השוואת מחירים לטיסות פנים בדרום קוריאה

טיסות פנים בקוריאה הדרומית – השוואת מחירים ומידע שימושי

לשמחת המתכננים טיול משפחתי בדרום קוריאה, ישנן מגוון חברות תעופה דרום קוריאניות שמפעילות טיסות פנים במדינה. מדובר בטיסות קצרות, של כשעה ועשר דקות לכל היותר, והן מגיעות למספר ערים מרכזיות.

הקו העמוס ביותר במדינה, ולמעשה בין קווי התעופה העמוסים ביותר בעולם מבחינת תנועת נוסעים, הוא בין האי ג'ג'ו לעיר בירה סאול. היעדים הפופולריים ביותר לטיסות פנים בדרום קוריאה הם, בין היתר, סאול הבירה כמובן, דאיגו והאי ג'ג'ו שהוא אחד המקומות האהובים ביותר על תיירים בדרום קוריאה.

איך מזמינים טיסת פנים בדרום קוריאה?

כיום ניתן להזמין כרטיסי טיסה לטיסות פנים בדרום קוריאה בקלות, דרך האינטרנט. כמו בכל רכישה, גם במקרה של כרטיסים לטיסות פנים בדרום קוריאה, כדאי תמיד לבצע טרם הרכישה השוואת מחירים בין ההצעות של החברות השונות. אחת הדרכים הנוחות ביותר לבצע זאת היא באמצעות מנוע השוואת מחירים, כמו זה של חברת Kiwi, אשר שימש גם אותנו להכנת כתבה זו. לאחר שתמצאו את הכרטיסים המתאימים לכם במחיר המשתלם ביותר, תוכלו גם לרכוש אותם בקלות ובנוחות דרך המערכת של קיווי. בהזמנת כרטיס לטיסת פנים בדרום קוריאה מקיווי תוכלו לחפש טיסת פנים ללא יעד מוגדר (הגדרת היעד כ"כל מקום" או כ"דרום קוריאה" במקרה הזה). במקרה זה המערכת תציע לכם יעדים לפי מחיר, פופולריות, סגנון החופשה ביעד ועוד. במידה ואתם יודעים מהו מסלול הטיסה בו אתם מעוניינים, תוכלו להכניס לתיבת החיפוש את נקודת המוצא ואת היעד, וכך לקבל רק את התוצאות הרלוונטיות לכם. תוכלו לסנן בקלות את התוצאות באמצעות הכפתורים האפורים כך שתקבלו תוצאות שכוללות כבודת מטען בלבד, טיסות ישירות בלבד וכדומה.

חשוב תמיד לזכור שכל כרטיס שמוצע לכם עלול לכלול תנאים שונים והטבות שונות, כך שמלבד המחיר עצמו צריך לבדוק גם את תנאי הכרטיס כדי לבצע השוואת מחירים יעילה.

אם אתם מזמינים טיסת קונקשן דרך קיווי שכוללת קונקשן העברה עצמית (כלומר צ'ק אין עצמאי במהלך הקונקשן שלא מכוסה על ידי חברת התעופה), כדאי לבדוק את ביטוח הקונקשנים של קיווי  Kiwi Guarantee לכיסוי קונקשנים, אותו ניתן להוסיף במהלך ההזמנה. כמו כן, תוכלו במהלך ההזמנה להוסיף ביטוח נסיעות של AXA (חברה בינלאומית ותיקה בתחום), להוסיף חבילות כבודת מטען ואפילו ביטוח אובדן כבודה של Blue Ribbon.

לאחר ההזמנה ניתן לנהל את ההזמנה בעזרת קיווי באתר ולהיעזר בשירות הלקוחות שלהם אם יש בכך צורך.

חופשה בדרום קוריאה – עוד מידע למטייל

טיסות לדרום קוריאה – השוואת מחירים ומידע שימושי

קניית וון קוריאני (KRW) לטיול בדרום קוריאה – המלצות

השכרת רכב בקוריאה הדרומית

סיאול – בתי מלון מומלצים עם המשפחה בבירת דרום קוריאה

איך מזמינים מוניות משדה התעופה בדרום קוריאה?

הזמנת מונית משדה התעופה בג'ג'ו, בסאול, בבוסאן או בכל שדה תעופה אחר בדרום קוריאה היא בדרך כלל פעולה פשוטה. לרוב, תוכלו פשוט לעצור מונית בתחנה שנמצאת בשדה, אך ישנם יתרונות להזמנת מונית בשדה התעופה בדרום קוריאה מראש.

בעמוד זה תוכלו להיעזר בשירות קיוויטקסי לחיפוש מונית משדה התעופה בדרום קוריאה או ביעדים מרכזיים אחרים במדינה ולבצע את ההזמנה כבר עכשיו, כדי להבטיח שהנסיעה שלכם משדה התעופה אל המלון בו תשתכנו תהיה נוחה ומהירה ככל האפשר.


להזמנת הסעה מראש יש ערך מוסף במיוחד כשמדובר בטיול משפחתי בדרום קוריאה שלא תמיד קיים בהזמנת מונית בדקה התשעים, כמו היכולת לבחור סוג רכב מסוים (מיני וואן לקבוצות גדולות, רכב משפחתי, רכב פרימיום עסקי ועוד), לבקש מראש הוספת מושב בטיחות לילד (עלול להיות כרוך בחיוב נוסף) וכמובן לדעת את המחיר הקבוע מראש. בנוסף, הנהג כבר יודע לאן הוא נוסע ובדרך כלל אפילו ממתין לכם בנקודת מפגש עם שלט הנושא את שמכם. תוכלו לדעת כמה מזוודות כלולות בהזמנה ואפילו להוסיף במהלך ההזמנה בקבוקי מים שיחכו לכם ברכב (עלול להיות כרוך בתשלום נוסף). שימו לב שתנאי ההזמנה עלולים להשתנות, אך במהלך ההזמנה מקיוויטקסי כל הפרטים החשובים בדרך כלל מופיעים באופן ברור.

חברות תעופה לטיסות פנים בדרום קוריאה

קוריאן אייר Korean Air

קוריאן אייר היא חברת התעופה הגדולה ביותר בדרום קוריאה. בסיסה הראשי נמצא בשדה התעופה אינצ'ון שבסאול, ומלבד רשימה ארוכה של טיסות בינלאומיות, החברה מפעילה גם טיסות פנים למספר יעדים בדרום קוריאה.

לחברה צי גדול של מטוסי אייר באס ובואינג גדולים.

קוריאן אייר מפעילה את רוב טיסות הפנים בדרום קוריאה, כולל מספר טיסות יומיות מסאול לבוסאן, מסאול לג'ג'ו ועוד.

קוריאן אייר היא חברת תעופה עם שירות מלא שמציעה מגוון סוגי כרטיסים בהם תנאי השינויים משתנים בהתאם למחיר.

אסיאנה איירליינס Asiana Airlines

אסיאנה איירליינס היא חברת תעופה דרום קוריאנית וותיקה שמפעילה טיסות פנים בדרום קוריאה כמו גם טיסות בינלאומיות. יש לה צי גדול של מטוסי איירבאס ובואינג גדולים, והיא מפעילה מגוון טיסות יומיות בתוך קוריאה, ליעדים שכוללים את סאול, ג'ג'ו, בוסאן, דיגו ועוד.

אסיאנה איירליינס היא חברת תעופה עם שירות מלא.

ג'ג'ו אייר JejuAir

ג'ג'ו אייר היא חברת לואו-קוסט דרום קוריאנית. הבסיס הראשי שלה הוא בג'ג'ו סיטי, והיא מפעילה טיסות פנים כמו גם טיסות למספר יעדים בינלאומיים. צי המטוסים שלה כול בעיקר מטוסי בואינג 737.

ג'ג'ו אייר מציעה כרטיסי טיסה ממספר סוגים, החל מזולים במיוחד וללא כבודת מטען, ועד לכרטיסי פלקס משודרגים שכוללים כבודת מטען ותנאי שינויים טובים יותר. ניתן לעיתים לרכוש בטיסות פנים של ג'ג'ו אייר גם כרטיסי "ביז לייט" למושבים מרווחים יותר, עלייה למטוס וצ'ק אין עם עדיפות, תנאי כבודה טובים יותר וכול'.

טי וואי אייר T'way air

טי וואי אייר היא חברת לואו-קוסט דרום קוריאנית. היא מפעילה טיסות בינלאומיות בעיקר ממדינות שונות באסיה, כמו גם טיסות פנים בדרום קוריאה. צי המטוסים שלה כולל מטוסי בואינג 737 ואיירבאס A330.

בדרום קוריאה, היא מגיעה למספר ערים כולל ג'ג'ו, סאול, דאגו ועוד.

בטיסות טי אייר ניתן להעלות למטוס עגלה מתקפלת עם כיסוי ללא סל (עד גודל מסוים) או אם מדובר בעגלה גדולה מהרגיל ניתן לשלוח אותה ככבודת מטען. בנוסף, ניתן להזמין בטיסות (לפי הזמינות המשתנה בהתאם ליעד) ארוחות חמות מראש ובתשלום. כמו כן, ניתן לשמור מושבים בטיסות של טי וואי מראש ובתוספת תשלום בדרך כלל: מושבים מקדימה, מושבי פרימיום מרווחים יותר וכול'.

אייר סאול

אייר סאול היא חברת לואו-קוסט קוריאנית, חברת בת של אסיאנה איירליינס.

היא מפעילה בעיקר טיסות בינלאומיות ליעדים באסיה וטיסות פנים בדרום קוריאה ליעדים כמו ג'ג'ו, סאול, בוסאן ועוד. לאייר סאול יש צי של מספר מטוסי איירבאס A321. אייר סאול מאפשרת לשמור מושבים מראש או 2 מושבים מחוברים בתוספת תשלום.

טיסה עם ילדים בדרום קוריאה

בדרך כלל, חברות התעופה בדרום קוריאה מאפשרות לטוס עם תינוק אחד עד גיל שנתיים ללא מושב נפרד כאשר אין צורך לשלם על כרטיס לתינוק (אך יש צורך לבצע עבורו הזמנה בדרך כלל). עם זאת, כדאי לוודא מראש עם חברת התעופה מהם התנאים לטיסה עם תינוק בדרום קוריאה.

טיסות פנים לסאול

את סאול משרתים שני נמלי תעופה. אינצ'ון, ממנו יוצאות בעיקר טיסות בינלאומיות, ונמל התעופה גימפו שמשרת בעיקר טיסות פנים אך גם כמה יעדים באסיה.

נמל התעופה אינצ'ון (ICN) ממוקם במרחק של כשעה נסיעה ממרכז העיר, וניתן להגיע אליו וממנו לעיר באוטובוס הלימוזינה שמגיע ליעדים מרכזיים, רכבת הריילרואד אקספרס (AREX), סאבווי, מונית או ברכב שכור (ישנן חברות להשכרת רכב במתחם).

זהו נמל תעופה גדול ומרשים, אחד הטובים בעולם, והוא כולל מגוון שירותים לנוסע, מסעדות ממגוון מטבחים, וגם מגוון רחב של חנויות.

שדה התעופה גימפו (GMP) ממוקם בעיר סאול עצמה,והוא פעל בתור שדה התעופה של סאול לפני הקמת אינצ'ון. כיום, שדה התעופה גימפו משרת טיסות בעיקר למספר יעדים קרובים באסיה כמו גם יעדי פנים בדרום קוריאה כמו ג'ג'ו, בוסאן ועוד. נמל התעופה גימפו ממוקם במרחק של כשעת נסיעה ממרכז העיר. ניתן להגיע משדה התעופה גימפו לסיאול בקלות באחת ממספר הרכבות שמגיעות אליו ומקשרות בינו לבין מרכז העיר, במונית או באחד מכמה סוגי האוטובוסים המגיעים למתחם. כמו כן, הרכבות המגיעות לגימפו מאפשרות להגיע משדה התעופה גימפו לשדה התעופה אינצ'ון.

טיסות פנים מסאול מגיעות למספר יעדים: בוסאן, ג'ג'ו סיטי, אולסאן, ג'ינג'ו, ועוד.

היעדים הכי פופולריים לטיסות פנים מאינצ'ון הם בוסאן, דאיגו וג'ג'ו.

נעזרנו במנוע השוואת קיווי כדי לערוך מספר השוואות מחירים לטיסות פנים מסאול (לכל זמן בשנה), ומצאנו מחירים תחרותיים במיוחד:

המחיר הכי זול לטיסה מסאול לבוסאן התקבל מחברת אייר סאול לטיסת כיוון אחד בעלות של 25$ (משדה התעופה גימפו, ללא כבודת מטען) בסוף אפריל.

המחיר הכי זול לטיסה מסאול לג'ג'ו סיטי התקבל מחברת ג'ין אייר לטיסת כיוון אחד בעלות של 24$ (משדה התעופה גימפו, ללא כבודת מטען) בסוף יוני.

טיסות פנים לבוסאן

בוסאן (או פוסאן) היא עיר נמל גדולה, השנייה בגודלה בדרום קוריאה ואחת מהפופולריות ביותר לטיולים במדינה. יש בה חופים, אטרקציות תיירותיות מהנות,  פארקים ונופים עירוניים לצד נופי טבע יפהפיים.

נמל התעופה ג'ימהאי (PUS) משרת את אזור בוסאן, ומגיעות אליו בעיקר טיסות מרחבי אסיה וטיסות פנים מדרום קוריאה. הוא מחובר לעיר בתחבורה ציבורית ומגיעים אליו קווי אוטובוסים והקו הסגול של הסאבווי כמו גם מוניות כמובן.

במתחם הנמל תוכלו למצוא מספר בתי קפה, חברות להשכרת רכב, בנקים, בית מרקחת, לאונג' של קוריאן אייר,  חנות נוחות, חנויות מתנות, מסעדות ועוד.

בהשוואת מחירים שערכנו לטיסות מבוסאן לסאול קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת טי וואי לטיסה בתחילת מאי לכיוון אחד בעלות של 30$ (ללא כבודת מטען).

בהשוואת מחירים נוספת שערכנו, הפעם לטיסות מבוסאן לג'ג'ו סיטי, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת ג'ין אייר בעלות של 25$ לכיוון אחד באמצע מאי (ללא כבודת מטען).

טיסות פנים לג'ג'ו

האי ג'ג'ו בדרום קוריאה הוא יעד אהוב במיוחד על המטיילים במדינה. למעשה, קו הטיסה בין סאול לג'ג'ו הוא העמוס ביותר בעולם נכון ל2018 מבחינת תנועת נוסעים.

נמל התעופה ג'ג'ו (CJU) ממוקם בעיר ג'ג'ו וניתן להגיע ממנו בקלות למגוון יעדים בעיר או באיזור במונית, אוטובוס לימוזינה שעוצר במגוון יעדים מרכזיים, ומגוון אוטובוסיים ציבוריים.

בנמל התעופה ג'ג'ו ניתן למצוא בתי קפה, מסעדות, דואר, בית מרקחת, כספומט, חנות נוחות וגם עמדת תצפית ממנה ניתן לראות את מסלול המטוסים ואת הים.

טיסות פנים מג'ג'ו סיטי מגיעות למגוון יעדים בדרום קוריאה: צ'אוונג ג'ו, וונג'ו, גונסאן, סאול ועוד.

בהשוואת מחירים לטיסות פנים מג'ג'ו שערכנו בעזרת מנוע השוואת המחירים של קיווי מצאנו מספר טיסות זולות:

את המחיר הכי זול לטיסה מג'ג'ו סיטי לסאול קיבלנו מחברת טי וואי לכיוון אחד ללא כבודת מטען בעלות של 25$ בתחילת מאי.

את הטיסה הכי זולה מג'ג'ו סיטי לבוסאן קיבלנו מחברת ג'ג'ו אייר בסוף יוני בעלות של 27$ ללא כבודת מטען לכיוון אחד.

את המחיר הכי זול לטיסה מג'ג'ו סיטי לדאגו קיבלנו מחברת טיוואי עבור כיוון אחד בעלות של 21$ בסוף אפריל, ללא כבודת מטען.

את המחיר הכי זול לטיסה מג'ג'ו סיטי לצאונג ג'ו קיבלנו מחברת ג'ין אייר עבור כיוון אחד בעלות של 21$ באמצע מאי ללא כבודת מטען.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל