עקבה מלונות מומלצים למשפחות

עקבה – רשימת מלונות מומלצים למשפחה

עקבה שבירדן איננה יעד שיגרתי לחופשה משפחתית עם ילדים בשל העובדה שמדובר במדינה ערבית ובשל אזהרות המסע של המטה ללוחמה בטרור, אך כידוע ישראל וירדן חתומות על הסכם שלום ומקיימות מערכת יחסים תקינה בד"כ. אם החלטתם על חופשה בעקבה עם ילדים אחרי ששקלתם זאת, בכתבה זו תמצאו ביקורות על 10 מלונות מומלצים בעקבה למשפחות עם ילדים

עקבה נמצאת ממש מול אילת, מצידו השני של מפרץ אילת, לחופי הים האדום, ומהווה אלטרנטיבה זולה לחופשה באילת. יש הרבה מלונות בעקבה אך לא כולם מתאימים למשפחות המגיעות אל עקבה עם ילדים. ברשימה זו תמצאו 10 בתי מלון בעקבה שזכו לביקורות טובות בדירוגי מלונות מומלצים בעקבה למשפחות עם ילדים המתפרסמים באינטרנט

חופשה בעקבה – עוד כתבות באותו נושא:

ירדן למטייל הישראלי – המדריך לחופשות וטיולים

עקבה – אטרקציות והמלצות לחופשה

השכרת רכב בירדן – השוואת מחירים ומידע

10 מלונות מומלצים בעקבה למשפחות עם ילדים


אתר הנופש מובנפיק רזידנסז עקבה Mövenpick Resort & Residences Aqaba

מובנפיק רזידנסז עקבה, אתר נופש מומלץ בעקבה בדירוג 5 כוכבים, ממוקם במרכז עקבה וכולל חוף פרטי, בריכות חיצוניות ומסעדות. DANA הוא מרכז פעילויות לילדים המארגן פעילויות כיפיות לילדים לאורך כל היום ומאפשר להורים זמן למנוחה והירגעות. לא מפתיע ששירות זה מקנה למלון מיקומים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בעקבה למשפחות עם ילדים.

אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל האזורים. חדרי האירוח מרוהטים בסגנון מודרני ומוארים היטב. הם כוללים מכונת קפה/תה וטלוויזיה בלוויין. בחלק מהחדרים תמצאו מרפסת ומטבחון, שלא תמיד קל למצוא בחיפוש מלונות בעקבה שמתאימים לחופשה משפחתית.

במסעדת Palm Court  & Terrace יפנקו אתכם במאכלים עשירים ממטעמי ירדן והמזרח התיכון, בעוד שבברים תוכלו להתענג על קוקטיילים אקזוטיים ומיצים מרעננים.

חובבי הכושר ישמחו לנפח שרירים בחדר הכושר המאובזר והחדשני. דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה ויארגן טיולים ברחבי ירדן – לים המלח, פטרה וואדי רם, על-פי בקשה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר הנופש והספא מובנפיק טאלה ביי – Mövenpick Resort & Spa Tala Bay Aqaba

מובנפיק טאלה ביי, אתר נופש בעקבה עם ספא בדירוג 5 כוכבים, ממוקם על חוף במפרץ טאלה (Tala) וכולל בריכה בסגנון לגונה, מרכז צלילה ומרכז בריאות וספא המשתרע על פני 1200 מטרים רבועים. בכל חדר מיני בר ומרפסת פרטית.  ילדים יוכלו ליהנות במועדון הילדים שבאתר, אשר מקנה למובנפיק טאלה ביי המלצות מעולות ברשימות מלונות מומלצים בעקבה למשפחות עם ילדים.

האורחים יכולים לסעוד תחת כיפת השמיים במסעדת Selan, הפונה אל עבר מפרץ טאלה. ניתן לסעוד גם בפאב המגיש חטיפים קלים, או לשבת עם משקה מרענן באחד מהברים שלצד הבריכה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המקום.

חדרי האירוח מרווחים ומעוטרים בצבעים בהירים ובחלונות מרצפה עד תקרה. שירות החדרים זמין סביב השעון. חלק מהחדרים מציעים נוף אל ים סוף.

האורחים יוכלו לצאת להרפתקה ימית בסיוע מרכז הספורט הימי שבמקום, להשתכשך באחת מבריכות השחייה שבמקום או לפזז במועדון הלילה. בספא Zara תוכלו למצוא שלווה בחדר המרגוע הארומאטי.

מרכז העיר עקבה מצוי 15 דקות נסיעה מהמקום. אל שדה התעופה הבינלאומי ניתן להגיע בנסיעה בת 20 דקות. חניה פרטית זמינה לאורחים ללא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דווייק 3 – Dweik Hotel 3 

דוייק 3, מלון מומלץ בעקבה בדירוג 4 כוכבים, ממוקם 700 מטרים ממועדון היאכטות המלכותי ומציע מתקני ספורט מים וברביקיו. המלון כולל טראסה ומסעדה. פעילויות ספורטיביות שנות זמינות לאורחים, כגון גלישת רוח, שנורקלינג וסקי מים – מדובר על מלון שמעניק תמורה מצויינת בהשוואה למחיר לעומת מלונות בעקבה באותה רמת מחירים ברוב המיקרים, ולכן זוכה לציונים טובים בביקורות על מלונות מומלצים בעקבה למשפחות עם ילדים.

החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה משוכללת וקומקום, כמו גם חדר רחצה צמוד ובו מקלחת, בידה ומוצרי טיפוח. דלפק הקבלה במקום זמין 24 שעות ביממה.

ניתן גם לשכור רכב בסיוע הקבלה. מפרץ טאלה עקבה ממוקם 14 קילומטרים מהמלון, בעוד שמצודת עקבה נמצאת 1.1 קילומטרים ממנו. שדה התעופה ע"ש המלך חוסיין נמצא 9 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דאבלטרי ביי הילטון עקבה DoubleTree by Hilton Hotel Aqaba

דאבלטרי ביי הילטון עקבה, בית מלון בעקבה בדירוג 5 כוכבים, כולל 2 אמבטי עיסוי, מרכז כושר מאובזר, סאונה ובריכה המשקיפה אל מפרץ עקבה. בכל חדר מיטה מפוארת עם מצעים איכותיים וכריות פרימיום, וכן שולחן עבודה מואר, מרפסת פרטית וטלוויזיה עם מסך שטוח. זהו מלון מפנק הזוכה לשבחים רבים בכל דירוג מלונות מומלצים בעקבה למשפחות עם ילדים.

המלון כולל מתחמי מזון ובהם מבחר אפשרויות קולינאריות. פתחו את היום במזנון ארוחת הבוקר שבמסעדת Gusto. ב-Tree Cafe תוכלו להתענג על תה, קפה, מתאבנים וחטיפים. שבו על שפת הבריכה ותיהנו מנוף הים האדום, תוך שאתם לוגמים קוקטייל צונן או מכרסמים חטיף מהבר Infinity. התרווחו לכם בנחת בטרקלין הגג הידוע, Diwan The View והרשו לעצמכם להתפנק על מגוון משקאות, מאכלים בינלאומיים ומוסיקה חיה.

תוך 5 דקות נסיעה ניתן להגיע מהמלון למרכז החנויות והמסעדות של עקבה. נמל עקבה ממוקם 7 קילומטרים משם. שדה התעופה הבינלאומי ע"ש המלך חוסיין נמצא 10.6 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קמפינסקי עקבה Kempinski Hotel Aqaba

קמפינסקי עקבה, מלון מומלץ בעקבה בדירוג 5 כוכבים בעיצוב מודרני ורגוע, משקיף אל ים סוף ומציע 5 אפשרויות סעודה שונות, כמו גם בריכה חיצונית עם נוף לחולות הלבנים.

חדרי המלון האווריריים והבהירים כוללים מרפסת פרטית המשקיפה לים. בכל חדר טלוויזיה משוכללת בלוויין וחדר רחצה מרווח שבו מייבש שיער וחלוק רחצה.

דרך המלון ניתן ליהנות ממגוון פעילויות ספורט מים, כדוגמת רחיפה, רכיבה ואופנוע ים. האורחים נהנים מישיבה רוגעת על כיסאות נוח שלצד הבריכה ולחילופין אפשר להשתזף ולשבת בצילם של עצי הבמבוק.

בספא ניתן ליהנות מטיפולי גוף מרגיעים, נוסף על ג'קוזי וסאונה רטובה ויבשה. תוכלו לשמור על בריאותכם בחדר הכושר המשקיף לים. המלון ממוקם 5 דקות הליכה בלבד מאזורי הבידור והחנויות של עקבה וזוכה להמלצות טובות בדירוגי מלונות מומלצים בעקבה למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון סידר Cedar Hotel 

סידר, מלון זול ומומלץ בעקבה בדירוג 3 כוכבים, נמצא 10 דקות הליכה מחוף הים. ביחידות המודרניות והממוזגות שבמלון יש גישה לאינטרנט אלחוטי חינם. בתשלום נוסף, ניתן לגשת למועדון החוף ברניקי עם החוף הפרטי שהוא מציע.

כל חדר מרוצף באריחים וכולל טלוויזיה עם מסך שטוח, ארון בגדים ומיני בר, כאשר חלק מהחדרים כוללים פינת ישיבה ובה שולחן קפה.

המלון ממוקם 2 דקות הליכה מאזור המסעדות והקניות של מרכז עקבה. שדה התעופה הבינלאומי מרוחק 10 דקות נסיעה בלבד ברכב. ניתן לארגן טיולים בירדן בסיוע דלפק הקבלה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אינטרקונטיננטל עקבה InterContinental Aqaba

אינטרקונטיננטל עקבה, מלון אלגנטי בעקבה בדירוג 5 כוכבים, מציע יחידות אירוח עם מרפסת המשקיפה אל בריכת הלגונה ששטחה 200 מ"ר ולים. המלון אף מתהדר בחוף פרטי ובספא גדול.

חדרי המלון מרווחים וכוללים חלונות מהרצפה ועד גובה התקרה, כאשר חלקם פונים ישירות לים. בחלק מהחדרים יש טלוויזיה בלוויין, מכונת קפה ומיני בר.

אזור הבריכה במלון מעוטר במזרקות אמנותיות המוקפות עצי דקל. כמו כן, מציע המלון מבחר פעילויות ספורט ימי, לרבות צלילה ושנורקלינג בשוניות האלמוגים היפהפיות שבים סוף.

הספא שבמלון כולל חדר אדים וג'קוזי; מרכז הבריאות מציע מבחר מרשים למדי של טיפולי גוף ופנים. כמו כן, המלון כולל חדר כושר מצויד היטב. המלון זוכה להמלצות מצוינות ברשימות מלונות מומלצים בעקבה למשפחות עם ילדים.

במסעדת קורניש (Corniche) יפנקו אתכם בארוחת ערב מזנון; במסעדת בורג' אלחמאם ישמחו להציע לכם תפריט לבנוני תחת השמים הפתוחים. עוד במלון: מרתף יינות בו תוכלו להתענג על יינות מובחרים וארוחות איכותיות.

המלן מרוחק 15 דקות נסיעה משדה התעופה ע"ש המלך חוסיין ו-10 דקות הליכה בלבד ממרכז עקבה. חניון זמין לאורחים ללא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קפטנס Captain's Tourist Hotel Aqaba

קפטנס, מלון זול ומומלץ במרכז עקבה בדירוג 3 כוכבים, נמצא במיקום מעולה בליבה של עקבה, בסמוך לנמל ומציע מגוון של סוויטות וחדרים מרוהטים בסגנון מודרני וכוללים טלוויזיה עם מסך שטוח.

במסעדת המלון ניתן לסעוד לאורך היום כולו, כאשר האורחים יכלים ליהנות מארוחות בוקר, צהריים וערב – בסגנון אוריינטאלי מסורתי, או אחר.

המלון מציע טיול ג'יפים במדבר ואפשרויות שונות לחוויות מדבר, כולל לינה באוהלים מסורתיים בואדי רם. הוא זוכה לביקורות מצוינות ברשימות מלונות מומלצים בעקבה למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

עקבה - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 4.33 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל