מוניות בקזבלנקה

מוניות ותחבורה ציבורית בקזבלנקה, מרוקו

אם אתם רוצים לטייל בקזבלנקה כמו שצריך, כדאי להשלים את תכנון הטיול במרוקו לפרטי פרטים, עוד לפני היציאה לחופשה, על אחת כמה וכמה אם אתם רוצים להתנייד ברחבי קזבלנקה. סיטואציה כזו מחייבת אתכם להכיר את כל דרכי ההתניידות הקיימות, כולל תחבורה ציבורית וכולל שירותי מוניות בקזבלנקה, כדי לקחת החלטות נכונות וליצור את לוח הזמנים המתאים לכם. במאמר זה, ננסה לעשות לכם סדר בכל מה שקשור לשירותי התחבורה הציבורית בקזבלנקה ושירותי המוניות, כולל אפשרות להזמין און ליין מוניות בקזבלנקה או הסעה משדה התעופה 

      הזמנת דילים לקזבלנקה        |        הזמנת טיסות למרוקו

קזבלנקה היא העיר הגדולה ביותר במרוקו, עם אוכלוסייה של 4.4 מיליון נפש והיא גם השער הימי העיקרי למדינה הים-תיכונית המופלאה הזו, כך שקזבלנקה בעצם מספרת את הסיפור התרבותי והכלכלי המעניין ביותר שאפשר להכיר במרוקו. אומנם, עיר הבירה של מרוקו היא רבאט, אבל דווקא קזבלנקה היא הבירה התרבותית, התיירותית, הכלכלית והחברתית שמניעה את מרוקו. ודווקא עכשיו, כאשר לישראלים יש את ההזדמנות להכיר את מרוקו מקצה לקצה, לאור ההתקרבות ביחסים, הגיע הזמן לקחת פסק זמן לטיול בקזבלנקה.


עוד מידע למטייל במרוקו:

השכרת רכב במרוקו – טיפים לחיסכון ונהיגה

טיסות פנים במרוקו – הזמנות ומידע חשוב

סים ו-eSim למרוקו

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

קניית דירהאם מרוקאי (MAD) לחופשה במרוקו

טיולים מאורגנים למרוקו

תחבורה ציבורית בקזבלנקה

על פי רוב, התיירים אשר מגיעים לאזור קזבלנקה, במיוחד מישראל, הגיעו בשנים האחרונות בתוך קבוצות מאורגנות, עם מסלולי טיול קבועים ומאורגנים מראש. המשמעות היא שהייתה פחות השפעה של מערכת התחבורה הציבורית ושירותי המוניות בעיר קזבלנקה, על התייר הישראלי. יחד עם זאת, כעת, נפתחות אפשרויות נוספות לטיול עצמאי בקזבלנקה, מה שמחייב אתכם להכיר את שירותי התחבורה הציבורית בקזבלנקה מקרוב:

הרכבת העילית (הטראם) – בקזבלנקה פועלים שני קווים של רכבת עילית, והם מאפשרים תנועה באזורים המרכזיים של העיר, באופן די חופשי. כדי לנסוע באחד מקווי הרכבת העילית של קזבלנקה יש צורך לקנות מבעוד מועד כרטיס נסיעה או לעשות שימוש בכרטיס נטען. ניתן לקנות את הכרטיסים כמעט בכל נקודת עצירה של הרכבת, תמורת שישה דירהם מרוקאים. קו הרכבת T1 פועל מדי יום ביומו בין השעות שש בבוקר עד 12:47 לאחר חצות הלילה. מסלול הנסיעה מתחיל ב"אליפסה" ומסתיים באיזור אנסים והוא כולל 36 עצירות לאורך הדרך. מסלול הרכבת של קו T2, פועל מדי יום ביומו בין השעות שש בבוקר ל 11.27 בלילה. המסלול נע בין סיטי ברוסני לאיזור ליטורל, והוא כולל 30 עצירות לאורך הדרך. תדירות ההגעה של הרכבות היא בממוצע בכל 10 דקות, מה שמאפשר תנועה יחסית נוחה.

שירותי האוטובוסים – שירותי האוטובוסים בקזבלנקה הם נרחבים למדי, והם מכסים את מרבית השטחים התיירותיים של העיר. עלות הנסיעה לאדם בוגר יחיד, ללא כל קשר לטווח הנסיעה, היא חמישה דירהם. המשמעות היא שאתם יכולים לקנות כרטיס נסיעה בודד ולחצות את קזבלנקה ללא הפרעה. שירותי מערכת האוטובוסים בקזבלנקה פועלים לאורך כל ימות השבוע, בין השעות שש בבוקר לחצות הלילה, כמעט בכל הנתיבים והמסלולים. ישנם קווי אוטובוס המסיימים את פעילותם בשעות מוקדמות יותר, אבל על פי רוב הם לא משרתים את התיירים, אלא על בני המקום. יחד עם זאת מערכת האוטובוסים בקזבלנקה היא מערכת מעט מורכבת, שאתם צריכים ללמוד איך להתנהל בה כדי לא לבזבז זמן.

נסיעה במוניות – בקזבלנקה פועלים שני שירותי מוניות מרכזיים, לטובת התיירים ולטובת אנשי המקום. ישנן מוניות משותפות גדולות אשר פועלות בדיוק כמו מוניות שירות. צבען של המוניות הללו הוא לבן ואתם יכולים לעלות עליהן אם המסלול מתאים למסלול הטיול שלכם. מסלולי הנסיעה במוניות אלו הם קבועים, כמו גם עלויות הנסיעה שנקבעות מראש. לחילופין, קזבלנקה מציעה גם שירותי נסיעה משותפת במוניות המתאימות לארבעה נוסעים וצבען אדום. שירותים אלו הם לא שירותים שמותאמים באופן אישי לכל לקוח, אלא שירותים בהם מסלול הנסיעה נקבע על פי כל אחד מארבעת הנוסעים בכלי הרכב. חשוב לציין כי במוניות אלו תעריפי הנסיעה בלילה גבוהים בכ 50%. במקביל, יש לכם אפשרות לבחור את שירות המוניות הפרטי של חברת קיווי טקסי, בו ניתן לבצע הזמנה און ליין מבעוד מועד ולתכנן את מסלול הטיול בהתאם להרכב הנוסעים, לכמות הנוסעים, ליעד והעלויות המתאימות לכם לטובת הטיול.

נסיעה במוניות בקזבלנקה

אפשר להזמין בקלות מוניות בקזבלנקה בלי צורך לחייג לתחנת מוניות באמצעות שירותי חברת קיווי טקסי, המאפשרת להזמין מונית בקזבלנקה און ליין באנגלית. מומלץ להזמין את שירות המוניות של חברת קיווי טקסי מבעוד מועד, או במהלך הטיול עצמו עם כמה שיותר התראה מראש, בהתאם לצרכים ולדרישות שלכם. האפשרויות להזמנת מוניות של חברת קיווי טקסי הן הרבה יותר מגוונות והרבה יותר נרחבות, מאשר שימוש במוניות ציבוריות בעיר קזבלנקה.

תהליך ההזמנה של מוניות בקזבלנקה עם המנוע של חברת קיווי טקסי (קופסת החיפוש הצהובה למעלה) מתחיל בחיפוש כללי של נקודת המוצא ונקודת היעד של הטיול שלכם. לאחר החיפוש הראשוני, הזינו גם את מועד הנסיעה הרצוי וכמות הנוסעים בטופס, ומנוע החיפוש של החברה יאתר את כל נהגי המוניות הרלוונטיים ויציג לכם את המידע בצורה ויזואלית אשר יכולה להקל מאוד על הבחירה שלכם. המנוע מציג לכם את עלות המונית על פי סדר עולה, כך שיהיה לכם ברור מאוד מה הם מחירי מוניות בקזבלנקה בסוגי נסיעות שונים. חשוב לתת את הדעת על כמות הנוסעים וכמות המזוודות שאתם צריכים להעלות למונית, כדי לבחור כלי רכב גדול מספיק שיהיה נוח לטיול.

מהרגע שיש לכם החלטה בנוגע לסוג המונית אותה אתם מעוניינים להשכיר לטובת הטיול שלכם (רכב רגיל או גדול במיוחד), עומדות לפניכם שתי אפשרויות. אחת, הזמנת מונית דרך מערכת התשלום של אתר קיווי טקסי ולבצע שריון של המונית בעזרת כרטיס האשראי, והשנייה לבצע את הזמנת שירותי המוניות אך לשלם על השירות במזומן ובאופן ישיר לנהג המונית שלכם. בהתאם ליכולות שלכם ובהתאם לצרכים שלכם בחרו את הדרך הטובה ביותר להזמין את המונית. אבל חשוב שתדעו, שיש מקרים בהם יהיה צורך לשלם מקדמה בסיסית, על מנת להבטיח שנהג המונית משריין את כלי הרכב לטובתכם. לרוב, מדובר על הזמנות של מוניות גדולות מאוד שמשרתות קבוצות נוסעים שמגיעות לעיר.

ונקודה אחרונה שחשוב לדעת, כאשר אתם בוחרים להזמין מוניות בעזרת חברת קיווי טקסי, אתם לא לבד. אם יש לכם אנשים עם מוגבלויות, צרכים מיוחדים, ילדים או הרכב נוסעים מיוחד, אתם לא צריכים להתפשר על חוויית הנסיעה. שירות הלקוחות של חברת קיווי טקסי יעזור לכם למצוא מונית מתאימה בקזבלנקה, בעלות נוחה לכל כיס אשר תלווה אתכם במהלך ימי הטיול ותעזור לכם להרגיש הכי בנוח שיש בתוך העיר. כך שאין לכם שום סיבה לוותר על שירותי תחבורה ציבורית איכותיים, או להתנייד בדרכים לא כל כך נוחות, אם אתם עובדים עם אנשי הצוות המקצועיים של חברת קיווי טקסי.

שכחתם משהו במונית? נתקלתם בבעיה? אל דאגה. פשוט פנו דרך האתר לשירות הלקוחות המעולה של קיוויטקסי והם יטפלו בהכל.

מחירוי מוניות בקזבלנקה

בשלב הזה אתם בוודאי מבינים עד כמה יעילה היא הנסיעה בעזרת שירותי חברת קיווי טקסי באזור העיר קזבלנקה שבמרוקו. כדי לעזור לכם להתחיל לתכנן את הטיול בצורה האופטימלית, אספנו כמה דוגמאות למחירון הנסיעה במוניות חברת קיווי טקסי. המחירונים הבאים מציגים את תעריפי הנסיעה בין נקודות מעניינות חשובות מאוד לתיירים בעיר, אבל אם יש לכם צורך ספציפי, יתכן מאוד שתרצו לבצע חיפוש ממוקד בהתאם בעזרת הפלטפורמה של החברה.

המחירון, מציג את המידע בנוגע סוגי המכוניות הקיימים בשירותי חברת קיווי טקסי, כמות הנוסעים בכל כלי רכב, כמות המזוודות והעלות של כל מונית. כך, תוכלו לבצע השוואה בין סוגי המוניות ביעדים השונים, ולהבטיח שאתם לוקחים את ההחלטות הנכונות ביותר לכם. יש הבדלים בתעריפי הנסיעה בין מרחקים שונים, כמתבקש. הזמנת מוניות מראש, במיוחד הסעה משדה התעופה בקזבלנקה למלון, תהיה דרך טובה מאוד לתכנן את הטיול במרוקו, ולהבין מה עתידות להיות עלויות הנסיעה שלכם, אם תבחרו לעשות שימוש בשירותי חברת קיווי טקסי. בהמשך, תוכלו לבצע הזמנת מוניות בקזבלנקה בהתאם לתאריכי הנסיעה שלכם, ובהתאם להרכב הנוסעים שמגיע איתכם לטיול במרוקו.

תעריפי הסעה מנמל התעופה של קזבלנקה אל תחנת הרכבת המרכזית

בין נמל התעופה של קזבלנקה, לבין תחנת הרכבת המרכזית של העיר, מפרידות 30 דקות של נסיעה. ברגע שאתם נוחתים בעיר אפשר לקבל את שירותי חברת קיווי טקסי ולהגיע אל המרכז, תוך מינימום השקעה של זמן ומשאבים, אחרי טיסה מעייפת. תעריף הנסיעה במוניות חברת קיווי טקסי בין נמל התעופה של קזבלנקה לבין תחנת הרכבת המרכזית של העיר מוצג לפניכם. חשוב לציין כי התעריף נכון לכתיבת שורות אלו, והוא עלול להשתנות בהתאם לעונות השנה השונות.

מונית אקונומי – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 37 דולרים.

מונית קומפורט – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 48 דולרים.

מונית מיני ואן – 4 אנשים וארבע מזוודות, בעלות של 54 דולרים.

מונית מיניבוס – 7 אנשים ושבע מזוודות, בעלות של 60 דולרים.

מונית מיניבוס פרימיום – 6 אנשים וארבע מזוודות, בעלות של 108 דולרים.

מונית ביזנס – 3 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 120 דולרים.

מחירי נסיעה מקזבלנקה לרבאט

הנסיעה בין מרכז העיר קזבלנקה לבין מרכז העיר רבאט, עיר הבירה של מרוקו, אורכת בדרך כלל כשעה וחמש דקות, בעיקר בגלל התנועה הכבדה של כלי רכב בתוך מרכזי הערים. יחד עם זאת, אם אתם רוצים לבקר בעיר רבאט, חברת קיווי טקסי מציעה שירותי מוניות בין קזבלנקה לרבאט באופן קבוע. להלן תעריפי הנסיעה של חברת קיווי טקסי, הנכונים לעת כתיבת שורות אלו.

מונית אקונומי – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 96 דולרים.

מונית קומפורט – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 108 דולרים.

מונית מיני ואן – 4 אנשים וארבע מזוודות, בעלות של 108 דולרים.

מונית מיניבוס – 7 אנשים ושבע מזוודות, בעלות של 114 דולרים.

תעריפי הנסיעה ממרכז העיר קזבלנקה לקנטירה

במרחק של 50 דקות נסיעה ממרכז העיר קזבלנקה, לכיוון צפון ואחרי עיר הבירה רבאט, שוכנת העיר קנטירה. עיר קטנה יחסית, עם היסטוריה עשירה והשפעה עותמנית, מזרחית, אבל גם קצת מערבית. מקום שהוא כל כולו חיבור בין המדבר לבין הים, ואתם יכולים למצוא לעצמכם כמה אטרקציות מאוד מעניינות באזור, ובכללם גם חמאם טורקי מומלץ במיוחד. להלן תעריף הנסיעה בין קזבלנקה לקנטירה של מוניות חברת קיווי טקסי, נכון לשעת כתיבת שורות אלו.

מונית אקונומי – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 156 דולרים.

מונית קומפורט – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 167 דולרים.

מונית מיני ואן – 4 אנשים וארבע מזוודות, בעלות של 167 דולרים.

מונית מיניבוס – 7 אנשים ושבע מזוודות, בעלות של 167 דולרים.

מחירי נסיעה מקזבלנקה למרקש

באמצע מרוקו, נמצאת העיר מרקש. היסטוריה עשירה, תרבות מיוחדת במינה ומגוון רחב מאוד של אתרים היסטוריים, מאפיינים את אחת מהערים עם ההיסטוריה המיוחדת ביותר של מרוקו. זוהי בירת הטקסטיל מלאת השווקים, שהיא המקום המושלם לביקור. במרחק שעתיים וחצי נסיעה במונית, תוכלו להגשים את החלום ולהגיע לביקור במרקש. להלן תעריפי הנסיעה במוניות חברת קיווי טקסי בין קזבלנקה למרכז העיר מרקש.

מונית אקונומי – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 118 דולרים.

מונית קומפורט – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 118 דולרים.

מונית מיני ואן – 4 אנשים וארבע מזוודות, בעלות של 119 דולרים.

מונית מיניבוס – 7 אנשים ושבע מזוודות, בעלות של 142 דולרים.

מונית מיניבוס 10 – 10 נוסעים ועשר מזוודות, בעלות של 192 דולרים.

מונית מיניבוס 13 – 13 נוסעים ושלוש עשרה מזוודות, בעלות של 202 דולרים.

מונית פרימיום – 3 נוסעים ושלוש מזוודות, בעלות של 360 דולרים.

מונית פרימיום מיניבוס 6 – 6 נוסעים וארבע מזוודות, בעלות של 360 דולרים.

תעריפי הנסיעה במוניות קיווי טקסי מקזבלנקה לעיר מנקנס

מנקנס היא עיר בחלקה הצפוני של מרוקו, אשר נחשבת מוקד אימפריאלי עם היסטוריה עשירה, ואתרים היסטוריים וארכיאולוגיים שלא כדאי לפספס. במרחק של שעתיים וחצי נסיעה מקזבלנקה, בעזרת השירותים של חברת קיווי טקסי, תוכלו להכיר את העיר ולהמשיך בטיול במרוקו. להלן תעריפי הנסיעה של חברת קיווי טקסי בין קזבלנקה לעיר מנקנס, נכון לכתיבת שורות אלו.

מונית אקונומי – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 240 דולרים.

מונית קומפורט – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 264 דולרים.

מונית מיני ואן – 4 אנשים וארבע מזוודות, בעלות של 264 דולרים.

מונית מיניבוס – 7 אנשים ושבע מזוודות, בעלות של 264 דולרים.

תעריפי הנסיעה של מוניות קיווי טקסי בין קזבלנקה לעיר פז

אחת הערים הכי חשובות לקהילה היהודית במרוקו היא העיר פז. עם היסטוריה משגשגת, והווה מעניין במיוחד, זו היא נקודת מפגש שאותה אתם לא רוצים  לוותר עליה. עם העבר המיוחד של היהודים, מתגלה היסטוריה עשירה אשר יכולה להכניס ערך מוסף ברמה האישית לטיול במרוקו. להלן תעריפי הנסיעה של חברת המוניות קיווי טקסי, בין מרכז העיר קזבלנקה לבין העיר פס.

מונית אקונומי – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 240 דולרים.

מונית קומפורט – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 282 דולרים.

מונית מיני ואן – 4 אנשים וארבע מזוודות, בעלות של 282 דולרים.

מונית מיניבוס – 7 אנשים ושבע מזוודות, בעלות של 306 דולרים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל