סיאול אטרקציות מומלצות

סיאול למשפחות – אטרקציות מומלצות בבירת דרום קוריאה

סיאול, עיר הבירה של דרום קוריאה, הופכת בשנים האחרונות לאחד היעדים הפופולריים לטיול במזרח הרחוק. אם אתם מתכננים טיול בסיאול – ובמיוחד, אם אתם מתכננים להגיע אל סיאול עם ילדים – בכתבה הבאה תמצאו את כל הדרוש, החל מהמלצות על אטרקציות תיירותיות בסיאול ועד למידע שימושי לתיכנון הטיול

סיאול Seoul היא בירת דרום קוריאה. עם אוכלוסייה של מעל 11.8 מיליון איש, ומעל 25.6 מיליון איש באזור העירוני הנרחב שסביבה, סיאול היא העיר הגדולה ביותר בדרום קוריאה ואחד מהמרכזים הפיננסיים והתרבותיים הגדולים ביותר במזרח אסיה. למטייל, סיאול ממזגת בצורה מרתקת מסורת עתיקות עם טכנולוגיה דיגיטלית מן השורה הראשונה, יש בה אינספור דוכני מזון ורובעים גדולים המציעים חיי לילה. יש בה תרבות נוער אופנתית ולעתים קרובות רואים בה עדות לסגנון שמרני בשורות המבנים האפורים. סיאול היא עיר שמלאה בניגודים.

טיול בדרום קוריאה – המלצות לקריאה נוספת

טיסות לדרום קוריאה – השוואת מחירים ומידע שימושי

טיסות פנים בקוריאה הדרומית – השוואת מחירים ומידע שימושי

מלונות מומלצים בסיאול למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בסיאול – השוואת מחירים וטיפים לנהיגה

יש המחשיבים את סיאול למרכז העירוני השני בגודלו באסיה אחרי טוקיו. למרות שיש כמה אטרקציות היסטוריות בסיאול (רוב המקדשים והארמונות הם עבודות שחזור), אך רוב התשתית של סיאול מודרנית ונקייה. גורדי השחקים והבניינים הגבוהים נמצאים בשפע. מערכת הרכבת התחתית היא השלישית בגודלה בעולם ואולי הטובה ביותר. סיאול היא באמת עיר גדולה ולמרות שהמטייל המזדמן יוכל לכסות את רוב האטרקציות המרכזיות בסיאול במספר ימים בלבד, מטיילים מסורים יוכלו לבלות כאן שבועות שלמים בשיטוט בסמטאות ובשכונות המרוחקות. כבירתה של מדינה שעברה פיתוח מסיבי בששים השנים האחרונות, העיר עוברת שינויים בקצב מהיר מאוד, שרק ערים בסין יכולות להתחרות בהם. קצב החיים הסואן ניכר בכל מקום – בטכנולוגיה הדיגיטלית של סיאול, במיליוני הנוסעים הממהרים לעבודה מדי יום, בסצנת הלילה השוקקת ובאלפי הבניינים שעדיין נמצאים בבנייה.

לסיאול יש היסטוריה ארוכה של שלטון מלכותי. יש עדות להתיישבות באזור זה כבר ב-18 לפנה״ס, אבל תולדות סיאול כבירת קוריאה מתחילות במאה ה-14. במקור, היה שמה הנסאונג (Hanseong) (한성; 漢城), העיר הייתה עיר הבירה של שושלת ג׳וסון בין 1392 עד 1910 ונשארה בירת קוריאה בתקופת השלטון היפני. שושלת ג׳וסון אחראית לרוב האטרקציות ההיסטוריות של סיאול, כולל חמישה ארמונות גדולים ושער Namdaemun. לאחר הכניעה לצבא יפן בשנת 1945, העיר קיבלה את שמה הנוכחי. מאז היווסדה של הרפובליקה של קוריאה בשנת 1948, סיאול הפכה לבירת דרום קוריאה. היא נכבשה פעמיים במהלך מלחמת קוריאה ע״י הכוחות הקומוניסטים, והעיר נבנתה מחדש באופן ניכר ומשמשת היום כאחד מהמרכזים העירוניים העיקריים של אסיה.

במהלך השנים האחרונות, סיאול מתמלאת בתיירים המגיעים מיפן, סין, ודרום מזרח אסיה, לאור הצלחת תרבות הפופ הקוריאנית. מטיילים יכולים לעתים קרובות לשמוע יפנית, מנדרינית או קנטונית, מסעדות רבות וחנויות, בעיקר באזורים התיירותיים יותר כמו Myeongdong, תולות שלטים לא רק בקוריאנית ואנגלית אלא גם ביפנית ובסינית. סיאול כבר מזמן נחשבת לעיר פופולרית בקרב התיירים האסיאתים, אבל היא יחסית לא מוכרת למערב ותיירים מהמערב הרבה פעמים פוסחים עליה לטובת שנגחאי, טוקיו,  בייג׳ינג או הונג קונג. עם זאת, לאחרונה, המצב משתפר ושיעור התיירים בסיאול גבר במהלך 5 השנים האחרונות, בלי שום סימן להאטה.

אטרקציות מומלצות בסיאול למשפחות עם ילדים

אוטובוס התיירים של סיאול 

בחרו את האטרקציות שלכם ועצרו באחת מ-57 הנקודות השונות שאליהן מגיע אוטובוס התיירים של סיאול, הנוסע במסלול מעגלי בין אטרקציות תיירותיות בסיאול עם כרטיסי חופשי יומי (הזמינו בקישור) שמאפשרים לכם לרדת בכל תחנה ולבלות בה כמה זמן שתירצו – ואז להמשיך במסלול הטיול בסיאול עם האוטובוס הבא בקו התיירים. מסלול הדאונטאון-ארמון (Downtown-Palace Route) מוריד אתכם באטרקציות מרכזיות בסיאול, כולל אנדרטת מלחמת קוריאה (Korean War Memorial), 5 הארמונות הגדולים והמיונגדונג (Myeongdong).

אתם לא רק זוכים לראות את המראות ולרדת במקומות האהובים עליכם בסיאול, אוטובוס התיירים מאפשר לכם גם ללמוד בזמן הנסיעה. השתמשו במכשיר השמע שעל האוטובוס כדי לגלות פרטים מעניינים על הבירה – ממלחמת קוריאה ועד השושלות העתיקות.

שום סיור לא שלם בלי שתבקרו ברובע גנגנאם (Gangnam). אתם כנראה מכירים את השיר "גנגנאם סטייל", וביקור ברובע הזה הוא הזדמנות מצוינת להצטלם, אבל הרובע גם מלא בבניינים הגבוהים ביותר של סיאול ובכביש K-Star – לכל מי שלא יכול לקבל מספיק מ- Hallyu (הסדרות הקוריאניות).

אם אתם מתכננים טיול בסיאול עם ילדים קטנים ולא רוצים להסתבך יותר מדי עם תחבורה, זהו פיתרון מושלם. ואם אתם בסיאול בזמן הנכון של השנה, אולי יתמזל מזלכם ותהיו כאן בזמן פריחת עצי הדובדבן.

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של סיאול

כרטיס האטרקציות בסיאול iVenture Flexi  

עם כרטיס האטרקציות של סיאול, iVenture Flexi תיהנו מהאטרקציות הטובות ביותר בסיאול במחיר מיוחד. תוכלו להיכנס ל-3, 5 או 7 אטרקציות בסיאול, כולל סיור הלילה באוטובוס פתוח, סיור DMZ, סיור בארמון ובשוק רחוב העתיקות, סיור בשוק הפשפשים Namdaemun ועוד.

בואו ליהנות מהעיר לאחר שעות החשיכה בסיור הלילה של סיאול, או צאו לחפש מיני אוצרות בסיור ההליכה בארמון ובשוק העתיקות.

טעמו תרבות מסורתית מתקופת ג׳וסון המאוחרת בכפר העם הקוריאני (Korean Folks Village) (התחבורה כלולה) או סעו לאורך התעלה המלאכותית היחידה של סיאול בקרוז המוסיקה וזיקוקי הדינור, Gimpo Firework Music Cruise.

יש כל כך הרבה מה לעשות שלעולם לא ייגמרו לכם האופציות, אבל הכרטיס נשאר תקף למשך חודש שלם. כרטיס האטרקציות של סיאול מאפשר לכם כניסה לאטרקציות הפופולריות בסיאול במחיר אטרקטיבי ונותן לכם את השקט לגלות את העיר בקצב האישי שלכם.

להזמנת כרטיס האטרקציות של סיאול iVenture Flexi

המצפה התת-ימי קואקס COEX Aquarium

מתכננים חופשה בסיאול ומחפשים אטרקציות מיוחדות כמו מצפה תת-ימי/אקווריום שבו שוכנים למעלה מ-40 אלף יצורים מימיים מדהימים? זה המקום.

ביקור ב-COEX Aquarium בסיאול יאפשר לכם לחקור בלמעלה מתריסר אזורים שונים, כולל מתחם המוקדש כולו ליונקים ימיים עדינים, גינה קוריאנית, מנגרובים, שוניות אלמוגים וגן שעשועים לפינגווינים.

צפו בכמה מהחיות הימיות האהובות ביותר שוחות, מתגלשות ומתנועעות בשחזורים סביבתיים מציאותיים של סביבות המחייה הטבעיות שלהן. זוהי אחת המובילות שבין אטרקציות בסיאול למשפחות עם ילדים.

להזמנת כרטיסים לאקווריום התצפית בסיאול קואקס

טיול לילה בסיאול באוטובוס עם גג פתוח

גלו את הנשמה של סיאול בסיור לילי מלא אווירה ברחבי הבירה. קו הרקיע מלא הניאון יאיר את דרככם בעודכם עוברים מרובע לרובע.

תראו את השילוב המיוחד בין הקסם הישן של סיאול לבין האווירה העתידנית הפאנקית, ואיך שני אלה משתלבים כל כך יפה זה עם זה. מדריך שמע עומד לרשותכם בשפות שונות כדי ללמוד עוד על כל אזור ואזור. אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בסיאול כדאי להזמין את הטיול הזה ללילה הראשון כדי שכל בני המשפחה יוכלו לראות את העיר ולהחליט להיכן תירצו לחזור.

להזמנת טיול לילה בסיאול

פארק המציאות המדומה VRIGHT VR 

בואו ליהנות ממציאות מדומה ב- VRIGHT, מתחם המציאות המדומה ופארק השעשועים האינטראקטיבי של סיאול. בין אם אתם מחפשים נסיעה ברכבת הרים, עפים בחלל או במטוס סילון – תמצאו כאן הכל, בגירסת המציאות המדומה.

בין שתי קומות, יש כל מיני משחקים שאפשר ליהנות מהם – מאוזניות ושלטים ועד חוויות VR אימרסיביות. יהיו לכם 3 שעות לדחוס כמה שיותר אקשן. אם אתם מגיעים אל סיאול עם ילדים המתעניינים במשחקי מחשב אל תוותרו על האטרקציה הזאת כי הילדים לא יסלחו לכם.

להזמנת כרטיסים לפארק השעשועים והמציאות המדומה בסיאול

מגדל התצפית של צפון סיאול N Seoul Tower Observatory

אחד המקומות הגבוהים ביותר בעיר, מגדל צפון סיאול הוא סמל מקומי ואטרקציה פופולרית בסיאול בקרב תושבי המקום ומבקרים. אפשר לעשות כאן קניות, לשבת לארוחה ולעצור באחד מחדרי השירותים הייחודיים ביותר שאי פעם תעברו בהם, לפני האירוע המרכזי – מרפסת התצפית.

ההגעה למגדל התצפית של סיאול היא חוויה בפני עצמה, מעבר לנופים הנשקפים מהמגדל עצמו. ממש מחוץ למרכז הסואן של סיאול נמצא הר נאם (Nam Mountain) השופע והמבודד והפארק שלו.

בין אם אתם מתכוונים לשוטט בטבע או לנסוע ברכבל לראש המגדל, תיהנו מהנופים של הפארק בדרך, וברגע שתגיעו למגדל תחוו מחזות עוצרי נשימה של סיאול והסביבה.

נמצאים עם מישהו מיוחד? הוסיפו לאוסף מנעולי האהבה שמצוי על קומת הגג לפני שאתם ממשיכים למעלה המגדל. ודאו שאתם רואים את תצוגת המציאות המדומה ״בתוך סיאול״ (Inside Seoul) לפני שאתם מגיעים למעלה – אם אתם מתכננים ביקור במגדל התצפית של צפון סיאול עם ילדים לא תירצו לפספס אותה..

להזמנת כרטיסים למגדל התצפית של צפון סיאול

מוזיאון דמויות גיבורי העל W Figure Museum W

אין ספק שגיבורי-על הם ביג דיל בימינו, ולא רק עבור ילדים. הסרטים של מארוול הם בין שוברי הקופות הגדולים ביותר של כל הזמנים, פסלוני הדמויות ופרטים נדירים מקבלים את מקומם המכובד במדפים בכל מקום.

מוזיאון הפסלונים של דמויות גיבורי העל בסיאול הוא הפנטזיה של כל גיק. ראו את האוספים של הגיבורים – והנבלים – האהובים עליהם ביותר – וגם חלקי גוף בגודל חי, חליפות משועתקות מסרטים וגרסאות מציאות של כל דמות שאתם יכולים לעלות בדמיונכם.

התמלאו בנוסטלגיה בעודכם מטיילים בין הקומות, ותוך כדי שאתם נזכרים בתוכניות ילדות או מקבלים השראה לסיפור הקומיקס הבא שתאספו. אם אתם מתכננים טיול משפחתי לסיאול עם ילדים המתעניינים בגיבורי על, אל תחמיצו.

להזמנת כרטיסים למוזיאון גיבורי העל בסיאול

מוזיאון האשליות האופטיות Trickeye ומוזיאון הקרח 

בקישור תוכלו לרכוש כרטיס משולב עם הטבה לכניסה לשני מוזיאונים בסיאול למשפחות –

במוזיאון האשליות האופטיות "טריקאיי" תדמיינו לעצמכם שאתם בסרט מרי פופינס ואתם יכולים פשוט לקפוץ לתוך כל תמונה ושהיא תתעורר לחיים. במוזיאון הזה תוכלו לרכוב על דרקון או לרכב על הגלים על גבי כרישים], בזכות אפקטים אופטיים מתעתעים.

גם מוזיאון הקרח ממתין לכם עם הפתעות משלו. בואו לבלות בארץ הקרח שיש בה בתים מקרח, מגלשות קרח והזדמנות להתנסות בטמפרטורות מאוד צוננות.

להזמנת כרטיס משולב למוזיאונים בסיאול למשפחות – מוזיאון טריקאיי ומוזיאון הקרח

פוטבול פנטזיום Football Faentasium

פנטזיום הכדורגל של סיאול הוא מקום מיוחד המוקדש לכל מה שקשור לכדורגל והוא מציג את תולדות הספורט של דרום קוריאה דרך משחקי מציאות מדומה ותצוגות אינטראקטיביות מעניינות.

לאחר שסיימתם לדמיין שאתם מתכופפים כמו בקהאם או מבקיעים כמו סון יונג-מין, שבו לנוח בבית קפה שכולו על טהרת הכדורגל, כולל משקאות בסגנון גביע העולם ועוד.

יש גם הזדמנויות שונות לצילומים מגניבים, ואם השילוב בין כדורגל למשקפי מציאות מדומה צפוי להתקבל היטב במשפחה שלכם מומלץ להזמין מראש כרטיסים לאחת האטרקציות הפופולריות בסיאול בקישור.

להזמנת כרטיסים לפנטזיום הכדורגל בסיאול

פארק המציאות המדומה K-Drama VR Theme Park

מאז שגנגנאם סטייל הפך לתופעה תרבותית ואופרות סבון קוריאניות כבשו את המסכים, ההתעניינות ב-K-pop ו-K-דרמות (פופ קוריאני וסדרות קוריאניות) ממשיכה לצמוח. בפארק השעשועים המיוחד בסיאול אמצעי מציאות מדומה חדשניים נותנים לכם הזדמנות להשתתף בתוכניות הטלוויזיה הקוריאניות האהובות עליכם ולצפות בלהקות הקוריאניות האהובות עליכם בקונצרט באמצעות VR.

יש כאן הרבה מעבר לתרבות קוריאנית – שימו את משקפי המציאות המדומה, הרכיבו את האוזניות וצאו לטיול מזחלת באולימפיאדת החורף Pyeongchang, לרכב על רכבת הרים ואפילו להגן על המלך מפני מתנקשים בציור ״לאור ירח״ שצוייר בזכות סימולציית עננים. אם אתם מתכננים להגיע אל סיאול עם ילדים שמטורפים על מציאות מדומה ואתם רוצים להכיר קצת יותר את התרבות הקוריאנית – זה המקום.

להזמנת כרטיסים לפארק השעשועים בסיאול קיי דרמה

האי של הלו קיטי ומגדל התצפית של צפון סיאול – כרטיס משולב

נופים מרהיבים של סיאול ומוזיאון המוקדש כולו ל׳הלו קיטי׳ – שילוב מנצח של אטרקציות בסיאול למשפחות המתרחש בכרטיס משולב הכולל הנחה (הזמינו בקישור)

במגדל התצפית, תעלו גבוה מעל ההמולה והשאון של סיאול כדי להתפעל מעיר הבירה של דרום קוריאה המשתרעת לעבר ההרים והמישורים שמסביב לעיר מנקודת תצפית של 360 מעלות.

עם אותו כרטיס תוכלו להיכנס לאחת האטרקציות המובילות של סיאול לילדים – ובעיקר לילדות – האי של הלו קיטי. הלו קיטי היא כמובן המצאה יפנית, אבל בעולם הילדים, זה לא משנה, כי בדרום קוריאה אוהבים את קיטי בדיוק באותה מידה! בלו בבית הקפה הוורוד היפה, בחדר השינה וברחבת המסיבות של בית הכיף של המגדל של הלו קיטי.

להזמנת כרטיס משולב לאטרקציות בסיאול – מגדל התצפית והאי של הלו קיטי

פארק הריאליטי "ראנינג מאן" Running Man Thematic Experience Center

רוצים להשתתף בתוכנית ריאליטי? עכשיו יש לכם הזדמנות. חוויה זו, הייחודית לקוריאה ש"שרופה" על תוכניות ריאליטי מכל מיני סוגים, והיא מציעה לכם הזדמנות להצטרף בחוויות בתוך מרכז הריאליטי לאחת מתוכניות האירוח של דרום קוריאה ולהתמודד עם אתגרים לצד חברים או בני משפחה.

תתנסו במסלול מכשולים, משחקים מהנים וחידונים. תרוצו, תקפצו ותתגברו על מכשולים בעודכם מרגישים איך זה להיות הכוכב של ׳המירוץ למיליון׳ או ׳האח הגדול׳ למשך יום אחד. זוהי אטרקציה מיוחדת של סיאול למשפחות עם ילדים והיא סופר מוזרה וסופר כייפית ומעולה לגיבוש משפחתי.

להזמנת כרטיסים למרכז "ראנינג מן" בסיאול

פופו לנד ופארק ראנינג מאן – כרטיס משולב  

Poopoo Land ("ארץ הקקי") היא אטרקציה לילדים בסיאול שקצת חורגת מהמקובל במערב – זוהי מחווה להומור בתי השימוש. התחברו להומור החצוף של האמוג׳י וגלו עולם של תמונות מבדחות, מצאו את דרככם במבוך דינמי המדמה את מערכת העיכול ובלו במסיבת קקי עם הדמויות Ssari ו-Mari.

כשסיימתם להשתמש בשירותי המקום, תרתי משמע, המשיכו לאטרקציה הבאה עם אותו כרטיס, כנסו אל פארק הריאליטי "ראנינג מאן" והשתתפו בחוויה המבוססת על חידון טלוויזיוני שבו קופצים, רצים, זורקים ובועטים בחוויה טלוויזיונית שלוקחת אתכם דרך סדרה של אתגרים כדי להפוך לאלוף הריצה הבא.

להזמנת כרטיס משולב לאטרקציות בסיאול – פופו לנד ורנינג מן

פארק האמנות L'atelier

תחשבו על הסרט ״חצות בפריז״ – אבל בסיאול. פארק האמנות L'atelier יעזור לכם לחזור אחורה בזמן ולהתקרב לאמנים הדגולים של המאה ה-19. בקרו בתערוכות אינטראקטיביות המשלבות אמנות אימפרסיוניסטית עם שחקנים ההופכים אותה למציאות רבודה

ראו את אמיל זולא מסביר את הנסיבות המסתוריות של מותו של ואן גוך במופע הולוגרפי שובה. לאחר מכן, שבו להופעה מוסיקלית המתארת את ימיו האחרונים של ואן גוך בארל. אם אתם מתכננים טיול בסיאול עם הילדים ותמיד רציתם לנסות לקרב אותם לאומנות – זוהי הזדמנות מושלמת.

להזמנת כרטיסים לפארק האמנות בסיאול L'atelier

מצפה סקיי ארט 63 ואקווריום אקווה פלאנט 63 

רוצים את התמונות הטובות ביותר של סיאול מלמעלה בלי לעלות על מטוס? 63 SKY ART היא גלריית האמנות הגבוהה ביותר בדרום קוריאה ויש לכם כאן הזדמנות לצילומי סלפי מעוררי קנאה מהקומה ה-60.

63 City הוא אחת מנקודות הציון המפורסמות ביותר של סיאול והמרפסת של הקומה ה-60 עוצבה מחדש כמוזיאון אמנות, שבו סיאול מתעוררת לחיים בתערוכות, מופעי קסמים וחוויות תרבות אחרות.

השתמשו בכרטיס המשולב שבקישור כדי לחקור גם את המעמקים שבהם חיים מעל 20 אלף היצורים ב- Aqua Planet 63. התקרבו להכל – מכלבי ים לפינגווינים וכרישים, צבים השוכנים באזורי נושא. הכל בנוי כדי להכיר לכם את האוקיינוס בדרכים חדשות וחינוכיות. ואם אתם מגיעים אל סיאול עם ילדים – ובמיוחד עם ילדות – אל תחמיצו את מופעי בתולות הים המתקיימים מדי יום, שבהם בתולות ים עם זנבות נוצצים שוחות להנאתן במים המקסימים.

להזמנת כרטיסים לאטרקציות בסיאול – סקיי ארט ואקווה פלנט

סיור בארמון המלכותי בסיאול

קו הרקיע של סיאול מלא היום בגורדי שחקים, אבל יצירות המופת הארכיטקטוניות של שושלת ג׳וסון העתיקה עדיין עומדות. ראו את צ׳אנגדאוקגונג (Changdeokgung) הכלולה באתרי מורשת עולם בסיור של אחר הצהריים ובקרו באטרקציות ישנות וחדשות בסיאול בסיור הבוקר. מקדשים, ארמונות והמושב הנשיאותי – אלה רק כמה מהדברים שתראו במהלך הטיול בסיאול. עם אופציה של סיור בוקר או אחר הצהריים, תראו כמה מהאטרקציות הפופולריות בסיאול.

בבוקר תעברו על פני ארמון דאוקסוגונג (Deoksugung Palace), תחנת סיאול (Seoul Station) ותעלת צ׳ונגסון (Cheonggyecheon Stream) לפני שתחזו בחילופי המשמר בקיאנגבוק (Gyeongbokgung), שם השומרים מסתובבים במדים צבעוניים. תסיימו את הסיור כשאתם מהלכים באווירה השלווה של שטחי מקדש ג׳וגייה-סה (Jogyesa Temple).

בסיור המודרך המתקיים אחר הצהריים, תגיעו לכפר נמסנגול האנוק (Namsangol Hanok), המלא בבתים קוריאניים מסורתיים, לארמון צ׳אנגדאוקגונג ולסמטת חנויות הענתיקה אינסדונג (Insadong) ושוק נאמדאמון (Namdaemun Market) שבו תוכלו למצוא מזכרות מצויינות.

להזמנת סיור מודרך בארמון המלכותי בסיאול

סיור של חצי יום באזור המפורז של דרום קוריאה

בלמעלה מ- 50 שנים שעברו מאז שקוריאה נחלקה לשניים, הצפון והדרום הפכו לשתי ישויות נפרדות מובהקות. טיול לאיזור המפורז, ה-DMZ, יראה לכם עד כמה שתי המדינות היו קרובות. 2.5 ק״מ בלבד עומדים ביניהם, אבל הקרע ההיסטורי והאידיאולוגי בלתי ניתן למדידה.

הכרטיס הזה ייקח אתכם לגבול ויראה לכם כמה מהמקומות החשובים, כולל מצפה דורסאן (Dorasan Observatory), המנהרה השלישית (Third Tunnel), תחנת דורסאן (Dorasan Station) ופארק אימג׳ינאק (Imjingak) (Peace Nuri Park). מלבד גדר התיל והחיילים, תבינו עד כמה גדול הקרע בין קוריאה הצפונית והדרומית. המדריך יעזור לכם להבין את המצב הפוליטי שנוצר אחרי מלחמת העולם השנייה ואיך המלחמה הקרה הגבירה את המתחים, ואת המצב הנוכחי של הקונפליקט.

להזמנת סיור מודרך באזור המפורז של דרום קוריאה

האזור המפורז של דרום קוריאה והארמון המלכותי – סיור של יום מלא

בקרו באזור המפורז המפריד בין קוריאה הצפונית והדרומית כבר חצי מאה. • אחרי שתגיעו לגבול צפון קוריאה, תיהנו ממנה קוריאנית קלאסית הנקראת ביבימבפ. לסיום היום תראו את ארמון קיאנגבוק (Gyeongbokgung Palace), את המושב הנשיאותי הראשי של שושלת ג׳וסון שנבנתה במקור ב-1395

להזמנת סיור מודרך בארמון המלכותי והאזור המפורז של דרום קוריאה

פיינטר'ז הירו The Painters HERO

אם יש מופע אחד ששווה לראות בסיאול, זה ה-The Painters HERO, הופעה אמנותית חדשנית שממזגת בין ציור בזמן אמת עם אפקטים ויזואלים מדהימים על הבמה.

תפסו את מקומכם בקהל וצפו באמנות מציאותית הנוצרת ממש מול עיניכם במיזוג פסיכודלי מטורף של צבעים בהירים על גבי יריעות בד, עם פנטומימה, ריקוד וקומדיה.

במקום למצוא את הסיפוק שלכם מיצירת The Painters HERO לוקח אתכם למסע פותח עיניים שבו יצירות אמנות חדשות נוצרות מול עיניכם, עם טכניקות מורכבות ומקצבים עוצמתיים. לא צריך להבין שום שפה כדי ליהנות מהמופע כך שאם אתם מתכננים להגיע אל סיאול עם הילדים אין סיבה לחשוש ומומלץ מאוד לראות אותו.

להזמנת כרטיסים למופע פיינטרס הירו בסיאול

כרטיס גנגנאם Gangnam COEX Pass

כרטיס גנגנאם COEX הוא כרטיס ה-VIP שלכם למוקדי הבידור המוביל של סיאול ברובע גנגנאם. זה הדיל: הכרטיס נותן לכם גישה במחירי הנחה למצפה התת-ימי COEX, למוזיאון SMTOWN ולקולנוע Megabox. עומדות לרשותכם 48 שעות לבקר בכל שלושת המקומות.

בנוסף, תוכלו גם ליהנות מהסעה נוחה לנמל התעופה במיניבוס ממוזג.

במצפה התת-ימי COEX Aquarium תצאו להרפתקה מימית באזורים שונים המוקדשים ליצורים ימיים, חורשות מנגרוב, שוניות אלמוגים וגינת ירק קוריאנית. יש כאן אפילו גן שעשועים של פינגווינים. תראו כאן כ-40 אלף יצורים מרתקים – מצבי ענק ועד טרנטולות.

המוזיאון COEX Artium SMTOWN Museum הוא אוצר בינלאומי לחובבי ה-K-פופ וסקרנים חדשים כאחד. בדרום קוריאה, קיי-פופ, הפופ הקוריאני, הוא המלך. חלק מהאמנים של SMTOWN הם כוכבי-על גלובליים. במוזיאוןראו בגדי במה אותנטיים, ספרי צילום ופוסטרים לקידום מכירות. תוכלו אפילו לפגוש אמנים מפורסמים באמצעות טכנולוגיית AR תמורת תשלום קטן.

Megabox COEX Cinema הוא קולנוע עצום, וכל כל כרטיס Gangnam COEX  כולל כרטיס אחד לסרט המציג בקולנוע Megabox. הסרטים העדכניים ביותר והופעות מיוחדות אחרות מוצעים לאורך כל השנה.

להזמנת כרטיס לאטרקציות בסיאול Gangnam COEX Pass

כרטיס התיירים דיסקבר סיאול Discover Seoul Pass

הכרטיס מקנה גישה לעשרות אטרקציות בסיאול, כולל תחבורה וגישה ל- Seoul Bike ואוטובוסי התיירים. איתו תיכנסו לארמונות המפוארים, למגוון גדול של מוזיאונים ואטרקציות כיפיות בסיאול למשפחות כמו עולם לוטה (Lotte World), גן החיות וקרוז הנגאנג (Hangang Cruise).

תזכו לראות את הנופים הטובים ביותר בסיאול כשתנצלו את ההזדמנות לעלות לקומת התצפית של מגדל סיאול הצפוני ויש שם המון מה לעשות לאחר שנהניתם מקו הרקיע, כולל האי הלו קיטי (Hello Kitty Island), אחת האטרקציות הפופולריות בסיאול למשפחות עם ילדים, שבו תזכו ל-30% ממחיר דמי הכניסה.

עלו על גל האליו (Hallyu wave) בחווית הריאליטי של ה"ראנינג מאן" (Running Man Thematic Experience) וחסכו 1000 וונים בדמי הכניסה לפו פו לנד (Poo Poo Land), הפארק בסיאול לילדים שמוקדש לקקי תוכלו לחסוך גם 15% על קניות בשישה קניוני דיוטי פרי ומופעים תיאטרליים מצחיקים.

בזמן שהכרטיס שלכם בתוקף, תזכו גם לביטוח ולכיסוי כרטיס סים של SK Telecom. הכרטיס גם כולל הסעה לשדה התעופה ה- AREX Incheon Airport Express (בכיוון אחד).

להזמנת כרטיס דיסקבר סיאול

סיאול
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל