טיסות בפיליפינים

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

אם אתם מתכננים חופשה בפיליפינים, ואתם רוצים לחוות את כל מה שיש למדינת האיים הקסומה להציע לכם בזמן קצר יחסית, יתכן שהדרך הטובה ביותר עבורכם לנוע ממקום למקום תהיה שימוש בטיסות פנים בפיליפינים. ריכזנו עבורכם מידע מפורט על טיסות פנים בפיליפינים, כולל מנוע השוואת מחירים, בו תוכלו למצוא את טיסות הפנים המשתלמות ביותר ואף להזמין כרטיסי טיסה אונליין, בקלות ובנוחות.

טיסות פנים בפיליפינים הן דרך מעולה להתניידות במדינה, במיוחד למי שהטיול שלו קצר יחסית ורוצה לגלות כמה שיותר איים ויעדים מעניינים. בפיליפינים יש יותר מ-7,000 איים וגם רשימה ארוכה יחסית של שדות תעופה, שיאפשרו לכם להגיע ליעד הבא שלכם בטיול בלי לבזבז יותר מדי זמן. בנוסף, יש מספר חברות תעופה מקומיות שמציעות טיסות פנים בפיליפינים, גם חברות לואו-קוסט וגם חברות עם שירות מלא. המחירים לטיסות פנים בפיליפינים יחסית זולים ותחרותיים, ותדירות הטיסות ליעדים הפופולריים גבוהה יחסית.

איך מוצאים טיסות פנים בפיליפינים?

אם החלטתם להזמין טיסות פנים בפיליפינים, כדאי שתעשו זאת מבעוד מועד, על מנת להבטיח שיישארו לכם מקומות בטיסה (ובתעריף זול במושב מחלקת תיירים). אחת הדרכים הנוחות, המשתלמות והבטוחות ביותר להזמין כרטיסי טיסה היא שימוש במנוע השוואת מחירים לטיסות, כמו זה של קיווי, המופיע בהמשך. בעזרת המערכת של קיווי, תוכלו להזין בתיבת החיפוש את המקום ממנו תרצו לצאת בטיסה ואת היעד אליו תרצו להגיע (בכתבה זו מופיע חיפוש כללי של כל היעדים בפיליפינים. על מנת לקבל תוצאות מותאמות לצרכים הספציפיים שלכם, תצטרכו להזין בתיבות החיפוש את שמות הערים או האיים אליהם תרצו להגיע, וכך תקבלו רק את האפשרויות הרלוונטיות לכם), את מספר הנוסעים ואת כל הפרטים הרלוונטיים, כמו למשל: מועדי הטיסות, כמות הכבודה, האם מדובר בטיסה לכיוון אחד או הלוך וחזור וכד'. המערכת תמצא עבורכם את כל הטיסות הרלוונטיות, ותציג אותן מהזולה ביותר ליקרה. ברגע שתמצאו את ההצעה המתאימה ביותר עבורכם, תוכלו לבצע את ההזמנה ישירות באתר של קיווי, ובמידה ותיתקלו בבעיה כלשהי בתהליך, בכל שלב תוכלו להיעזר בשירות הלקוחות של קיווי.

חופשה בפיליפינים – עוד מידע למטייל

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – טיפים חשובים

טיול בפיליפינים – כל המידע למטייל

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים והזמנות אונליין

לשימוש במנוע השוואת המחירים של קיווי יש כמה יתרונות: בראש ובראשונה מנוע החיפוש הנוח, שמאפשר לכם לערוך חיפוש גם אם אין לכם יעד מוגדר (למשל אם אתם נמצאים בסבו ובא לכם לבדוק לאן מגיעות טיסות משם ומה המחירים), כמו גם אם התאריך שלכם גמיש (מה שיאפשר לכם למצוא טיסות זולות במיוחד), ובנוסף תוכלו לבקש שיוצגו בפניכם רק כרטיסים שכוללים כבודת מטען וכול'. סינון התוצאות נוח במיוחד ויאפשר לכם לבקש מהאתר להציג טיסות בשעות מסוימות ביום ועוד.

יתרון נוסף הוא תהליך ההזמנה היעיל: טופס ההזמנה נוח וכולל בתוכו גם את האפשרות להוסיף כבודת מטען (כלומר לדעת כבר בעת ההזמנה כמה תעלה לכם תוספת על מזוודה), להוסיף ביטוח נסיעות, ואפילו להוסיף ביטוח אובדן כבודה של חברות חיצוניות שידועות בתחום. כלומר, כל כך הרבה שירותים חשובים לטיסה שניתן להזמין כבר בעת הזמנת הטיסה בקיווי. בידקו גם את Kiwi Guarantee, ביטוח נוסף של האתר עצמו שמכסה קונקשנים.

שימו לב שהתנאים והשירותים הזמינים לכל כרטיס עלולים להשתנות כך שכדאי לקרוא אותם בעת ההזמנה, ולמרבה המזל הם מופיעים באופן קל לקריאה במהלך החיפוש וההזמנה.

יתרון נהדר נוסף של אתר קיווי הוא אופצית התראות המחיר: לאחר הלחיצה על כפתור ה"חיפוש", מצד ימין של התוצאות יופיע כפתור עם פעמון בשם "יצירת התראות מחיר" שיאפשר לכם לקבל התראות כאשר המחירים משתנים.

יצאנו לבדוק מה מצפה לנו בהזמנת טיסת פנים בפיליפינים, החל ממחירי כרטיסים והשוואות מחירים ועד לתנאים בטיסה וכו'. שימו לב שהתנאים, המחירים והזמנים של הטיסות עשויים להשתנות מעת לעת, כך שכדאי לקרוא היטב את התנאים במהלך ההזמנה.

אילו חברות תעופה מפעילות טיסות פנים בפיליפינים?

ישנן מספר חברות תעופה מקומיות שמפעילות טיסות פנים בפיליפינים.

פיליפין איירליינס Philippine Airlines

פיליפין איירליינס היא חברת התעופה הלאומית של הפיליפינים שנוסדה ב-1941. יש לה בסיסים במנילה, סבו ודאבאו. היא מפעילה כ-30 קווי טיסות פנים. זוהי חברה בשירות מלא, ובדרך כלל היא מציעה כיבוד ומשקאות בטיסות פנים בפיליפינים שאורכן מעל ל-45 דקות.

אייראסיה פיליפינס Philippines Airlines

פיליפינס אייראסיה היא חברת לואוקוסט, שלוחה של חברת אייראסיה. היא מפעילה מספר קווי טיסה בתוך הפיליפינים ליעדים כמו סבו, קלארק, דאבאו, קאליבו, מנילה ועוד. הצי שלה כולל כ-24 מטוסי איירבאס A320-200. היא מפעילה טיסות יומיות ממנילה לסבו, ממנילה לדבאו, ממנילה לקליבו ועוד.

סבו פסיפיק Cebu Pacific

סבו פסיפיק היא חברת לואו-קוסט פיליפינית ותיקה, עם בסיס בסבו ובמנילה. החברה מגיעה ליעדים בפיליפינים כמו אילוילו, מנילה, אוזמיז, פוארטו פרינססה, סן חוזה ועוד.

למרות שזוהי חברת לואו-קוסט, ניתן להוסיף תוספות בתשלום מראש כמו הזמנת ארוחות חמות או קלות, שתייה,  שידרוג למושב יציאה/שמירת מושב/מושב עם יותר מרווח לרגליים וכול'. זמינות השירותים משתנה לפי הטיסה.

סבגו Cebgo

סבגו היא חברת תעופה פיליפינית, מותג מקומי של סבו פסיפיק, עם צי של כ-16 מטוסי ATR.

סאנלייט אייר Sunlight Air

חברת בוטיק שמפעילה טיסות פנים עם צי של מטוסי ATR 72-500, ומגיעה ליעדים כמו קלארק, בוסואנגה, מנילה ועוד.

אייר סוויפט AirSWIFT

חברת בוטיק מקומית שמבצעת טיסות פנים במדינה.

טיסות פנים ממנילה

ממנילה ניתן להגיע למגוון גדול של יעדים בפיליפינים, החל מסבו ועד לפוארטו פרינססה ודבאו סיטי. תוכלו להגיע בטיסת פנים ישירה ממנילה כמעט לכל מקום בפיליפינים שיש בו שדה תעופה.

נעזרנו בהשוואת המחירים של קיווי כדי למצוא טיסות פנים זולות ממנילה, ומנוע החיפוש איפשר לנו אפילו להזין את היעד בתור "הפיליפינים" ובכך לבדוק לאילו יעדי פנים אפשר להגיע ממנילה ולמיין אותם לפי האטרקציות ביעד.

מצאנו מגוון טיסות זולות מאוד, שכללו, בין היתר, את היעדים הבאים:

טיסות זולות ממנילה לסבו החל מ18$ לכיוון אחד, טיסות ממנילה לקטיקלאן החל מ20$ לכיוון אחד, טיסות ממנילה לטאבלאס החל מ61$ לכיוון אחד, טיסות ממנילה לסוריגאו סיטי החל מ24$ לכיוון אחד, טיסות ממנילה לפוארטו פרינססה החל מ18$ לכיוון אחד ועוד. המחירים הזולים ביותר בדרך כלל לא כוללים כבודת מטען, אך תנאי הכרטיסים עלולים להשתנות.

נמל התעופה של מנילה, נינוי אקינו MNL הוא נמל התעופה הגדולה במדינה, והוא בדרך כלל משמש כשער הכניסה למדינה לרוב התיירים הבינלאומיים. ניתן להמשיך ממנו בקלות לטיסת פנים ולהגיע ליעד הבא או לבלות מספר ימים במנילה תחילה. יש לו ארבעה טרמינלים, כך שכדאי להשאיר מרווח זמן במידה ויש לכם צורך במעבר בין טרמינלים לפני טיסת הפנים. טרמינל 1 משרת את רוב הטיסות הבינלאומיות, טרמינל 2 משרת את רוב הטיסות של פיליפין אייר, טרמינל 3 משרת גם טיסות בינלאומיות וגם טיסות פנים וטרמינל ארבע משרת בעיקר טיסות פנים של חברות מקומיות.

טיסות פנים מסבו

סבו היא העיר השנייה בגודלה בפיליפינים וגם בית לשדה התעופה השני בגודלו במדינה, אליו מגיעים קווים רבים של טיסות פנים כמו גם טיסות בינלאומיות. טיסות פנים מסבו מגיעות למגוון יעדים בפיליפינים:  מנילה, קאטיקלאן, אנג'לס, דבאו סיטי, פוארטו פרינססה, אילוילו, אל נידו, בוטואן, זמבואנגה סיטי ועוד.

נמל התעופה מקטן סבו (CEB) נמצא בעיר לאפו לאפו, והוא משרת חברות תעופה מקומיות כמו סבו פיסיפיק, פיליפין איירליינס ועוד.

זהו נמל תעופה יפהפה וגם נוח, עם מגוון שירותים בסיסיים לנוסע, כמו גם חנויות, מסעדות ועוד. הוא כולל טרמינל פנים וטרמינל בינלאומי, ובטרמינל הפנים יש מגוון של חנויות, כמו גם שירות עטיפת כבודה, לאונג'ים, מסעדה איטלקית, ועוד.

הנה רק כמה מהיעדים הפופולריים לטיסות פנים מסבו, והמחירים הכי זולים שמצאנו בהשוואת המחירים של קיווי בכל קו טיסה כזה:

טיסה מסבו למנילה, כיוון אחד וללא כבודת מטען, בעלות של 20$ (פיליפינס אייראסיה) בספטמבר.

כרטיס טיסה מסבו לקטיקלאן, כיוון אחד בספטמבר בעלות של 20$ עם פיליפינס אייראסיה ללא כבודת מטען.

כיוון אחד לטיסה מסבו לדבאו סיטי בעלות של 19$ ללא כבודת מטען בחודש ספטמבר עם פיליפינס אייראסיה.

המחירים ותנאי הכרטיסים נכונים למועד כתיבת כתבה זו, ועשויים להשתנות מעת לעת.

טיסות פנים לבורקאי

טיסות פנים לבורקאי לא נוחתות ישירות באי, אך שדה התעופה הקרוב ביותר שבקטיקלן ממוקם במרחק מעבורת קצרה של כעשר דקות בלבד מהאי בורקאי.

פאנאי, שדה התעופה של בורקאי או בשמו הרישמי גודופרדו פ. ראמוס או שדה התעופה של קטיקלן (MPH) ממוקם בקאטיקלאן שבאי פאנאי הוא אחד משני שדות תעופה מרכזיים שמשרתים את בורקאי. השני הוא שדה התעופה קאליבו.

שדה התעופה קאליבו (KLO) ממוקם בקאליבו שבפנאי, ומשרת מספר די מצומצם של טיסות ממנילה כמו גם טיסות בודדות מדרום קוריאה.

טיסות מסבו לבורקאי (קטיקלן) ממריאות מספר פעמים ביום, ומופעלות על ידי חברות שונות: פיליפינס אייראסיה, סבו פסיפיק ופיליפין איירליינס. בדרך כלל הטיסות ממריאות בשעות הבוקר או הצהריים מסבו.

טיסות ממנילה לבורקאי (קטיקלן) ממריאות מספר פעמים ביום (לפחות כ20 טיסות ביום) בדרך כלל בשעות הבוקר, הצהריים או אחה"צ, ומופעלות על ידי סבו פסיפיק, פיליפין איירליינס, ופיליפינס אייר אסיה.

טיסות ישירות ממנילה לקאליבו ממריאות מספר פעמים ביום, לרוב בשעות הבוקר או הצהריים אך לעיתים גם בשעות הערב המוקדמות, ומופעלות על ידי סבו פסיפיק, פיליפינס אייראסיה ופיליפין איירליינס.

בהשוואת מחירים לטיסות לבורקאי (קאליבו/קטיקלן) בעזרת אתר קיווי, ביציאה מכל יעד מהפיליפינים, קיבלנו את המחיר הכי זול (לכיוון אחד) עבור טיסת פיליפין אייראסיה ממנילה לקאליבו בעלות של 19$ (ללא כבודת מטען).

טיסות פנים לפאלאוון

פרובינצית פאלאוון היא אחת המפורסמות והגדולות בפיליפינים, ונמצאים בה כמה מהיעדים התיירותיים המפורסמים ביותר במדינה, כמו אל נידו, קורון ועוד.

היא בית למספר שדות תעופה מרכזיים, ביניהם: שדה התעופה של אל נידו, שדה התעופה של פוארטו פרינססה, שדה התעופה של קורון, ועוד.

טיסות פנים לאל נידו

אחד מיעדי התיירות המפורסמים בפיליפינים הוא אל נידו שממוקם בקצה האי פאלאוון.

שדה התעופה הקרוב ביותר לאל נידו הוא אל נידו ליו איירפורט (ENI), שממוקם קרוב לריזורטים, ומגיעות אליו טיסות ישירות ממנילה ומסבו שמתופעלות על ידי חברת איירסוויפט.

זהו שדה תעופה מיוחד עם עיצוב טרופי יפהפה ופתוח, וניתן למצוא בו בית קפה קטן ומעולה, השכרת רכב, לאונג' ועוד. נחיתה והמראה משדה התעופה של אל נידו היא חוויה מיוחדת ומומלצת.

ניתן, בנוסף, גם לנחות בנמל התעופה של פוארטו פרינססה שבאיזור המערבי של פאלאוון ולהמשיך משם בנסיעה של כחמש שעות פחות או יותר, בוואן או במונית.

כאמור, הטיסות לשדה התעופה של אל נידו מופעלות על ידי איירסוויפט, חברת בוטיק עם צי של מספר מטוסי ATR.

החברה מפעילה, נכון לכתיבת הכתבה, מספר טיסות יומיות ממנילה לאל נידו, שממריאות ממנילה בדרך כלל בשעות הבוקר או הצהריים.

הטיסות בחזור מאל נידו למנילה ממריאות גם הן מספר פעמים ביום, בדרך כלל בשעות הבוקר, הצהריים ואחה"צ.

בנוסף, נכון לכתיבת הכתבה, אייר סוויפט מפעילה גם טיסות מסבו לאל נידו בימי שני, חמישי ושישי, כשתי טיסות מאל נידו לבורקאי (קטיקלן) מדי שבוע, ועוד.

טיסות פנים לקורון

קורון הוא יעד נוסף שאהוב במיוחד על מטיליים בפאלאוון. הוא מורכב מקבוצת איים וכולל חופים ונופים טרופיים יפהפיים.

את קורון משרת שדה תעופה שנקרא שדה התעופה פרנסיסקו ב. רייס (USU), או בשמו הנוסף שדה התעופה של בוסואנגה. מגיעות אליו טיסות ישירות בעיקר מסבו וממנילה.

טיסות ממנילה לבוסואנגה ממריאות מספר פעמים ביום, בדרך כלל בשעות הבוקר והצהריים ומופעלות לרוב על ידי פיליפין איירליינס וסבגו.

ניתן למצוא גם טיסות יומיות מסבו סיטי לבוסואנגה.

זמן הטיסה ממנילה לבוסואנגה הוא כשעה ורבע, וזמן הטיסה מסבו סיטי לבוסואנגה הוא כשעה וחצי.

טיסות פנים לפוארטו פרינססה

פוארטו פרינססה היא העיר הגדולה בפאלאוון וגם בירת האי. היא ידועה בשל הנהר התת קרקעי שנמצא בה, בנוסף למגוון אטרקציות באיזור, והיא נקודה מעולה לנחות בה כדי להגיע למספר יעדים נוספים בפאלאוון.

את פוארטו פרינססה משרת נמל התעופה הבינלאומי פוארטו פרינססה (PPS), אליו מגיעות בעיקר טיסות פנים ממנילה ומסבו כמו גם מספר מצומצם של טיסות בינלאומיות.

טיסות ישירות ממנילה לפוארטו פרינססה ממריאות מספר פעמים ביום, מהבוקר עד הערב, ומופעלות על ידי סבו פסיפיק, פיליפין איירליינס ופיליפינס אייראסיה.

טיסות ישירות מסבו לפוארטו פרינססה מופעלות מדי יום על ידי סבו פסיפיק ומספר פעמים בשבוע על ידי פיליפין איירליינס.

טיסות לאילו אילו

פרובינצית אילו אילו נמצאת במערב ויזאיאס. זהו יעד נהדר ממנו ניתן לצאת לטיולי איים מרהיבים, לבקר באתרי מורשת מרשימים, וליהנות מתרבות, אטרקציות מעניינות ועוד. למרבה המזל, את המקום הקסום הזה בפיליפינים משרת נמל תעופה כך שניתן להגיע אליו בקלות בטיסת פנים.

נמל התעופה של אילו אילו (ILO) ממוקם בקאבאטואן באילואילו, ומשרת את האיזור. מגיעות אליו בעיקר טיסות פנים מסבו וממנילה, של מספר חברות תעופה מקומיות כמו סבו פסיפיק, פיליפים איירליינס ופאל אקספרס.

נמל התעופה של אילואילו, במרחק של כ-24 ק"מ מאילואילו סיטי, הוא שער הכניסה העיקר לאזור ומלבד טיסות פנים מגיעות אליו גם מספר טיסות בינלאומיות בודדות.

זמן הטיסה ממנילה לאילו אילו הוא כשעה ועשרים דקות, ובקו זה ממריאות למעלה מעשר טיסות יומיות בדרך כלל, שמופעלות על ידי סבו פסיפיק, פיליפינס איירליינס, ופיליפין אייראסיה. ניתן למצוא טיסות בקו זה מהבוקר עד הערב.

זמן הטיסה מסבו לאילואילו הוא כשעה, ובקו זה ממריאות כשלוש טיסות ביום בדרך כלל, שמופעלות על ידי פיליפין איירלינס וסבגו, בדרך כלל בבוקר או בצהריים (ובחזור גם אחה"צ).

בהשוואת המחירים לטיסות פנים לאילוילו שערכנו באתר קיווי, מצאנו את המחירים הזולים הבאים (לטיסה ישירה, ללא תאריך מוגדר):

המחיר הכי זול לטיסה ממנילה לאילוילו התקבל מחברת פיליפין אייראסיה לחודש אוגוסט בעלות של 17$ לכיוון אחד ללא כבודת מטען.

המחיר הכי זול לטיסה מסבו לאילואילו התקבל מחברת סבגו עבור כיוון אחד באוגוסט בעלות של 22$ ללא כבודת מטען.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל