הזמנית מוניות מנמלי תעופה

מוניות בליון צרפת ושירותי הסעה משדה התעופה

בכתבה זו תוכלו למצוא את כל המידע החיוני ביותר הנוגע למוניות בליון שבצרפת, וגם מידע למטייל על תחבורה ציבורית בליון ועל הסעה משדה התעופה בליון לבתי המלון במחירים המשתלמים ביותר. החל מהזמנת מוניות אונליין ועד להסעות פרטיות, כאן תמצאו את כל מה שאתם צריכים לדעת על הזמנת מונית בליון רגע לפני שאתם אורזים את המזוודות ונוחתים בצרפת

     הזמנת דילים לפריז           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

ליון, בירת החיים הטובים של צרפת, הופכת ליעד מבוקש מאוד בקרב התייר הישראלי בכלל ומשפחות עם ילדים בפרט, ולא רק בזכות הפעלת טיסות לליון. העיר השנייה בגודלה בצרפת מהווה כיום מרכז תרבותי שוקק חיים אשר מושך תיירים מכל רחבי העולם לחוויה מלאת תרבות צרפתית קלאסית. ליון משלבת בתוכה קולינריה מופלאה עם כמה ממסעדות השף הטובות בעולם, נופים עוצרי נשימה אשר משלבים אורבניות תוססת וטבע פראי, פסטיבלים מיוחדים אשר קורצים לשוחרי תרבות, היסטוריה מרתקת ואפילו תרבות כדורגל מפותחת מאוד בזכות קבוצה מקומית מצליחה.

כאשר מתכננים חופשה בליון אחד הצעדים החשובים הוא לתכנן מראש את התחבורה משדה התעופה בליון לעיר עצמה, יש כמובן אפשרות של תחבורה ציבורית וגם ניתן להסתמך על נהגי המוניות הממתינים בשדה התעופה – אך תחבורה ציבורית בד""כ איננה דרך מפנקת במיוחד להתחיל חופשה אחרי טיסה עם מזוודות, ונהגי המוניות הממתינים בשדה התעופה ידועים בד"כ כתחמנים ובעייתיים. לכן מומלץ להזמין מראש הסעה משדה התעופה באמצעות שירות אמין ומומלץ בשם קיוויטקסי אשר מאפשר להזמין מוניות בליון אונליין לפי מחירון שקוף ומשתלם הנקבע מראש בעת ההזמנה לפי מרחק הנסיעה וגודל הרכב. הנהג ימתין לכם בשדה התעופה (א במקום ההזמנה ) עם שלט שעליו שמכם, יסייע לכם עם המטען וייקח אתכם ישירות למלון.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה (באנגלית):


חופשה בליון – עוד באותו נושא:

ליון, צרפת – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

טיסות לצרפת – השוואת מחירים ומידע חשוב

כרטיסים למשחקי כדורגל בצרפת – כל הקבוצות

השכרת רכב בליון צרפת – השוואת מחירים והמלצות

סים ו-eSim לצרפת – טיפים ומידע שימושי

תחבורה בליון

אז אם כבר השתכנעתם שליון היא היעד הבא שלכם לחופשת קיץ עם הילדים, לא כדאי לתכנן את הטיול שלכם בצורה היעילה ביותר?

התחבורה הציבורית בליון מפותחת מאוד, כיאה לעיר אירופאית גדולה. מסיבה זו בדיוק תרצו לנחות בליון כשברשותכם כל המידע העדכני ביותר ולנצל כל רגע בטיול שלכם בלי לבזבז זמן מיותר בחיפוש אחר רכבות או אוטובוסים ברחבי העיר. המוניות בליון בעיר מהוות אלטרנטיבה מעולה אשר מסייעת לכם להתנייד ביעילות ומהירות וליהנות מהעיר ליון בדיוק כמו שהייתם מצפים מעיר כה מיוחדת.

באמצעות מנוע קיוויטקסי להזמנת מוניות בחו"ל (התיבה הצהובה למעלה) ניתן להזמין גם מוניות בליון בין יעדים שונים, או הסעות מליון ליעדים סמוכים.

תחבורה ציבורית בליון

כדי לעשות לכם סדר ולגלות לכם איך מומלץ להתנייד בעיר, הכנו לכם את המדריך המלא לתחבורה הציבורית בליון. כמו בכל עיר גדולה באירופה, גם ליון מציעה למטייל בה כמה וכמה דרכי התניידות. מבין כל האפשרויות הקיימות, להלן דרכי ההתניידות הנוחות ביותר לתיירים בליון –

אוטובוסים בליון – כבר ביציאה מן הטרמינל בליון אתם יכולים לראות מספר רב מאוד של תחנות אוטובוס הפועלות לאורך כל שעות היום ומאפשרות לכם להגיע למרכז ליון. אם אתם מעוניינים להוזיל את עלויות הנסיעה באופן משמעותי, שימוש בשירותי האוטובוסים של העיר ליון הוא אפשרות מעולה. נסיעה באוטובוס מנמל התעופה אל העיר ליון עולה רק 2.1 אירו לאדם ומאפשרת לכם להגיע עם הילדים לכל נקודה במרכז ליון ומשם ישר אל בית המלון. בתוך העיר עצמה אתם יכולים לרכוש כרטיסי נסיעה באוטובוס ממכונות לא מאוישות אשר מקבלות מטבעות בלבד, ולהתנייד בצורה חופשית למדי.

רכבת תחתית בליון – שירותי המטרו בליון הן דרך תחבורה נוחה מאוד ומתאימה במיוחד למשפחות עם ילדים. העיר כולה מרושתת בתחנות רבות אשר מאפשרות לכם להגיע לכל מקום בליון תוך דקות ספורות. תדירות הרכבות גדולה במיוחד, כאשר בתחנות מסוימות כל 2-3 דקות מגיעה רכבת לשירותכם. אפשר לרכוש כרטיסי נסיעה בכניסה לכל תחנה, או לרכוש הסדרי נסיעה לכמות הימים הדרושה לכם.

3. השכרת רכב בליון  – כאשר אתם נוחתים בליון, עוד במרכז הטרמינל תוכלו לראות מגוון רחב של חברות להשכרת רכב אשר מציעות את שירותיהן לנוסעים השונים. השכרת רכב היא אמנם הדרך הנוחה ביותר להגיע ממקום למקום, אך חשוב לזכור כי בייחוד באירופה יש כמה חסרונות משמעותיים לנסיעה ברכב. אם אתם נכנסים למרכזי הערים, לרוב מדובר בעלויות חניה גבוהות מאוד, כמו גם בעומסי תנועה רבים אשר עלולים לעכב אתכם במהלך הטיול. לכן, אם אתם לא מתכננים לצאת ממרכז העיר ליון, מומלץ לוותר על האפשרות לשכור כלי רכב ולהשתמש בתשתיות התחבורה הציבורית הקיימת בעיר.

4. מוניות – רבים הם שירותי המוניות בליון והם מאפשרים לכם להגיע בתוך דקות לכל נקודה ובכל שעה של היום. כדי לאתר את שירותי המוניות הנדרשים לכם, מומלץ להסתייע בשירותי מנוע החיפוש קיווי טקסי.

הזמנת מונית בליון, צרפת

רוב המשפחות עם ילדים אשר מגיעות לליון לא מעוניינות להתחיל לחפש שירותי תחבורה ציבורית ולבזבז זמן טיול יקר. לכן, אחת מהאופציות המועדפות על המטיילים היא להשתמש בשירותי הזמנת המוניות של חברת קיווי טקסי. אתר קיווי טקסי מאפשר לכם להזמין את שירותי המוניות שמתאימים לכם. ביום הנחיתה בנמל התעופה ימתין לכם נהג המונית בשעת הנחיתה וייקח אתכם עד לפתח המלון. אז איך בדיוק עובד תהליך ההזמנה?

באתר kiwi taxi יוצגו לפניכם מפרט מכוניות על פי נקודת המוצא והיעד שלכם. קיימים שירותי מכוניות פרייבט, מיניבוסים ואפילו מיניוואנים כך שתוכלו לבחור את כלי הרכב שמתאים לכם לפי מספר הנוסעים וכמות המזוודות הצפויה. אפשר לבצע הזמנה מבעוד מועד של כלי הרכב הדרוש ולא להסתמך על היצע המוניות הקיים בשדה התעופה. את התשלום אפשר לבצע דרך האתר עצמו בכרטיס אשראי במעמד ההזמנה ובמקרים רבים גם במזומן או באופן ישיר לנהג המונית. חשוב לציין כי בהזמנות של כלי רכב גדולים יתכן שתדרשו לשלם מקדמה אשר תבטיח את הגעתו של נהג המונית אליכם בזמן.

השימוש במנוע החיפוש של קיווי טקסי להזמנת מוניות בליון הוא אידיאלי למשפחות עם ילדים שרוצות להבטיח כיסאות בטיחות במונית, לקבוצות גדולות של נוסעים אשר רוצות לבלות יחד בדרכים ולא להתפצל לכמה כלי רכב וגם לאנשים פרטיים שרוצים להתפנק בנסיעה ברכבי יוקרה. לכל דרישה מיוחדת אתם יכולים לפנות לצוות קיוויטקסי על מנת לקבל רכבים מותאמים אישית לצרכים שלכם.

בשביל לסייע לכם להתחיל את החופשה ברגל ימין ביצענו עבורכם השוואת מחירים על פי מנוע החיפוש kiwi taxi לכל מחירי הנסיעות במוניות בליון ובסביבה. כך שתוכלו לצאת לדרך בבטחה ולנצל כל רגע בטיול שלכם על מנת ליהנות מהעיר המיוחדת הזו, ללא עיכובים מיותרים.

מחירי מוניות מנמל התעופה בליון למרכז העיר

בעזרת חיפוש בתעריפון kiwi taxi, יצרנו לכם את התעריפון המלא לנסיעה מנמל התעופה של ליון עד למרכז העיר. התעריפון כולל את סוגי המוניות אשר מספקות שירות באיזור, כמות הנוסעים והמזוודות ומחירי הנסיעה. זמן הנסיעה הממוצע הוא כ-35 דקות.

מכונית אקונומי – 80 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 84 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 99 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית business (מרצדס אי קלאס או אאודי A6) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 120 דולרים.
מכונית מיניבוס – 129 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
פרימיום מיניבוס (מרצדס V קלאס) – 146 דולרים, לשישה נוסעים וארבע מזוודות.

תעריפי המוניות ממרכז ליון לתחנת הרכבת Part Dieu

ממרכז העיר ליון אתם יכולים להגיע בקלות לתחנת הרכבת בעזרת שירותי המוניות של חברת קיווי טקסי. כדי שתוכלו לבחור את המונית המתאימה לכם, יצרנו לכם תעריפון מדויק של כל השירותים. התעריפון נכון לעת כתיבת שורות אלו ומציג את סוגי המוניות, כמות הנוסעים והמזוודות, כמו גם את מחיר הנסיעה. זמן הנסיעה הממוצע הוא כחמש עשרה דקות.
מכונית אקונומי – 48 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 59 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 84 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית business (מרצדס אי קלאס או אאודי A6) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 69 דולרים.
מכונית מיניבוס – 69 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
פרימיום מיניבוס (מרצדס V קלאס) – 86 דולרים, לשישה נוסעים וארבע מזוודות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל