מצחתה בתי מלון בגאורגיה

רשימת מלונות מומלצים למשפחות במצחתה, גאורגיה

מצחתה, הבירה העתיקה של גאורגיה נחשבת בתור יעד מאוד משתלם עבור תיירים המתכננים טיול בגאורגיה. מלונות במצחתה זולים יותר ובד"כ ברמה גבוהה יותר מאשר מלונות בטביליסי. יש במצחתה הרבה מה לראות וקל להגיע ממנה לטביליסי ולשאר גאורגיה באמצעות מיניבוסים (מרשרוטקות) מתחנת דידובה, כך שבתי מלון במצחתה הם בהחלט אלטרנטיבה זולה ומשתלמת ללינה בבירה טביליסי הסמוכה, ולכן תיירים רבים שמתכננים טיול בגאורגיה בתקציב חסכוני בוחרים מלון במצחתה ללון בו כנקודת המוצא העיקרית לגאורגיה, ומשפחות רבות מגיעות אל מצחתה עם ילדים לחופשה משפחתית.

דילים לטביליסי     |     דילים לבטומי     |     טיולים מאורגנים בגאורגיה

יש הרבה מלונות במצחתה ורבים מהם מפנקים ומומלצים, אבל לא כל מלון מומלץ במצחתה מתאים לאירוח משפחות עם ילדים – יש הרבה מלונות במצחתה ברמה גבוהה אבל שמיועדים לזוגות או צעירים ופחות מתאימים לאירוח ילדים. בכתבה זו ריכזנו עבורכם מלונות מומלצים במצחתה למשפחות עם ילדים אשר מציעים למשפחות שירותים ייעודיים כמו גני שעשועים, גינות עם מתקני ברביקיו משפחתיים, מטבחונים, חדרים מרווחים ללינה משפחתית ועוד

טיול בגאורגיה – עוד כתבות באותו נושא:

מצחתה בגאורגיה – המדריך לטיול בעיר העתיקה

טיסות לטביליסי בירת גאורגיה – השוואת מחירים והמלצות למטייל

השכרת רכב בגאורגיה (גרוזיה) – המדריך המלא

גאורגיה עם ילדים – המדריך לטיול משפחות

סים ו eSim לגאורגיה – מידע וטיפים לתקשורת בחופשה

5 מלונות מומלצים במצחתה גאורגיה למשפחות עם ילדים


גסטהאוס מצחתה – קאפאנאדזה Guesthouse Mtskheta-Kapanadze

מצחתה-קאפאנאדזה, בית אירוח בעיר מצחתה שבגיאורגיה, ממוקם בחלקה ההיסטורי של העיר. בחלק מהחדרים יש מרפסת המשקיפה לעיר ולהרים. במקום אינטרנט אלחוטי ללא עלות נוספת. זהו גסטהאוס מומלץ במצחתה אשר מקבל המלצות טובות ברשימות מלונות מומלצים במצחתה למשפחות עם ילדים גם בגלל היחס המעולה בין העלות לתמורה וגם בגלל החדרים המרווחים יחסית שמתאימים למשפחות.

החדרים המעוצבים בטוב-טעם כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי-לוויין, מיני בר ואזור ישיבה. כל יחידה כוללת חדר אמבטיה פרטי עם מקלחת, מוצרי טיפוח ונעלי בית.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר בסגנון איטלקי, והאורחים מוזמנים להשתמש במטבח המשותף להכנת ארוחות, בו ניתן להשתמש גם במיקרוגל ומקרר. דקות הליכה בודדות מהמקום ניתן למצוא מבחר מסעדות ובתי קפה.

האורחים ייהנו מפעילויות שונות הזמינות בסביבת המקום, כמו טיולי הליכה. תוכלו, למשל, לבקר בקתדרלת סבטיטסקהובלי, המרוחקת 260 מטרים בלבד מבית האירוח. שדה התעופה של טביליסי נמצא 21 קילומטרים מהמקום. חנייה פרטים זמינה לאורחים ללא עלות.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן

בית המלון אולד קפיטאל – Old Capital

אולד קפיטל, מלון מומלץ במצחתה, 18 קילומטרים מהעיר טביליסי, מקבל המלצות מעולות בדירוגי מלונות מומלצים במצחתה למשפחות עם ילדים משלל סיבות – הוא מציע מתקני שעשועים לילדים, טרסת שמש ומתקני ברביקיו למשפחות. האורחים ייהנו ממבחר פעילויות אפשרויות, כמו טיולי הליכה ורכיבה על אופניים (שניתן לשכור במקום האירוח). האורחים ייהנו גם מהבר שבאתר, המציע משקאות וקוקטיילים צוננים, מחנות המתנות שבמקום, כמו גם מחניה פרטית הזמינה באתר ללא תוספת תשלום.

בכל חדר יש טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים ואילו בחלק מהחדרים תמצאו גם פינת ישיבה משפחתית למנוחה ורגיעה. בחלק מהחדרים נוף להר, לעיר או לגן. האינטרנט האלחוטי זמין חינם לכל באי המקום. שדה התעופה הבינלאומי של טביליסי ממוקם 28 קילומטרים מהמקום.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן

מלון מצחטה סאנאפירו Hotel Mtskheta Sanapiro

מצחתה סאנאפירו, מלון שנחשב אחד הפופולריים ביותר בקרב מלונות במצחתה ממוקם במיקום טוב במצחתה, 100 מטרים מקתדרלת סביטיטסקובלי (Svetitskhoveli) וכולל מסעדה המגישה מנות מהמטבח הגרוזיני, וכן גישה חופשית לאינטרנט מהיר אלחוטי בשטחו.

בכל חדר מיזוג אוויר, מרפסת, טלוויזיה עם כבלים וערוצי לוויין פינת אוכל וחדר רחצה פרטי עם מקלחת או אמבטיה ומיבש שיער. במלון דלפק הקבלה הפעיל 24 שעות ביממה, מטבח משותף וגן שילדים יכולים להתרוצץ בו. מתקנים נוספים באתר כוללים שירות גיהוץ, שירות ניקוי יבש וטרקלין משותף. האורחים נהנים ממכוון פעילויות במקום או בסביבתו, לרבות שייט קאנו וטיולי הליכה. החנייה שבמקום ללא תשלום. השירותים המעולים של המלון והאווירה הלבבית מקנים לו ציונים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים במצחתה למשפחות עם ילדים.

נמל התעופה הבינלאומי של טביליסי בירת גאורגיה ממוקם 17 קילומטרים בלבד מהמלון.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן

הולידיי הום צ'יורה – Holiday Home Сhiora

הולידיי הום צ'יורה הוא מלון במצחתה עם נוף המשקיף להרי מצחתה או לעיר. יש בו גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ומתקנים טובים לחופשה משפחתית במצחתה, כגון גן מטופח וטראסה. בכל חדר חדר אמבט פרטי עם מוצרי טיפוח ומייבש שיער. כל החדרים כוללים אזור ישיבה ומנוחה.

המלון, שמקבל ציונים טובים ברשימות מלונות במצחתה שמומלצים למשפחות עם ילדים, מרוחק 19 קילומטרים מהעיר טבליסי. נמל התעופה הקרוב הוא שדה"ת הבינלאומי של טביליסי – 28 קילומטרים מהמלון.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן

הוטל ויזיטור – Hotel Visitor

הוטל ויזיטור, בית אירוח הממוקם בעיר מצחתה, כולל גן ובר וכן איזור משחק לילדים. כל חדרי האורחים כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים, מקרר, קומקום חשמלי, מקלחת וארון בגדים. חלק מהחדרים מצוידים גם במטבחון עם כיריים, וכולם כוללים אזור ישיבה נוח – באופן טבעי, שירותים אלו מקנים לבית המלון מיקומים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים במצחתה למשפחות עם ילדים.

המלון מציע ארוחת בוקר קונטיננטלית או צמחונית מדי יום. צוות המקום זמין לספק שירות 24 שעות ביממה בדלפק הקבלה. העיר טביליסי ממוקמת 18 קילומטרים מהמלון, בעוד ששדה התעופה הבינלאומי נמצא 28 קילומטרים משם.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן

מצחתה בתי מלונות למשפחות
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל