מלונות זבליאק

מלונות מומלצים בז'בליאק (מונטנגרו) למשפחות עם ילדים

אם אתם מגיעים אל מונטנגרו עם ילדים ומתכננים לטייל באיזורי ההרים של מונטנגרו העיירה ז'בליאק היא תחנת חובה – העיירה התיירותית היא בירת האיזור הפראי של פארק דורמיטור הכולל אתרים מפורסמים כמו קניון טארה והאגם השחור ויערות יפהפיים בלב איזור ההרים של מונטנגרו. בכתבה זו ריכזנו עבורכם רשימת מלונות מומלצים בז'בליאק למשפחות עם ילדים אשר כוללים חדרים משפחתיים מרווחים, גני שעשועים לילדים, עריסות לתינוק במקרה הצורך וכל מה שדרוש כדי להפוך את החופשה המשפחתית למושלמת

ז'בליאק Zabljak היא עיירה קטנה במונטנגרו, הנחשבת כבירת תיירות ההרים והחורף של מונטנגרו. פופולרית בקרב תיירים בעיקר בזכות הקרבה שלה לפארק הלאומי דורמיטור ולאתרי הסקי שבאזור. בעיירה יש מספר מצומצם של מלונות, ולא מעט דירות נופש ובקתות להשכרה שלפעמים יכולות להוות פיתרון לא רע למי שמגיעים אל ז'בליאק עם ילדים לחופשה משפחתית. אך מלבד הנופים הנהדרים של ז'בליאק למשפחות עם ילדים בדרך כלל חשוב למצוא גם בתי מלון המתאימים לילדים וכוללים חדרים משפחתיים מרווחים, ואפשרויות נוחות כמו גני שעשועים, תפריטי ילדים, עריסות לתינוק ועוד, ובז'בליאק אין מלונות רבים כאלו – לכן אספנו עבורכם רשימת מלונות מומלצים בז'בליאק למשפחות עם ילדים

קריאה מומלצת: ז'בליאק למשפחות – מדריך לטיול בז'בליאק ופארק דוקמיטור עם ילדים

טיסות למונטנגרו – מידע והשוואת מחירים

ז'בליאק היא העיירה הגבוהה ביותר בחבל הבלקן, בגובה של 1,450 מ' מעל פני הים. בזכות הגודל של העיירה הקטנה, הכול נמצא במרחק הליכה, כולל כמה מהאגמים שבאזור. ייתכן שלמעליות הסקי לא תוכלו להגיע ברגל. אבל אם אתם מעוניינים לחוות באמת את מונטנגרו הפראית וההררית של איזור פארק דורמיטור, מומלץ מאוד לא להסתמך על התחבורה הציבורית – כדאי לקרוא את הסקירה המיוחדת הכוללת טיפים חשובים והשוואת מחירים שתחסוך לכם מאות שקלים בהזמנת השכרת רכב במונטנגרו

זבליאק היא מקום מצוין ללון בו בחופשה משפחתית במונטנגרו אם אתם אוהבים טבע והרפתקאות. תוכלו ללון במלונות או בתי נופש חמימים בלב האזור ההררי ולהשקיף על הנוף המדהים של האזור. מזבליאק תוכלו לצאת לטיולי יום מהנים לאגמים הקרובים, לראפטינג בנהר טארה, טיולי אופניים, אומגות ועוד.  במסעדות תוכלו ליהנות מאוכל מקומי נהדר. מומלץ להזמין מקומות מראש, כיוון שהן יכולות להיות קטנות ומלאות לעתים.

אספנו בשבילכם את חמשת המלונות המומלצים ביותר ללינה בחופשה משפחתית בזבליאק:


מלון סקי Ski Hotel

מלון סקי בזבליאק הוא מלון ארבעה כוכבים הממוקם בתחתית הר דורמיטור, מלון מומלץ בז'בליאק עבור מטיילים בכלל ועבור משפחות בפרט. נשקף ממנו נוף מרהיב לפארק הלאומי. המלון נפתח בשנת 2008 והוא ממוקם במרחק של 500 מטרים בלבד ממרכז העיר. המלון מציע דירת משפחות ענקית הבנויה כולה מעץ ומתאימה לשישה אנשים – אפשרות אשר הופכת אותו למועמד ברור לכל רשימת מלונות מומלצים בז'בליאק למשפחות עם ילדים. הדירה המשפחתית כוללת שני חדרי שינה ועריסת תינוק, ומכילה, בין היתר, סלון עם ספות נוחות במיוחד וטלוויזיה עם כבלים, אינטרנט אלחוטי בחינם, רדיו, טלפון, מיניבר, מוצרי טואלטיקה ועוד. חדר האמבטיה כולל חלוק רחצה, נעלי בית ומייבש שיער.

במסעדה המפוארת תוכלו ליהנות מנוף מרהיב ומנות בסגנון מקומי או בינלאומי. גם הטרקלין מלא בספות נוחות ובחלונות גדולים שמאפשרים לכם להשקיף על הטבע היפהפה. הבריכה המרווחת נמצאת בספא של המלון ולצידה חלונות זכוכית ענקיים עם נוף להרים. מתקני הספא השונים (סאונה וחדרי מסאז') כרוכים בתוספת תשלום. ברוב ההזמנות כלולה ארוחת בוקר מצוינת.

המלון מציע מגוון פעילויות וטיולים באזור, והוא נמצא במרחק של כ – 3 ק"מ מהאגם השחור היפהפה, אחד המקומות המפורסמים ביותר באזור ז'בליאק.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון פולאר סטאר Hotel Polar Star

מלון פולאר סטאר הוא מלון מומלץ למשפחות בז'בליאק בדירוג של ארבעה כוכבים, הנמצא באזור של דורמיטור. המלון מציע בקתות, סוויטות וחדרים סטנדרטיים. וילה 1 ווילה 2 הן בקתות מקסימות מעץ, מומלצות במיוחד למשפחות. בשתיהן יש שניים או שלושה חדרי שינה, מטבח מאובזר, מכונת כביסה, שני חדרי אמבטיה וסלון. במתחם המלון יש גן שעשועים קטן לילדים בדשא בחודשי הקיץ, כמו גם חדר משחקים לחודשי החורף הקרים. עבור ילדים מדובר באטרקציה חשובה מאוד אשר הופכת את המלון לבחירה מובנת מאלייה בכל דירוג מלונות מומלצים בז'בליאק למשפחות עם ילדים.

המסעדה מציעה מנות מסורתיות מהמטבח של מונטנגרו העשויות מרכיבים טריים מהספקים המקומיים. בחודשי הקיץ תוכלו לשבת במרפסת היפהפייה וליהנות מהארוחה ומהנוף המדהים של דורמיטור.

הספא המרגיע כולל סאונה וחדרי מסאז' (בתוספת תשלום). המלון מציע אטרקציות מהנות באזור, הכוללות בין היתר אומגות עם נוף עוצר נשימה לצד גשר ג'ורגוויצ'ה, וראפטינג בנהר טארה לצד טבע יפהפה הכולל מפלים ציוריים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון סואה Hotel Soa

מלון סואה הוא מלון ארבעה כוכבים מפואר בפארק הלאומי דורמיטור, ממש מחוץ לז'בליאק, במיקום מצוין במרחק הליכה ממרכז זבליאק, מהאגם השחור וגם מתחנת האוטובוס המרכזית. המלון מציע מגוון חדרים עם עיצוב מודרני מרשים. החדר המומלץ ביותר למשפחות הוא הסוויטה המשפחתית. הסוויטה מתאימה לארבעה מבוגרים, ויש בה חדר שינה עם מיטה זוגית אחת וסלון עם מיטת ילדים. המלון מציע אפשרות להוסיף מיטה נוספת בחלק מהחדרים: לתינוקות עד גיל שנתיים ניתן להוסיף עריסה בחינם וילדים עד גיל 6 יכולים לקבל מיטה נוספת בחינם. הוספת מיטה נוספת לילדים מעל גיל 6 כרוכה בתוספת תשלום. כל הוספת מיטה תלויה בסוג החדר וכרוכה בתיאום מראש. הסוויטה המשפחתית כוללת שתי טלוויזיות, טלפון, מטבחון מאובזר, שולחן אוכל, חלוק, נעלי בית, מוצרי טואלטיקה ואינטרנט אלחוטי בחינם.

במסעדה מוגשות מנות מהמטבח הבינלאומי והמקומי והיא פתוחה משעות הצהריים ועד הלילה.  אם אתם מגיעים עם רכב, תוכלו להשתמש בחנייה הפרטית בחינם. בבר הטרקלין תוכלו להשקיף על הנוף המרהיב של דורמיטור לצד האח וליהנות ממאכלים טעימים כמו פיצה, סנדוויצ'ים, פנקייקים ועוד.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


 בקתת דורמיטור Durmitor Chalet

אם תרצו ליהנות מתחושה ביתית נוחה בלב הטבע המשגע של מונטנגרו, בקתת דורמיטור היא המקום בשבילכם.

בקתת העץ המקסימה נמצאת בזבליאק ויש בה חנייה פרטית ללא תשלום. היא מספיקה לשישה אנשים כך שהיא אידיאלית למשפחות גדולות.

בבקתה יש טלוויזיה עם ערוצי לווין וערוצים בתשלום, פינת ישיבה, מכונת כביסה, מוצרי ניקוי, ארון בגדים, מקרר, מדיח כלים, מטבח מאובזר, מייבש שיער, מגבות, שולחן אוכל, אח ומרפסת נחמדה עם אזור ישיבה. המקום מספק אינטרנט אלחוטי בחינם. היא איננה בחירה מובהקת לרשימות מלונות מומלצים בז'בליאק למשפחות עם ילדים כי למעשה היא איננה בית מלון אבל הבקתה מתאימה במיוחד למשפחות שאוהבות טבע והרפתקאות. עם זאת, תוכלו למצוא סופרמרקט ומספר מסעדות בקרבת מקום. הבקתה נמצאת במיקום מדהים בכניסה לפארק הלאומי דורמיטור. האגם השחור נמצא במרחק של כק"מ מהמקום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון אניגמה Hotel Enigma

מלון אניגמה ממוקם בלב פארק דורמיטור, ומספק נוף מרהיב לטבע המדהים של האזור. המלון נמצא במרחק של כקילומטר מלב ז'בליאק, והוא בדירוג של שלושה כוכבים ונחשב בית מלון מומלץ בז'בליאק למשפחות עם ילדים – מלון אניגמה מושלם למשפחות, ומלבד חדרים סטנדרטיים הוא מציע גם בית מקסים ומרווח במחיר ידידותי לכיס עם שני חדרי שינה ושתי מרפסות שמתאים לארבעה מבוגרים ושני ילדים. הבית כולל מטבח מאובזר, טלוויזיה, מייבש שיער, מתקן ברביקיו, שולחן אוכל ועוד. כמו כן, בחצר המלון יש גן שעשועים קטן ומקסים לילדים. מסעדת המלון מגישה מנות מהמטבח הבינלאומי והמקומי. האורחים יכולים להשתמש באינטרנט האלחוטי בחינם. כל זאת וגם היחס הלבבי הופכים את מלון אניגמה לבחירה טיבעית לרשימות מלונות מומלצים בז'בליאק למשפחות עם ילדים.

אם תרצו להגיע לאתרי הסקי שבאזור בחורף, תוכלו להיעזר בצוות המלון על מנת לתאם הסעות ולקנות שוברי סקי (בתוספת תשלום). בחודשי הקיץ תוכלו להשכיר אופניים ולטייל באזור היפהפה שמסביב למלון, או להשתתף בשייט רפטינג בנהר טארה. אם אתם מתכננים יום כיף באזור, תוכלו לבקש מהצוות שיארוז לכם ארוחה שתוכלו לקחת אתכם.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

 

 

זבליאק מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל