סיני בתי מלון מומלצים

10 מלונות מומלצים בסיני למשפחות עם ילדים

מתכננים חופשה משפחתית בסיני? חופשה בסיני מקושרת בד"כ עם "חושות" של צעירים, אך יש גם מבחר נאה של בתי מלון בסיני שנחשבים מומלצים למשפחות עם ילדים ועדיין מספקים מחירים זולים ותמורה אטרקטיבית מאוד. בכתבה זו תוכלו למצוא המלצות על 10 מלונות בסיני (כולל כפרי נופש בסיני ומתחמי אירוח) הנחשבים מומלצים למשפחות

      הזמנת דילים לשארם       |       הזמנת טיולים מאורגנים למצרים

מלונות בסיני שנבחרו לכתבה זו קיבלו המלצות מעולות בדירוגי בתי מלון מומלצים בסיני למשפחות עם ילדים המתפרסמים באתרי תיירות בינלאומיים, כאשר העדפנו לבחור לכתבה בתי מלון בסיני בחלק הצפוני, איזור טאבה ובמיוחד נואיבה, הנמצאים קרוב למעבר הגבול בטאבה (גבול ישראל – מצרים)

שימו לב כי לפני תיכנון חופשה בסיני יש לבדוק היטב ובשיקול דעת את נושא הביטחון – במיוחד כאשר מתכננים חופשה בסיני עם הילדים. מדבר סיני הוא חלק ממצרים וכידוע בין ישראל למצרים יש הסכם שלום ויחסים דיפלומטיים ועשרות אלפי ישראלים מתכננים נופש בסיני מדי שנה, אך למרות זאת יש לבדוק את אזהרות המסע על סיני באתר האינטרנט של המטה ללוחמה בטרור ולשקול היטב לפני הזמנת מלונות בסיני. ההמלצות על בתי מלון בסיני המופיעות בכתבה זו מתייחסות לאיכות בתי המלון בלבד ולקוחות מאתרי תיירות בינלאומיים. לא קיבלנו דיווחים על תלונות של מטיילים ישראלים על היחס או חווית האירוח במלונות בסיני שמופייעים בכתבה זו, אך אין לראות בהמלצות על בתי מלון בסיני שמופיעות בכתבה זו המלצות ספציפיות לישראלים לתכנן חופשה בסיני.

כתבות נוספות – חופשה בסיני

טיסות לסיני – השוואת מחירים ומידע חשוב

מלונות מומלצים בשארם למשפחות עם ילדים

מלונות מומלצים בטאבה למשפחות עם ילדים

בתי מלון בנואיבה בסיני – מומלצים למשפחות

סים ו-e-sim לסיני – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

10 בתי מלון מומלצים בסיני 

מלון סוויסקר נואייבה ריזורט Swisscare Nuweiba Resort Hotel 

סוויסקר נואייבה ריזורט, מלון מומלץ בסיני הממוקם על רצועת חוף חולית פרטית בנואיבה, מציע נופים יפים של מפרץ אילת ונמצא בקרבת שוניות אלמוגים מרהיבות לפעילות שנורקלינג. המקום מתאים לאירוח שקט ומבודד וכולל מרכז צלילה עם הסמכת PADI, בריכה חיצונית ואינטרנט אלחוטי חינם באזורים הציבוריים. המלון זוכה לציון 9.2 בדירוג מלונות מומלצים בסיני למשפחות עם ילדים.

המקום מציע 10 סוויטות מרווחות שבכל אחת מהן שתי טראסות או מרפסות המשקיפות למפרץ ולבריכה. בכל סוויטה תמצאו מיני בר מצויד, אמצעים להכנת שתייה חמה ללא עלות, שתי טלוויזיות בלוויין, מערכת מיזוג ושני חדר רחצה פרטיים עם מייבש שיער. צוות המלון יוכל לסייע לכם בארגון הסעה מנמל התעופה של שארם א שייח', ממעבר הגבול בטאבה או מנמל נואיבה – בתשלום. תוכלו גם להתעניין בטיולים בסיני אל סנט קתרין או אל נקודות עניין אחרות באזור ההררי והקניונים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

אתר הנופש הלנן נואייבה ביי – Helnan Nuweiba Bay Resort

הלנן נואייבה ביי, אתר נופש בסיני בדירוג 4 כוכבים, כולל חוף פרטי באורך 900 מטר המשתרע לאורכו של מפרץ עקבה ומציע בריכת שחייה חיצונית שמוקפת מרפסת שיזוף מרוצפת. המקום מעוצב בסגנון בונגלו המוקף עצי דקל ומתחזק חדרים ממוזגים עם מיני בר, כאשר חלק מהחדרים כוללים גם פינת ישיבה נעימה באוויר הפתוח. המלון זוכה לציון 8.1 בדירוגי מלונות מומלצים בסיני עם ילדים.

המלון מפעיל שירות חדרים כל שעות היממה, מסעדת מזנון ובר חוף המגיש מאכלים קלים על חוף הים. קפה ערבי מקומי זמין עבורכם כל העת. תוכלו ליהנות ממתקני שעשועים לילדים וממגרשי טניס. צוות המלון יסייע לכם בארגון חוויית שנורקלינג בלתי נשכחת. שדה התעופה הבינלאומי טאבה מרוחק שעת נסיעה אחת בלבד מהמקום. במלון מופעל שירות הסעות אל נמל התעופה וממנו, בבקשה מראש.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר קמפינג במבה קאמפ Bamba Camp 

במבה קאמפס, אתר קמפינג בנואיבה, מפעיל מסעדה, דלפק קבלה הפעיל סביב השעון ואינטרנט אלחוטי חינם וכולל נופי ים, טראסה, גינה ובר. חלק מהיחידות כוללות מרפסת ו/או פינת ישיבה.

ארוחת בוקר "חלאל" (כשרות מוסלמית) או ארוחה קונטיננטאלית מוצעות מדי בוקר. אזור חוף פרטי, כמו גם שירות השכרת רכב מוצעים באתר. ניתן לצאת לשנורקלינג באזור. נמל המעבורות בנואיבה נמצא 22 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אורחן כפרי נואייבה לודג' – Nuweiba Lodge 

נואיבה לודג', אורחן כפרי במרחק 12 קילומטרים מנמל המעבורות של נואיבה, מציע יחידות אירוח עם מיזוג ופטיו, אינטרנט אלחוטי חינם, בר ואזור חוף פרטי. כל יחידה כוללת חדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם ומקלחת.

האורחן מגיש מדי יום ארוחת בוקר קונטיננטלית או מזנון, ואילו מסעדת האתר מגישה פיצה ומנות מזרח תיכוניות. מתקני ברביקיו עומדים גם הם לרשות האורחים. אתם מוזמנים ליהנות משנורקלינג בסביבה הקרובה, או מסקווש באתר.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אל סיידין Sayadeen Village – Red Sea Riviera 

אל סיידין שבנואיבה הוא בית מלון מומלץ בסיני למשפחות המפעיל מסעדה ובריכה חיצונית. כל חדר אירוח במקום כולל טלוויזיה עם חיבור ללוויין, מערכת מיזוג, טראסה, חדר רחצה פרטי עם מקלחת או אמבטיה. החדר משקיף לים או לבריכה.

המלון מתחזק רצועת חוף פרטית. עוד במלון – מועדון לילה, מתקני פגישות ומתקני ספורט. תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות בסביבה או במקום, כולל שנורקלינג. חניה ללא תשלום זמינה עבורכם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר קמפינג לה קומון La Commune Camp 

לה קומון, אתר קמפינג בנואיבה, מציע יחידות אירוח עם אינטרנט אלחוטי חינם וטראסה. כל יחידת אירוח כוללת מרפסת המשקיפה לים. מדי יום מוגשת במקום ארוחת בוקר קונטיננטלית. אזור חוף פרטי ושירות השכרת רכב עומדים לרשותכם. משרד ההגירה בנואיבה ממוקם 25 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר נופש קוראל ריזורט נואיבה Coral Resort Nuweiba 

קוראל ריזורט נואיבה, ריזורט מומלץ בסיני בדירוג 4 כוכבים המשקיף אל מפרץ עקבה, מציע גנים שופעי עצי דקל ופרחים ורצועת חוף חולי פרטי על שפת הים האדום. עוד מציע אתר הנופש שלוש מסעדות וברים. הריזורט זוכה לציון 8.2 ברשימות מלונות מומלצים בסיני עם ילדים.

חדרי האירוח כוללים מרפסת או פטיו, מערכת מיזוג, מיני בר, חדר רחצה עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח ואינטרנט קווי. אורחים מוזמנים לשחק כדורעף חופים על החוף, להתפנק בערסל על החוף ולהשתזף על שפת הבריכה.

במסעדת Blue Blue האלגנטית יוגשו לכם סלטים טריים ומנות ריזוטו. בבר החוף תוכלו ללגום גלידה ובירה קרה במיוחד, תחת גג ענפי הדקל שיטיל עליכם צל ויגן עליכם מן השמש הקופחת. האתר מפעיל גם דיסקו בו מוגשות עד חצות ארוחות קלות. אתר הנופש מתחזק גם מגרש משחקים לילדים המאפשר לאורחים הצעירים להעביר זמן של כיף עם בני גילם ולהניח להוריהם לנוח מעט ממשימת ההשגחה הבלתי פוסקת עליהם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר קמפינג ספארי ביץ' נואיבה Safari Beach Nuweiba 

ספארי ביץ' נואיבה, אתר קמפינג מומלץ בסיני המציע שירות חדרים 24 שעות ביממה, מסעדה ובריכה חיצונית, מפעיל דלפק קבלה כל שעות היממה, מזנון חטיפים וגינה. בכל חדר אירוח יש מערכת מיזוג, חדר רחצה פרטי עם אמבטיה ומקלחת ונוף לים.

תוכלו לקבל מידע עדכני ורלוונטי בדלפק התיור שבמקום. אורחים נהנים ממגוון פעילויות באתר עצמו או בסביבתו, כולל שנורקלינג ודיג. החניה במקום היא ללא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אורחן נח'יל – Nakhil Inn 

נח'יל הוא אורחן בסיני המציע נוף מרהיב של ים סוף, רצועת חוף פרטית ואינטרנט אלחוטי חינם. המקום נמצא על חוף טאראבין – 5 דקות נסיעה מנמל נואיבה. האורחן זוכה לציון 8.5 בדירוגי בתי מלון מומלצים בסיני עם ילדים.

המקום מציע בקתות עץ עם מרפסת וחדרים מרווחים. כל יחידות האירוח כוללות מיזוג אוויר ומיני בר. במקום ניתן ליהנות (בתשלום) משירותיו של מרכז צלילה מקצועי שיסייע לכם לחקור את שוניות האלמוגים. אפשר גם לארגן סיורי ספרי בג'יפ בהרים ובאזור המדברי של נואיבה.

במסעדה תוכלו להתפנק על מאכלים בינלאומיים ואזוריים. ניתן ליהנות ממשקאות צוננים ומחטיפים טעימים בבר הלובי. החניה הפרטית שבאתר עומדת לרשותכם ללא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פאראדיס סווייר Paradies Sweir 

פאראדיס סווייר, בית מלון בסיני למשפחות בדירוג שלושה כוכבים המרוחק 12 קילומטרים ממשרד ביקורת הגבולות של נואיבה ו-37 קילומטרים מנמל המעבורת והמכס של העיר, מציע חדרים עם פינת ישיבה, שולחן עבודה, טראסה ואינטרנט אלחוטי חינם. חלק מהחדרים משקיפים לים.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר קונטיננטלית. ניתן ליהנות ממבחר פעילויות אהובות בסביבת המלון, כולל טיולי הליכה וצלילה. צוות דלפק הקבלה דובר אנגלית וערבית וישמח לסייע לכם בכל דבר ועניין ובכל עת.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל