בורוסיה דורטמונד

כרטיסים למשחקי בורוסיה דורטמונד – המדריך לאוהדים

אוהדי בורוסיה דורטמונד? אם תמיד חלמתם לראות משחקים של בורוסיה דורטמונד באיצטדיון סיגנל אידונה פארק יחד עם האוהדים, המאמר הזה מיועד עבורכם והוא כולל לא רק אפשרות להזמנת כרטיסים לבורוסיה דורטמונד באתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ישראלי, אלא גם מידע למטייל על טיול בגרמניה (כולל טיסות, אטרקציות ובתי מלון) וגם מידע לאוהדים על חוויות כמו סיור מודרך באיצטדיון סיגנל אידונה פארק או ביקור בחנות האוהדים

    הזמנת דילים לברלין         |         הזמנת טיולים מאורגנים לגרמניה

בורוסיה דורטמונד היא אחת הקבוצות המשמעותיות והחזקות בבונדסליגה, ליגת העל הגרמנית, המגיעה מהעיר דורטמונד, וידועה בכדורגל המלהיב וההתקפי שלה, בקהל אוהדים אנרגטי במיוחד, ומנסה בכל עונה לערער על ההגמוניה של באיירן מינכן הגדולה. הקבוצה נוסדה בשנת 1909, ולזכותה 8 אליפויות הליגה הגרמנית כששתי האחרונות מהן הושגו ברצף בשנים 2011 – 2012, 4 זכיות בגביע כשהפעם האחרונה הייתה בשנת 2017. כמו כן הקבוצה זכתה בליגת האלופות ב- 1997, והגיע לגמר המפעל היוקרתי בעונת 2012\2013.

להזמנת כרטיסים לבורוסיה דורטמונד באתר מאובטח בעברית

חופשה בגרמניה – עוד באותו נושא:

טיסות לגרמניה – מידע חשוב והשוואת מחירים

השכרת רכב בגרמניה – טיפים שיחסכו לכם מאות שקלים

e-sim ו-sim לגרמניה – מדריך למטייל

ברלין, גרמניה – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

כדורגל בגרמניה – הזמנת כרטיסים לליגה הגרמנית (הבונדסליגה)

רכישת כרטיסים לליגה הגרמנית בכדורגל

האצטדיון של בורוסיה דורטמונד ודרכי ההגעה אליו

בורוסיה דורטמונד משחקת באצטדיון הזיגנאל אידונה פארק, המוכר גם בשמו הקודם וסטפאלנשטדיון. האצטדיון הוא איצטדיון הכדורגל הגדול ביותר בגרמניה ויכול להכיל עד 81,360 צופים. בשל גודלו ומעמדו, האצטדיון ידוע בכינויו "בית האופרה" של הכדורגל הגרמני, כשהיציע הדרומי שלו, הבנוי ממפלס אחד, הגדול מסוגו באירופה, ומוכר בשם "החומה הצהובה", מארח תצוגות עידוד מרהיבות ומלהיבות במיוחד של אוהדי בורוסיה דורטמונד. שאר יציעי האצטדיון בנויים משני מפלסים.

סיגנל אידונה פארק ממוקם בדרום דורטמונד ליד מרכז הכנסים ווסטפאלנאלן. מרכז העיר דורטמונד ותחנת הרכבת המרכזית נמצאים במרחק של כ -3 ק"מ משם. ניתן להגיע בקלות אל האצטדיון ברכבת היוצאת כל רבע שעה מתחנת הרכבת המרכזית של דורטמונד שבמרכז. הנסיעה אורכת כ- 5 דקות עד תחנת סיגנל אידונה פארק, כשהאצטדיון במרחק הליכה קצר ממנה. משם היא נמצאת במרחק הליכה קצר אל האצטדיון.

לחלופין, אתם יכולים לקחת את ה- רכבת התחתית מהמרכז ולרדת בתחנת ווסטפאלנאלן (Westfalenhallen), משם האצטדיון נמצא במרחק של 5 דקות הליכה. קו 45 ו 46 משרתים את התחנה.
בנוסף האצטדיון נמצא גם במרחק הליכה מתחנת תיאודור-פליידנר-היים, הנמצאת על קו U-Bahn 42.
כתובת האצטדיון היא: Strobelallee 50, 44139 דורטמונד

סיורים באצטדיון, מוזיאון בורוסיה דורטמונד וחנות האוהדים

בורוסיה דורטמונד מארגנת סיורים מודרכים באצטדיון הכוללים את חדרי ההלבשה, מנהרת השחקנים, אזורי VIP, ומוזיאון המועדון ה"בורוסאום" (כולל חדר הגביעים). הסיור נמשך כ -90 דקות, או 120 דקות עבור סיור מורחב.
הסיורים נערכים בדרך כלל בין פעמיים לשלוש פעמים ביום, בדרך כלל בשעה 12:00, 14:00 ו – 16:00, למרות זאת לוח הזמנים יכול להשתנות בהתאם לעונה. ישנם סיורים נוספים בסוף השבוע, כולל סיור אחד באנגלית. כמו כן לא נערכים סיורים ביום בו מתקיימים משחקים של בורוסיה דורטמונד באצטדיון.

שעות הפתיחה של מוזיאון האוהדים הוא בין 10:00 ל- 16:00
כרטיסים לסיורים ניתן לרכוש באתר https://www.eventimsports.de/ols/bvbstadion/en/home/channel/shop/index או באצטדיון עצמו. יש לזכור שמספר המשתתפים בסיור מוגבל ל- 40 כך שאנו ממליצים לרכוש כרטיסים לסיור באיצטדיון שח בורוסיה דורטמונד מראש.

עלות הסיור 12.00 €, הכולל את המוזיאון. לקבלת מידע נוסף ניתן לפנות לדוא"ל בכתובת stadiontour@bvb.de או להתקשר למספר +49 231 90 20 6600.

כרטיסים לבורוסיה דורטמונד

היות ומדובר בקבוצה מאוד פופולרית בליגה הגרמנית עם קהל אוהדים רחב, בורוסיה דורטמונד מוכרת את מרבית הכרטיסים למשחקיה במכירה מוקדמת. לפיכך על מנת להבטיח את זמינות ומקוריות הכרטיסים לבורוסיה דורטמונד ולהנות מחוויית כדורגל מלהיבה בראש שקט ונטול דאגות, אנו ממליצים לכם לרכוש כרטיסים למשחקים של בורוסיה דורטמונד באמצעותנו על ידי לחיצה על הקישור  וליהנות מרכישה מאובטחת הכוללת שירות לקוחות מלא בשפה העברית.

מחירי הכרטיסים לבורוסיה דורטמונד מתחילים מ- 16.7€ לכרטיס עמידה במשחק מול קבוצה שלא נמנית על קבוצות הכדורגל הגדולות של גרמניה ועד לכ-370€ מול באיירן מינכן במיקום קרוב למגרש.

אטרקציות, בילוי ואוכל מסביב לאיצטדיון בורוסיה דורטמונד

Rote Erde – פאב מסעדה הסמוך לאצטדיון סיגנל אידונה פארק בו ניתן לאכול נקניקיות גרמניות מסורתיות וללגום בירה. הכתובת Strobelallee 50, 44139
Strobels Dortmund – בר גריל קרוב לאצטדיון בכתובת Strobelallee 50, 44139
BVB-FanWelt – חנות האוהדים הרשמית של בורוסיה דורטמונד המוכרת ביגוד, אביזרים ומזכרות מקוריות של הקבוצה בכתובת Strobelallee 54, 44139

כניסה למשחקי בורוסיה דורטמונד – כללי התנהגות לאוהד ולמבקר 

על מנת למנוע אי נעימויות נספר לכם מה מותר ואסור להביא לאצטדיון ואילו דברים ממש לא כדאי לעשות על מנת להרוס את החוויה. זכרו כי האצטדיון מנוטר ומפוקח במשך כל זמן השהות בו, בין היתר על ידי מערכות טלוויזיה במעגל סגור. על כן אסורה הכניסה והשהיה בו עם פנים רעולות או שימוש בכל אמצעי אחר המונע את הזיהוי של השוהים בו.
• יש להישמע להוראות הסדרנים, המאבטחים וכוחות המשטרה במקום
• הכניסה למשחקי בורוסיה דורטמונד מותנית בבדיקה ביטחונית
• אין לחסום מעברים ודרכי גישה ומילוט
• שמרו על הכרטיסים עד לתום המשחק ושבו אך ורק במקום אשר נקוב בכרטיס אותו רכשתם
• אסורה הכניסה תחת השפעת סמים ואלכוהול
• אסורה הכנסת משקאות אלכוהוליים וסמים לתחומי האצטדיון
• חל איסור על קיום פעילות מסחרית בתחומי האצטדיון
• חל איסור על הכנסת פריטים אשר עלולים להוות סיכון בריאותי, בטיחותי או להפריע לסדר הציבורי לרבות בקבוקים, פחיות משקה, אמצעים היוצרים רעש, מקלות, כלי נשק מכל הסוגים, זיקוקים ונפצים, שרשראות, וכן כל סוג של תוכן ולבוש בעל אופי גזעני ופוגעני
• הכניסה לאצטדיון עם תיקים העולים בגודלם על 29.7*21*15 ס"מ, אסורה.
• חל איסור על טיפוס על קירות, גגות או התפרצות לכר הדשא
• אין להכניס למשחקי בורוסיה דורטמונד בעלי חיים למעט כלבי נחייה
• הכניסה עם ציוד צילום והקלטה מקצועיים אסורה
• העישון אסור בכל מתחמי האצטדיון למעט מקומות המיועדים לכך

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל