טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

אם החלטתם לצאת לחופשה בפיליפינים, ההחלטה הבאה שעליכם לקחת היא לגבי האופן שבו תגיעו אליה. על אף, שנכון להיום, לא ניתן להזמין טיסה ישירה מישראל לפיליפינים, קיימות לא מעט אפשרויות להזמין טיסה לפיליפינים דרך תחנת קונקשן אחת, כך שתוכלו להגיע לחופשה שלכם בנוחות יחסית. כאן תוכלו למצוא מידע מפורט על האפשרויות השונות להזמנת טיסות לפיליפינים, כולל מנוע חיפוש והשוואת מחירים, שיאפשר לכם לבחון מהי האפשרות המשתלמת והמתאימה ביותר עבורכם.

מדינת האיים רפובליקת הפיליפינים מורכבת מיותר מ-7,000 איים, ויש בה המון יעדים אקזוטיים מרהיבים לחופשה משפחתית מיוחדת. חופשה בפיליפינים יכולה להיות חוויה מדהימה, החל מערים גדולות מלאות תרבות, ועד לטבע מרהיב בשמורות הטבע הרבות במדינה וכמובן חופים טרופיים שנראים כמו בגלויה. מה שבטוח הוא שטיול משפחתי בפיליפינים לא ישאיר לכם רגע אחד משעמם.

נכון להיום, אין טיסות ישירות לפיליפינים מהארץ, אך ניתן בהחלט להגיע למנילה או לסבו, שני נמלי התעופה הגדולים במדינה, בטיסות נוחות יחסית עם קונקשן אחד בלבד.

איך מזמינים טיסות לפיליפינים?

יצאנו לבדוק עם אילו קונקשנים ניתן להגיע לפיליפינים, מהם התנאים בטיסות ומהם המחירים הכי זולים בקווים אלו, כדי לדעת מה מצפה לנו בהזמנת כרטיס טיסה לפיליפינים. בעת חיפוש אחר טיסות זולות לפיליפינים צריך לקחת בחשבון הרבה גורמים, מלבד המחיר. כאשר מבצעים השוואות מחירים לטיסות באינטרנט חשוב להתייחס למה שנכלל במחיר המפורסם ומה לא. לכן, כדאי להשתמש במנוע השוואת מחירים, שיציג בפניכם את כל הפרטים החשובים שעשויים להשפיע על המחיר הסופי, על תנאי הטיסה ועוד. בכתבה זו תוכלו למצוא את תיבת החיפוש של מנוע השוואת המחירים של קיווי, אשר שימש גם אותנו להכנת הכתבה. השימוש במנוע השוואת המחירים של קיווי קל וידידותי למשתמש. הזינו בתיבת החיפוש את נקודת המוצא ואת היעד (במקרה שלנו: מישראל לפיליפינים), את התאריכים הרלוונטיים ואת מספר הנוסעים. במידה ואתם מעוניינים לסנן את התוצאות על פי אלמנטים נוספים (מחלקה, כמות כבודה ועוד) תוכלו לסמן גם את הבחירות האלה, והמערכת תציג לכם את כל ההצעות המתאימות, ממוינות מהזולה ליקרה.

לאחר שתבחרו את ההצעה המתאימה לכם ביותר, תוכלו גם לרכוש את הכרטיסים אונליין, ללא צורך בפנייה נפרדת לחברת התעופה או לסוכנות נסיעות. שימו לב שתנאי הכרטיס, סוגי המטוסים, הזמנים וחברות התעופה המשרתות את הקו עשויים להשתנות מעת לעת.

האתר של קיווי הוא ותיק יחסית בתחום (הוקם כבר ב-2012), ויש לו כמה יתרונות ייחודיים.
אחד מהם הוא כיסוי הKiwi Guarantee, אותו ניתן להוסיף במהלך ההזמנה בתשלום נוסף, עבור ביטוח לקונקשן (קראו את הפרטים המלאים באתר).
בנוסף, במהלך החיפוש בקיווי (אל תשכחו ללחוץ על "הצגת פרטים" כדי לראות פרטים חשובים) תוכלו לראות את כל הנתונים שחשוב שתדעו: האם הכרטיס כולל כבודת מטען?, מהו משך הקונקשן? וכו'. אם יש צורך בהוספת כבודת מטען לכרטיס הרצוי, תוכלו לעשות זאת כבר במהלך ההזמנה בקיווי: כלומר, תוכלו לדעת מראש כמה תעלה תוספת על המזוודה לפני שלב התשלום, ואפילו להוסיף ביטוח אובדן כבודה של Blue Ribbon! דבר נוסף שתוכלו להוסיף להזמנה בקיווי הוא ביטוח נסיעות של AXA, חברה בינלאומית ותיקה בתחום, ובכך לדעת מראש גם את המחיר לביטוח הנסיעות.

שימו לב, שהשירותים הזמינים עשויים להשתנות לפי הטיסה, כך שכדאי לקרוא את התנאים המלאים במהלך ההזמנה.

את ההזמנה תוכלו לבצע ישירות בקיווי וגם לנהל אותה באתר לאחר מכן ולהיעזר בשירות הלקוחות של קיווי במידת הצורך.

חופשה בפיליפינים – מידע נוסף למטייל

טיול בפיליפינים – כל המידע למטייל

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – טיפים חשובים

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

טיסות למנילה

נמל התעופה של מנילה נינוי אקינו MNL

נמל התעופה של מנילה הוא הגדול ביותר בפיליפינים. הוא משמש כשער הכניסה העיקרי של מטיילים בינלאומיים הנוחתים בפיליפינים, ומגיעות אליו טיסות ממגוון יעדים ברחבי העולם. הוא ממוקם כמה קילומטרים דרומית לעיר מנילה עצמה ומשרת את העיר והאזור שסביבה.

נמל התעופה של מנילה כולל ארבעה טרמינלים: רוב הטיסות הבינלאומיות הן בטרמינל 1. טרמינל 2 משרת את רוב הטיסות הבינלאומיות והמקומיות של חברת הדגל פיליפין אייר, טרמינל 3 משרת טיסות בינלאומיות וטיסות פנים, וטרמינל ארבע משרת בעיקר טיסות פנים.

ניתן לעבור בין הטרמינלים השונים בעזרת שאטל, ואם יש לכם טיסת קונקשן להגיע אליה בטרמינל מסוים הנסיעה בשאטל זה תהיה בחינם. אם יש לכם צורך להחליף בין טרמינלים במהלך קונקשן במנילה, אנו ממליצים להשאיר יותר זמן מהרגיל לקונקשן במקרה של עיכובים. כך שאם אתם מתכננים קונקשן במנילה (למשל נחיתה במנילה והמשך בטיסת פנים), כדאי לבדוק באיזה טרמינל אתם נוחתים ומאיזה טרמינל אתם ממריאים שוב, מראש, ולא לקבוע קונקשן קצר מדי למקרים כאלו.
מומלץ מאוד להגיע לנמל התעופה של מנילה לפחות שלוש שעות לפני הטיסה ולהשאיר גם זמן נוסף למקרה של פקקים ועומסי תנועה בדרך. בטרמינל 3 תוכלו למצוא אחסון מזוודות, והנמל כולל גם אינטרנט אלחוטי ללא עלות.

בנוסף, בטרמינל 3 ממוקם ה"ווינגס טראנזיט לאונג'", שכולל (בתשלום כמובן), גישה ללאונג'ים, קפסולות, חדרים ועוד, אם מצפה לכם זמן המתנה ארוך לפני הטיסה

טיסה למנילה עם עצירה בדובאי

טיסה לפיליפינים עם קונקשן בדובאי (נחיתה במנילה) היא דרך טובה להגיע לחופשה ממספר סיבות. הטיסות זולות מאוד בקווים אלו, וגם תדירויות הטיסה גבוהות עם מספר טיסות יומיות בשני קטעי הטיסה. כמו כן, תוכלו לבחור בין מספר חברות תעופה מקומיות שונות.

זמן הטיסה למנילה עם עצירה בדובאי מישראל כולל טיסה של כשלוש וחצי שעות מתל אביב לדובאי, וכתשע שעות מדובאי למנילה.

תדירות וזמני הטיסות:

טיסות לדובאי מתל אביב מפעילות מספר חברות תעופה: פליידובאי, ישראייר, אלעל וארקיע. ניתן למצוא טיסה ישירה לדובאי מתל אביב בבוקר, בצהריים ובערב.
בקו דובאי-מנילה פועלות שלוש חברות תעופה: סבו פסיפיק, אמירייטס ופיליפין איירליינס.

ניתן למצוא טיסות מדי יום בקו זה, בדרך כלל עם המראות מדובאי בלילה או בבוקר, כמו גם לעיתים בשעות אחה"צ או הערב. בדרך חזור ממנילה לדובאי ניתן למצוא טיסות בדרך כלל גם בבוקר או בצהריים וגם בערב ובלילה.

השירות בטיסה למנילה עם קונקשן בדובאי

השירות בטיסה משתנה לפי חברת התעופה. בקו תל-אביב דובאי, רוב החברות מציעות רכישת חטיפים או ארוחות (לעיתים מראש בלבד). אלעל היא חברה עם שירות מלא כך שבדרך כלל ניתן לצפות לחטיף או ארוחה קלה כחלק מהשירות.

השירות בקו דובאי-מנילה משתנה גם הוא בהתאם לחברת התעופה.

סבו פסיפיק אייר היא חברת לואו-קוסט. תוכלו בהחלט לשדרג את חווית הלואו-קוסט עם ארוחות מגוונות מאוד שניתן להזמין מראש במחירים מאוד זולים (בחיפוש שלנו מצאנו באתר שלהם ארוחה חמה ומושקעת בכ250 פסו פיליפיני, כלומר כ15-16 ש"ח). מומלץ להזמין את הארוחה מראש.

שירותים כמו שמירת מושב וכבודת מטען בדרך כלל לא כלולים בכרטיס הבסיסי הזול ביותר וכרוכים בתוספת תשלום. טיסות סבו פסיפיק בקו זה בדרך כלל מתבצעות במטוס האייר באס A339.

חברת אמירייטס היא כמובן אחת מחברות התעופה הטובות בעולם וכוללת שירות מלא, כולל ארוחות, משקאות, מערכת בידור משתנה לפי סוג המטוס, ועוד. טיסות אמירייטס בקו זה מתבצעות בדרך כלל במטוס הB77W שכולל מחלקת אקונומי, ביזנס וגם פירסט. בדרך כלל, בכל המחלקות ניתן ליהנות ממערכת בידור אישית, ובמהלך הטיסה בדרך כלל יש אפשרות להתחבר לווייפיי בתשלום.

גם חברת פיליפין אייר מספקת שירות מלא עם ארוחות ומשקאות במהלך הטיסה. קו זה בטיסות פיליפין אייר מתבצע בדרך כלל במטוס האיירבאס A330 עם מערכת בידור אישית (לרוב כולל תוכן שמתאים למשפחות עם ילדים) ואפשרות לשדרג למחלקת פרימיום אקונומי וביזנס.

טיסות למנילה עם עצירה בבחריין

אפשרות נוספת לטיסה למנילה עם קונקשן אחד בלבד היא טיסה עם חברת גולף אייר ועצירה בבחריין. גולף אייר היא חברת התעופה הלאומית של בחריין.
זמן הטיסה למנילה עם קונקשן בבחריין מישראל כולל טיסה של כשעתיים וחצי מתל אביב לבחריין, וטיסה של כתשע וחצי שעות מבחריין למנילה.

תדירויות הטיסה:

טיסות לבחריין מתל אביב ממריאות בימי שני וחמישי בשני הכיוונים (בדרך כלל בהלוך מתל אביב בשעות אחה"צ, ובחזור מבחריין בשעות הבוקר). בקו בחריין-מנילה ניתן למצוא טיסות יומיות (בדרך כלל ההמראות בהלוך מבחריין בערב, ובחזור ממנילה בצהריים).

שירות בטיסות למנילה עם עצירה בבחריין

השירות בגולף אייר הוא שירות מלא, ובטיסות בקו תל אביב-בחריין ניתן בדרך כלל לבחור בין מחלקת תיירים למחלקת הפלקון גולד היוקרתית. בדרך כלל, בטיסה זו ניתן ליהנות ממערכת בידור אישית (עלול להשתנות לפי סוג המטוס) ומכיבוד קל.

בקו בחריין-מנילה של גולף אייר הטיסות מתבצעות בדרך כלל במטוס הדרימליינר שכולל מחלקת תיירים או מחלקת גולד פאלקון יוקרתית. לרוב, במחלקת התיירים ניתן ליהנות ממערכת בידור אישית (עלול להשתנות בהתאם לסוג המטוס), שירות מלא שכולל ארוחות ועוד.

טיסות קונקשן למנילה עם עצירה אחת בלבד יכולות להיות גם דרך איסטנבול, אבו דאבי, בנגקוק, ועוד.

טיסות לסבו בפיליפינים

למרות שמנילה היא בדרך כלל נקודת הכניסה הראשונית לפיליפינים, גם סבו, העיר השנייה בגודלה במדינה שממוקמת במרכז איי ויזאיה, היא אפשרות פרקטית נהדרת לנחיתה בפיליפינים לאחר קונקשן אחד בלבד מתל אביב.

נמל התעופה מקטן סבו (CEB)

את סבו סיטי משרת נמל תעופה בינלאומי. הוא נמצא בעיר לאפו לאפו ומשרת את איי ויזאיאס המרכזיים, ומספר חברות תעופה מקומיות. מגיעות אליו מגוון טיסות בינלאומיות מיעדים כמו סינגפור, דוחא, סיאול, בנגקוק, איסטנבול ועוד.

נמל התעופה סבו הוא נקודה מעולה להגיע ממנה לאיי בנטאיאן, מלפסקואה ועוד, ובאופן כללי זהו יעד ראשוני נהדר להגעה לפיליפינים. זהו נמל תעופה מודרני ונוח עם עיצוב יפהפה שכולל תקרת עץ ומגוון גדול מאוד של שירותים לנוסע, חנויות לשופינג ואוכל טוב. בטרמינל טיסות הפנים תוכלו ליהנות ממגוון חנויות, החל ממזכרות ואופנה ועד לשעונים, ממתקים ומוצרי אלקטרוניקה, כמו גם משירותי עטיפת כבודה, מסאז'ים, לאונג'ים, ומסעדת לה בלה ביסטרו עם אוכל איטלקי, סנדוויצ'ים ועוד. בטרמינל הבינלאומי תוכלו ליהנות ממגוון חנויות כולל דיוטי פרי עם מוצרי קוסמטיקה ובישום, כמו גם מסעדת ראמן, ברגר קינג ועוד, ומשירותים שכוללים לאונג', המרת מט"ח ועוד.

טיסה לסבו עם קונקשן בדובאי

ניתן להגיע בטיסה לסבו מישראל עם עצירה בדובאי בקלות ומדי יום. טיסות מתל אביב לדובאי ממריאות מדי יום, וגם בקו דובאי-סבו ניתן למצוא טיסות מדי יום, שמופעלות על ידי חברת אמירייטס.

זמן הטיסה לסבו עם עצירה בדובאי מישראל כולל טיסה של כשלוש שעות ועשרים דקות בקו תל אביב-דובאי, וטיסה של כשמונה שעות וחמישים וחמש דקות בקו דובאי-סבו.

השירות בטיסות לסבו עם עצירה בדובאי מישראל משתנה לפי חברת התעופה. בקו תל אביב דובאי, כאמור, ניתן לצפות לשירות מלא מחברת אלעל שכולל בדרך כלל חטיף או ארוחה קלה, ובחברות הלואו-קוסט בדרך כלל ניתן לרכוש כיבוד או ארוחה קלה, לעיתים מראש בלבד.

בטיסות אמירייטס לסבו (מדובאי), השירות מלא כמובן והטיסות מתבצעות בדרך כלל במטוס בואינג 777, עם מחלקת תיירים, ביזנס ופירסט. טיסות לסבו של אמירייטס בדרך כלל כוללות מערכת בידור, ווייפיי בטיסה (בתשלום לרוב), רכישות מעגלת הדיוטי פרי, ארוחה ומשקאות ועוד. השירותים עלולים להשתנות לפי סוג המטוס.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל