פיליון

מלונות מומלצים בפיליון למשפחות עם ילדים

חופשה משפחתית בחצי האי פיליון שביוון היא מסע מופלא של הנאות. אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בפיליון עם הילדים אנו ממליצים לכם לבחור באחד מבתי המלון שתמצאו בכתבה זו. כאן רשימה מפורטת של עשרה מלונות בפיליון אשר קיבלו המלצות מעולות ממשפחות שבאו לטיול בחצי האי פיליון עם ילדים במסגרת חופשה משפחתית. יש כמה כמה בתי מלון בחצי האי פיליון ביוון, אבל חלק מהם פונה לקהל הלקוחות של אנשי עסקים או זוגות בלי ילדים – בבתי המלון אשר אנו ממליצים עליהם בכתבה זו, תוכלו למצוא שירותים שהם מתאימים עבור פעילויות לילדים ומשפחות, כמו למשל – משחקיות לילדים, מטבחונים וכיוצא בזה

  הזמנת דילים ליוון             |             הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

הרשימה של מלונות בפיליון pilion אשר מפורטת להלן מבוססת על דירוגים של בתי מלון מומלצים למשפחות בפיליון למשפחות עם ילדים, אשר מתפרסמים באינטרנט באתרים בינלאומיים ומבוססים על הצבעות של משפחות שטיילו עם הילדים שלהם בחצי האי פיליון. עשינו מאמץ על מנת לכלול ברשימה זו מגוון רחב של בתי מלון בפיליון מבחינת מיקומים שונים ורמות מחיר – החל ממלונות מפנקים בוולוס (העיר הגדולה באיזור פיליון), דרך בתי מלון בפיליון בעלי שלושה כוכבים, אשר מציעים למשפחות תמורה טובה באופן יחסי למחיר, ועד בתי הארחה כפריים בכפרי פיליון השונים

חופשה ביוון – עוד מידע למטייל

יוון עם ילדים – מידע למטייל ואטרקציות מומלצות

מלונות מומלצים ביוון עם ילדים

השכרת רכבים ביוון – השוואת מחירים והזמנות

טיסה ליוון – השוואת מחירים ומידע חיוני

טיסות פנימיות ביוון – השוואת מחירים ומידע חיוני

בתי מלון בפיליון עם ילדים

Guesthouse Theareston – בית הארחה תרסאטון

Guesthouse Theareston הוא מלון בפיליון הממוקם רק צעדים ספורים מהכיכר המרכזית של זגורה. בית ההארחה מציע לכם ולילדים שלכם ליהנות מהבריכה החיצונית, ביחד עם מרפסת שמש ואף סאונה וג'קוזי. החדרים בבית הארחה זה נהנים מנופים של הר קונטאברוס ושל הים האגאי.

החדרים בבית ההארחה בנויים מאבן ועץ מקומיים, והם כוללים בתוכם אח חמימה. לחווית נופש איכותית שלכם ושל הילדים – מציע לכם בית ההארחה טלוויזיה LCD ואף מטבחון מאובזר. לאלו מבינכם שלא יכולים לפספס אפילו יום של חדשות באינטרנט – מציע בית הארחה גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ללא עלות נוספת מצדכם ברחבי מקום האירוח, וכן ניתן להזמין שירות חדרים.

אורחי בית ההארחה יכולים להתחיל את היום, ביחד עם הילדים שלהם, בארוחת בוקר מסורתית עשירה, אשר כוללת פשטידות ביתיות וכן מגוון נרחב של ריבות, כמו גם פירות, לביבות ואף לחם טרי אפוי. בבר הקפה של בית ההארחה יש טלוויזיה עם לוויין. בדלפק הקבלה תוכלו להזמין טיולי הליכה ברגל ואף להשכיר רכב. בית ההארחה מספק עבורכם שירות אחסון וכן חנייה פרטית ללא תשלום. משפחות עם ילדים מאוד ממליצות על בית ההארחה הזה והן דירגו אותו בממוצע בציון של 9.6 ברשימות מלונות מומלצים בפיליון עם ילדים.

להזמנת חדר במלון לחצו כאן

Archontiko Elda – ארכוניטקו אלדה

Archontiko Elda הוא בית מלון בפיליון הממוקם באגיוס דימיטריוס, אשר נמצא בגובה של כשלוש מאות מטרים מעל פני הים ומציע לכם נוף פנורמי לים האגאי. בית המלון נמצא כשישה קילומטר משלושת החופים של אגוס יאניס וכ- עשרים וארבעה קילומטר ממרכז הסקי Agriolefkes. העיר וולוס נמצאת כשלושים ושבעה קילומטר ממנו.

ארוחת הבוקר המוגשת  בחדר האוכל ביתית ומוגשת לכם בזמן שאתם מעדיפים. תוכלו לבחור ממגוון נרחב של דירות סטודיו אשר כוללות בתוכן מטבחון – יתרון משמעותי בהשוואה אל מלונות בפיליון עבור משפחות בד"כ – וסוויטות עם סלון. כל היחידות של בית המלון מעוצבות בחום, והנוף לעבר הים. נגיעות מודרניות כוללות טלוויזיה עם מסך שטוח וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ללא עלות נוספת.

אורחים עם משפחות, אשר מאוד נהנו לשהות בבית מלון זה, דירגו אותו בממוצע בציון של 9.4 ברשימות מלונות מומלצים בפיליון למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדר במלון לחצו כאן

Volos Palace – וולוס פאלאס

Volos Palace, בית מלון בוולוס המשקיפה על הר פיליון, ממוקם בנוחיות במרכז העיר וצופה לעבר המפרץ הפגסטי. הכפר המסורתי פורטריה שוכן במרחק של כשלושה עשר קילומטר מבית מלון זה. הר פיליון עצמו נמצא במרחק של עשרים ושבעה קילומטר.

בית המלון מציע שירותי אירוח ברמה של ארבעה כוכבים בכל ימות השנה. עבור מי מביניכם אשר כבר שכר רכב, בית המלון מציע עבורכם חנייה פרטית בחינם. כל חדרי האירוח בבית מלון זה מצוידים היטב וכוללים חיבור לאינטרנט, מיני בר, טלוויזיה, מיזוג אוויר וכן חדר אמבטיה עם שירותים. לצד מתקני הבר ואף המסעדה, תמצאו גם דלפק קבלה, אשר יעניק לכם שירות מעולה במהלך כל היממה. אינטרנט אלחוטי מסופק עבורכם ללא עלות בכל האזורים הציבוריים של בית מלון זה. משפחות עם ילדים, אשר שהו בבית מלון זה, ממליצות עליו ביותר ודירגו אותו בציון ממוצע של 8.9 בביקורות על בתי מלון מומלצים בפיליון למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדר במלון לחצו כאן

Anemoessa Traditional Guesthouse – בית ההארחה המסורתי אנמוסאה

Anemoessa Traditional Guesthouse הוא בית הארחה בפיליון הממוקם כשבעה קילומטר של נסיעה במכונית מחוף הים הקרוב וכן כ- 28 קילומטר מוולוס. אם כבר שכרתם מכונית, מוצעת עבורכם בבית ההארחה חנייה ציבורית כלולה במחיר. עם נוף ליער, בית ההארחה מציע חדרי אירוח מעוצבים באופן מסורתי, עם ריהוט מעץ וקירות אבן. ברוב החדרים של בית ההארחה תמצאו חדר אמבטיה ביחד עם מקלחת, הידרומסז' וכן מטבחון חדיש – יתרון חשוב למשפחות בהשוואה אל בהתי מלון בפיליון ברוב המיקרים.

החדרים כוללים גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, וכן אח וכניסה פרטית. ארוחת הבוקר תוגש בחדר האוכל או לחילופין בחדר שלכם. ארוחת הבוקר בבית ההארחה כוללת מוצרי מזון יוונים מסורתיים, כמו למשל – מגוון נרחב של ריבות תוצרת בית, פשטידות ואף דבש מקומי, ביצים טריות, מיץ, קפה או תה או שוקו עבור הילדים שלכם וכמובן לחם. משפחות עם ילדים אשר ביקרו בבית הארחה זה המליצו עליו מאוד והוא קיבל ציון ממוצע של 8.9 ברשימות בתי מלון בפיליון למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדר במלון לחצו כאן

SpitakiMou #2 – Design Apartment – דירת מעצבים ספיטקימו # שתיים.

SpitakiMou #2 – Design Apartment היא דירת אירוח בפיליון הממוקמת בוולוס, כשלוש מאות מטר מחוף אנברוס וכחמישה קילומטרים מאצטדיון פנת'סאליקו. ניתן ליהנות מטיולי אופניים באיזור. שדה התעופה הכי קרוב הוא שדה התעופה Nea Anchialos, אשר נמצא במרחק של עשרים ושמונה קילומטר. הדירה שוכנת בבניין שנבנה בשנת 1990 והיא נמצאת במרחק של כארבע מאות מטר מהמוזאון הארכיאולוגי של Athanasakeion בוולוס וכשישה קילומטר ממוזיאון אפסה.

דירת הנופש מציעה עבורכם יחידות אירוח בעלות מיזוג אוויר, עם מרפסת ואינטרנט אלחוטי ללא תשלום. הדירה מציעה גם נגן DVD, וכן מטבח מאובזר, אשר כולל מקרר ותנור – עניין לא מובן מאליו בין בתי מלון בפיליון – ואף היא מציעה סלון עם פינת ישיבה מהודרת ופינת אוכל מרהיבה ביופייה, שני חדרי שינה וחדר רחצה אחד עם ג'קוזי ומקלחת. יש גם טלוויזיה בעלת מסך שטוח בחדר השינה. אורחי הדירה אשר הגיעו אל פיליון עם ילדים היו מאוד מרוצים והם דירגו את הדירה בציון הממוצע 9.5 ברשימות מלונות מומלצים בפיליון עם ילדים.

להזמנת חדר במלון לחצו כאן

Residence 82 – רזידנס 82

Residence 82 היא דירת אירוח בפיליון הממוקמת בוולוס, כשני קילומטר נסיעה ברכב מחוף אנברוס וכשלושה קילומטר מאצטדיון Panthessaliko. המוזיאון הארכיאולוגי של Athanasakeion בוולוס נמצא כשלושה קילומטר מבית המלון, ואילו מוזיאון אפסה נמצא כשמונה קילומטר של נסיעה משם. נמל התעופה הקרוב ביותר לבית הדירות הוא נמל התעופה הלאומי Nea Anchialos, כעשרים ושבעה קילומטר נסיעה.

דירת הנופש כוללת בתוכה חדר שינה אחד, טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי צפייה, וכן מטבח מאובזר, אשר כולל בתוכו מקרר ותנור – יתרון חשוב בהשוואה אל מלונות בפיליון בד"כ – מכונת כביסה וחדר אמבטיה אחד עם מקלחת.

להזמנת חדר במלון לחצו כאן

Guesthouse Filyra – בית הארחה פיליירה

זהו בית הארחה בפיליון הממוקם בזגורה, במרחק של 44 ק"מ מוולוס, ואילו Portariá נמצאת כשלושים ושניים קילומטר. נמל התעופה הקרוב ביותר הוא נמל התעופה נאה אנצ'יאלוס, אשר נמצא במרחק של כשישים ותשעה קילומטר. בבית ההארחה אתם יכולים לעשות שימוש בחיבור אינטרנט אלחוטי בחינם ולאלו מבינכם אשר השכירו מכונית – מוענקת חנייה פרטית בלי הצורך להוסיף בתשלום.

החדרים בבית ההארחה כוללים חדר אמבטיה פרטי. האורחים יוכלו ליהנות מפעילויות מגוונות בזגורה ובסביבתה, כמו למשל – סקי. משפחות עם ילדים, אשר ביקרו בבית ההארחה הזה בהחלט ממליצות עליו, והן דירגו את בית ההארחה בממוצע הציון של 8.5 ברשימות מלונות מומלצים בפיליון למשפחות.

להזמנת חדר במלון לחצו כאן

Beautiful Pelion Sea House – פיליון סי האוס

Beautiful Pelion Sea House הוא בית נופש בפיליון הממוקם בקאטו גצאה, כשני קילומטר נסיעה ברכב מחוף קלה נרה Chala Nera וכ- 3 קילומטר מחוף Platanofylla. בית הנופש מציע למטייל בפיליון גן מטופח ומיזוג אוויר. הוא ממוקם על שפת הים ומציע לכם גישה לפטיו מרהיב, לטניס במגרש הטניס וכן חנייה פרטית בחינם וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. בית הנופש כולל בתוכו שלושה חדרי שינה, סלון וטלוויזיה בעלת מסך שטוח. כמו כן מציע בית הנופש מטבח מאובזר ובו פינת אוכל, וכן שני חדרי רחצה עם מקלחת ואף מכונת כביסה, מתקן ברביקיו, וכן מרפסת. אפשר גם לטייל בקרבת מקום. אורחי בית הנופש הזה היו מאוד מרוצים והם דירגו את המלון בציון הממוצע הגבוה של 9.6 בביקורות על בתי מלון בפיליון למשפחה עם ילדים.

להזמנת חדר במלון לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל