הונולולו אטרקציות מומלצות

אטרקציות בהונולולו בירת הוואי והמלצות למשפחות

הוואי היא אחד היעדים הכי נחשקים בעולם לחופשה, ועיר הבירה הונולולו היא היעד התיירותי הראשי בהוואי ונקודת המוצא שלטיול בהוואי. בכתבה זו תמצאו את כל הפרטים על אטרקציות בהונולולו וטיולים מודרכים – החל מטיסות הליקופטר או נסיעה נינוחה בטרולי של וויקיקי, דרך האנדרטאות הרבות של פרל הרבור וביקור על צוללת, עד להרפתקאות האקסטרים בפארק השעשועים "מכתש האלמוגים" וטיולים מודרכים מהונולולו באי אואהו, וטיפים חשובים עבור משפחות שמגיעות אל הונולולו עם ילדים

הונולולו Honolulu , השוכנת על האי אואהו, היא עיר הבירה והעיר הגדולה ביותר בהוואי. זהו המרכז הממשלתי, התחבורתי והמרכז המסחרי של המדינה הוואי, המווה כידוע את אחת המדינות של ארצות הברית. חיים בה קרוב למיליון איש, שהם 80% מאוכלוסיית הוואי כולה. הונולולו היא גם המקום בו נמצא חוף וואיקיקי – היעד התיירותי הגדול ביותר בהוואי. בשנת 2015, הונולולו דורגה כאחת הערים הבטוחות ביותר בארה״ב, כך שאין שום סיבה לחשוש להגיע אל הונולולו עם ילדים בכל הגילאים.

חופשה בהונולולו – עוד טיפים למטייל

השכרת רכב בהונולולו – השוואת מחירים והמלצות

מלונות מומלצים בהונולולו למשפחות עם ילדים

טיסות לארצות הברית  – השוואת מחירים והמלצות למטייל

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והזמנת כרטיסי טיסה 

ארצות הברית למשפחות עם ילדים – המדריך המלא

מרבית התיירים בהוואי נכנסים להוואי דרך הונולולו, כך שהיא בהחלט יעד החופשה האולטימטיבי בהוואי. הונולולו קצבית ודינמית כמו כל עיר גדולה, ויש בה בעיות רגילות כמו פקקים, סמים, פשע ומחוסרי בית, אבל יש בה גם קסם של אי ואווירה רגועה ועצלה.

אטרקציות מומלצות בהונולולו

חשמלית וואיקיקי Waikiki Trolley

חקרו את גן העדן הטרופי של האי אואהו ושלבו זאת עם הבריזה המרעננת של האוקיינוס השקט – מהמושבים הנוחים של החשמלית (טרולי) של וואיקיקי. זהו האי השלישי בגודלו בארכיפלג של הוואי, אואהו מלא באטרקציות לתיירים. עם החשמלית של וואיקיקי לא תפספסו שום דבר חשוב – היא נוסעת במסלול מעגלי, מותא לתיירים, בין אטרקציות בהונולולו ואואהו, כך שתוכלו לעצור באיזו אטרקציה שתירצו לכמה זמן שתירצו ואז לחזור לחשמלית הבאה, עם כרטיס החופשי יומי שניתן להזמין בקישור.

בחרו את המסלול או המסלולים שמתאימים לכם לאותו יום ומצב רוח, וגלו את כל ההדר הטבעי, את האתרים ההיסטוריים, האטרקציות הפופולריות ואת כל הפעילויות המהנות שיש לאי להציע. אם אתם מגיעים אל הונולולו עם הילדים ומעוניינים לראות את המיטב של אואהו בלי להיגרר בתחבורה ציבורית או לשכור רכב – הטרולי של ואיקיקי הוא הפיתרון המושלם.

להזמנת כרטיסים לטרולי של וויקיקי

כרטיס האטרקציות גו אואהו Go Oahu Card

גלו את אואהו בקצב שלכם, עם כרטיס "גו אואהו" שאפשר להזמין בקישור – ליום אחד, יומיים, שלושה, ארבעה או חמישה ימים – ואפשר להשתמש בו על פני שבועיים. כרטיס Go Oahu מעמיד בפניכם את המיטב של אטרקציות בהונולולו ובאואבהו ומאפשר לכם ליצור לו״ז משלכם.

בחרו אטרקציה אחת מקטגוריית פרימיום בכרטיסים לשלושה, ארבעה וחמישה ימים – האופציות כוללות מפגש דולפינים בפארק סי לייף (Sea Life Park), ארוחת ערב לשעת שקיעה בקטמראן, ביוקר במרכז הפולינזי התרבותי (Polynesian Cultural Center) ואפילו שיעור גלישה חצי-פרטי.

אטרקציות פופולריות בהונולולו המכוסות בכרטיס כוללות שנורקלינג, טרק למגדלור מקאפו (Makapu'u) לנופי אוקיינוס, צפייה בלוויתנים מהמגדלור ומוזיאון האמנות של הונולולו (Honolulu Museum of Art). רם אתם מתכננים חופשה משפחתית בהונולולו עם הילדים, כרטיס כזה יכול לחסוך לכם הרבה כסף על אטרקציות.

להזמנת כרטיס האטרקציות גו אואהו

מרכז התרבות הפולינזי

אטרקציה זו כוללת שיט בקאנו פולינזי מסורתי – חוויה מיוחדת של הונולולו למשפחות. מרכז התרבות הפולינזי מביא את התרבויות השונות של האיים הפסיפיים למקום אחד. צפו לרקדנים לוחמים, נשיפות אש, טיפוס עצים ואירוח איים אמיתי. יש יותר מאלף איים באוקיינוס השקט שהם חלק מפולינזיה, אבל אין צורך להגיע לכולם. תנו להם לבוא אליכם במרכז התרבות הפולינזי.

תלמדו כמה צעדי ריקוד חדשים מרקדני לוחמים המשתמשים בסכיני אש. תשוטו בקאנו בשלווה ותצאו לטיול במתחם אותנטי של כפרים משוחזרים מ- Aotearoa (השם המאורי של ניו זילנד), הוואי העתיקה, טהיטי, פיג׳י, סמואה וטונגה. בכל תחנה תלמדו משהו. אם אתם מגיעים אל הונולולו עם הילדים ורוצים גם ליהנות וגם ללמוד – זו האטרקציה המושלמת.

טפסו לעץ בגובה 20 מטרים ברגליים יחפות או נסו את אמנות הכנת זרי הפרחים ההאוויים הנקראים ליי. נסו את כישורי השלכת החניתות שלכם וראו איך מגישים משקאות באי, עם סדנה המלמדת איך לפתוח קוקוסים. יהיו כאן תענוגות קולינריים שונים – מלחם קוקוס ועד ׳פוי׳, המאכל ההוואי המוכר, שעשוי משורש טארו.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

טיול מאורגן מהונולולו באואהו – כולל חוות קואלואה ומטע האננס דול

צאו לסיור מרענן באי הטרופי אואהו במסע הכולל תענוגות בסגנון הוואי אמיתי. תגלו את אבני החן התרבותיות הרבות של האי בהרפתקת באורך 250 קילומטר לאורך קו החוף המפותל, עד שתגיעו למטע האננס דול. תראו את ההלונה בל – Halona Blowhole משפריץ מים כמו גייזר ואת המים הנסחפים אל תוך המערות התת-קרקעיות. תצאו לעבר תצפית נוף מלכותית פתוחה ממצפה נואואנו פאלי (Nu'uanu Pali Lookout) ותוכלו לצלם ולהצטלם על רקע נוף עוצר נשימה.

תעצרו לביקור במקדש ביודו-אין (Byodo-In Temple), נווה מדבר מלא צמחייה שבו תהיה לכם הזדמנות לצלצל בפעמון השלום המקודש ולראות מקרוב את עולם החי, כולל ברבורים שחורים, קוי ואפילו כמה טווסים חצופים. בחוות קואלואה (Kualoa Ranch), תראו היכן סרטים איקוניים כמו פארק היורה וגודזילה צולמו, במיני סיור של חוות גן העדן הזו. משם, תעשו את דרככם למטע דול (Dole Plantation), חוות פירות אננס ופירות אקזוטיים אחרים, ותקבלו סיור קצר והזדמנות לטעום מיץ פירות טרי. אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בהונולולו ורוצים לראות את האי אואהו בלי להסתבך עם התחבורה – זוהי אפשרות נוחה ומומלצת.

להזמנת כרטיסים לטיול מודרך באואהו

טיסת הליקופטר מהונולולו – ״השביל המוביל למעבר פאלי״

מוכנים לראות את ההרים, את קו הרקיע של וואיקיקי ואת מכתש דאימונד הד כפי שלא ראיתם קודם? עלו על הטיסה בהליקופטר רובינסון R-44 והמריאו לשמים מעל אואהו! כל כך יפה שם שלא תרצו לרדת. החוויה מתחילה מעל החוף הדרומי. התמוגגו מקו הרקיע המדהים וממכתש דאימונד הד, ואחר כך טוסו לצוקים הוולקאניים של מפרץ הנומה (Hanauma Bay). לאחר שתקיפו את נקודת מקאפו (Makapu’u Point), הטיסה תיקח אתכם לחוף Windward, מעל רצועות חוף לבנות אינסופיות ומי טורקיז שרואים רק בגלויות.

בחזרה לכיוון היבשה, תוכלו לראות שלוש פסגות חדות של הר אלומאנה (Mt. Olomana) ואחר כך להתפעל מיער הגשם הירוק על פני מדרונות צוקי נואואנו פאלי (Nu’uanu Pali). לבסוף, תעברו מעל אנדרטת אוניית אריזונה ופרל הרבור. טיסת Novictor Helicopter היא בהליקופטר מסוג רובינסון R-44 הבנוי לשלושה נוסעים.

להזמנת כרטיסים לטיסה במסוק בהונולולו

פארק ההרפתקאות "מכתש האלמוגים"

נעלו את הנעליים הנוחות שלכם והלבישו משהו שלא אכפת לכם ללכלך. הכרטיס שלכם (הזמינו מראש בקישור) להרפתקה האולטימטיבית לפארק ההרפתקאות מכתש האלמוגים כולל שישה זיפליינים (אומגות), מתקן King Swing, נפילה חופשית, קיר טיפוס ועוד.

טוסו מעל העצים באומגה, התחרו עם חברים, וסיימו בטרקטורונים. הגיעו למגדל ההרפתקאות (Adventure Tower) החדיש שגובהו 60 רגל, במסלול אתגרים על פני שני משטחים בגבהים שונים. אחר כך, נסו את ה-King Swing – נדנדת מטוטלת ענקית שתשלח אתכם לגבהים מסנוורים. מדריכים מקצועיים נמצאים לצידכם תמיד וכל הציוד הנדרש, כמו קסדות ורתמות, כלול. כמו כן יש במקום משאיות אוכל ואזור ישיבה לפיקניקים וברביקיו, עם מוסיקה חיה מדי פעם כדי שתוכלו להישאר אחר כך ולהמשיך ליהנות מהמקום.

זהו כרטיס כולל לפארק ההרפתקאות אשר מתאים לכל מי שאוהב את כל הריגושים ולא יכול להחליט מה לבחור.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

פארק השעשועים Coral Crater – הרפתקת זיפליין וטרקטורונים

נצלו את האווירה הטרופית של הוואי עד הסוף עם חבילת זיפליין וטרקטרונים בפארק השעשועים ״מכתש האלמוגים״. נצלו שישה קווי זיפליין (אומגות) מרגשים ואחר כך צאו לשטח לנסיעה במקביל בטרקטורונים על דרך מלאת קפיצות. עופו בין העצים, התחרו עם חבר על קו מקביל ורדו מפלטפורמה של 20 רגל על כל ששת הזיפליינים. מערכת בלמים מתקדמת מבטיחה שאין צורך לשלוט במהירות או לעצור את עצמכם, אפילו ילדים יכולים להתנסות בחוויה, כך שאם אתם מגיעים אל הונולולו עם ילדים מעל לגילאי גן זה בהחלט אפשרי.

מדריכים מקצועיים נמצאים לצידכם תמיד וכל הציוד הנדרש, כמו קסדות ורתמות, כלול. כמו כן יש במקום משאיות אוכל ואזור ישיבה לפיקניקים וברביקיו, עם מוסיקה חיה מדי פעם כדי שתוכלו להישאר אחר כך ולהמשיך ליהנות מהמקום.

אחרי זה, הגיע הזמן לחוויית הטרקטורונים במסלולי שטח. תלמדו איך להפעיל את רכב השטח עם טכניקות בסיסות של התמצאות ותרגישו בסוף הטיול כמו הרפתקני ג׳ונגל אמיתיים. התלבשו ליום זה בידיעה שתצאו מלוכלכים בסוף המסלול.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

פארק מכתש האלמוגים: הרפתקת זיפליין עם קרוז ארוחת ערב ושנורקלים בשעת שקיעה

הזמינו בקישור את הכרטיסים המשולבים, הרקיעו מעל העצים בקלות עם מסלולי אומגה, ואח"כ תיהנו משיט אונייה, סשן שנורקלינג ומזנון גדול מלא בכל טוב הוואי על הקטמרן Ocean Joy. הכרטיס הזה כולל תחבורה הלוך ושוב מוואיקיקי

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

פארק השעשועים מכתש האלמוגים: מגדל ההרפתקאות

התחברו לנינג׳ה שבכם ובואו להתנסות בחוויות של מגדל ההרפתקאות בפארק "מכתש האלמוגים". הרגישו את הרוח בשערכם בנדנדה הענקית, דלגו על מסלול מכשולים אווירי, טפסו על קיר הטיפוס (Climbing Wall) ובצעו נפילה חופשית מגובה מסנוור ב-Freefall. רק לאמיצים. עם אומץ ושיווי משקל, תחצו מסלול מכשולים בן 18 חלקים בקלות וגמישות.

תהיו בגובה של 40 רגל מעל נוף ג׳ונגל שופע. תתנדנדו מחבלים, תדדו על פני גשרים מתנדנדים ותגלשו לאורך מעקים כמו אקרובט. השביל מלא "סכנות" (הכל כמובן בטוח לגמרי), אבל הנופים מדהימים.  שמרו על חלק מהכח – תצטרכו אותו לקיר הטיפוס! וכשכל זה נגמר, תוכלו ליהנות ממי האוקיינוס הצלולים כבדולח. שימו לב – דרגת הקושי בינונית, אם אתם מגיעים אל הונולולו עם ילדים קטנים עדיף לוותר.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

פארק מכתש האלמוגים Coral Crater – הרפתקת אומגות (זיפליין)

דמיינו לעצמכם שאתם טרזן בג׳ונגל – האטרקציה הזו, ממש מחוץ להונולולו, היא כל מה שצריך כדי לעוף גבוה מעל הוואי. תיכנסו אל תוך שלושה או שישה זיפליינים (קוי אומגות), באורך 300 עד 900 רגל. מערכת הברקסים המודרנית יוצרת מצב בו אין צורך לשלוט על המהירות שלכם ולא תצטרכו לדאוג לגבי העצירה. זה נעשה אוטומטית.

מדריכים מקצועיים נמצאים קרוב וכל הציוד הנדרש כלול (קסדות, רתמות וכו׳). כמו כן, עם משאיות אוכל, מוסיקה חיה מפעם לפעם ואזור פיקניקים וברביקיו, תוכלו להישאר גם אחר כך. אם אתם מגיעים אל הונולולו עם ילדים גדולים מספיק – זוהי אטרקציה מאוד מומלצת.

להזמנת כרטיסים להרפתקת אומגות בפארק השעשועים בהונולולו

טיסת הליקופטר בוואייקיקי בשקיעה

צפו בקו הרקיע של וואייקיקי מלמעלה, בטיסה הליקופטר מרגשת בשעת דמדומים. עלו על ההליקופטר בשעת שקיעה וצפו בצבעים המאירים את בנייני העיר המודרניים מזווית חדשה. תוכלו להשקיף על קניון אלה מואנה (Ala Moana Center), אי הקסמים (Magic Island), קו הרקיע של הונולולו, פרל הרבור, חופי החולות הזהובים, דאימונד הד ואפילו על אנדרטת אוניית אריזונה (USS Arizona Memorial).

זה הזמן להתרחק מהתיירים הרגילים ולקבל תצפית שונה של וואייקיקי. טיסת הנוף הזו היא עם טייסים מנוסים. בשעת דמדומים, גוונים של ורוד, כתום ואדום ממלאים את השמיים והם עוצרי נשימה. זוהי ללא ספק אחת החוויות המיוחדות של הונולולו למשפחות.

להזמנת כרטיסים לטיסת הליקופטר בוויקיקי

דאימונד הד עם סיור אודיו עצמי

צאו לסיור סביב החרוט הגעשי דאימונד הד ("ראש יהלום") וצפו בנופים המהממים ביותר של הונולולו ובאוקיינוס השקט הסופג את אור השמש ממעלה האנדרטה. בדרך, תלמדו על ההיסטוריה המרתקת שעומדת מאחוריה עם מדריך שמע נוח לשימוש.

הצבא האמריקני השתמש בדאימונד הד כמוצב מגן מפני מתקפות נגד הוואי כבר עשרות שנים בגלל העובדה שאפשר לראות את הכל ממעלה החרוט הזה. תושבי הוואי מכנים אותו Lēʻahi.

הזמינו מראש בקישור אפליקציית אודיו לטיול עצמי מודרך, וצאו לטרק החוצה את הסלעים עד המכתש בקצה, שגילו מגיע ל-300 אלף שנה. מפה צבעונית מלאה תעדכן אתכם בתולדות האזור, הגיאוגרפיה, התרבות ופרטים אודות עולם החי סביב המונומנט הזה. תעצרו לפיקניק בפסגה ושאבו את הנוף הדרמטי של הגלים, הגבעות והעיר הסואנת מתחת. זהו טיול רגלי לא קליל אבל עבור משפחות המגיעות אל הונולולו עם ילדים גדולים בגילאי תיכון הוא יכול להיות חוויה משפחתית מיוחדת.

להזמנת אפליקציית הדרכה עצמית לטיול בדאימונד הד

טיול מאורגן מהונולולו לפרל הרבור

הסיור המאורגן בפרל הרבור לוקח אתכם עמוק אל תוך אותו יום גורלי, כשהיפנים הפתיעו את הצבא האמריקני במתקפה הידועה לשמצה במלחמת העולם השנייה. בקרו במרכז המבקרים של אנדרטת אריזונה (USS Arizona Memorial ) ו- USS Missouri. לאחר מכן, צאו בשיט ללב השוקק של דאונטאון הונולולו לפני שתבקרו בבית הקברות הלאומי Punchbowl. עלו על סירת מנוע וחלפו על פני אנדרטת אריזונה שנבנתה מעל השרידים הטבועים המפורסמים של ספינת הקרב המפורסמת. תראו את שמות המלחים וחיילי המרינס שהקריבו את היקר מכל כאשר יפן התקיפה את הצי האמריקני ללא התרעה באותו בוקר טראגי של 7 בדצמבר, 1941.

לאחר מכן, תבקרו בספינת הקרב האחרונה שהוזמנה ע״י ארה״ב, אוניית המערכה מיזורי (USS Missouri). תהלכו על סיפון האונייה שהשתתפה במלחמת העולם השנייה, במלחמת קוריאה ובמלחמת המפרץ. תראו את הנקודה המדוייקת שבה יפן נכנעה לארה"ב, מה שמסמן את סיום המלחמה. תמשיכו בסיור אוטובוס דרך דאונטאון הונולולו, הבירה הססגונית של הוואי, לפני שתרדו בבית הקברות הלאומי Punchbowl, שבו גיבורי מלחמת פרל הרבור הובאו למנוחות. כאשר מתכננים טיול בהונולולו עם ילדים כדאי לנצל את ההזדמנות לחשוף אותם לאירוע ההיסטורי הזה.

להזמנת כרטיסים לטיול המודרך

צוללת USS Bowfin ומוזיאון צי הצוללות של האוקיינוס השקט

שנה אחת בדיוק אחרי מתקפת ההפתעה של יפן על פרל הרבור, ה-USS Bowfin הפליגה כדי לנקום. הצוללת הטביעה 44 ספינות מלחמה אויבות באוקיינוס במהלך המערכה באסיה ובאוקיינוס השקט. תוכלו לטייל באתר ההיסטורי ששוחזר למופת עם מדריך שמע סוחף, ולאחר מכן לצלול אל תוך סיפורי מלחמה נוספים במוזיאון צי הצוללות. הצוללת נמצאת ממש מול אוניית אריזונה ומעניקה מבט אחורנית בזמן למלחמה ההירואית על גבי אחת הצוללות המכובדות ביותר ממלחה״ע השנייה.

עם מכשיר שמע וקריינות של ספנים אמיתיים של הצי הימי האמריקני ופנים אונייה משוחזר למופת, המסע הסוחף הזה בתיאטרון הפסיפי (Pacific Theater) יגרום לכם להרגיש את הקלסטרופוביה ואת המתחים שהיו קיימים בלוחמה הימית בשנות ה-1940.

אחרי הביקור בצוללת, תוכלו לבקר במוזיאון צי הצוללות של האוקיינוס השקט (Pacific Fleet Submarine Museum). כאן תגלו עוד דרמה היסטורית. הניחו יד על קמיקזות יפניות אותנטיות וצפו בדגמים של צוללות אטומיות מודרניות בגודל מלא, טילים בליסטיים ועוד. אם אתם מתכננים חופשה בהונולולו עם הילדים – האטרקציה הזו היא לא רק שיעור היסטוריה מאלף, אלא גם הזדמנות יחידה מסוגה לילדים לבקר בצוללת.

להזמנת כרטיסים לסיור בצוללת

USS Arizona Memorial אנדרטת האונייה אריזונה

צאו לסיור מקוריין על אוניית אריזונה והחזירו את השעון אחורה לבוקר 7 בדצמבר, 1941. החיו מחדש את מתקפת ההפתעה על פרל הרבור בסיור שמע בהדרכה עצמית. זהו סיור העוצר ב-29 תחנות ומביא לחיים את האירועים ששינו את האוקיינוס השקט לנצח.

תנו לשחקנית ההוליוודית ג׳יימי לי קרטיס להוביל אתכם במסע ברחבי שני המוזיאונים במרכז המבקרים. עקבו אחר סיפור הפלישה היפנית ביום הידוע לשמצה ועקבו אחר הסצנות הכאוטיות לאורך קו החוף בסיור ״שביל המתקפה״ (Path of Attack ) הנהדר.

שמעו מניצולי אוניית אריזונה עצמם כשהם מספרים את הסיפור שלהם באותו בוקר גורלי. הישאבו אל תוך האקשן עם חווית מציאות וירטואלית שמחייה את קרבות האוויר ואת נשק הצי מול עיניכם. אם אתם מגיעים אל הונולולו עם ילדים בגילאי בית ספר – זהו שיעור היסטוריה חי.

להזמנת כרטיסים לאנדרטת האונייה אריזונה

מרכז המבקרים פרל הרבור

בוקר ה-7 בדצמבר, 1941 היה רק עוד יום שטוף שמש בהוואי עד שהשמיים נסדקו ומטר של כדורים ופיצוצים ירד על האי. חיו מחדש את אחד הרגעים הידועים ביותר של מלחמת העולם השנייה עם סיור באנדרטת האונייה אריזונה (USS Arizona Memorial), חוויה וירטואלית נהדרת ששמה אתכם ממש באמצע מתקפת ההפתעה של יפן על הצי של ארה״ב. זוהי אחת האטרקציות הפופולריות בהונולולו – קחו זמן לחקור את הסיפון הראשי של האונייה במציאות וירטואלית מפורטת עם תשומת לב היסטורית לפרטים. הביטו לעבר האופן וספגו מראות ב-360 מעלות.

תוכלו לראות את מטר האש יורד מלמעלה ומשחתות ענקיות הנכנסות אל תוך האוקיינוס בזמן שמפציצים יפניים צורחים מלמעלה. תראו את המתקפה הבלתי צפויה נפרשת לעיניכם ומעוררת את המאורע ההיסטורי לחיים.
תסיימו את הסיור עם ביקור וירטואלי באנדרטת האונייה אריזונה או שתוכלו לבחור את ״היום הידוע לשמצה״ (Day of Infamy ) או חבילות משפחתיות ותיהנו מסיור עצמי מודרך באנדרטה עצמה. תקבלו גם עיתון אוסף מ-7 בדצמבר, 1941, תיק רשמי של פרל הרבור, ספל פרל הרבור ועוד.

להזמנת כרטיסים למרכז המבקרים פרל הרבור

מוזיאון התעופה של האוקיינוס השקט, אנדרטת אריזונה ופרל הרבור – סיור מהונולולו

ערכו מסע היסטורי בסיור מיוחד לפרל הרבור ואנדרטת אריזונה, עם עצירה במוזיאון התעופה של האוקיינוס השקט Pacific Aviation Museum. צאו לנסיעה דרך בית הקברות הלאומי לאומי Punchbowl ובמרכז ההיסטורי של הונולולו. תחבורה הלוך ושוב מוואיקיקי כלולה בסיור הזה – יאספו אתכם מוואיקיקי ותצאו לסיור היסטורי של תשע שעות. אנדרטת אריזונה הנעה נבנתה על פני ההריסות של אוניית אריזונה. תצפו בסרט העוסק באותו יום גורלי ב-1941, ששינה את פני ההיסטוריה העולמית.

במוזיאון התעופה, הנחשב אחת האטרקציות הפופולריות של הונולולו למשפחות, עלו על הנגאר משנות ה-1930 באי פורד Ford Island והביטו במטוסים נדירים וצבעוניים ממלחה״ע השנייה מיפן וארה״ב. עלו למגדל הפיקוח (Control Tower) ומשם להנגאר 37 ולהנגאר 79 כדי לצפות במוצגים מהמלחמה כמו חורי כדור וסימני רסיסים, סרטונים תיעודיים וצילומי סטילס מקוריים הקשורים למתקפה על פרל הרבור. בדרך חזרה לוואיקיקי, תחלפו על פני בית הקברות השלו Punchbowl השוכן במיקום של הר געש שאינו פועל יותר. כאן נקברו בני מלוכה רבים בסתר – ותלמדו מדוע ולמה מפי המדריך שלכם.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

הרפתקת גיבורי פרל הרבור של מלחה״ע השנייה מהונולולו

הצטרפו למדריך מהונולולו ובקרו באנדרטת אריזונה, USS Bowfin, מוזיאון התעופה של האוקיינוס השקט (Pacific Aviation Museum) וספינת הקרב מיזורי (Battleship Missouri). תחבורה מוואיקיקי כלולה.

במרכז המבקרים של אנדרטת אריזונה תצפו בסרט על המתקפה של 1941 בפרל הרבור ותראו חומר ארכיוני אמיתי מאותו יום הרה גורל. תעלו על ה- Navy Launch לעבר האנדרטה שנבנתה על שרידי אוניית אריזונה. משם תמשיכו לסיור שמע של הצוללת USS Bowfin, הידועה גם בכינוי ׳נוקמת פרל הרבור׳. במוזיאון התעופה, תקבלו פרטים על גיבורי התעופה ההיסטוריים, תראו מטוסים אמריקנים ויפנים ותעלו למגדל הפיקוח. בשנת 1945 ותוכלו להעריך עד כמה ארה״ב התקדמה מאז אותו יום.

תלכו על סיפון אוניית המערכה המפורסמת מיזורי. תעמדו בדיוק בנקודה שבו יפן נכנעה לארה״ב. אם תבחרו את חבילת הזהב (Gold Package), תקבלו מדריך שמע בפרל הרבור ואפשרות לבחור ממגוון מנות צהריים במוזיאון התעופה.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

 

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל