סרייבו בתי מלון מומלצים הכי טובים

סרייבו – בתי מלון מומלצים בבירת בוסניה והרצגובינה

מלונות מומלצים בסרייבו למשפחות עם ילדים – רשימת בתי מלון מומלצים למשפחות המתכננות לינה בסרייבו בירת בוסניה. יש כמה וכמה מלונות טובים בסרייבו אך לא בכולם משפחות עם ילדים ירגישו נוח. ברשימה זו תמצאו בתי מלון בסרייבו שקיבלו ציונים גבוהים במיוחד ממשפחות עם ילדים בדירוגים באתרי תיירות בינ"ל

ברשימה זו ריכזנו מלונות בסרייבו בכמה רמות מחיר ודירוגי כוכבים ובמיקומים שונים בבירת בוסניה הרצגובינה, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא הציונים הגבוהים שהם קיבלו בדירוגי מלונות מומלצים בסרייבו למשפחות עם ילדים המתבססים על המלצות של משפחות ששהו בבתי המלון עם הילדים

חופשה בסרייבו – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בבוסניה והרצגובינה – השוואת מחירים ומידע

מלונות מומלצים בסראייבו בירת בוסניה

מלון פינו נייצ'ר Pino Nature Hotel 

פינו נייצ'ר, בית מלון בסרייבו בדירוג 4 כוכבים הנמצא במיקום שקט למדי על הר Trebević – מרחק 15 דקות נסיעה מסרייבו העתיקה – מציע מסעדה ומרכז ספא. המסעדה מגישה מנות מסורתיות מן המטבח הבוסני, כמו גם מאכלים בינלאומיים מהתפריט. אינטרנט אלחוטי זמין חינם ברחבי המלון כולו. המלון זוכה לציון 8.8 בדירוג מלונות מומלצים בסרייבו למשפחות עם ילדים.

האורחים הצעירים אינם נזנחים במלון זה: מועדון הילדים הפועל במקום מהווה כר פורה לפעילות כיפית ומהנה עבור ילדיכם, בו גם יוכלו להכיר ילדים אחרים בני גילם מרחבי העולם. מרכז העסקים הפועל במלון מציע חדר ישיבות רחב ידיים בו ניתן לארח עד 150 איש.

כל חדר מרוהט בנוחות ומשקיף על הטבע הבתולי של הסביבה. בחדר תמצאו מתקנים כמו טלוויזיה בלוויין, כספת, מיני בר וחדר רחצה הכולל מייבש שיער, נעלי בית ומוצרי טיפוח חינם.

במקום פועל גם מרכז בריאות הכולל בריכת שחייה 23 מטר, בריכת ילדים, מרכז כושר ושתי סאונות – ללא תשלום נוסף. יש גם טיפולי עיסוי ייחודיים הזמינים בתשלום נוסף.

המלון מרוחק 5.3 קילומטרים מרחוב באשארסיה (Baščaršija) הפעיל ואילו מזרקת סבילי (Sbilj) הידועה נמצאת 6 קילומטרים בלבד מהמלון. שדה התעופה הבינלאומי סרייבו ממוקם 13.5 קילומטרים משם. ניתן להסתייע בשירות הסעה בתשלום נוסף.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ראדון פלאזה Radon Plaza 

ראדון פלאזה, מלון מומלץ בסרייבו בדירוג 5 כוכבים, מפעיל מרכז בריאות בכניסה חופשית לאורחים, ובו בריכה מקורה, חמאם טורקי, סאונה וחדר כושר בו תוכלו לתחזק את גופכם ואת בריאותכם. אינטרנט אלחוטי זמין חינם ברחבי המלון, כו גם חניית המלון זמינה חינם. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוג מלונות מומלצים בסרייבו עם ילדים.

כל חדר במלון כולל מיזוג אוויר, טלוויזיה שטוחת מסך וחדר רחצה פרטי עם חלונות גדולים המאפשרים כניסה של אור רב, בידה ואמבטיה, כמו גם חלוקי רחצה, מוצרי טיפוח חינם ונעלי בית. בחלק מהחדרים תמצאו גם פינת ישיבה.

במסעדת המלון המסתובבת בקומה ה-15 תוכלו להתפעל מנוף פנוראמי של העיר; במסעדה זו מוגשת ארוחת הבוקר היומית. המלון כולל מתקנים עסקיים כגון 5 חדרי ישיבות בעלי קיבולת של 1,000 אנשים.

דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה. בנוסף, פועלים במקום מספרה ואולם ביליארד. יש גם שירות חדרים ושירותי כביסה, כמו גם טיפולי יופי וטיפולי עיסוי בתשלום נוסף.

מרכז העיר נמצא 7 קילומטרים מהמלון וניתן לגשת אליו בעזרת תחבורה ציבורית. שדה התעופה סרייבו (Sarajevo Airport) ממוקם 2.5 קילומטרים מהמלון וניתן להגיע אליו וממנו בעזרת שירות הסעות הזמין לאורחים בעבור תשלום נוסף.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

בית דירות קאסה – Apartments Casa United 

קאסה, מלון דירות במרכז סרייבו בדירוג 3 כוכבים, מציע אינטרנט אלחוטי חינם בחדרים מודרניים וממוזגים. העיר העתיקה של באשצ'רשיה (Baščaršija) ואזור הקניות התוסס נמצאים במרחק הליכה. המלון זוכה לציון 8.0 בדירוגי מלונות מומלצים בסרייבו עם ילדים.

בחדרים יש טלוויזיית LCD וספה הנפתחת למיטה. יש גם חדר רחצה פרטי עם מקלחת. יש חניה חינם עם מצלמת אבטחה ושמירת לילה. על-פי בקשה, בדלפק הקבלה יוכלו לארגן הסעה משדה התעופה ושירותי הסעות לאטרקציות בסביבה.

מסעדות, ברים, חנויות ובתי קפה נמצאים בטווח של 50 מטרים ממלון הדירות. התיאטרון הלאומי, מתחם פסטיבל הסרטים של סרייבו, נמצא במרחק הליכה מהמקום. תחנת הרכבת הקלה נמצאת 100 מטרים ממקום האירוח. שדה התעופה של סרייבו ממוקם 10 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


דירת אירוח איסטונקן סרייבו 02 – Istocno Sarajevo 02 

איסטונקו סרייבו 02, דירת אירוח בסרייבו בדירוג 3 כוכבים, ממוקמת באזור קנטון בסרייבו ומציעה מרפסת, נוף להרים ואינטרנט אלחוטי חינם. הדירה זוכה לציון 9.9 בדירוג מלונות מומלצים בסרייבו למשפחות עם ילדים.

בדירה יש חדר שינה, טלוויזיה שטוחת מסך עם כבלים ומטבח עם מקרר – יתרון משמעותי בהשוואה אל בתי מלון בסרייבו בד"כ.

מנהרת המלחמה של סרייבו נמצאת 3.1 קילומטרים מהדירה ואילו גשר לאטין (Latin bridge) – 8 קילומטרים ממנה. שדה התעופה הסמוך הוא שדה התעופה הבינלאומי של סרייבו (Sarajevo International Airport) המרוחק 3.9 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


בית דירות אפארטמנט סטודיו 071 – Apartment Studio 071 

אפארטמנט סטודיו 071, מלון דירות בסרייבו בדירוג 4 כוכבים הממוקם פחות מקילומטר 1 מרחוב באשצ'רשיה (Baščaršija), מציע אירוח עם מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 9.1 ברשימות מלונות מומלצים בסרייבו עם ילדים.

חלק מהיחידות כוללות טלוויזיה שטוחת מסך, מטבח מאובזר עם מדיח כלים וחדר רחצה פרטי עם אמבטיה ומייבש שיער – יתרונות משמעותיים בהשוואה אל מלונות בסרייבו עבור משפחות.

אטרקציות פופולאריות בסמוך לבית הדירות כוללות את מזרקת סביל (Sebilj Fountain) גשר לאטין (Latin bridge) ומסגד Gazi Husrev-beg. שדה התעופה הקרוב ביותר, Sarajevo International, ממוקם 13 קילומטרים מבית הדירות – וניתן להסתייע בשירות הסעות בתשלום אל שדה התעופה וממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


בית דירות צ'יקמה אפארטמנטס – Chikma Apartments 

צ'יקמה אפארטמנטס, בית דירות בדירוג 3 כוכבים הממוקם במרחק 300 מטרים מגשר לאטין (Latin bridge) ו-600 מטרים מרחוב באשצ'רשיה (Baščaršija), מציע אירוח בסרייבו עם אזור ישיבה, מטבח – שלא תמיד קל למצוא בחיפוש מלונות בסרייבו – ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 9.7 בביקורות על בתי מלון מומלצים בסרייבו עם ילדים.

כל יחידת אירוח משקיפה אל העיר וכוללת קומקום, טלוויזיה שטוחת מסך, אמצעי גיהוץ וסלון. חלק מהיחידות כוללות מרפסת ו/או פאטיו. אורחים מוזמנים להתרגע בגן שבמקום.

מזרקת סביל (Sebilj Fountain) ממוקמת 600 מטרים מבית הדירות ואילו שדה התעופה הבינלאומי סרייבו – 8 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פרזידנט Hotel President Sarajevo 

פרזידנט, בית מלון בסרייבו בדירוג 4 כוכבים – מרחק 100 מטר מהגשר הלטיני (Latin bridge) ו-200 מטרים ממזרקת סבילי (Sebilj) – כולל נוף לעיר, טראסת שמש המשקיפה לנהר ובר לובי בו תוכלו להתענג על משקה בסופו של יום טיול מפרך. המלון זוכה לציון 8.9 בדירוגי מלונות מומלצים בסרייבו למשפחה עם ילדים.

בכל אחד מחדרי האירוח תמצאו מערכת מיזוג, טלוויזיה שטוחת מסך, כספת, מיני בר וחדר רחצה פרטי ובו מקלחת או אמבטיה ואמבט עיסוי. חלק מהחדרים כוללים פינת ישיבה לנוחיותכם, וטראסה או מרפסת המשקיפות על אתרים מרכזיים. דלפק הקבלה פעיל סביב השעון.

רחוב בשקרשייה (Bascarsija) הראשי ממוקם 150 מטרים מהמלון ואילו נמל התעופה של סרייבו – 9 קילומטרים ממנו. בעבור תשלום נוסף, תוכלו להשתמש בחניון המקורי של המלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


פארק נופש וילה'ס & אפרטמנטס אואזה Villas and apartments Oaza 

וילה'ס& אפרטמנטס אואזה, כפר נופש בסרייבו בדירוג 4 כוכבים, מפעיל מסעדה המגישה מנות מקומיות ובינלאומיות ומציע שימוש חופשי לחלוטין במרכז הספא במלון תרמה (Hotel Terme), הממוקם 500 מטרים בלבד ממקום האירוח, ובו בריכה מקורה, סונה, חדר כושר ומיטות שיזוף. בנוסף, מציע המלון איסוף חינם משדה התעופה והעברות. המלון זוכה לציון 8.4 בדירוגי בתי מלון מומלצים בסרייבו למשפחות עם ילדים.

חדרי האירוח נמצאים ב-12 וילות פאר ובכל אחד מהם תמצאו טלוויזיית LCD HD משוכללת וחדר רחצה עם מקלחת. כל החדרים נגישים לבעלי מוגבלויות. בשטח הקמפינג תוכלו לארגן פיקניק. המלון מתאים למשפחות שמגיעות אל סרייבו עם ילדים כאשר הילדים מוזמנים להשתמש ולשחק במגרש המשחקים ולהעביר את הזמן בכיף ובמשחקים עם בני גילם. החניה היא ללא תשלום והאינטרנט האלחוטי זמין חינם בכל שטחי המקום.

מרכז סרייבו, הכולל את רובע באשארסיה  (Baščaršija) הפעיל, ממוקם 8 קילומטרים מכפר הנופש ואילו הר ביאלשניצה  (Bjelašnica)נמצא רק 20 דקות נסיעה מהמקום. שדה התעופה סרייבו (Sarajevo Airport) מרוחק שני קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון עזיזה Hotel Aziza 

עזיזה, מלון מומלץ בסרייבו בדירוג 4 כוכבים – מרחק 600 מטרים מרחוב בשצ'רשיה (Bascarsija) – מפעיל בר, מסעדה אינטרנט אלחוטי חינם וחניה פרטית חינם, לשימושכם והנאתכם. המלון זוכה לציון 8.9 ברשימות בתי מלון מומלצים בסרייבו עם ילדים.

בכל חדר יש טלוויזיה בכבלים, שולחן עבודה, כספת וחדר רחצה פרטי עם מקלחת, מייבש שיער, בידה, חלוקי רחצה, מוצרי טיפוח חינם ונעלי בית. חלק מהיחידות כוללות פינת ישיבה בה ניתן להתרווח ולנוח בתומו של יום מתיש. גם אזור רגיעה עם ספסל מחומם וסאונה זמינים באתר.

מזרקת סבילי (Sebilj) ממוקמת 600 מטרים בלבד ממקום האירוח, גשר לאטין – 900 מטרים ממנו ואילו שדה התעופה הבינלאומי סרייבו – 9 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל