השכרת רכב בחו"ל

השכרת רכב בירדן – השוואת מחירים ומידע

השכרת רכב בירדן – המדריך המלא למטייל הישראלי: השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בירדן שתחסוך לכם מאות שקלים, מידע על נהיגה בירדן (כולל סרטון וידאו) והסברים על מערכת הכבישים של ירדן – כל מה שרצית לדעת לפני טיול בירדן עם רכב ולא היה לך את מי לשאול

השכרת רכב בירדן נחשבת זולה ופשוטה באמצעות מנוע השוואת המחירים המתוחכם לחברות השכרת הרכב בחו"ל אשר יאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בירדן הנחשבת אמינה ומספקת שירות לקוחות באנגלית. התהליך קל וקצר: מלאו את הטופס שלמטה, בשדה "ארץ" ביחרו את ירדן ולאחר מכן בשדה עיר את העיר אלייה אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בירדן מתוך רשימת הערים הכוללת רק את עמאן, עקבה ואת הצד הירדני של ים המלח. אח"כ ביחרו תחנת איסוף בתוך העיר שבחרתם, הכניסו את התאריכים בהם אתם מתכננים להזמין השכרת רכב בירדן וליחצו "חפש" – וכל שנותר הוא לבחור במחיר הזול ביותר עבור דגם הרכב אותו אתם מעוניינים לשכור בירדן

השכרת רכב בירדן מנוע חיפוש והשוואת מחירים


חופשה בירדן – עוד מידע למטייל

ירדן למטייל – אטרקציות, חופשות וטיולים

מלונות מומלצים בעקבה למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בירדן – מידע כללי

אם אתם שוקלים טיול בירדן עם רכב, ההמלצה היא להזמין השכרת רכב בירדן למרות שיש גם אפשרות להיכנס לירדן עם הרכב הישראלי שלכם דרך מעבר הגבול בבית שאן. אך הדבר יקר ומסורבל, ועדיף להזמין השכרת רכב בירדן – לא רק משיקולי נוחות ועלות. כידוע, ירדן היא מדינה ערבית שיש לגביה אזהרות מסע של המטה ללוחמה בטרור. למרות שישראלים רבים נוסעים לטיול בירדן ונהנים מאוד ולמרות היחסים הטובים בין השלטון הירדני לממשלת ישראל, כדאי להיות זהירים – רכב עם לוחיות זהות ישראליות עלול למשוך תשומת לב לא רצויה, מצד פרחחים שעלולים להשחית את האוטו או מצד גורמים עוינים ממש. מחירי השכרת רכב בירדן אינם גבוהים ועדיף להיזהר ולהסתובב בירדן עם רכב שכור עם לוחיות זיהוי ירדניות.

השכרת רכב בירדן די זולה ולא כרוכה בהרבה טירחה. מחיר הדלק קבועים ונקבעים ע"י המדינה, כך שאין טעם לנסות למצוא תחנת דלק עם דלק יותר זול – המחירים זהים בכל תחנות הדלק בירדן.. צפו לשלם בערך 0.655 דינר ירדני לדיזל ו-0.955 לדלק לליטר.

מערכת הכבישים המהירים בירדן ע"פ רוב טובה, אבל אי אפשר להגיד את אותו הדבר לגבי הנהגים. רוב נהגי המשאיות והאוטובוסים נוסעים עם צמיגים ובלמים לא תקינים, ובחלקים הדרומיים והכפריים יותר של ירדן, יש נטייה לנהוג בלילה ללא אורות (רבים מהנהגים הירדנים חושבים שאפשר לראות יותר טוב ללא אורות בחושך ולכן הנסיעה בטוחה יותר). הימנעו מלנסוע מחוץ לעיר הבירה עמאן בשעות החשיכה.

הציר המרכזי הוא כביש המדבר (Desert Highway) המחבר בין עקבה, מעאן, עמאן וממשיך כל הדרך עד דמשק שבסוריה (לישראלים כמובן אסור לצאת לסוריה). רדארי מהירות נמצאים בכל מקום וממוקמים בשיטתיות כדי לתפוס נהגים שמפרים מהירויות מותרות (המשתנות לעתים תכופות).

יש בכביש אזור אחד שבו הכביש נעשה מאוד תלול בירידה מהאזור ההררי של עמאן לעמק המוביל לעקבה דרך סדרה של פיתולים מאוד תלולים. האזור ידוע לשימצה בשל נהגי משאיות פרועים הנהוגים במשאיות ישנות אשר סוטים מן הכביש בפתאומיות אל תוך אזור העמק בלי להתחשב בתנועה. הכביש הוא היום בעל שני נתיבים כך שהנסיעה מעט יותר בטוחה בו מאשר בעבר, אבל עם זאת כדאי לפקוח עין בנסיעה בחלק הזה.

מסלול מעניין אחר עבור טיול בירדן עם רכב שכור הוא דרך המלך (King's Highway), דרך מפותלת המובילה מערבה ומתחברת עם כביש המדבר.כדאי לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בדרך המלך לפני שאתם מחליטים על נהיגה בירדן –

כביש המלך מתחיל דרומית לעמאן ומחבר בין הערים כרך, מדבה, וואדי מוג'יב ופטרה לפני שהוא מתמזג עם כביש המדבר דרומית לעיר מעאן.

השכרת רכב בירדן
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל