מנילה בתי מלון

מנילה עם ילדים – מלונות מומלצים בבירת הפיליפינים

אם אתם מתכננים טיול בפיליפינים הכולל לינה במנילה עם ילדים מומלץ מאוד לא לבחור בכל בית מלון במנילה אלא באחד מבתי המלון ברשימה זו, הכוללת מלונות מומלצים במנילה למשפחות עם ילדים אשר מתמקדים ומותאמים לאירוח משפחות עם ילדים. יש הרבה מלונות טובים במנילה אבל חלק גדול מהם מותאם יותר לאירוח זוגות או אנשי עסקים, וילדים לא תמיד ירגישו בנוח במלונות כאלה. בכתבה זו תמצאו מלונות במנילה המומלצים במיוחד למשפחות עם ילדים

בכתבה זו תמצאו רק מלונות במנילה אשר קיבלו ביקורות טובות בדירוגי מלונות מומלצים במנילה למשפחות המתפרסמים באתרי תיירות עולמיים ומבוססים על הצבעות של משפחות אשר שהו במנילה עם ילדים בחופשה משפחתית והמליצו על מלונות אלו

חופשה בפיליפינים – עוד מידע למטייל

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

השכרת רכב בפיליפינים – השוואת מחירים וטיפים למטייל

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

טיול בפיליפינים – כל המידע למטייל

מלונות מומלצים במנילה למשפחות עם ילדים

מלון לאב די פיליפינס מקטי Lub d Philippines Makati 

לאב די פיליפינס מקטי, בית מלון במנילה בדירוג 3 כוכבים – מרחק 600 מטרים מקניון Century City ו-1.1 קילומטרים מקניון Power Plant – המפעיל דלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה ובר. כל חדרי האירוח כוללים מערכת מיזוג ונוף לעיר. חלק מהחדרים כוללים טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי כבלים, קומקום חשמלי, מקרר, מתלה בגדים ומכונת תה/קפה. המלון זוכה לציון 9.0 בדירוגי מלונות מומלצים במנילה עם ילדים.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר על-פי תפריט. בבר הגג תוכלו ליהנות מנוף של קו הרקיע של העיר, תוך לגימת קוקטיילים צוננים. בצוות הקבלה ישמחו לסייע לכם במתן מידע אודות התיירות באזור.

קניון Greenbelt וקניון Glorietta נמצאים שניהם במרחק 1.9 קילוקמטרים מהמלון ואילו רחוב Bonifacio High Street – 2.8 קילומטרים ממנו. קניון Shangri-La Plaza מרוחק 3.1 קילומטרים ממנו ואיל נמל התעופה הקרוב, Manila Ninoy Aquino – ממוקם 7 קילומטרים מהמלון.

לבירור מחירים והזמנת חדרים במלון


מלון דיסקברי פרימאה Discovery Primea 

דיסקברי פרימאה, מלון בדירוג 5 כוכבים השוכן במיקום מרכזי במקאטי, כולל יחידות אירוח מפוארות ומודרניות ומציע אינטרנט אלחוטי מהיר באזורים הציבוריים. במקום יש בריכה עם שפת אינסוף, מסעדות, חדר כושר וחניה חינם באתר. המלון זוכה לציון 9.4 בדירוג מלונות מומלצים במנילה למשפחות עם ילדים.

המקום נמצא רק 40 מטרים מקניון Glorietta ומהבורסה של מנילה. קניון Greenbelt האהוב ממוקם 500 מטרים בלבד מהמלון ואילו שדה התעופה הבינלאומי, Manila International Airport, נמצא 6 קילומטרים ממנו.

הסוויטות ממוזגות ומרוהטות באלגנטיות; הן כוללות פינת ישיבה, טלוויזיה בכבלים או לוויין עם מסך שטוח, תחנת עגינה לאייפוד, כספת אישית, מכונת קפה, קומקום חשמלי, מתקני גיהוץ וחלוקי רחצה. בחדר הרחצה הפרטי תמצאו מקלחת, אמבטיה, מוצרי טיפוח ללא עלות ומייבש שיער.

אורחים אוהבים להתענג על עיסוי ספא מפנק ולבחור מתוך המגוון הגדול של משקאות בטרקלין או בר. אולם לארוחות ומתקני עסקים זמינים עבורכם ותוכלו גם לארגן שירותי הסעות ושירותי כביסה – על פי בקשה.

במסעדת הבית תוכלו ליהנות ממנות מקומיות מעוררות תיאבון – קונטיננטליות או אסייתיות. תוכלו גם ליהנות מארוחות האיכות גם בסוויטה שלכם.

לבירור מחירים והזמנת חדרים במלון


מלון איי אם I'M Hotel 

איי אם, מלון מומלץ במנילה בדירוג 5 כוכבים הממוקם ברובע מקאטי שבמנילה, מציע אמבט עיסוי, מרכז ספא, סאונה ומכון כושר. תוכלו גם ליהנות ממשקה בבר או מארוחות במסעדה. המלון זוכה לציון 8.9 ברשימת מלונות מומלצים במנילה עם ילדים.

חדרי המלון, הממוקם 700 מטר מקניון Power Plant, כוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה וחדר רחצה צמוד עם בידה, מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם. במלון פועל גם שירות השכרת רכב.

המקום מרוחק 1.6 קילומטרים מקניון Greenbelt ומקניון Glorietta. שדה התעופה הבינלאומי מרוחק 7 קילומטרים בלבד ממקום האירוח.

לבירור מחירים והזמנת חדרים במלון


מלון דירות אסקוט מאקאטי Ascott Makati 

אסקוט מאקאטי, מלון דירות במנילה בדירוג 5 כוכבים, השוכן במבנה מודרני עשוי זכוכית ופלדה, מציע דירות נופש המשקיפות למנילה בשירות עצמי. אורחים נהנים ממתקני יוקרה, כולל בריכה חיצונית, מגרשי טניס וספא, כמו גם חנייה בלא תשלום. מלון הדירות זוכה לציון 9.0 בדירוגי בתי מלון מומלצים במנילה עם ילדים.

מקום האירוח שוכן במרכזה הפיננסי של העיר מנילה – 5 דקות הליכה מ-Ayala MRT ו-30 דקות נסיעה משדה התעופה הבינלאומי Ninoi Aquino.

הדירות מרווחת ומעוצבות היטב – כולל ריהוט עץ קלאסי כהה, טלוויזיה שטוחת מסך, נגן DVD, תחנת עגינה לאייפוד ומטבח המצויד להפליא, כמו גם מכונת כביסה – יתרונות חשובים בהשוואה אל בתי מלון במנילה למשפחות עם ילדים.

השקיפו על סביבתכם המטופחת מהחלונות הענקיים במכון הכושר החדיש. לאחר אימון פעיל ומיוזע במיוחד, היכנסו לסאונה כדי לנקות את נקבוביות העור ולהירגע. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר במלון, שגם לאחריה תוכלו ליהנות ממיני משקאות ומזון בבר ובמסעדת המקום.

לבירור מחירים והזמנת חדרים במלון


מלון אזומי בוטיק הוטל מאנאג'ד ביי אייץ',איי.איי Azumi Boutique Hotel Managed by HII 

אזומי בוטיק הוטל מאנאג'ד ביי אייץ',איי.איי, בית מלון במנילה בדירוג 4 כוכבים באלאבאנג (Alabang) שבעיר Mauntinlupa (מאונטינלופה), כולל בריכת נהדרת על הגג, ובר בריכה, מציע אירוח מודרני ואקולוגי, כמו גם חנייה חינם באתר. המלון זוכה לציון 8.2 בביקורות על בתי מלון מומלצים במנילה למשפחות עם ילדים.

בכל חדר אירוח תמצאו אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי כבלים, מיקרוגל, מקרר וחדר רחצה צמוד עם מקלחת.

אורחים נהנים מטיפולי ספא ב-The Nail Spa, כמו גם מארוחות איכות בקפה Romulo – שניהם בקומת הקרקע של המלון. דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה ותוכלו למצוא בו מגוון שירותים עבורכם, כולל שירותי גיהוץ וכביסה (בתוספת תשלום).

מרכז העיר אלאבאנג וקניון מוליטו (Molito Mall) ניצבים שניהם במרחק 5 דקות הליכה בלבד מהמלון. כל האורחים זכאים ליהנות משירות הסעות אל הקניונים הסמוכים למקום. נמל התעופה Ninoy Aquino Airport ממוקם 30 דקות ממקום האירוח.

לבירור מחירים והזמנת חדרים במלון


מלון לג'נד וילאס The Legend Villas 

לג'נד וילאס, מלון מומלץ במנילה בדירוג 3 כוכבים, מציע מפלט מרגיע מהעיר הסואנת וכולל חדרים עם ריהוט פשוט ומיזוג, חדר כושר ובריכת שחייה חיצונית. המלון ממוקם 45 דקות נסיעה משדה התעופה הבינלאומי Ninoy Aquino International Airport ו-5 דקות הליכה בלבד מקניון Robinsons Pioneer Mall. המלון זוכה לציון 8.1 בדירוגי מלונות מומלצים במנילה למשפחות עם ילדים.

כל אחד מחדרי המלון מרוצף עץ וכולל טלוויזיה בכבלים, חדר רחצה צמוד עם מקלחת ולוח בקרה ליד המיטה. חלק מהחדרים כוללים מרפסת עם נוף לעיר. המקום מתחזק גם אולמות אירועים וחדרי ישיבות.

השירותים והמתקנים כוללים מרכז עסקים, אמבט עיסוי ומסעדה – Lola Mariaz – המגישה תפריט מנות פיליפיניות אותנטיות. גם שירות חדרים זמין עבור האורחים.

לבירור מחירים והזמנת חדרים במלון


מלון מקאטי שנגרי-לה מנילה Makati Shangri-La Manila 

מקאטי שנגרי-לה מנילה זהו בית מלון במרכז מנילה בדירוג 5 כוכבים הנמצא במיקום מרכזי במנילה – ב-Ayala Centre, מרכז בילוי וקניות הממוקם ברובע העסקי המרכזי (Central Business District). המלון מציע שירותי עיסוי וארומתראפיה 24 שעות ביממה ומפעיל בריכת שחייה חיצונית. המלון זוכה לציון 8.9 ברשימות בתי מלון מומלצים במנילה עם ילדים.

המלון ממוקם במרחק צעידה ממרכזי הקניות Greenbelt ו-Ayala. שדה התעופה הבינלאומי Ninoy Aquino International Airport נמצא 30 דקות נסיעה בלבד מהמלון.

החדרים במקום משקיפים אל העיר וכוללים טלוויזיה שטוחת מסך, כספת, אמצעים להכנת שתייה חמה וחדר רחצה צמוד ובו מקלחת ואמבטיה נפרדות. מועדון הבריאות של המלון מצויד היטב וכולל מרכז כושר חדש, סאונה ומגרש טניס. המלון מפעיל גם מרכז עסקי המספק מגוון גדול של שירותי משרד. במלון יש גם דלפק תיור ואזור קניות.

בית הקפה Circles Event Café מציע מזנון מהפופולאריים בעיר מנילה, ויש בו מטבח פתוח. במלון ניתן עוד ליהנות מאפשרויות סעודה יפניות, סיניות ובינלאומיות.

לבירור מחירים והזמנת חדרים במלון


מלון נובוטל מנילה אראנטה סנטר Novotel Manila Araneta Center 

נובוטל מנילה אראנטה סנטר, בית מלון מומלץ במנילה בדירוג 4 כוכבים הממוקם ברובע העסקים Quezon City (קזון סיטי), מציע חדרי אירוח מודרניים עם גישה פשוטה לתחנות הרכבת הקלה, לקניון Gateway Mall ול- Smart Araneta Center. המלון כולל 7 חדרי ישיבות, אולם נשפים מפואר, מסעדה פתוחה כל היום ובריכה חיצונית. המלון זוכה לציון 9.0 בביקורות על מלונות מומלצים במנילה עם ילדים.

דלפק הקבלה עובד כל שעות היממה. בר וטרקלין זמינים גם כן במלון.

ה-Smart Araneta Coliseum ניצב לו צעדים אחדים מהמלון ואילו רחוב Bonifacio High Street נמצא 8 קילומטרים מהמקום. שדה התעופה הקרוב, Ninoy Aquino Airport, נמצא 14 קילומטרים מהמלון.

לבירור מחירים והזמנת חדרים במלון


מלון גוייג'ו סוויטס מקטי Guijo Suites Makati 

גוייג'ו סוויטס מקטי, בית מלון במנילה בדירוג 3 כוכבים השוכן במרחק שתי דקות נסיעה בלבד מהמרכז העסקי של אזור מקאטי, מציע מסעדה ואינטרנט אלחוטי חינם. כמו כן, הוא מרוחק 5 דקות נסיעת מוניות ממרכזי הקניות Greenbelt ו-Glorietta. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוגי מלונות מומלצים במנילה למשפחה עם ילדים.

יחידות האירוח ממוזגות וכוללות אמצעים להכנת שתייה חמה, מיני בר, טלוויזיה בכבלים וחדר רחצה פרטי עם מקלחת, מוצרי טיפוח ונעלי בית. חלק מהיחידות כוללות פינת ישיבה.

הבר-מסעדה של המקום מגיש מנות אמריקאיות ומקומיות. ייתכן שתרצו לסעוד עם הנוחות של חדרכם – ועל כן שירות החדרים עומד לרשותכם. על פי בקשה, תוכלו ליהנות משירותי עיסוי. דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה ואנשיו ישמחו לארגן עבורכם הסעה אל נמל התעופה וממנו, שירותי הסעות בתשלום, כביסה וניקוי יבש.

קניון SM Jazz Mall נמצא 2.4 קילומטרים מהמלון, ואילו קניון Century City – 3.1 קילומטרים ממנו. נמל התעופה הבינלאומי הקרוב, מנילה, נמצא 30 דקות נסיעה ממקום האירוח.

לבירור מחירים והזמנת חדרים במלון


מלון הולידיי אין אנד סוויטס מקאטי Holiday Inn & Suites Makati 

הולידיי אין אנד סוויטס מקאטי, מלון מודרני במנילה בדירוג 5 כוכבים עם החיבור הישיר לקניון Glorietta, מציע בר על הגג, חדר כושר וטיפולי ספא. המלון שוכן במיקום אסטרטגי ומרכזי במקאטי – מרחק 800 מטר מקניון Greenbelt וממוזיאון Ayala. המלון זוכה לציון 8.9 בהמלצות על מלונות במנילה למשפחות עם ילדים.

בכל חדר במלון יש אינטרנט אלחוטי חינם, מערכת מיזוג, שולחן עבודה ומקרר אישי ובו מיני בר. יש גם חדר רחצה פרטי בכל חדר, בו תמצאו חלוקי רחצה, נעלי בית, מייבש שיער, מקלחת ומוצרי טיפוח.

אורחים מוזמנים ליהנות ממשחה בוקר או ערב בבריכת השחייה החיצונית, ולהירגע עם טיפול או עיסוי בספא. בדלפק התיור ובסאונה אפשר לארגן טיולי יום. Flavours היא מסעדת המלון בה מוגש מזנון בינלאומי לאורך היום כולו. בבר Citron מוגשות מנות מערביות ואסיתיות, בעוד שמסעדת Oz שעל הגג מציעה תפריט אסיאתי מעורר תיאבון.

המלון ממוקם 5 קילומטרים ממרכז הכנסים הבינלאומי של הפיליפינים וממרכז הסחר הבינלאומי של העיר מנילה. שדה התעופה הבינלאומי Ninoy Aquino נמצא 8 קילומטרים ממקום האירוח. חניה זמינה באתר ללא תשלום.

לבירור מחירים והזמנת חדרים במלון

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל