוא בעיקר שם
    שם גם ניתן להפגש עם ספיידרמן (מאוד ממליצה להתחיל עם לפגוש אותו, הוא ממש נותן שואו)

    ומצד שני שם אפשר לפגוש את הנסיכה בל (אפשר לפגוש אותה בשעות מאוד מסוימות, כדאי להתעדכן)
    שם גם פגשנו את דינגו (שהבנות בטוחות שזה גופי, לא הרסנו להן) ואת טיגר ואיה

    בפארק הזה המתקנים קצת יותר מסעירים, רכבות ההרים יותר נועזות, האפקטים יותר מרעישים, המהירות קצת יותר רבה, והפעילות יותר פעילותית.

    הפארק הזה קצת פחות מתאים לקטנים, ועם זאת היתה הופעה של דיסני גוניור, שהתאימה דווקא לקטנים יותר, בת ה-4 נהנתה המון, לבת ה-6 הפריע שהיא לא מבינה את השפה.
    ויש גם מופע של סטיץ׳ שהוא גם מתאים לקטנים.

    זהו פחות או יותר הסיכום וההמלצות
    אשמח לענות על שאלות

    With Ory Barak

    • היי
      האם מספיק שהאבחנה תהיה באנגלית והריטלין.
      הרופאה לא כותבת אישור באנגלית היא אומרת שבאישור שלה מצויינת ההבחנה add ושהוא לוקח ריטלין האם זה מספיק

  • דיסנילנד פאריס יורו דיסני טיפים שימושים
    בהמשך לפוסט הראשון השלי מגיע החלק השני שבו אתן טיפים שימושים נוספים שיחסכו ויעזרו לכם ולילדכם למצות את החוויה וגם זמן וכסף.
    הנושא הראשון הוא הצילום עם הדמויות – אחת החוויות הכי גודלות ולפי דעתי והגדולה ביותר במיוחד לילדים עד גיל 6[ ותתפלאו ראיתי גם אנשים מבוגרים עומדים בתור בכל הגילאים] זה הצילום עם הדמויות בפארקים שנראים באופן מעורר התפעלות ודיוק כמו הדמויות מהסרטים.
    כמו שציינתי בפוסט הראשון הצילום יכול להתבצע ב2 מצבים – צילום בתוך הבית \ הארמון של הדמויות או צילום עם הדמויות בחוץ במקומות שמיועדים לכך:
    בדיסנילנד פארק מצורפת תמונה עדכנית מהמפה תוכניה של הפארק כל מה שמסומן באייקון עם יד זה מקום שבו הדמויות מצטלמות.
    ובאפליקציה של דיסני לוחצים בחלק העליון על המילה
    .Entertainment
    אציין את 4 המקומות הכי פופלרים ששם ילדכם ותהנו במהלך הצילומים:
    הנסיכות של דיסני : שלגיה סינדרלה [אורורה – היפהפיה הנרדמת ] הנסיכה האמיצה , יסמין, אריאל וסליחה למי .PRINCESS PAVILION ששכחתי, נמצאות במתחם שנקרא
    המתחם שלהם נמצא בארץ הפנטזיה סמוך למתקן הכי נפלא בעיני בפארק שנקרא עולם קטן-סירות על המים תוך כדי הצגה של בובות מרחבי העולם זמן המתנה ממוצע חצי שעה לשעה לצילום עם נסיכה.
    כל יום יש 2 נסיכות חדשות שמצטלמות ככה ששמי שלוקח 3 ימים ויותר יזכה להצטלם עם כולם.
    אציין שהנסיכות ממש נחמדות וידודתיות.
    בדרך כלל הנסיכה של הבוקר מתחילה ב10 עד 3 בצהריים ואז הנסיכה השנייה עד 7 בערב – זה אחד המקומות הכי עמוסים טיפ שלי זה להגיע על ההתחלה בבוקר להצטלם עם הראשונה ועם הנסיכה השניה מיד אחרי המצעד .
    הצילומים נעשים במקומות חשוכים ככה שחשוב לבוא למי שרוצה תמונות איכותיות עם פלאש חיצוני או לקנות את התמונה על ידי כרטיס מיוחד שינתן בגמר הצילומים על ידי הצלם באתר-שבו היו את כל התמונות שצילם -הולכים עם הכרטיס לאחת החנויות ובחורים תתמונה שאתם הכי רוצים המחיר החל מ 15 יורו .
    מיקי מאוס : מיקי מאוס מצטלם במתקן\בית שלו – בדרך כלל זמן ממוצע 30-45 דקות בכניסה לבית שלו נכנסים לבית קולנוע שם עומדים בתור תוך כדי שצופים בסרטי דיסני על מסך גדול – הצילום בבית של מיקי הוא חוויה צרופה ומובטחת הנאה לכל המשפחה – כמו הנסיכות גם עם מיקי מאוס הצילום בתאורה שמצריכה פלאש חיצוני לקבלת תוצאה איכותית – כמו הנסיכות גם אצל מיקי יש צלמים של יורודיסני שבסוף הצילום יתנו לכם כרטיס שם תוכלו לרכוש את התמונות באיכות המירבית – אצל מיקי מאוס ביציאה מביאים את הכרטיס שקיבלתם מהצלם לבחורה בקופה ואפשר לרכוש תמונה או כל דבר שתבקשו –המחיר אם אני לא טועה בין 15 ל20 יורו לתמונה.
    כמו הנסיכות גם עם מיקי מאוס מאוד ידידותי בדרך כלל תיהיו שם בערך בין 2 דקות ל5 עם אתם תתעקשו.
    גם בכניסה ל2 המתקנים שציינתי למעלה יש שומר בכניסה ומסך שמראה לכם כמה זמן תצטרכו להמתין.
    [ מי שפיספס את הבית של מיקי מאוס יכול להצטלם איתו גם בפארק הסטודיו- במתחם שליד המכוניות.
    ספיידרמן -> ספיידרמן נמצא בפארק הסטודיו מפה של כל הפארק מצורפת בתמונות – זמן הממוצע להמתנה בשביל להצטלם איתו עומד על 30 -45 דקות – ספיידרמן ילמד אתכם לעשות קורי עכביש איתו וכל מיני אפקטים ותעלולים שהוא עושה הנאה מובטחת לחובבי ספיידרמן גם שם יש צלם של דיסני אם אתם רוצים תמונה איכותית .
    הנסיכה בל – היפה והחיה-> נמצאת בפארק הסטודיו באולם שבו יוצרים אנימציה מקום מופלא ומקסים שבו אחד ההורים יכול לחכות בתור והשני יכול לקחת את הילד לפעילויות של יצירת אנימציה – ולראות מוזיאון של היפה והחיה ושאר פעיליות לילדים – זה המקום שחיכינו שעה ורבע כדי להצטלם עם הנסיכה הזו – שלמרבה ההפתעה ראיתי הכי הרבה תחפושות שלה בפארק.
    יש עוד 2 מתחמים שבהם אפשר להצטלם עם הדמויות במקומות שלהם – הראשון זה דארת ויידר ממלחמת הכוכבים שנמצא בפארק דיסנילנד סמוך לפארק אוטופיה והשני הוא הציפמנקס או איך שקוראים להם שנמצאים ליד המערב הפרוע והאזור של הרכבות – מבירורים שעשיתי לפעמים גם נפתח אולם צילומים של אנה ואלזה ועוד דמויות בעיקר ביולי אוגוסט ממה שהבנתי מאחד העובדים של היורודיסני.
    מי שיגיע בימי ראשון ושבת שנחשבים לימים העמוסים יוכל להצטלם עם עוד דמויות בבית שלהם כמו פיטרפן לדוגמא.
    טיפ חשוב.
    למי שיש מחסור בזמן ולא מעוניין לחכות בתור יותר מידי אני אציין שיש גם צילומים עם הדמויות בחוץ בדרך כלל פלוטו ודונלדאק בכניסה לפארק דיסנילנד . בפארק הסטודיו שלפי דעתי מושלם בשביל כל הבנים בכניסה לפארק יש את גופי בלבוש צרפתי וליד מתחם הסרט מכוניות יש את הדמויות של צעצוע של סיפור וודי ובאז ואת מיקי מאוס ומיני מאוס – התורים שם הרבה יותר קצרים משמעותית ולפי דעתי התמונות שמה יוצאות הרבה יותר יפות וחדות לבעלי מצלמות ופלאפונים מאשר במתחמים הפרטים שלהם בגלל שהם באור יום.
    כמובן שלפעמים יש הפתעות ויש יותר דמויות שבאות להצטלם ולהסתובב במתחמים השונים.
    לסיכום שלי – מומלץ לקנות תמונה איכותית אם אתם מצטלמים בארמון או בבית של מיקי מאוס ספיידרמן .
    כל מה שמצולם בחוץ יוצא באיכות מספיק טובה ומספקת ראו הטיפ למטה.

    עכשיו הטיפ הכי חשוב -> אני ממליץ לרכוש אחרי שנכנסתם לפארק ספר תמונות חתימות שנקרא
    מצורפת תמונה .AUTOGRAPHS AND PHOTO
    כחלק מהחוויה של הדמויות לכל דמות יש חתימה יחודית משלה וביחד עם התמונה של הילד עם הדמות יש לכם אחלה מזכרת במעט כסף – תוכלו לפתח תתמונה של הילד בארץ ולצרף ליד החתימה של הדמות – הילדים עפים על זה מצורופות תמונות + חתימות של ספיידרמן וסנידרלה ראו בתגובות.
    קנינו במחיר של 12 יורו עט של מיני מאוס וספר כזה.

    מופעים וארועים גדולים בפארקים:
    אחד הדברים הכי יפים שנותנים גם קצת מנוחה לרגליים זה כל המופעים הגדולים במהלך היום.
    ממה שהבנתי במהלך החצי השנה האחרונה מה שרץ זה בעיקר מופע של מלחמת הכוכבים בפארק הסטודיו מצורפת תמונה – טיפ אם אתם עם ילדים בני שנתיים ושלוש שרגישים לקולות נפץ והתפוצציות עדיף להרחיק אותם מההצגה הזו משך ההצגה הינו 15 דקות והיא רצה בלופ כל 20 דקות עם הפסקות .
    בפארק דיסני לנד – יש מופע של כל הנסיכות של דיסני – הנאה צרופה בעיקר לילדות בגילאי 2-6 המופעים מתקימים בבמה ליד הכניסה לארמון . זמן המופע הינו 20 דקות והוא רץ בלופ משעה 16:15 עד 18:30 עם הפסקות בין לבין.
    יש עוד הופעות שרצות בעיקר בפארק הסטודיו – תוכלו להתעדכן בהם באפליקציה ובתוכניה של האתר בתמונות של הפארקים שצירפתי.

    טיפ חשוב התהלוכה הגדולה :
    אחד הדברים הכי מופלאים והנהדרים זה התהלוכה היומית של כל דמויות דיסני.
    כל יום בשעה 17:30 התהלוכה עוברת בעיקר בדרך שבין בין ארץ הפנטזיה לבין פארק דיסקברילנד – אפשר לראות בתמונה כל הקו עם העיגולים הקטנים זה המסלול שבעוברת התהלוכה ראו בתמונה של פארק דיסנילנד.
    זה אחד הדברים הכי מושקעים שתראו בחייכם – כדי לראות את התהלוכה מנקודת צפייה הכי טובה מומלץ כבר חצי שעה לפני קיום התהלוכה לתפוס מקום טוב- רוב האנשים שמגיעים ליורודיסני בפעם הראשונה עושים תטעות ומחכים ליד הארמון בכניסה ואז במהלך התהלוכה אתה מרגיש כל הזמן דחיפות וטלפונים שפוגעים בך ללא הרף כי מרבית האנשים מגיעים לשם – הטיפ שלי זה להתמקם בכיוון הכניסה לפארק כחצי שעה לפני התהלוכה ושם לתפוס מקום בלי שהרבה אנשים ידחפו אותכם והיה לכם שטח צפייה בלי הפרעות לכם ולילדכם ותוכלו לקחת תמונות ווידיאו ללא הפרעה .
    מופע אורקולי בלילה – בדרךכלל בשעה 22:30
    לצערי אחרי יומיים עמוסים מאוד של הליכות ,והמתנה לנסיכות לא נשארו לנו כוחות לחכות למופע האורקולי שיש אומרים שהוא מדהים לפי הסרטים באינטרנט .

    כרטיס מהיר : FASTPASS TICKET
    בטח שמעתם תמושג הזה הרבה – ואני רוצה לחדד ולהסביר אותו אחת ולתמיד – יש מתקנים שהם פופלרים ביותר כמו פיטר פן + רכבות הרים למיניהם ששם התורים פשוט לא נגמרים – על מנת שנוכל להנות מהמתקנים הללו בלי לחכות הרבה יצרו בשבילנו את הדבר הזה – על מנת להשתמש בזה אנחנו נצטרך להעביר את הכרטיס בסורק באתר שאנחנו רוצים לעלות – יש שילוט שזה מעיד על כך – לאחר שהעברנו את הכרטיס כניסה שלנו – מצורפת תמונה של הכרטיס כניסה שלי שיש עליו ברקוד – נקבל מהמכונה שסרקנו את הכרטיס
    ה-FASTPASS
    כרטיס עם השעה שעלינו לבוא בלי לחכות בתור בדרך כלל נותנים הפרש של חצי שעה ראו בכרטיס של פיטרפן – על מנת לחדד תדברים ברגע שנגיע בזמן שנקוב בכרטיס שלנו לא אומר שיכניסו אותנו ישר למתקן – בדרך כלל נכנס לתור מקוצר שלוקח 5 דקות המתנה ולא שעה המתנה.
    בכל מתקן כזה יש 2 כניסות 1 לתור הרגיל והשני
    FASTPASSל
    הטיפ שלי – אם אתם 3-4-5 נפשות אחד תמיד יקח את הכרטיסים של כולם ויעביר אותם ב
    fastpass
    יש מגבלה אחת שהיא שעד שלא תשתמשו בשעה הנקובה של הכרטיס הראשון של
    FASTPASS
    לא תוכלו לעבור למתקן אחר שמשתמש בזה
    אלה רשימת המתקנים שמשתמשים בזה
    DISNEYLAND® PARK
    Indiana Jones™ and the Temple of Peril, Adventureland®
    Star Wars: Hyperspace Mountain, Discoveryland
    Buzz Lightyear Laser Blast*, Discoveryland
    Big Thunder Mountain, Frontierland®
    Peter Pan's Flight, Fantasyland®
    Star Tours, Discoveryland

    WALT DISNEY STUDIOS® PARK
    Rock'n'Roller Coaster starring Aerosmith, Backlot
    The Twilight Zone Tower of Terror™**, Production Courtyard
    Flying Carpets over Agrabah, Toon Studio
    Ratatouille: The Adventure, Toon Studio
    מקווה שתהנו ותספיקו כמה שיותר להנות ולבלות.

  • ההחלטה לבקר בדיסנילנד לכבוד יום הולדת 10 של הילד הבכור שלי התגבשה כבר לפני כשנה. לכן, בגלל שהתאריך היה ידוע מראש כבר בחודש אוקטובר הזמנתי טיסות לפריז ומלון בדיסנילנד לחודש יוני. הזמנה מראש מאוד משתלמת במקרה של ביקור בדיסנילנד, גם כרטיסי טיסה במחיר סביר ביותר וגם שתי לילות חינם למי שמזמין את אחד המלונות של דיסנילנד.
    ההרכב שלנו הוא זוג הורים, ילד בן 10 וילדה בת 6. מיותר לציין, עד כמה שהדיסנילנד הוא עולם מופלא לילדים וגם להורים. שילוב מעולה בין הילדותי והצבעוני שהתאים לילדה בת ה-6 לצד המתקנים המגניבים שמאוד התאימו לילד בן ה-10.
    קצת פרטים מעשיים:
    טיסות- טסנו עם חברת XL airways שהיו מעולים וגם שעות הטיסה שלהם מאוד נוחים.
    רכבת- הדרך הנוחה ביותר משדה התעופה "שארל דה גול" לדיסנילנד היא ע"י רכבת שתוך 12 דקות מביאה אותך לתוך הפארק.
    מלון- בחרנו ב Disney Newport Bay Hotel שהיה מעולה. במתחם של דיסנילנד ישנם חמישה בתי מלון, אני משוכנעת שכל אחד מהם מעולה, אז תבחרו את זה שהכי נראה לכם. כולם במרחק הליכה דומה מהפארק עצמו, לכולם יש שירות הסעות לפארק ולכולם תנאים שווים. לאורחי מלונות של דיסני ישנם מספר הטבות. כל לילה במלון מקנה כרטיסי כניסה ליומיים לשני הפארקים, לאורחי המלון הפארקים פתוחים החל מהשעה 8:30 כאשר שאר המבקרים יכולים להיכנס רק בשעה 10. בנוסף, אורחי המלונות מקבלים גם את שירות ה fastpass שעוזר מאוד להימנע מהתורים למתקנים השונים.
    אוכל- במתחם כולו ישנם לא מעט מסעדות- חייבת להגיד שהן יקרות יחסית וגם מומלץ מאוד להזמין מקום מראש, במיוחד לארוחות הערב. בנוסף למסעדות, ישנם הרבה דוכני מזון מהיר. באזור אין סופר, אז מי שבלי רכב צריך להסתפק באוכל הקיים בדיסנילנד.
    הפארק- ישנם במתחם שני פארקים, דיסנילנד ודיסני סטודיו ובהם מגוון רב של מתקנים. שני הפארקים מעניינים ומומלץ לבקר בשניהם, מי שמבקר יום אחד בלבד, תבחרו בדיסנילנד. לדעתי, ביקור עם ילדים עד גיל שלוש מיותר. תעשו קצת מחקר לפני הביקור באתר או באפליקציה שלהם, כדי להבין מה המתקנים שיתאימו לכם יותר. בנוסף למתקנים בפארק מפוזרות דמויות שונות של דיסני שאפשר להצטלם איתם. ישנן לא מעט הופעות במהלך היום, רובן מקסימות, אז תכננו את זמנכם בהתאם. כל יום אחה"צ ישנה תהלוכה שעוברת ברחבי הפארק- נחמד. כל ערב יש מופע אור-קולי על הטירה של דיסני. המופע מקסים ולא לוותר עליו למרות שבקיץ הוא רק מתחיל בשעה 23:00.
    דיסנילנד עמוס! לא היינו בשיא העונה, ועדיין יש תורים ארוכים לכל המתקנים השווים. תעדיפו ביקור בימי חול, כי בסוף השבוע יש עוד יותר מבקרים יחד עם הלינה במלונות דיסני מקבלים את ה fastpass שהוא מאוד מאוד שימושי, חוסך המון המתנה בתורים למתקנים רבים.
    אנחנו בילינו ארבעה ימים בדיסנילנד, הרבה הרימו גבה ואמרו שזה יותר מדי זמן, לילדי שמאוד אוהבים פארקים כאלה זה היה מושלם. היה לנו מספיק זמן לבקר בשני הפארקים, להינות מכל המתקנים ומכל ההופעות ולעשות את הכל בלי לחץ.
    לדעתי, כל ילד (האמת, גם מבוגר) חייב לבקר בדיסנילנד.

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל