מקסיקו סיטי - בתי מלון

מקסיקו סיטי – בתי מלון מומלצים למשפחות

אם אתם מתכוונים להגיע אל מקסיקו סיטי – עיר הבירה של מקסיקו – לחופשה משפחתית עם ילדים, כדאי להשקיע מאמץ בבחירת מלון מומלץ במקסיקו סיטי למשפחות עם ילדים. יש שפע של מלונות במקסיקו סיטי אך רבים מהם מתמקדים באירוח זוגות או אנשי עסקים (ולא כולם מומלצים). בכתבה זו ריכזנו עבורכם מלונות מומלצים במקסיקו סיטי למשפחות עם ילדים

דירוג זה מתבסס על רשימות מלונות מומלצים במקסיקו סיטי למשפחות עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט ומבוססים על המלצות של משפחות אשר שהו בחופשה משפחתית במקסיקו סיטי עם הילדים. ניסינו לכלול ברשימה מלונות במקסיקו סיטי במגוון רחב של מיקומים, רמות מחירים וסגנונות אירוח

טיול במקסיקו – עוד באותו נושא:

מקסיקו סיטי עם ילדים – אטרקציות מומלצות ומידע למטייל

טיסות למקסיקו – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב במקסיקו – השוואת מחירים וטיפים

מקסיקו למשפחות – המלצות לטיולים ואטרקציות פופולריות

טיסות פנים במקסיקו – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

מלונות מומלצים במקסיקו סיטי למשפחות עם ילדים

מלון פור סיזנס מקסיקו סיטי Four Seasons Hotel Mexico City 

פור סיזנס מקסיקו סיטי, מלון מומלץ במקסיקו סיטי בדירוג 5 כוכבים – מלון עטור פרסים (כגון AAA Five Diamond Award), ממוקם בסמוך לפארק צ'אפולטיפק (Chapultepec) שבפסאו דה לה רפורמה במרכז מקסיקו סיטי. המלון מציע ספא איכותי, מסעדה וחדרי אירוח מודרניים עם טלוויזיה שטוחת מסך. המלון זוכה לציון 9.4 בהמלצות על מלונות במקסיקו סיטי למשפחות עם ילדים.

המלון מפעיל מרכז כושר חדיש ומאובזר, כמו גם בריכה חיצונית. בסוף יום סיורים מתיש, תוכלו להתרגע לכם באמבט העיסוי או בסאונה. לכל אורח מובטחת שהייה מהנה במיוחד בזכות שירותי איכות נוספים, כולל שירות קונסיירז' ושירותים עסקיים הזמינים כל שעות היממה. מספרת Gentleman's Tonic בסגנון אנגלי פועלת באתר.

כל חדר אירוח במלון כולל בר פרטי, טלוויזיה, פינת ישיבה ואמבט טבילה. ניתן לקבל גישה לאינטרנט אלחוטי בתוספת תשלום.

במסעדת Becco מגישים מנות איטלקיות ואילו במאפיית Pan Dulce תוכלו להתענג על מאפים צרפתיים ולחם מקסיקני מסורתי. צמאים? שבו בנחת ב-El Bar כדי ליהנות מקוקטיילים צוננים או מטעימות שמפניה מדי יום רביעי.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון ריאסור Hotel Riazor Aeropuerto 

ריאסור, בית מלון מומלץ במקסיקו סיטי בדירוג 4 כוכבים, מצליח לשלב אווירה מסבירת פנים של פאר, עם מתקני הנוחות הטובים ביותר לאורחים. המקום מציע שירות הסעה מ/אל שדה התעופה חינם – 24 שעות ביממה. המלון זוכה לציון 9.0 בדירוגי מלונות מומלצים במקסיקו סיטי עם ילדים.

חדרי האירוח כוללים, כל אחד, טלוויזיה שטוחת מסך, חדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ומיזוג אוויר, כמו גם מתקני גיהוץ וטלפון. במלון תוכלו ליהנות מאזור ספא הכולל סאונה, אמבט עיסוי ובריכה מחוממת במקום יש חדר כנסים עם קיבולת של 500 איש.

במסעדת Rias Bajas שבמלון תוכלו ליהנות ממנות מקסיקניות אותנטיות ומגוון מרשים של מאכלים מקומיים ובינלאומיים. Bicos Cafe מציע קוקטיילים, חטיפים וקפה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון קאסטרופול Hotel Castropol 

קאסטרופול, בית מלון במקסיקו סיטי בדירוג 3 כוכבים המרוחק 5 דקות הליכה מכיכר זוקאלו (Zocalo), מפעיל מסעדה, אינטרנט אלחוטי חינם וחניה לאורחים. המלון זוכה לציון 8.7 בדירוג בתי מלון מומלצים במקסיקו סיטי עם ילדים.

כל חדר מעוצב בסגנון מודרני ותמצאו בו טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי כבלים, כספת ושולחן, כמו גם חדר רחצה פרטי עם שירותים ומקלחת. המלון מפעיל בר הפתוח עד 22:00 ודלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה. רחוב Regina, השופע מסעדות, ברים וחנויות, נמצא רק 50 מטרים מהמלון. תחנת המטרו Pino Suarez Metro Station ממוקמת שתי דקות הליכה ממנו.

שכונת המסחר והעסקים פולנקו (Polanco) נמצאת 15 דקות נסיעה בלבד מהמלון, בעוד ששדה התעופה הבינלאומי, Benito Juarez International Airport, מרוחק 20 דקות של נסיעה ברכב.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון היסטוריקו סנטרל Hotel Histórico Central 

היסטוריקו סנטרל, מלון מומלץ במקסיקו סיטי בדירוג 4 כוכבים הממוקם כ-4 דקות הליכה בלבד מהמוזיאון הידוע פאלאסיו דה איטורבידה ומ-Torre Latino, מתאפיין באדריכלות קולוניאלית ומציע אינטרנט אלחוטי חינם בכל אזוריו. המלון זוכה לציון 9.4 ברשימות מלונות מומלצים במקסיקו סיטי למשפחות עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל מערכת מיזוג, טלוויזיה שטוחת מסך וחדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער. חלק מהחדרים כוללים מרפסת או טראסה.

המלון מפעיל דלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה ומסעדה, כמו גם בית קפה (Café Central) המגיש כריכים ומיצים לאורך כל שעות ביממה.

המלון נמצא קילומטר בודד ממוזיאון האמנות ו-550 מטרים בלבד מכיכר זוקאלו (Zocalo). נמל התעופה הקרוב, הלא הוא Benito Juárez Airport, נמצא 10 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון המפטון אין מקסיקו סיטי Hampton Inn & Suites Mexico City – Centro Historico 

המפטון, בית מלון במרכז ההיסטורי של מקסיקו סיטי בדירוג 4 כוכבים, מעוצב עם אדריכלות מרהיבה מן המאה ה-19, ומשלב מתקני נוחות חדישים, כולל אינטרנט אלחוטי מהיר חינם. המלון נמצא במרחק רחובות אחדים מכיכר זוקאלו (Zocalo) ומהרובע ההיסטורי של העיר. המלון זוכה לציון 8.8 בדירוגי מלונות מומלצים במקסיקו סיטי למשפחה עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל מערכת מיזוג, טלוויזיה בכבלים, שולחן עבודה וחדר רחצה צמוד.

המלון מציע ארוחת בוקר יומית, אורחים מוזמנים להשתמש במרכז הכושר לניפוח שריריהם ולתחזוקת בריאותם, בעוד שילדים מוזמנים להשתעשע בחדר המשחקים.

שדה התעופה הבינלאומי, Benito Juarez International Airport, ממוקם 8 קילומטרים מהמקום ואילו מבחר גדול של אטרקציות פופולריות במקסיקו סיטי נמצא צעדים אחדים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון קורטיארד ביי מריוט שדה התעופה מקסיקו סיטי Courtyard by Marriott Mexico City Airport 

קורטיארד ביי מריוט, מלון מומלץ במקסיקו סיטי בדירוג 4 כוכבים, הממוקם בסמוך לשדה התעופה הבינלאומי Courtyard by Marriott Mexico City Airport, מפעיל חדר כושר, דלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה, שירות חדרים 24 שעות ביממה ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 9.0 ברשימות בתי מלון מומלצים במקסיקו סיטי למשפחות עם ילדים.

החדרים והסוויטות ממוזגים כולם וכוללים טלוויזיה בלוויין, פינת ישיבה עם ספה וחדר רחצה פרטי עם מקלחת ומייבש שיער.

מדי יום, החל מהשעה 05:00 בבוקר, מוגשת ארוחת בוקר במסעדת Centro  של המלון. המלון מציע שירותי הסעה חינם אל טרמינל 2 של שדה התעופה הבינלאומי, ואל הגשר להולכי רגל המקשר אל טרמינל 1 ישירות.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון סיטי אקספרס סיודאד דה מקסיקו אארופוארטו City Express Ciudad de Mexico Aeropuerto 

סיטי אקספרס סיודאד דה מקסיקו אארופוארטו, מלון ליד שדה התעופה במקסיקו סיטי בדירוג 4 כוכבים, מרוחק 4 קילומטרים בלבד מטמפלו מאיור וכולל אינטרנט אלחוטי חינם בכל אזוריו. המלון זוכה לציון 8.6 בביקורות על מלונות מומלצים במקסיקו סיטי עם ילדים.

חדרי המלון ממוזגים וכוללים חדר רחצה פרטי וטלוויזיה שטוחת מסך.

מרכז העיר וכיכר זוקאלו (Zocalo) נמצאים כ-4 קילומטרים מהמלון, בעוד ששדה התעופה בניטו חוארז נמצא 2 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון ווי We Hotel Aeropuerto 

ווי, בית מלון במקסיקו סיטי בדירוג 4 כוכבים, שוכן במיקום נוח למדי מול שדה התעופה הבינלאומי, Benito Juarez International Airport, וניתן להגיע ממנו בקלות לאטרקציות מרכזיות במקסיקו סיטי, כולל Zona Rosa. המלון מציע שירות הסעות חינם מ/אל שדה התעופה – כל שעות היממה. המלון זוכה לציון 8.3 בהמלצות על בתי מלון במקסיקו סיטי למשפחות עם ילדים.

במרחק נסיעה קצר מהמלון ניתן להגיע אל אטרקציות מעניינות באזור, כולל Angel of Independence. בקרבת מקום עומדות מספר מסעדות מקומיות, ויש גם אפשרויות בילוי ומרכזי קניות. תוכלו להגיע אל מוקדי עניין נוספים בעזרת התחבורה הציבורית, כאשר התחנות הקרובות ממוקמות שלושה דקות הליכה בלבד מהמלון.

המלון מפעיל אינטרנט אלחוטי חינם, דלפק תיור ומתקני כושר. תוכלו למצוא במקום מסעדה-בר ודלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר (לשני אנשים בלבד בכל חדר).

ניתן ליהנות גם מאפשרויות שונות לסעודה במלון, למשל – ממטבח מקסיקני מסורתי המוצע ב-Tierra del Fuego ומקוקטיילים וחטיפים בבר הטרקלין.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון רוזוולט Hotel Roosevelt 

רוזוולט, מלון מומלץ במרכז מקסיקו סיטי בדירוג 3 כוכבים הממוקם מרחק דקות אחדות ממרכז הסחר העולמי, מציע חדרי אירוח נוחים ומסעדה. המלון זוכה לציון 9.1 בדירוג בתי מלון מומלצים במקסיקו סיטי למשפחה עם ילדים.

בכל חדר אירוח במלון תמצאו אינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיה בכבלים. בתומו של יום טיולים מתיש, תוכלו ליהנות מארוחת מקסיקנית אותנטית במסעדה המלון ומשירות חדרים. המלון מפעיל גם חדר ישיבות המותאם ל-20 איש.

המלון נמצא במיקום אידיאלי בשדרת אינסורחנטס, בסמוך למוזיאון לאנתרופולוגיה והרובע ההיסטורי. האורחים מוזמנים לסייר ביער צ'פולטפק  (Chapultepec) ולבדוק את המסעדות והחנויות הייחודיות שבאזור.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון גלריה פלאזה רפורמה Galeria Plaza Reforma 

גלריה פלאזה רפורמה, בית מלון במקסיקו סיטי בדירוג 4 כוכבים הנמצא בשכונת זונה רוסה (Zona Rosa) – מרחק נגיעה מבנייני המשרדים Paseo de la Reforma, הוא מוקד משיכה עבור אנשי עסקים ונופשים. המלון זוכה לציון 8.7 בביקורות על מלונות במקסיקו סיטי למשפחות עם ילדים.

המלון מציע 434 חדרי אירוח; הוא מוקף ברובע המסחרי והפיננסי של הבירה, רובע בו תמצאו שפע של בוטיקים, חנויות ומסעדות. שירות המלון עטור פרסים והמלון נחשב לאחד מבין בתי המלון המובילים במקסיקו סיטי.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל