הזמנית מוניות מנמלי תעופה

שירותי מוניות ותחבורה ציבורית בבודפשט

הישראלים גילו בשנים האחרונות את יופיה וייחודה של בודפשט והם גודשים אותה בהמוניהם ובמיוחד משפחות עם ילדים בדיוק מהסיבות הללו. כדי שתוכלו להפוך את הטיול שלכם בבודפשט להצלחה מסחררת רצוי להתכונן בצורה אופטימלית ולהכיר היטב את שירותי התחבורה הציבורית בבודפשט – כולל אפשרות הזמנת מוניות בבודפשט והסעה משדה התעופה מראש באינטרנט – כדי להפוך את הטיול שלכם בעיר ליעיל הרבה יותר. לשם כך הכנו לכם את המדריך המלא לשירותי התחבורה הציבורית בבודפשט.

         הזמנת דילים לבודפשט        |        הזמנת טיולים מאורגנים להונגריה

אחת הערים המיוחדות והיפות ביותר במרכז ומזרח אירופה, אשר שוכנת על גדות נהר הדנובה ומהווה מרכז תרבותי חשוב מאין כמוהו היא בודפשט בירת הונגריה. העיר מלאה באתרים היסטוריים, אשר משלבים בתוכם סגנונות אדריכליים שונים ויוצרים עניין קבוע באטרקציות מיוחדות ובמקומות בילוי יוצאי דופן. הישראלים גילו בשנים האחרונות את יופיה וייחודה של בודפשט והם גודשים אותה בהמוניהם ובמיוחד משפחות עם ילדים בדיוק מהסיבות הללו. כדי שתוכלו להפוך את הטיול שלכם בבודפשט להצלחה מסחררת רצוי להתכונן בצורה אופטימלית ולהכיר היטב את שירותי התחבורה הציבורית בבודפשט כדי להפוך את הטיול שלכם בעיר ליעיל הרבה יותר. לשם כך הכנו לכם את המדריך המלא לשירותי התחבורה הציבורית בבודפשט, בדגש על שירותי מוניות בבודפשט, בעזרת מנוע החיפוש של חברת kiwi taxi המאפשר הזמנת מוניות בעולם דרך האינטרנט ודרכו ניתן להזמין גם הסעה משדה התעופה בבודפשט ישירות למלון, או מוניות בבודפשט בין יעדים שונים או הסעה חזרה לשדה התעופה בבודפשט מבית המלון, במחירים משתלמים ועם שירות לקוחות אונליין שיטפל מיידית בכל בעיה – אם שכחתם משהו במונית או נתקלתם בבעיה עם הנהג.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת הסעה משדה התעופה או מוניות בבודפשט  – אין צורך להקיש כתובת מדויקת אלא את המוצא והיעד באופן כללי, באנגלית – את הכתובות המדוייקות תתבקשו להזין בהמשך



חופשה בבודפשט – עוד מאותו נושא:

בודפשט למשפחות – אטרקציות ואתרים מרכזיים

בתי מלון מומלצים בבודפשט למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בבודפשט, הונגריה – טיפים והמלצות

טיסות לבודפשט – השוואת מחירים וטיפים

הזמנת eSim ו-Sim להונגריה – המלצות וטיפים שימושיים

תחבורה בבודפשט

ברחבי העיר בודפשט פועלים כמה וכמה שירותי תחבורה ציבורית לרווחתם של התושבים וגם של התיירים:

  1. אוטובוסים בבודפשט – קווי האוטובוס של בירת הונגריה חולשים על כל העיר ומאפשרים להגיע מכל נקודה לכל נקודה בקלות ובמהירות. היתרון המשמעותי ביותר של קווי האוטובוס בבודפשט הוא העובדה שהם פועלים 24 שעות ביממה, כאשר בעיר מופעלת רשת קווי יום ורשת קווי לילה.
  2. טראם (רכבת עילית) – הרכבת העילית בבודפשט, הטראם, פועלת לאורך רוב שעות היום (בין 4:30 לפנות בוקר ועד חצות הלילה), וישנם כמה קווים אשר חולשים על כל העיר. אם אתם רוצים להכיר את בודפשט עם הילדים וליהנות מהנופים המרהיבים של נהר הדנובה – הטראם הוא דרך נפלאה לבלות את זמני הנסיעה בתוך העיר.
  3. רכבת תחתית בבודפשט – ברחבי העיר פועלים כארבעה קווי מטרו אשר מאפשרים למטייל להגיע מקצה לקצה תוך דקות ספורות. קווי המטרו פועלים החל מ-4:30 לפנות בוקר ועד לשעה 12:30 בלילה. לכל קו יש שעות הפעילות שלו ותדירות הנסיעה של הקווים גבוהה מאוד, כך שאתם יכולים להשתמש בשירותי המטרו בבודפשט לאורך כל שעות היממה בקלות וביעילות. כרטיס נסיעה למטרו ולכל אמצעי התחבורה הציבורית בבודפשט אפשר לרכוש בכל אחת מתחנות המטרו, בחלק מתחנות הטראם ואצל נהגי האוטובוסים (באוטובוסים אפשר לשלם במזומן בלבד). קיימים הסדרי נסיעה יומיים, כמו גם הסדרים לתיירים אשר מבלים כמה ימים בעיר. חשוב לשים לב כי את הכרטיסים היומיים אתם חייבים לתקף במכונה כאשר אתם עולים לאוטובוס או לרכבת, בעוד שהסדרים רב יומיים לא צריכים לעבור תיקוף. כרטיס נסיעה רגיל תקף לכל 80 דקות בקווי היום, וכ-120 דקות בקווי הלילה, ואתם יכולים לעבור בין קווי המטרו גם לאחר שתיקפתם את הכרטיס. חשוב לציין כי ישנם גם קווי מעבר, שם תצטרכו לקנות כרטיס מיוחד אשר יאפשר לכם לבצע את ההעברה בין קווי המטרו לקווי האוטובוס.
  4. השכרת רכב – כמו בכל בירה אירופאית גדולה, גם בבודפשט אפשר למצוא חברות השכרת רכב בהונגריה כבר ביציאה מן הטרמינל (עדיף להזמין מראש בקישור). אולם חשוב לזכור כי נסיעה ברכב פרטי במרכזי הערים הגדולות של אירופה היא לא תמיד האופציה הנוחה ביותר ובוודאי לא הזולה ביותר. כאשר קיימת תחבורה ציבורית כה מפותחת שווה בהחלט לזנוח את הרכב הפרטי וליהנות משהות בעיר ללא תשלום נוסף על מכונית, אלא אם כן אתם מתכוונים לצאת מבודפשט לטיול בהונגריה או במדינות השכנות.
  5. מוניות בבודפשט – לצד כל אפשרויות התחבורה הציבורית בבודפשט,  הזמנת מונית בבודפשט היא בד"כ הפיתרון הנוח ביותר לתיירים אשר רוצים ליהנות מיופייה של בודפשט לאורך כל שעות היממה. בבודפשט פועלים כמה וכמה שירותי מוניות אשר מאפשרים לכם להגיע לכל נקודה ובכל שעה של היום, תוך דקות מספר. על מנת שתוכלו להזמין שירותי מוניות בצורה קלה ומהירה אתם יכולים לעשות שימוש במנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי, שפועל גם בעיר.

הזמנת מונית בבודפשט

כאשר אתם מתכננים את הטיול הבא שלכם בבודפשט, תרצו בוודאי לשלב בטיול אתרים היסטוריים עם אזורי קניות הומי אדם וליצור את המסלול המושלם ביותר לטיולכם ולמשתתפים בו. כדי להתחיל את הטיול ברגל ימין, אתם חייבים לדאוג קודם כל להסעה מסודרת מנמל התעופה של בודפשט אל מרכז העיר. בעזרת שירות הזמנת המוניות בעולם של חברת kiwi taxi תוכלו ליצור מסלול נסיעה מסודר מבעוד מועד ולהבטיח שכאשר אתם נוחתים בשדה התעופה בבודפשט ימתין לכם נהג המונית עם שלט שעליו שמכם, יסייע לכם עם המטען וייקח אותכם עד לפתח בית המלון.

מנוע החיפוש המתקדם של חברת kiwi taxi פועל על פי הגדרות חיפוש מותאמות אישית. כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת למצוא את המונית המתאימה ביותר לצרכים שלכם בטיול, הוא להקליד את נקודת המוצא והיעד הסופי שלכם. מנוע החיפוש של חברת kiwi taxi יציג לכם כבר את כל התוצאות האפשריות שיכולות להיות רלוונטיות לכם.

אתר קיווי טקסי יציג בפניכם את כל סוגי המכוניות אשר נותנות שירות באזור. מכוניות פרייבט, ביזנס, מיניבוסים ואפילו מיניבוסים משוכללים יכולים לקחת אתכם לנקודת היעד שלכם. בסופו של דבר, תוכלו להזמין את המכונית שעונה על כל הצרכים שלכם מבחינת כמות הנוסעים, המזוודות והעלויות. ניתן להשלים את ההזמנה על ידי תשלום לאתר kiwi taxi בכרטיס אשראי וכך תשוריין המונית שלכם ליום הנחיתה שלכם בוודאות. כמו כן אתם יכולים לשלם לנהג המונית במהלך הנסיעה עצמה. עם זאת, חשוב לציין כי במקרים שבהם מוזמנים מיניבוסים לקבוצות גדולות יתכן ותדרשו לשלם מבעוד מועד תשלום מקדמה כלשהו על מנת להבטיח את זמינות המונית ביום הנחיתה..

היתרון המשמעותי ביותר של מנוע החיפוש kiwi taxi הוא באפשרות למצוא מוניות בבודפשט המתאימות לצרכים מיוחדים. אם יש בין הנוסעים גם ילדים קטנים או אנשים בעלי מוגבלויות אתם יכולים לבקש מוניות מותאמות, כך שתהיה לכולם נסיעה נוחה ובטוחה. כמו כן, קיימות מוניות לקבוצות גדולות של מטיילים אשר מאפשרות לכם לחסוך בעלויות ולנסוע כקבוצה ממקום למקום. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבקש בהגדרות החיפוש מוניות מיוחדות.

כדי שתוכלו להפוך את החופשה שלכם בבודפשט למהנה ונוחה הרבה יותר יצרנו בשבילכם, בסיוע מנוע החיפוש kiwi taxi, את המחירון המלא לנסיעות הפופולריות ביותר ברחבי העיר.

מחירי מוניות מנמל התעופה בודפשט למרכז העיר

כדי לסייע לכם להתחיל את החופשה בבודפשט ברגל ימין ערכנו לכם את המחירון המלא לאפשרויות הסעה משדה התעופה בבודפשט למרכז העיר. בסיוע מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי, יצרנו לכם מחירון אשר כולל את סוג המכונית, כמות הנוסעים והמזוודות ואת העלות לנסיעה. חשוב לציין שזמן הנסיעה הממוצע משדה התעופה בבודפשט למרכז העיר הוא כשלושים וחמש דקות.

מכונית אקונומי – 35 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית קומפורט – 47 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מיניבוס פרימיום (מרסדס או טויטה פרימיום) – 86 דולרים, לשישה נוסעים וארבע מזוודות.

מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 36 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.

מכונית מיניבוס – 56 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.

מכונית business (מרצדס אי קלאס או אאודי A6) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 62 דולרים.

מכונית פרימיום (לקסוס, מרצדס או אודי) – 164 דולרים, לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות.

מיניבוס לעשרה נוסעים – 146 דולרים, כולל 10 מזוודות.

מיניבוס ל-13 נוסעים – 146 דולרים, כולל 13 מזוודות.

מיניבוס ל-19 נוסעים – 171 דולרים, כולל 19 מזוודות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל