מונית משדה התעופה של לרנקה קפריסין

מונית משדה התעופה של לרנקה (קפריסין)

מתכננים חופשה בלרנקה בקפריסין? בכתבה זו תמצאו טיפים מעולים שיהפכו את החופשה להרבה יותר נוחה והרבה פחות יקרה, עם שירות אמין ומשתלם במיוחד להזמנת מוניות בלרנקה אונליין שיאפשר לכם להזמין מראש הסעה משדה התעופה בלרנקה למלון בתעריפים משתלמים, וגם יחסוך לכם הרבה כסף על מוניות בלרנקה או הסעות מלרנקה ליעדים בקפריסין

    להזמנת דילים ללרנקה            |            להזמנת קרוזים לקפריסין

שדה התעופה של לרנקה ממוקם במרחק של כ4 ק"מ בלבד מהעיר, והוא השער הבינלאומי המרכזי של קפריסין כך שלעיתים קרובות הוא משמש כנקודת בסיס לתחילת הטיול בקפריסין. ישנם מספר קווי אוטובוסים שמקשרים בין נמל התעופה לרנקה למרכז העיר, אך מדובר בנסיעה כה קצרה וזולה, שנסיעה באוטובוס עם כבודה מסורבלת היא די מיותרת למעוניינים בחופשה מפנקת. במנוע השוואת המחירים שנמצא בעמוד זה, למשל, תוכלו לשריין לעצמכם כבר עכשיו מונית מנמל התעופה של לרנקה לעיר בעלות של 20 אירו. את ההסבר המפורט לשימוש במנוע השוואת המחירים תוכלו למצוא בהמשך העמוד.

בנוסף, תוכלו להזמין הסעה משדה התעופה בלרנקה במיניבוס לשבעה בעלות של 29 אירו, מיניבוס ל19 נוסעים בעלות של 60 אירו, רכב יוקרה בעלות של 55 אירו ועוד.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:


חופשה בלרנקה – עוד מידע למטייל

טיסות ללרנקה (קפריסין) – כל המידע שצריך לדעת

מונית משדה התעופה של לרנקה (קפריסין)

השכרת רכב בלרנקה – טיפים חשובים

לרנקה קפריסין – 10 מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

eSIM ו-sim לקפריסין וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

איך עובדת הזמנת מונית בלרנקה עם קיווי טקסי?

השימוש במנוע השוואת המחירים של קיווי טקסי לא מסובך.

בשלב הראשון, תתבקשו להזין כמובן את המוצא והיעד (באנגלית), ולבחור את האפשרות המתאימה מתוך ההשלמה האוטומטית. בד"כ תעדיפו קודם כל להזמין מונית משדה התעופה בלרנקה ישירות אל בתי המלון בלרנקה – ובהמשך תוכלו להזמין כך גם מונית מהמלון לאטרקציות וכמובן הסעה חזרה לשדה התעופה.

בשלב השני יוצגו בפניכם מגוון סוגי רכב. כעת, עליכם לבדוק את הפרטים ולבחור ברכב המתאים. שימו לב לבדוק לכמה נוסעים מתאים הרכב, את המחיר, את מספר המזוודות ואת שיטת התשלום. לחצו על "Book" כדי לבחור בסוג הרכב הרצוי.

בשלב הבא, תתבקשו להזין את פרטי הנסיעה, הפרטים האישיים וגם את פרטי התשלום. תתבקשו לשלם במזומן לנהג (לאחר תשלום פיקדון באתר) או את התשלום המלא מראש, בהתאם לסוג הרכב.

לאחר ביצוע ההזמנה, תקבלו אישור במייל עם פרטי ההזמנה המלאים. בסמוך למועד הנסיעה, תקבלו גם את פרטי יצירת הקשר עם הנהג. אם לא קיבלתם את הפרטים או את אישור ההזמנה, כדאי ליצור קשר עם שירות הלקוחות.

הזמנת מונית בלרנקה

במרכז העיר של לרנקה אפשר להגיע לרוב האתרים המרכזיים בהליכה, אך מספר אטרקציות עדיין דורשות נסיעה קצרה במונית. גם בנסיעות קצרות אלו, דרך נוחה ובטוחה היא הזמנת מונית אונליין מראש, במיוחד אם מדובר בקבוצה גדולה או בנסיעה עם ילדים. מלבד נסיעות קצרות בתוך לרנקה, העיר נמצאת במרחק נוח ממספר ערים מרכזיות בקפריסין אליהן תוכלו להזמין מונית כבר עכשיו (במגוון סוגי רכבים). אפשרות נוספת היא כמובן השכרת רכב בלרנקה. ערכנו מספר השוואות מחירים לנסיעות אלו בעזרת מנוע השוואת המחירים שבעמוד הזה (אשר מופעל על ידי קיווי טקסי, שירות בינלאומי אמין ומשתלם). שימו לב שהמחירים והתנאים עלולים להשתנות.

השוואת מחירים למוניות בלרנקה

מונית מלרנקה לפאפוס

לרנקה נמצאת במרחק נסיעה של כשעה וחצי מפאפוס.

מונית מלרנקה לפאפוס תעלה לכם 123 אירו לרכב סטנדרטי (ארבעה נוסעים ושלוש מזוודות). בנוסף, תוכלו גם להזמין מיניבוס מלרנקה לפאפוס לקבוצה גדולה:

נסיעה מלרנקה לפאפוס ברכב עם שבעה מקומות לנוסעים תעלה 157 אירו. נסיעה במיניבוס ל13 נוסעים תעלה 164, ונסיעה במיניבוס ל19 נוסעים תעלה 279 אירו.

מוניות מלרנקה לפרוטארס

זמן הנסיעה מלרנקה לפרוטארס, עיירת נופש פופולרית במזרח קפריסין,  הוא כשעה.

קיווי טקסי הציגה בפנינו מגוון מחירים זולים להזמנת מונית מלרנקה לפרוטארס –

מונית מלרנקה לפרוטארס תעלה 58 אירו לרכב סטנדרטי (ארבעה נוסעים ושלוש מזוודות).

מונית לשבעה נוסעים מלרנקה לפרוטארס במיניבוס תעלה 89 אירו. (109 אירו ל13 נוסעים, 218 אירו ל16 נוסעים ועוד).

הזמנת מונית מלרנקה ללימסול

העיר השנייה בגודלה בקפריסין, לימסול, נמצאת במרחק של כ48 דקות נסיעה מלרנקה.

מונית מלרנקה ללימסול תעלה 75 אירו (מונית סטנדרטית לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות). נסיעה במיניבוס מלרנקה ללימסול תעלה 94 אירו לשבעה נוסעים, 109 אירו ל13 נוסעים, 218 אירו ל16 נוסעים ו218 אירו ל19 נוסעים. אם תעדיפו לנסוע ברכב יוקרה מלרנקה ללימסול, המחיר יהיה 164 אירו.

איך מזמינים מונית בלרנקה?

נסיעות במהלך החופשה (וכמובן משדה התעופה ובחזרה, כשכל המזוודות איתכם) הן פרט חשוב שכדאי לתכנן מראש, במיוחד כשחשוב לכם לדעת את התקציב. מלבד זאת, חשוב לנו לדעת שנהג המונית מקצועי ואמין, ושהנסיעה לא תכלול סיבובים מיותרים וויכוחים על המחיר. למזלנו, יש שירות אחד שעונה על כל הדרישות האלו ויותר, בעזרתו תוכלו להזמין מונית אונליין במספר דקות. השירות נקרא קיווי טקסי והוא קל ונוח לשימוש בעזרת מנוע החיפוש שלמעלה בדף זה.

לקיווי טקסי יש מגוון יתרונות שהופכים את השירות לייחודי בהשוואה לשירותי הזמנת מוניות נוספים בלרנקה, בין אם מדובר באפליקציה או בעצירת מונית בשדה התעופה או ברחוב –

קיווי טקסי תאפשר לכם לבחור את סוג הרכב מראש, מתוך מגוון סוגי רכב, החל מרכב סטנדרטי ועד למיניבוס לקבוצות גדולות ורכב יוקרה לנסיעות עסקיות.

-השירות יחסוך לכם זמן יקר אותו הייתם מבזבזים על חיפוש אחר תחנת מוניות או תחבורה ציבורית, הורדת אפליקציה וחיפוש אחר אינטרנט אלחוטי, קשיי תקשורת עם נהגים מקומיים וכול'.

-המחיר שקוף וידוע מראש, מעולה במיוחד למי שחשוב לו תכנון התקציב לחופשה.

-תוכלו לדעת מראש כמה מזוודות מתאימות לסוג הרכב שבחרתם.

-גישה נוחה לשירות לקוחות שזמין בצ'אט או באימייל ויסייע לכם במידת הצורך.

-תנאי ביטול נוחים (עד 5 שעות לפני הנסיעה לרכבי מיקרו, אקונומי, קומפורט, מיניואן לארבעה או מיניבוס לשבעה, ועד 24 שעות לפני הנסיעה לרכבי ביזנס, פרימיום, פרימיום מיניבוס לשישה, מינובוס, ל10-19, ושאטל).

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל