esim לסיני

סים וeSim לארצות הברית – מידע שימושי וטיפים לתקשורת יעילה ומשתלמת

בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות גם פעולה פשוטה כמו רכישת סים לארצות הברית עלולה להיות מבלבלת. אם מחכים לדקה התשעים, ולא עושים בדיקה מקדימה, תקשורת במהלך החופשה בארה"ב עלולה לעלות לכם ביוקר. כדי לעזור לכם להיערך לחופשה מבעוד מועד, ריכזנו עבורכם את כל המידע לגבי סים לארצות הברית. כאן תמצאו הסבר על מגוון האפשרויות העומדות בפניכם, המלצה לרכישת sim לארצות הברית, מידע על חברות תקשורת בארצות הברית וטיפים שיחסכו לכם כסף.

עד לא מזמן, שימוש בטלפון הנייד לביצוע שיחות ולגלישה באינטרנט במהלך חופשה בארה"ב הצריכה מאיתנו לרכוש חבילת תקשורת – לרוב יקרה למדי – מספק הסלולר שלנו בארץ, או לרכוש כרטיס סים מקומי לאחר הנחיתה בארצות הברית. כיום קיימת טכנולוגיה, שמאפשרת לנו להצטייד בכרטיס סים או להשתמש בשירות הeSim החדשני לארצות הברית , בעלויות משתלמות, בלי להתחייב מראש לפרק זמן מסוים ובלי לשלם על שירותים שלא נשתמש בהם.

דרים-סים, מציעה סים לארצות הברית עם חבילת אינטרנט בלבד. תוכלו לבחור: סים רגיל עם משלוח בארץ או eSim עם התקנה מרחוק (למכשירים תומכי eSim בלבד), כך תוכלו לשלם בדיוק על כמה שגלשתם בתעריף זול. מכיוון שמדובר בסים בינלאומי, אפשר להמשיך להשתמש באותו הסים גם בטיולים הבאים בכ-190 מדינות שונות, כמה פעמים שרק תרצו. מומלץ למי שלא רוצה להתחייב לחבילות סלולר יקרה מהארץ.

להזמנת eSIM או SIM לארצות הברית מ-Drimsim לחצו כאן

מולטי טראוול, הינה חברה לארצות הברית עם שירות לקוחות בעברית 24/7. קונים eSim לארצות הברית עם חבילות גלישה זולות, מתקינים מהבית לפני החופשה ומקבלים אינטרנט ישר בנחיתה. השירות מתאים עבור מי שהמכשיר שלו תומך בטכנולוגיית eSim, או למי שמעדיף חבילות קבועות וזולות. בחלק מהמכשירים אפשר לקבל מספר ישראלי.

להזמנת eSIM לארצות הברית מ-Multi-Travel לחצו כאן

Airalo הינה חברה בינלאומית המציעה eSim וחבילות גלישה לארצות הברית במחירים זולים ומשתלמים (בנוסף לחבילות אינטרנט אוניברסליות). גם Airalo מציעה איסים לארצות הברית בהתקנה מרחוק, עם הפעלה ידידותית ושירות לקוחות בשפה האנגלית. (מתאים למכשירים תומכי eSim).

להזמנת eSIM לארצות הברית מ-Airalo לחצו כאן

חופשה בארצות הברית – עוד מידע למטייל

טיסות לארצות הברית  – השוואת מחירים והמלצות למטייל

השכרת רכבים בארה"ב – המלצות לנהגים והשוואת מחירים

טיסות פנימיות בארה"ב – השוואת מחירים והזמנת כרטיסי טיסה 

הזמנת דולרים בנתב"ג – (דולר אמריקאי – USD)

המדריך לרכישת כרטיסים לליגת הכדורגל בארה"ב וקנדה – MLS

מה זה סים דיגיטלי?

ברכישת סים לארצות הברית מדרים סים (בקישור האדום בעמוד זה), יוצגו בפניכם שתי אפשרויות: Classic ו-Esim .

הסים הקלאסי הוא כרטיס הפלסטיק, שנמצא במכשיר הטלפון הנייד, וכאשר משתמשים בסים קלאסי מקומי במהלך שהייה בחו"ל, יש צורך להחליף את הכרטיס הקבוע שלנו בכרטיס פלסטיק אחר, לאחסן את הכרטיס הקבוע במקום בטוח (מדובר ברכיב מאוד קטן, ולכן צריך לוודא שלא לאבד אותו) ולאחר החופשה לבצע שוב ו

ה-Esim הוא אופציה שזמינה בשוק כבר לא מעט זמן, אך רק לאחרונה עלתה המודעות אליה, והיא הופכת פופולארית יותר ויותר. סים וירטואלי, או ESIM, הוא סים שמוטמע בטלפון הסלולרי באמצעות אפליקציה, בלי צורך ברכיב הפיזי. שימוש ב-eSIM מאפשר להשאיר את הסים הקבוע במכשיר, ולהשתמש בו לקבלת שיחות טלפון או הודעות סמס מהארץ. זו אופציה מצוינת במידה וחשוב לכם להיות זמינים לשיחות דחופות למספר הקבוע שלכם, וכן לקבלת קודים בסמס, אשר נדרשים להתקנה ולהפעלה של אפליקציות מסוימות. חשוב לזכור שקבלת שיחות לחו"ל בסים הקבוע עלולה להיות עניין יקר, כך שכדאי לסנן שיחות לא הכרחיות, ולהעדיף שימוש באפליקציות תקשורת הפועלות בתשתית אינטרנטית.

רוב מכשירי הסמארטפון שיוצרו בשנים האחרונות מתאימים להתקנת סים דיגיטלי, ויש מספר דגמים חדשים שבהם ניתן להשתמש רק בסים דיגיטלי.

על מנת לדעת האם המכשיר שלכם מתאים להתקנת סים וירטואלי, באתר של דרים-סים, אליו תוכלו להגיע דרך הקישור האדום המופיע במדריך זה, תוכלו לבחור בתפריט העליון את הקטגוריה eSIM, ואז לבחור באפשרות: CHECK COMPETABILITY.

בהשוואה בין Esim לארצות הברית לבין סים קלאסי, במידה והמכשיר שלכם מתאים לשירות הדיגיטלי, אנו ממליצים לרכוש Esim לארה"ב.

איפה כדאי לקנות סים לארצות הברית?

כאמור, ההמלצה שלנו היא רכישת סים לארצות הברית של Drimsim.

דרים-סים מציעה לכם סים דיגיטלי, שלא דורש התקנה פיזית (כרטיס הסים הקבוע שלכם נשאר בטלפון הנייד), ומספק שירותי אינטרנט מובייל ברחבי ארצות הברית ובעוד כ-190 מדינות נוספות.

תהליך ההתקנה אורך כשתי דקות, והוא כולל הורדת אפליקציה נוחה, הטענה של סכום רצוי (החל מ-25 אירו), ולאחר מכן הפעלת שירותי גלישה באינטרנט בתעריף שקוף וידוע מראש, שפועל כבר מרגע הנחיתה בשדה התעופה. התשלום הוא רק על הגלישה בפועל, ולא תהיו מחויבים לחבילות מוגזמות ומפוארות שאין לכם צורך בהן.

מכיוון שכיום רוב התקשורת מתבצעת באפליקציות תקשורת, כמו וואטסאפ למשל (כלומר, דרך האינטרנט,) ואפשר להתקשר באמצעותן כמעט לכל אדם או עסק בשיחות אודיו או וידיאו, עבור רובנו, אין צורך ברכישת חבילת סלולר לשיחות בחו"ל, ודי לנו בחבילת גלישה באינטרנט.

רכישה של סים לארצות הברית באתר של דרים סים ניתן לבצע עוד מהארץ, או ברגע האחרון בשדה התעופה, וכך כבר עם ההגעה לארצות הברית, תוכלו להשתמש באינטרנט כדי לגלוש באפליקציית ניווט, להשתמש באפליקציית תרגום, להזמין הסעה לשדה התעופה, או להתעדכן בוואטסאפ על הנעשה בארץ.

מהן האפשרויות לרכישת סים לארצות הברית?

מלבד האופציה המומלצת על ידינו – הזמנת סים דיגיטלי לארה"ב של Drimsim – עומדות בפנינו גם האפשרויות הסטנדרטיות לרכישת סים לארצות הברית:

  • הזמנת סים פיזי מראש במשלוח הביתה, מבעוד מועד. יש צורך לבצע את ההזמנה מספיק זמן מראש, על מנת להבטיח שהמשלוח יגיע טרם הטיסה לארצות הברית.
  • קניית סים בשדה התעופה בארצות הברית בנחיתה. האופציה הזו עשויה להתברר כאופציה יקרה יחסית, ותהיו תלויים במגוון המצומצם שנמצא בדלפקי הסלולר בשדה התעופה בו תנחתו.
  • חיפוש סים לארצות הברית בחנויות בעיר בה אתם שוהים. ספק אם הדבר שיתחשק לכם לעשות מיד עם הנחיתה אחרי טיסה ארוכה הוא לשוטט בעיר לא מוכרת, להשוות בין חבילות של חברות מקומיות ולחתום חוזה בשפה שאינה שפת אמכם.
  • רכישת חבילת סלולר מהספק בארץ, ולהמשיך להשתמש במספר הישראלי ובסים הישן בטלפון הנייד שלכם.

בכל האפשרויות הללו תצטרכו להתחייב מראש לפרק זמן מסוים ו/או לנפח גלישה מסוים, ובמידה ולא תשתמשו בכל השירותים הכלולים בחבילה או בעסקה, התשלום עבורם ירד לטמיון.

היתרון המרכזי בשירות של Drimsim, מעבר לנוחיות ברמה הטכנית, הוא העובדה שהתשלום מתבצע אך ורק עבור גלישה שבוצעה בפועל, ושמדובר בסים אוניברסלי, כך שכל יתרה שנשארת במערכת בסיום החופשה בארצות הברית, תוכל לשמש אתכם בעתיד בכל אחת מ-190 המדינות שהשירות פעיל בהן ברחבי העולם.

שימו לב, שיתרה שלא נוצלה נשארת באפליקציה ובסים, שנשאר פעיל כל עוד מבצעים פעולה אחת של גלישה מדי 360 ימים, כך שעל מנת לשמר את היתרה, תצטרכו לבצע פעולת גלישה קצרה מדי כמה חודשים.

יתרון נוסף שיש לדרים סים על פני האופציות האחרות הוא האפשרות לעקוב אחר עלות הגלישה בזמן אמת דרך האפליקציה, כך שתוכלו לתכנן את הגלישה שלכם בהתאם לתקציב שהקצבתם לעצמכם.

בכל מקרה שבו תיתקלו בבעיה או תרצו לברר עניין כלשהו בקשר לשימוש בסים לארצות הברית שרכשתם דרך דרים סים, תוכלו לפנות לשירות הלקוחות של החברה, הזמין בצ'אט באנגלית מסביב לשעון, ומהבדיקה שלנו, מעניק מענה מהיר ויעיל.

עלות סים לארצות הברית

טיול לארצות הברית הוא לא עניין זול, ולכן כדאי לנהל בחוכמה את התקציב, ולחסוך היכן שאפשר, בלי לפגוע באיכות הטיול. לכן, בהשוואת מחירים לסים קארד לארצות הברית, אנחנו מחפשים את האופציה הכי משתלמת מבחינה כלכלית, וכדאי להעדיף ככל הניתן שירותים שניתן לרכוש מראש, עוד בארץ, כדי לא להיתקל בחיובים מפתיעים במהלך החופשה עצמה.

מחיר sim לארצות הברית, מורכב משני אלמנטים: עלות הסים עצמו, ועלות חבילת הסלולר.

בבדיקת המחירים לסים לארצות הברית, המחיר של הסים עצמו דרך דרים-סים התגלה כאטרקטיבי במיוחד: 10 אירו בלבד (גם לEsim וגם לסים קלאסי). המחיר הזה אטרקטיבי עוד יותר, אם לוקחים בחשבון, שבניגוד לכרטיסים הסטנדרטיים בשוק, מדובר בכרטיס אוניברסלי, שניתן להשתמש בו במגוון מדינות ברחבי העולם.

העלויות של חבילות סלולר בארצות הברית משתנות מאוד לפי מגוון גורמים: לכמה זמן החבילה, כמה אינטרנט כלול בחבילה, האם האינטרנט הוא ללא הגבלה, וכו'. בדרים-סים קונספט התשלום הוא בהטענה מראש של סכום מסוים (מינימום 25 אירו), ולאחר מכן גלישה בתעריף של 0.02 אירו למגה בייט, שיורד ישירות מהיתרה שטענתם באפליקציה.

אם בוחרים לרכוש סים קלאסי, ולא דיגיטלי, צריך לחשב גם את עלות המשלוח (כשמונה אירו במשלוח סים אוניברסלי לישראל עם דרים-סים). בדרים-סים ניתן לתאם באופן אישי (בצ'אט באתר) משלוח מהיר בתעריפים שונים.

עוד פרט חשוב שכדאי לזכור: כדי להשאיר את הסים לארצות הברית של Drimsim פעיל ללא עמלה, צריך לבצע פעולה אחת לפחות מדי 360 ימים (מספיק לגלוש באינטרנט פעם אחת).

איך לחסוך כסף בגלישה באינטרנט בארצות הברית

כשמזמינים סים לארצות הברית ומתכננים לגלוש באינטרנט במהלך החופשה, במיוחד בקונספט של תשלום לפי גלישה בפועל, חיסכון באינטרנט פירושו חיסכון בכסף. יש מספר פעולות פשוטות  שתוכלו לבצע כבר עכשיו כדי לחסוך בנתוני הגלישה וכך גם לחסוך לעצמכם חיובים מיותרים.

הנה כמה טיפים לחיסכון בנתוני גלישה:

  • בהגדרות של הסמארטפון, בדקו אילו אפליקציות משתמשות בנתוני סלולר ברקע וכבו את האופציה שלהן לעשות זאת (אם אין לכם בכך צורך).
  • הפעילו את מצב "Data Saver".
  • הורידו מפות באפליקציית הניווט מראש, כך שתוכלו לנווט בעזרתן גם ללא חיבור לאינטרנט.
  • אם יש עמודי אינטרנט כלשהם שתרצו לשמור למועד מאוחר יותר, ברוב הדפדפנים בסמארטפונים יש אופציה לשמירת העמודים כך שתוכלו לקרוא אותם גם ללא אינטרנט (בדרך כלל בהוספה לReading List).
  • אם יש צורך בעדכונים בפלאפון, המתינו לחיבור לאינטרנט אלחוטי (אלא אם כן יש לכם צורך בהם באופן מיידי).
  • אל תשכחו להתחבר לאינטרנט האלחוטי בכל מקום בו יש את האפשרות ולשמור את השימוש בנתוני סלולר למקומות בלי אינטרנט אלחוטי.
  • בשירותי הסטרימינג השונים, השתמשו בפונקציה הנהדרת של צפייה אופליין (ללא אינטרנט). בדרך כלל, תצטרכו לבחור בתכנים מסוימים ולהוריד אותם מבעוד מועד כאשר יש לכם חיבור לאינטרנט. לאחר מכן, תכנים אלו יהיו זמינים גם ללא חיבור לאינטרנט. פונקציה זו זמינה ברוב שירותי הסטרימינג המובילים.

תקשורת בארצות הברית

שוק המובייל בארצות הברית הוא אחד מהגדולים בעולם. כ-82.2% מהאוכלוסייה בארצות הברית מחזיקה בסמארטפון (נכון לשנת 2021).

חברות תקשורת בארצות הברית לשירותי סלולר כוללות את:

Verizon, AT&T; Mint, T-Mobile, Metro, Xfinity mobile ועוד.

ארצות הברית היא מדינה ענקית, ומהירות האינטרנט משתנה ממדינה למדינה, אך באופן כללי, היא נמצאת במקום גבוה בדירוג האינטרנט המהיר. לפי מבחן Ookla למהירות אינטרנט, האינטרנט בארה"ב הוא די מהיר יחסית לשאר מדינות העולם, עם מהירות הורדה במובייל של כ-68.34 מגה בייט לשנייה בממוצע, וכ-172.30 מגה בייט לשנייה בממוצע בחיבור פס רחב.

חברות הסלולר בארצות הברית משתמשות ברשתות סלולר 4G או 5G.

מבחינת כיסוי 5G, רשת 5G פעילה באופן נרחב ברחבי ארצות הברית. למרות שהמהפך עוד לא הושלם, חברות המובייל הגדולות בארצות הברית כבר מציעות כיסוי נרחב מאוד של 5G, שצפוי עוד להתרחב.

מספרי הטלפון בארצות הברית בדרך כלל מתחילים בשלוש ספרות של אזור חיוג, ולאחר מכן המספר עצמו (שבע ספרות).

קוד החיוג של ארצות הברית הוא +1 למחייגים מחו"ל, ולכל אזור בארצות הברית יש קידומת חיוג משלו. הקידומת של מיאמי למשל היא 305/786, הקידומת של מנהטן היא 212, הקידומת של סן פרנסיסקו היא 415 וכו'.

כשרוכשים חבילת סלולר בארצות הברית, בדרך כלל האופציה היא חוזה ארוך, שמאפשר ללקוח לרכוש מכשיר פלאפון. החבילות האלו רלוונטיות כמובן למי שמתגורר בארצות הברית או נמצא שם לתקופה ארוכה מאוד.

עם זאת, כשמדובר בתיירים, האופציה של חוזה סלולר לא רלוונטית, ולשם כך קיימת חלופה בשם Pre-Paid.

כשמו כן הוא, קונספט הPre-Paid כולל תשלום מראש על חבילת סלולר לתקופת זמן מסוימת.

להזמנת כרטיס סים לארצות הברית של DrimSim לחצו כאן

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל