בתי מלון ים המלחה ירדן

מלונות בים המלח בצד הירדני – מומלצים למשפחות עם ילדים

יותר ויותר ישראלים בוחרים בשנים האחרונות לצאת לחופשה משפחתית בבתי המלון המפנקים בצד הירדני של ים המלח – אשר מציעים מחירים זולים במיוחד וניתן להגיע אליהם ללא טיסה. אמנם, חופשה בירדן לא מתאימה לכל משפחה, אך בתי הממלון בירדן בים המלח נחשבים בטוחים ומסבירי פנים ומשרתים בד"כ קהל של תיירים מרחבי העולם, אשר מעדיפים חופשה בים המלח בצד הירדני בגלל העלויות הזולות. בכתבה זו תמצאו מידע על בתי מלון בירדן בים המלח שנחשבים מומלצים במיוחד למשפחות עם ילדים

אם אתם מעוניינים להזמין בתי מלון בים המלח בצד הישראלי – עיברו לאתר: מלונות בים המלח

בכתבה זו תמצאו 10 בתי מלון בצד הירדני של ים המלח שזכו לביקורות טובות בדירוגי מלונות מומלצים בים המלח בירדן למשפחות עם ילדים המתפרסמים באינטרנט. שימו לב: לפני תיכנון חופשה בירדן מומלץ לבדוק אזהרות מסע באתר המטה ללוחמה בטרור

חופשה בירדן – עוד מידע למטייל

טיול בירדן – אטרקציות והמלצות למטייל

השכרת רכב בירדן – השוואת מחירים וטיפים חשובים

מלונות מומלצים בירדן בים המלח למשפחות

מלון מובנפיק ים המלח Mövenpick Resort & Spa Dead Sea 

מובנפיק ים המלח, אתר נופש וספא בים המלח בירדן בדירוג 5 כוכבים המשקיף פנוראמית אל ים המלח, מציע סביבה נהדרת ומלאת פאר, גישה פרטית לרצועת החוף הצפונית של ים המלח ואינטרנט אלחוטי ללא עלות בכל שטחי המקום. המלון זוכה לציון 8.5 בביקורות על מלונות מומלצים בצד הירדני של ים המלח לחופשה משפחתית עם ילדים.

חדרי המלון, המעוטרים למשעי, כוללים מערכת מיזוג וטלוויזיה עם ערוצי לוויין. מלבד הסגנון המפואר בהם מעוצבים החדרים, כולם משקיפים לגינה, לבריכה ולים.

האתר מציע גישה לרצועת חוף פרטית ובריכות שחייה, לרבות בריכה מחוממת. המלון מפעיל מועדון ילדים עם השגחה בשירות מלאה. בקיץ החם, הופכת הבריכה עם שפת האינסוף (שמיועדת לאורחים מבוגרים בלבד) לטרקלין מועדון פרטי, בו תוכלו ליהנות מחיי חוף אלגנטיים – בעלות נוספת.

Zara הוא ספא המלון המציע מבחר טיפולי הרפיה ובריאות במתקנים חדישים המשתרעים על פני לא פחות מ-6,000 מ"ר. הספא כולל עיסויים למבוגרים, מקלחות ריח טרופיות וחדרי אדים. במסעדת המלון יפנקו אתכם עם מנות מהתפריט לאורך היום, כמו גם ארוחות מזנון. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר. אתר הנופש מרוחק פחות משעת נסיעה משדה התעופה הבינלאומי, המלכה עאליה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

אתר נופש מאעין הוט ספרינגס Ma'in Hot Springs 

מאעין הוט ספרינגס, אתר נופש בצד הירדני של ים המלח בדירוג 5 כוכבים, בסגנון נווה מדבר, מפעיל ספא ובריכה חיצונית. הוא ממוקם תחת מפלי מעיינות חמים ומוקף הרים – מרחק 30 דקות נסיעה מים המלח. מי המפלים נופלים אל בריכה בה ניתן לשחות, כולל מפל מים בטמפרטורה של 65 מעלות ומפלים המיועדים לנשים ולמשפחות. שעות פתיחת המפלים לציבור המבקרים הן בשעות 21:00-09:00 ועבור אורחי המלון בלבד בשעות 09:00-06:00 – שעות בהן ייהנו האורחים מפרטיות רבה. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוגי מלונות מומלצים בצד הירדני של ים המלח למשפחות עם ילדים.

במלון יש שני ברים ושתי מסעדות, כולל את מסעדת Olive, המגישה ארוחת "זארב" מסורתית במאהל בדואי ומסעדת The Cellar, בה ניתן ליהנות מטעימות יין וגבינות איכות. תוכלו לארגן גם ארוחות פרטיות באווירה מיוחדת לאור נרות.

החדרים מרווחים ומעוצבים בסטייל עכשווי; הם כוללים מרפסת עם נוף לעמק או להרים. סוויטות מסוימות משקיפות על הבריכה התרמית והמפל ויש בהן טלוויזיה שטוחת מסך, מיני בר, כספת, שולחן עבודה ומייבש שיער.

המקום מפעיל חדר כושר מאובזר הכולל משקולות וציוד אירובי. בספא אורחים נהנים מטיפולים אסייתיים וטיפולי ים עמוקים. האתר מארגן הסעות יומיות לחופי ים המלח – בעלות נוספת.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר נופש וספא הילטון דד סי Hilton Dead Sea Resort & Spa 

הילטון דד סי, אתר נופש וספא בדירוג 5 כוכבים אשר בסוואיימה (Sowayma) – מרחק 12.9 קילומטרים מבתאני, ומפעיל מכון כושר ורצועת חוף פרטית. המלון זוכה לציון 8.7 ברשימות בתי מלון מומלצים בצד הירדני של ים המלח למשפחה עם ילדים. כל יחידת אירוח כוללת מערכת מיזוג בשליטה אישית, טלוויזיה עם חיבור ללוויין, אינטרנט אלחוטי, מיני בר וכספת. חלק מהחדרים כוללים טראסה מרשימה המשקיפה על ים המלח.

באתר ניתן לבחור מתוך 7 אפשרות מצוינות לסעודה. מסעדת Spectrum מגישה ארוכות לאורך היום כולו; מסעדת 1312 תפנק אתכם במנות שף לבנוניות עכשוויות; מסעדת Bacchus תגיש לכם מאכלים איטלקיים אותנטיים לצד הבריכה; אורחים אוהבים לנוח בטרקלין הלובי Vue; תוכלו לבחור להירגע גם בבר הבריכה Infinity; בימים שתעבירו על החוף החביב, תוכלו להתפנק עם כיבוד מבר החוף; בטרקלין הגג Sky Bar העכשווי, התענגו לכם על קוקטיילים צוננים וחטיפים, כמו גם ממוסיקה קצבית לאחר שקיעת השמש.

דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה. שירותים נוספים במלון: חנות מתנות ודלפק השכרת רכב. שדה התעופה Queen Alia Airport מרוחק 65 קילומטרים מהמלון ואילו עמאן בירת ירדן מרוחקת 45 קילומטרים ממנו. באפשרותכם להשתמש בחניה הפרטית של המלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


בית דירות סולט סי אפרטמנטס דד סי יורדן Salt Sea Apartments Dead Sea 

סולט סי אפרטמנטס דד סי יורדן, מלון דירות נופש בירדן בים המלח בדירוג 4 כוכבים, מציע דירת אירוח בשירות עצמי בעיר סוואיימה – 35 קילומטרים ממאדבה. בתשלום נוסף ניתן לקבל גישה לאינטרנט אלחוטי. ה

בדירה יש סלון עם טלוויזיה שטוחת מסך, מרפסת המשקיפה לים, מטבח עם מדיח כלים – יתרון משמעותי לעומת בתי מלון בים המלח בירדן בדרך כלל – ותנור וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם.

חלק מהמתקנים שבמקום כוללים בריכת שחייה פרטית וחיצונית עם טראסה וחדר כושר.

Bethany Beyond the Jordan הוא מקום הטבילה המרוחק כ-20 קילומטרים מהדירה. גשר המלך חוסיין / אלנבי ממוקם כ-24 קילומטרים ממנה. נמל התעופה ע"ש המלכה עאליה מרוחק 39 קילומטרים מהמקום. חנייה עומדת לרשותכם במקום האירוח ללא תשלום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מאריוט דד סי ריזורט אנד ספא Dead Sea Marriott Resort & Spa 

מאריוט דד סי ריזורט אנד ספא, בית מלון מומלץ בירדן בדירוג 5 כוכבים על חופי ים המלח ועל רקע הרי סלע מאדימים, כולל בריכות מים מתוקים ובריכות מי מלח, סאונות ובריכות ג'קוזי. המלון זוכה לציון 8.5 בביקורות על מלונות מומלצים בצד הירדני של ים המלח לחופשה עם ילדים.

בכל חדר אירוח יש מערכת מיזוג ועיצוב בצבעים רוגעים, כמו גם מרפסת. חלק מהיחידות משקיפים לים המלח. המיטות הנוחות כוללות שמיכות פוך יוקרתיות ובחדר הרחצה יש גם מייבש שיער. בחדר תמצאו גם מיני בר וכספת.

בספא המרשים של האתר תוכלו ליהנות מטיפולי בריאות ויופי מרעננים. המלון מפעיל גם אמבטיות טיפוליות ובריכת שחייה.

בשתי מסעדות המלון מוגשות מנות בינלאומיות ומנות איטלקיות. גם מסעדת בשרים פעילה במקום. האואזיס לאונג' והצ'מפיונס ספורט בר הם שניים מתוך מבחר הברים הפועלים במקום, שגם משקיפים לים המלח ומציעים נרגילות.

המקום מרוחק פחות משעת נסיעה אחת משדה התעופה המלכה עאליה. העיר מאדאבא, הידועה בשל האתרים הארכיאולוגיים שבה, מרוחקת 35 קילומטרים ממקום האירוח. ניתן להשתמש בחניית האתר ללא תשלום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


וילת בוגה קומפאונד Bouga Compound 

וילת בוגה קומפאונד שבדירוג 4 כוכבים הממוקמת בסווימה, מציעה מתקני ברביקיו ובריכה פרטית. זוהי יחידת אירוח ממוזגת הכולל חדר מגורים עם טלוויזיה שטוחת מסך ומטבח. מלבד הבריכה החיצונית, מציע המקום גם טראסת שמש מרווחת. הוילה זוכה לציון 9.2 בדירוג מלונות מומלצים בים המלח בירדן עם ילדים.

המקום נמצא 35 קילומטרים מירושלים ו-39 קילומטרים מעמאן – בירת ירדן. שדה התעופה הסמוך, ע"ש המלכה עאליה, מרוחק 38 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קמפינסקי הוטל אישתר דד סי Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea 

קמפינסקי הוטל אישתר דד סי, מלון מומלץ בצד הירדני של ים המלח בדירוג 5 כוכבים, הכולל רצועת חוף פרטית נהדרת, ספא המציע טיפולי חול ובוץ ובריכות שחייה חיצוניות המוקפות עצים נטועים ומשקיפות אל ים המלח – זוהי הבחירה הטובה ביותר לנופש בצד הירדני של ים המלח. המלון זוכה לציון 9.0 ברשימת בתי מלון מומלצים בצד הירדני של ים המלח למשפחות עם ילדים.

במסעדות המלון תוכלו להתענג על מנות כגון פסטה ביתית, מאכלים בסגנון תאילנדי, קינוחי שוקולדה מיוחדים וסורבה קריר של אבטיח. אתם מוזמנים ללגום משקה צונן בבר הקוקטיילים שבמלון, או לחילופין, ליהנות מסיגר שמנמן וכוס וויסקי איכותי בבר הטרקלין.

סביב חדרי האירוח שבמלון יש עצי זית ודקל. הסוויטות והחדרים כוללים מרפסת המשקיפה לים.

אתם מוזמנים להתרענן בכל אחת מ-9 הבריכות עם המים המתוקים שבמלון, להתרגע עם עיסוי תאילנדי בספא או דווקא מישיבה מיוזעת בחמאם הטורקי. מכון הכושר החדיש עומד לרשותכם, בו תוכלו לנפח שרירים ולהתייעץ עם סוללת המאמנים האישיים העובדים במקום. שיעורי יוגה ושיעורי מדיטציה מוצעים במקום, להנאתכם.

40 קילומטרים מהאתר נמצא שדה התעופה ע"ש המלכה עאליה. החנייה הפרטית זמינה גם היא לאורחי המלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הולידיי אין רזורט דד סי  Holiday Inn Resort Dead Sea 

הולידיי אין רזורט דד סי, מלון בים המלח הירדני בדירוג 5 כוכבים הממוקם על שפתו של ים המלח, מציע מתקנים מפוארים ורצועת חוף פרטית. המלון זוכה לציון 8.3 בדירוגי מלונות מומלצים בצד הירדני של ים המלח עם ילדים.

כל חדר במלון כולל טלוויזיה שטוחת מסך ואינטרנט אלחוטי חינם.

במלון יש גן שופע ומטופח, כמו גם בריכה חיצונית רחבת ידיים המוקפת כיסאות נוח. בנוסף מפעיל המלון ג'קוזי וסאונה במועדון הבריאות. אורחים מוזמנים גם להירגע באמצעות טיפולי עיסוי.

3 ברים ומסעדות פועלים באתר הנופש, כולל בר חוף, מסעדה הפתוחה לאורך היום ומסעדת סטייקים. לרשותכם עומד שירותים חדרים במלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דד סי ספא Dead Sea Spa Hotel 

דד סי ספא, מלון מומלץ על חופי ים המלח של הצד הירדני בדירוג 4 כוכבים. האתר מותאם למשפחות ולילדים ומפעיל בריכות חיצוניות הכוללות מגלשות מים, כמו גם טראסה מרשימה המשקיפה לים המלח. אינטרנט אלחוטי זמין חינם לאורחים. המלון זוכה לציון 8.5 בדירוג בתי מלון מומלצים בירדן בים המלח למשפחות עם ילדים.

יחידות האירוח מפוארות, מוארות ומאווררות. כל אחת מהיחידות כוללת פינת ישיבה עם טלוויזיה בלוויין וספות נוחות, כמו גם מרפסת וחדר רחצה פרטי עם תוספות יוקרתיות.

המלון, הסולריום הטבעי והמרכזי הרפואי Dead Sea Medical Center ממוקמים במתחם אחד. מלבד טיפולים ייעודיים לעור ולמחלות פרקים, מציע המרכז גם טיפולי אולטרא סאונד, מסיכות בוץ, עיסויי גוף, טיפול בקור, הידרותראפיה, טיפול בגלי מיקרו וטיפול גלווני.

במרכז פועלות גם בריכה רב-תכליתית לטיפול במחלות מפרקים ובמחלות עור, כמו גם בריכה מקורה. יתרה מכך, מופעל במקום מכון כושר מודרני הכולל משקולות חופשיות וציוד קרדיו. המלון ממוקם שעת נסיעה אחת משדה התעופה הבינלאומי ע"ש המלכה עאליה ו-45 דקות נסיעה מעמאן הבירה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון סיינט ג'ון Saint John Hotel 

סיינט ג'ון, מלון מומלץ בירדן בים המלח בדירוג 3 כוכבים בקרבה לאתר העלייה לרגל התיירותי, מציע יחידות אירוח מודרניות, חדר כושר חדיש, אינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחי המקום וטראסה המשקיפה לנוף של 360 מעלות לעיר. המלון זוכה לציון 9.0 בדירוגי מלונות מומלצים בצד הירדני של ים המלח עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל מזרני קצף עם זיכרון, מיזוג אוויר אקולוגי, מיני בר, פינת ישיבה הכוללת טלוויזיה שטוחת מסך וחדר רחצה עם מקלחת ומוצרי טיפוח חינם.

במסעדת המקום, אורחים מוזמנים להתענג על פינוקים קולינאריים בינלאומיים ומקומיים לאורך היום כולו. נוסף לכך, אתם מוזמנים ליהנות ממבחר פעילויות בסביבת האתר, כולל רכיבה על אופניים.

המלון מרוחק פחות מ-9 קילומטרים מהר נבו וכ-25 קילומטרים מנמל התעופה הבינלאומי ע"ש המלכה עאליה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל