הזמנית מוניות מנמלי תעופה

מוניות בטוקיו והסעה משדה התעופה

יפן היא הקסם של המזרח וטוקיו, עיר הבירה, היא השלמות האסתטית והיעילות בהתגלמותה. יש הרבה אמצעי תחבורה בטוקיו הנמצאים בשימוש של מיליונים בכל יום, ובעיקר שירותי הרכבות העיליות והתחתיות בעיר. בכתבה זו פירוט של כל אמצעי התחבורה הציבורית בטוקיו ובעיקר איך להזמין הסעות בטוקיו מנמל התעופה אל מרכז העיר ובית המלון או לכל נקודה אחרת

המזרח הרחוק הוא יעד פופולרי מאוד בקרב ישראלים. יותר ויותר ישראלים מגלים את פלאיו ומרבים להגיע אליו. אחד היעדים האטרקטיביים ביותר למטייל הישראלי במזרח הרחוק היא בירת יפן, טוקיו. טוקיו היא אחת מן הערים הגדולות בעולם, אשר מאפשרת לכם לגלות את נפלאותיה בכל פעם מחדש. בין אם אתם חובבי טכנולוגיה, תרבות יפנית או אפילו את האוכל היפני המגוון – אתם יכולים למצוא את הכול בטוקיו. בדיוק מסיבה זו לאחרונה החלו לצאת טיסות לטוקיו מישראל והישראלים קופצים על המציאה ונהנים לגלות את ההבדלים התרבותיים העצומים בינינו לבין תושבי יפן.

אם אתם מגיעים אל טוקיו עם הילדים או בזוג ורוצים לנצל בצורה האופטימלית את זמן החופשה בטוקיו, אתם חייבים להגיע מוכנים ומתוכננים. לכן, מומלץ להכיר מראש את מערך התחבורה הציבורית בטוקיו וכן את שירותי ההסעות בטוקיו. על כן, יצרנו לכם, בשיתוף מנוע החיפוש של קיווי טקסי, המנוע הבינלאומי להשוואת מחירי מוניות בחו"ל, את המדריך המלא לתחבורה הציבורית בטוקיו. המדריך כולל סקירה על סוגי התחבורה הציבורית בטוקיו וכן דוגמה לשימוש במנוע חיפוש והזמנת הסעות של חברת קיווי טקסי. אז למה אתם מחכים? התחילו לתכנן את הטיול הבא שלכם בטוקיו.

לצורך הזמנת הסעה בטוקיו משדה התעופה למלון וגם חזרה מהעיר לשדה התעופה, או הזמנת מונית מטוקיו ליעדים אחרים בסביבה, אנו ממליצים מאוד להשתמש במנוע חיפוש והזמנת מוניות של חברת קיווי טקסי הנמצא כאן. במיוחד מומלץ השירות בעת הזמנת הסעה משדה התעופה בטוקיו אל מרכז העיר או אל בית המלון בטוקיו. תוכלו לעשות זאת בהזמנה מראש, מיד לאחר שרכשתם את כרטיסי הטיסה לטוקיו ועוד בטרם ארזתם את המזוודות. לאחר שתנחתו בשדה התעופה, הנהג ימתין לכם בשדה התעופה עם שלט שעליו שימכם, יעזור לכם עם המזוודות, ויקח אתכם ישירות לבית המלון במחיר שקוף ומשתלם אשר נקבע מראש בעת ההזמנה לפי מחירון.

כדי להשתמש במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית בטוקיו או הסעה משדה התעופה בטוקיו הזינו את שם היעד והמוצא באנגלית – למשל Tokyo ו-Narita Airport Tokyo (כתובות מדוייקות תתבקשו למסור בהמשך).

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:



חופשה בטוקיו – עוד מידע למטייל

אטרקציות מומלצות בטוקיו ותכנון חופשה משפחתית

בתי מלון מומלצים בטוקיו למשפחות עם ילדים

השכרת רכבים בטוקיו – השוואת מחירים ומידע

טיסות ליפן – השוואת מחירים ומידע חיוני

טיסות פנים ביפן – השוואת מחירים והזמנות כרטיסים

טיולים מאורגנים ביפן

תחבורה ציבורית בטוקיו

המטרופולין הגדול והמפותח בעולם, טוקיו, חייב להחזיק את התחבורה הציבורית היעילה ביותר שיש. זהו בדיוק המצב בעיר טוקיו ובסביבתה. מיליוני אנשים מתניידים מידי יום ביומו ברחבי המטרופולין העצום הזה, רק בזכות תחבורה ציבורית בטוקיו על שלל גווניה. לכן אין זה מפליא לגלות כי שירותי התחבורה הציבורית בטוקיו מדורגים באופן קבוע בראש הרשימה העולמית. אפשר להתנייד בתחבורה ציבורית בטוקיו על ידי שימוש בכמה שירותים:

1. קווי JR בטוקיו – זהו השם המקומי למערכת הרכבות רחבת ההיקף של העיר. זהו גם אמצעי התחבורה המרכזי של טוקיו, אשר משרת באופן קבוע מיליוני נוסעים ביממה. קו הרכבת המרכזי של העיר הוא קו יאמאטונה. זהו קו מעגלי, אשר מקיף את כל מרכז טוקיו ועובר בתחנות המרכזיות ושוקקות הפעילות של העיר. ביום ממוצע נוסעים כ-3.232 מיליון נוסעים בקו זה. אורכו של הקו הוא כ-29 קילומטרים והוא כולל 29 תחנות. כמו כן פועלים קווי רכבת נוספים לרווחת התיירים והתושבים, כמו למשל קו טוהוקו או קו צ'והו. מחירו של כרטיס נסיעה בודד בתחבורה הציבורית בטוקיו היא בין 110-201 ין יפני (כתלות במרחק הנסיעה). מחירו של כרטיס לילדים נע בין 55-105 ין. בעיר קיימות כמה וכמה חברות אשר מספקות שירותי תחבורה ציבורית, אך אתם יכולים לרכוש את כרטיס הנסיעה Subway Pass אשר מספק מענה לכל אחת מן החברות ולכל שירותי התחבורה במטרופולין, זאת בהתאם לסוג ההסדר אותו אתם מטעינים בכרטיס. ההסדרים, רובם ככולם, הם הסדרים יומיים ולכן חשוב להטעין את הכרטיס בכל בוקר.

2. רכת תחתית בטוקיו – הרכבות התחתיות בטוקיו שומרות על רמת תחזוקה גבוהה ומתהדרות בחללים נקיים לאורך כל שעות היממה. זוהי הרכבת התחתית העמוסה ביותר בעולם. בשעות העומס (בבוקר – 7:30-9:30, ובערב בין 23:30-00:30) הצפיפות היא כה גדולה עד כי לפעמים ישנם סדרנים אשר כל תפקידם הוא לדחוף את הנוסעים אל תוך הקרונות על מנת שהדלתות ייסגרו. יש מי שאומרים שמדובר בחוויה, ומומלץ לנסות לנסוע בשעות אלו.

3. אוטובוסים בטוקיו – מערך האוטובוסים בטוקיו, בשונה מכל מקום אחר בעולם, הוא מערך אשר כל תפקידו הוא לספק תמיכה לתשתיות הרכבות העיליות והתחתיות של העיר. האוטובוסים משלימים את פעולת הרכבות, הן במיקומים מרוחקים והן בשעות בהן לא מסופקים שירותי רכבות. בדיוק מסיבה זו, ייתכן מאוד שאתם לא תיאלצו לעלות ולו על אוטובוס אחד לאורך כל זמן השהות שלכם ברחבי העיר. זהו שירות משני לגמרי, ולכן גם לא משווק בצורה רלוונטית לתיירים.

4. מוניות בטוקיו – במרבית המקרים, תושבי העיר עצמה מזמינים לעצמם את שירותי המוניות רק לאחר חצות, שעת הסיום הרשמית של פעילות שירותי הרכבות בעיר. את שירותי המוניות בטוקיו תוכלו למצוא כמעט בכל פינת רחוב ולאורך כל שעות היום. השימוש במוניות בטוקיו לטובת התיירים הוא כמובן הרבה יותר נרחב. אם אתם רוצים להפוך את הטיול שלכם ליעיל יותר, כמו גם להכיר את טוקיו תוך כדי נסיעה, אפשר להשתמש בשירותי המוניות הנוחים במיוחד. על מנת לבצע הזמנה של מונית אפשר ואף מומלץ להזמין מונית דרך מנוע החיפוש של אתר קיווי טקסי (תיבת החיפוש הצהובה שלמעלה).

הזמנת הסעות בטוקיו בעזרת מנוע החיפוש קיווי טקסי

על מנת לאפשר לכם להזמין מונית לשדה התעופה בטוקיו במהירות או הסעה מטוקיו ליעדים בסביבה תוך שימוש במוניות, יצרה חברת קיווי טקסי את מנוע החיפוש המתקדם שלה למוניות. בעזרת הקלדת נקודת המוצא והיעד, מנוע החיפוש יציג לכם את כל שירותי המוניות הפועלים באזור. בין אם מדובר במוניות פרייבט, ביזנס ואפילו מוניות לקבוצות של כעשרה נוסעים ומעלה, תוכלו לבחור מבין שלל האפשרויות על מנת להתאים את השירות לצרכים שלכם.

אפשר לבצע הזמנה של העברה משדה התעופה בטוקיו למלון למועד הנחיתה באופן ישיר דרך מנוע החיפוש, באמצעות תשלום בכרטיס אשראי. כמו כן, אתם יכולים לבצע את ההזמנה ולשלם לנהג המונית בעת הנסיעה במזומן. עם הנחיתה, ימתין לכם נהג המונית בטרמינל, כאשר הוא אוחז בשלט עליו שמכם ויעד הנסיעה שלכם.

השימוש בקיווי טקסי מאפשר לכם לוותר על החיפוש הקבוע של דרכי התניידות בעת הירידה מכבש המטוס. כך תוכלו להגיע ישירות לפתח דלת בית המלון שלכם, במינימום זמן ומאמצים, עם כל הכבודה שלכם ובנוחות מקסימלית.

הזמנת הסעה משדה התעופה נריטה למרכז העיר טוקיו

אם אתם מתכננים טיול ביפן רוצים לייעל בצורה משמעותית את ההגעה שלכם מנמל התעופה נריטה למרכז טוקיו, ניתן להסתייע בשירותי המוניות של חברת קיווי טקסי. זמן הנסיעה הממוצע הוא כשעה וחצי, ואלו הם מחירי הנסיעה, נכון לעת כתיבת שורות אלו:

מכונית אקונומי – 280 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 290 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית ביזנס (מרסדס, אודי או לקסוס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 630 דולרים.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 305 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 330 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה נוסעים – 900 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס פרימיום (מרצדס) – 630 דולרים, לשישה נוסעים ו-4 מזוודות.

הזמנת הסעה מנמל התעופה הנאדה למרכז טוקיו

אם אתם נוחתים בנמל התעופה הנאדה ורוצים להגיע למרכז העיר, תוכלו לעשות זאת בעזרת שירותי חברת קיווי טקסי. זמן הנסיעה הממוצע הוא כשלושים דקות ואלו הן מחירי הנסיעה כפי שמפורטים באתר החברה, נכון ליום הפרסום:

מכונית מיקרו – לשלושה נוסעים ושתי מזוודות, 180 דולרים.
מכונית אקונומי – 182 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 189 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית ביזנס (מרסדס, אודי או לקסוס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 390 דולרים.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 198 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 210 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה נוסעים – 675 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס פרימיום (מרצדס) – 420 דולרים, לשישה נוסעים ו-4 מזוודות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל