טיסות לפאפוס קפריסין

טיסות לפאפוס (קפריסין) – השוואת מחירים וחברות תעופה

הזמנת טיסות לפאפוס – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של טיסה לפאפוס ויסייע לכם להזמין טיסות לפאפוס במחירים הזולים ביותר ובתנאים האטרקטיביים, וגם טיפים חשובים למטייל על תחבורה משדה התעופה של פאפוס לעיר עצמה, מידע על שדה התעופה של פאפוס ועוד המלצות לקראת חופשה בפאפוס

    להזמנת דילים לפאפוס            |            להזמנת קרוזים לקפריסין

רוצים לטוס לביקור קצר בחו"ל? במרחק טיסה קצר מאוד מישראל נמצא אחד מיעדי התיירות האהובים ביותר על התיירים הישראלים בשנים האחרונות. העיר פאפוס בקפריסין הפכה להיות מוקד עלייה לרגל עבור ישראלים רבים מכל הגילאים, אשר רוצים חופשה קצרה ביעד קרוב, נגיש וזול. במאמר הבא נסביר לכם בדיוק כיצד תוכלו למצוא טיסות לפאפוס בזול ולנצל את החופשה הקרובה שלכם עד תום. כדי לבצע השוואת מחירים והזמנה אונליין של כרטיסי טיסה לפאפוס נשתמשו במנוע להשוואת מחירי טיסות שלמטה בדף זה

חופשה בפאפוס – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בפאפוס למשפחות עם ילדים

טיסות לקפריסין – מידע והשוואת מחירים

השכרת רכב בקפריסין – מידע ומחירים

הסעות משדה התעופה ומוניות בפאפוס

סים לקפריסין וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

טיסות לפאפוס – רקע למטייל

פאפוס היא אחת הערים הגדולות של קפריסין. בעיר תוכלו למצוא שני אזורים עיקריים – העיר התחתית שיש כאלה שנוטים לקרוא לה העיר העתיקה, בה תוכלו למצוא את כל המבנים העתיקים והישנים של פאפוס מהתקופות הקדומות. ומעליה, פאפוס עילית שהיא בעצם העיר המודרנית, עם הבניינים הגבוהים המסעדות ובתי הקפה כפי שאתם בדרך כלל יכולים לראות ברחבי אירופה.

אך לפני שאתם סוגרים חופשה בפאפוס, חשוב מאוד לבצע השוואת מחירי טיסות לפאפוס – כך תוכלו למצוא את המחיר הזול ביותר. אומנם מדובר ביעד טיסה קרוב מאוד, אך התחרות בענף התיירות גדלה מיום ליום ולכן תמיד חשוב להיות עם יד על הדופק. טיסה לפאפוס עם חברת התעופה המתאימה ביותר עבורכם תהפוך את החופשה להרבה יותר משתלמת ונכונה עבורכם, כי בסוף כל חופשה מתחילה עוד בטיסה אל היעד – וחשוב מאוד שהטיסה תענה על כל הצרכים והדרישות שלכם על מנת שתוכלו להתחיל אותה ברגל ימין.

טיסות לפאפוס – כל האפשרויות

טיסה לפאפוס איננה טיסה ארוכה, אך חשוב מאוד שתכירו את כל האופציות העומדות לרשותכם על מנת שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר. כיום בעידן שבו יש לכם אפשרות לבצע השוואת מחירי טיסות לפאפוס אונליין, תוכלו לבחור את חברת התעופה אשר עונה בצורה מושלמת על כל הדרישות והציפיות שלכם.

האופציה הראשונה שעומדת לרשותכם היא כמובן טיסה ישירה לפאפוס עם חברת ריינאייר. חברת ריינאייר (Ryanair) היא חברת לואו קוסט אירית. חשוב להדגיש כי כיאה לחברת לואו קוסט, כל דבר שאיננו קשור לטיסה מנמל התעופה בן גוריון אל נמל התעופה של פאפוס יגרור תוספת תשלום מצדכם. ולכן אם תחילה נדמה כי מדובר בטיסה זולה, לעיתים העלויות יכולות לעלות אם תבחרו בתוספות מיוחדות כמו מזוודות, אוכל בטיסה ועוד. היתרון הבולט של טיסות לפאפוס ביותר הוא שזמן טיסה לפאפוס הוא קצת יותר משעה, טיסה קצרה מאוד ביחס לשאר הערים באירופה.

בנוסף העלויות של כרטיסי טיסה לפאפוס הן זולות מאוד, אם לא תחליטו להוסיף "אקסטרות" עלות הטיסה נעה לרוב בין 100-200 דולר, תלוי בעונה שבה בחרתם לטוס. מבחינת מדיניות הכבודה של חברת ריינאייר, לרוב הם יאפשרו לכם לעלות אתכם כבודת יד בלבד לטיסה במסגרת המחיר המצוין. אך בתוספת תשלום תוכלו להוסיף גם מזוודה או כל אלמנט נוסף אשר חשוב לטיסה שלכם. כך שיכול להיות שזאת האופציה הטובה ביותר עבורכם.

ישנן עוד לא מעט חברות תעופה אשר יכולות להביא אתכם מנמל התעופה בן גוריון אל נמל התעופה של פאפוס, אך מדובר בטיסות קונקשיין לפאפוס אשר יקחו לכם זמן רב – לעיתים אפילו יותר מ-24 שעות. כך שבהחלט לא משתלם לקחת את הטיסות הללו הן מבחינת זמן הטיסה והן מבחינת העלויות שיהיו גבוהות יותר מאשר העלויות של הטיסה הישירה לפאפוס עם חברת ריינאייר.

האופציה של טיסות קונקשן לפאפוס יכולה להיות יעילה אם אתם רוצים לבקר בעוד יעד במסגרת החופשה שלכם לפני שאתם מגיעים לפאפוס. אך אם אתם מעוניינים לטוס אך ורק לפאפוס, אין דבר טובה יותר מאשר חברת ריינאייר אשר מציעה טיסות ישירות לפאפוס במחירים שוברי שוק שיפתיעו אתכם במיוחד.

איך להגיע משדה התעופה של פאפוס למרכז העיר?

כאשר אתם בודקים טיסות לפאפוס, וכמובן משווים מחירי טיסות בין חברות התעופה השונות – אלמנט נוסף שאתם חייבים לבדוק זה את דרכי ההגעה משדה התעופה אל פאפוס עצמה. כיום ישנן לא מעט אפשרויות שעומדות לרשותכם, ולכן חשוב מאוד שתדעו בדיוק איזה אופציה היא הרלוונטית ביותר עבורכם.

האופציה הראשונה שעומדת לרשותכם זה כמובן להזמין מראש מונית לשדה התעופה (באמצעות הקישור) עם נהג שיחכה לכם ביציאה מהטרמינל. זוהי האופציה הכי נוחה ומומלצת להגיע משדה התעופה בפאפוס לעיר עצמה, אך באופן טבעי תהיה גם האופציה היקרה ביותר שעומדת לרשותכם, שכן מדובר גם בדרך המהירה ביותר להגיע למרכז פאפוס. המחיר עשוי להשתנות בהתאם למספר הנוסעים ובהתאם למספר המזוודות איתן אתם צפויים להגיע. לכן חשוב מאוד שמיד לאחר שאתם עושים השוואת מחירי טיסות לפאפוס, תוודאו כי אתם יודעים בדיוק עם כמה נוסעים וכמה מזוודות אתם צפויים להגיע לפני הזמנת ההסעה משדה התעופה. כך תוכלו לדעת שאתם לא צפויים לקבל הפתעה לא נעימה מיד בסיום הנסיעה אל מרכז העיר משדה התעופה. לרוב העלויות נעות בין 15-20 יורו לנסיעה אל מרכז פאפוס עם מונית.

דרך נוספת וזולה הרבה יותר היא כמובן להשתמש בתחבורה הציבורית שפאפוס מציעה לתיירים המגיעים אליה. מדובר בדרך קצת פחות נוחה, חשוב לציין, אך בשנים האחרונות התחבורה הציבורית בפאפוס עשתה קפיצת מדרגה משמעותית מאוד על מנת להתאים את עצמה לתחבורה הציבורית הנהוגה באירופה כולה. כיום תוכלו למצוא לא מעט קווי אוטובוס אשר יוצאים משדה התעופה של פאפוס על מרכז העיר, כאשר העלויות מצחיקות במיוחד בהשוואה למחירי המוניות. נסיעה שכזו יכולה לקחת לכם בערך חצי שעה, אך יש כאלה שרוצים לחסוך את העלויות הכספיות ולהשקיע אותן במקומות אחרים במהלך הטיול שלהם. כמון – אם אתם מתכננים חושה בפאפוס עם ילדים או סוחבים מזוודות, נסיעה באוטובוס משדה התעופה לפאפוס יכולה להיות מאוד לא נוחה.

בעזרת גוגל מפות תוכלו לדעת בדיוק אילו קווים צפויים להגיע משדה התעופה של פאפוס אל מרכז העיר, וכמובן לדעת בדיוק את השעות שהן יוצאות בכל רגע נתון.

נמל התעופה של פאפוס

נמל התעופה הבינלאומי פאפוס הוא נמל התעופה שבו תנחתו בתחילת החופשה שלכם. הנמל עצמו נמצא במרחק של 16 ק"מ מפאפוס, והוא נמל התעופה השני בגודלו בקפריסין לאחר נמל התעופה של לרנקה. יש כאלה שנוטים להגיד כי הוא נמל התעופה החשוב ביותר בקפריסין מכיוון שמידיי יום עוברים בו אלפי תיירים המגיעים לנפוש באי הקסום.

נמל התעופה הבינלאומי פאפוס הוא נמל תעופה גדול יחסית, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של חנויות ובתי קפה לנוחיותכם. הנמל עצמו דומה לרוב נמלי התעופה באירופה, כאשר תוכלו למצוא בו גם עמדות השכרת רכב בפאפוס וגם בהם תוכלו להמיר את הכסף לכסף מקומי, ואפילו לרכוש סים מקומי אם אתם מעוניינים בכך. חשוב לציין כי המחירים לרוב יהיו יקרים יותר מאשר המחירים בעיר עצמה, ולכן אם אינכם צריכים המרת מט"ח בדחיפות או לקנות סים באופן בהול – מוטב לחכות קצת עד אשר תגיעו לעיר שם תוכלו לקבל מחירים הרבה יותר משתלמים עבורכם.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל