טיסות לסרי לנקה מחירים

טיסות לסרי לנקה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסי טיסה

לפני הזמנת טיסה לסרי לנקה מומלץ לקרוא את המדריך המורחב בנושא, בו תמצאו גם מנוע מיוחד להשוואת מחירי טיסות שיעזור לכם לאתר טיסות זולות לסרי לנקה בתאריכים הנוחים לכם וגם המלצות וטיפים למטייל על תיכנון טיול בסרי לנקה ועל האפשרויות השונות של הזמנת טיסות לסרי לנקה מישראל, טיסות פנים בסרי לנקה ותחבורה משדה התעופה בסרי לנקה לבתי המלון

סרי לנקה היא יעד פופולרי במיוחד שמציע חופים יפהפיים, עיירות הרריות עם נופים מרהיבים, שמורות טבע ועוד. נכון לכתיבת הכתבה, אין טיסות ישירות לסרי לנקה מישראל, וכדי להגיע לאי תאלצו לטוס בטיסת קונקשן, כאשר העצירות לטיסות הזולות ביותר לסרי לנקה הן בדרך כלל בערים מרכזיות באירופה או בהודו. בחיפוש שערכנו במנוע השוואת המחירים לטיסות של קיווי (אותו תוכלו למצוא בעמוד זה), מצאנו שהטיסות הכי זולות לסרי לנקה הן בחודש נובמבר (החל מ707$ לכרטיס הלוך-חזור עם עצירה אחת), שעלול להיות חודש גשום במיוחד במקומות מסוימים, למרות שחלק מהמטיילים דווקא נהנים להגיע למדינה בחודש זה ולהתחמק מהצפיפות של עונת השיא. כדי לאתר כרטיסי טיסה לסרי לנקה מישראל במחירים הכי זולים השתמשו במנוע השוואת הטיסות שבדף זה –

 

טיול בסרי לנקה – עוד באותו נושא:

סרי לנקה – המדריך המלא לטיול משפחות

השכרת רכב בסרי לנקה – השוואת מחירים ומידע חשוב

בתי מלון מומלצים בסרי לנקה

טיסות לסרי לנקה – המדריך למטייל

טיסות לסרי לנקה נוחתות בדרך כלל בעיר הגדולה של סרי לנקה – קולומבו, אלא אם כן תעדיפו טיסה לסרי לנקה שכוללת עצירה בקולומבו ואז טיסה פנימית בסרי לנקה ליעד אחר, אך זוהי אפשרות יקרה בדרך כלל.

בכתבה זו נציג בפניכם מספר אפשרויות פופולריות להגעה לסרי לנקה, נערוך מספר השוואות מחירים לטיסות לסרי לנקה שמצאנו בעזרת מנוע החיפוש של קיווי (כדאי לזכור שהמחירים ותנאי הכבודה עלולים להשתנות), ונבדוק מהי הדרך המשתלמת ביותר להזמין מראש מונית משדה התעופה בסרי לנקה.

טיסות לקולומבו

טיסות לסרי לנקה, כאמור, ינחתו בקולומבו בדרך כלל. קולומבו היא העיר הגדולה ביותר במדינה, ונמצאת בסמוך לעיר הבירה הרישמית סרי ג'ייוורדנפורה-קוטה. נמל התעופה של קולומבו (בנדרנאיקה) ממוקם במרחק של כ32.5 ק"מ מהעיר.

נמל התעופה הבינלאומי בנדרנאיקה (CMB) הוא נמל התעופה הראשי של סרי לנקה, ואחד מתוך שני נמלי תעופה שמשרתים את קולומבו. שדה התעופה השני, ראטמאלנה, משרת בעיקר טיסות פנים בסרי לנקה. שימו לב שבאמצעות המנוע להשוואת טיסות שבדף זה תוכלו להזמין גם טיסות פנימיות בסרי לנקה.

בנמל התעופה באנדרנאייקה פועלים שני טרמינלים לנוסעים, כאשר הותיק מביניהם הוא טרמינל 1, ובו שני לאונג'ים, חנויות דיוטי פרי, קפיטריה ומקלחות. החדש מביניהם הוא טרמינל 3 שנפתח ב2012, ומשרת את כל טיסות הפנים בתוך סרי לנקה. כמו כן, טרמינל נוסף, טרמינל 2, צפוי להיפתח ב2019. מנמל התעופה של קולומבו לעיר ניתן להגיע במספר דרכים נוחות: אוטובוס אקספרס של כחצי שעה נסיעה, השכרת רכב ונסיעה במונית  (הדרך הנוחה ביותר, במיוחד כשמטיילים עם ילדים).

כדי למנוע בלבול בין שני שדות התעופה המשרתים את קולומבו, שימו לב לקוד המצוין בכרטיס:

בנדארניקה – CMB

ראטמאלנה – RML

נמל התעופה ראטמאלנה ממוקם במרחק של כ15 ק"מ בלבד מהעיר,  ומשרת מספר די מצומצם של טיסות פנים בסרי לנקה.

טיסות לסרי לנקה דרך הודו

טיסה לסרי לנקה עם עצירה בהודו (ניו דלהי בדרך כלל) היא אחת הדרכים הנוחות ביותר להגיע למדינה. הטיסות מופעלות על ידי אייר אינדיה, חברת התעופה הלאומית של הודו, בתדירות גבוהה יחסית: חמש טיסות להודו בכל שבוע ממריאות מתל אביב לניו דלהי, ולפחות טיסה לסרילנקה אחת ביום ממריאה מניו דלהי לקולומבו. גם מבחינת זמן טיסה וזמני קונקשן מדובר באפשרות די נוחה: זמן הטיסה לניו דלהי מתל אביב הוא כשבע שעות, וזמן הטיסה לקולומבו מדלהי הוא כשלוש וחצי שעות. הטיסות מתל אביב לדלהי נוחתות בדרך כלל בשעה שמונה בבוקר, ואייר אינדיה מפעילה טיסות לקולומבו זמן קצר יחסית לאחר מכן בשעות הצהריים וגם בערב.

נמל התעופה של ניו דלהי הוא נקודת קונקשן נוחה יחסית, עם מגוון גדול של רשתות מזון מהיר כמו גם מסעדות וברים. בנוסף, תוכלו לרכוש כרטיסים למספר לאונג'ים ולהעביר את הזמן בנוחות.

אייר אינדיה היא חברה עם שירות מלא, כך שכרטיסי הטיסה לטיסות בינלאומיות כוללים תמיד כבודת מטען כמו גם הגשת ארוחות במהלך הטיסה. כמו כן, לרוב תוכלו ליהנות ממערכת בידור כמו גם הגשת משקאות אלכוהוליים.

נוסעי מחלקת העסקים (Executive Class) של אייר אינדיה יוכלו ליהנות מכיסאות מרווחים יותר, ארוחות עיקריות מושקעות מלוות ביין, דלפקי צ'ק אין ייחודיים, גישה ללאונג' ועוד.

המחיר הכי זול לטיסת קונקשן לסרי לנקה עם אייר אינדיה הוא 909$ (לפי השוואת המחירים של קיווי) לכרטיס הלוך חזור בנובמבר. המחירים עלולים להשתנות.

טיסות לסרי לנקה עם עצירה בפולין

לוט פוליש איירליינס, חברת התעופה הלאומית של פולין, מתחילה להפעיל טיסות ישירות לסרי לנקה מוורשה החל מנובמבר ועד לסוף מרץ במטוס הבואינג דרימליינר החדש. לוח הזמנים כולל שלוש טיסות שבועיות, בימי ראשון, רביעי ושישי בהלוך ובימי שני חמישי ושבת בחזור. טיסות לוורשה מתל אביב ממריאות מדי יום.

זמן הטיסה מתל אביב לורשה הוא כארבע שעות, וזמן הטיסה לסרי לנקה מורשה הוא כתשע שעות ועשר דקות.

כרטיס האקונומי סטנדרט של לוט איירווייז הוא הזול ביותר מבין מגוון סוגי הכרטיסים, וכולל שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען, הגשת ארוחה ומשקאות במהלך הטיסה, ועלייה למטוס עם תיק יד במשקל של עד 8 ק"ג. עם זאת, כדי ליהנות מתנאי הזמנה גמישים יותר, תאלצו לשדרג לכרטיסים יקרים יותר כמו האקונומי סמי פלקס והאקונומי פול פלקס.

שימו לב שתנאי הכבודה עלולים להשתנות, וייתכן שתתקלו בכרטיסי טיסה זולים במיוחד שלא כוללים כבודת מטען. בחיפוש בהשוואת המחירים של קיווי, למשל, המחיר הכי זול לטיסה לקולומבו עם עצירה בוורשה היה 813$, אך ללא כבודת מטען (הלוך-חזור).

כרטיס למחלקה העסקית בלוט איירליינס כולל גישה לטרקלין, דלפקי צ'ק אין אקסקלוסיביים, תנאי כבודה משודרגים (בדרך כלל שלוש מזוודות) ועוד.

טיסה לסרי לנקה עם עצירה במוסקבה

אפשרות נוספת היא טיסה לקולומבו עם עצירה במוסקבה, בטיסות של חברת אירופלוט, חברת התעופה הלאומית של רוסיה. אירופלוט מפעילה שתי טיסות לסרי לנקה ממוסקבה כל שבוע, בימי ראשון ושני (של חברת הבת רוסיה), ומספר טיסות יומיות מתל אביב למוסקבה. זמן הטיסה למוסקבה מתל אביב הוא כארבע שעות ועשר דקות, וזמן הטיסה לקולומבו ממוסקבה הוא כשמונה וחצי שעות.

תנאי הכבודה משתנים: טיסות אירופלוט לרוב כוללות כבודת מטען בכל סוג כרטיס, בעוד שהתעריפים הזולים ביותר על טיסות רוסיה איירליינס לעיתים לא כוללים כבודת מטען. בהזמנת כרטיס הטיסה ממנוע השוואת המחירים של קיווי, תוכלו לבדוק כבר בשלב הראשון של ההזמנה (לפני התשלום) אם הכרטיס כולל כבודת מטען, ואם לא, לברר כמה תעלה שליחת מזוודה.

טיסות פנים בסרי לנקה

מלבד נמלי התעופה של קולומבו, בסרי לנקה יש מגוון נמלי תעופה שמשרתים טיסות פנים בסרי לנקה, אך כמעט כולם משרתים טיסות לקולומבו בלבד. כרטיסים לטיסות פנים בסרי לנקה יקרים בדרך כלל ולא משתלמים לעומת נסיעה ברכבת או במונית, אך אם תבקשו לחסוך זמן בנסיעות ארוכות, תוכלו להזמין כרטיסים לטיסות פנים בסרי לנקה באמצעות מנוע חיפוש הטיסות שבדף זה. אלו קווי טיסות הפנים העיקריים בסרי לנקה (ללא קונקשן):

מקולומבו לסיגירייה – טיסות מקולמבו לסיגירייה ממריאות באופן סדיר פעמיים ביום. שדה התעופה של סיגירייה ממוקם ליד העיר דמבולה, ומשרת טיסות פנימיות בסרי לנקה בלבד. זמן הטיסה הוא כחצי שעה, ומחירי הטיסות מתחילים מכ346$ לכרטיס הלוך-חזור.

מקולומבו להמבנטוטה – טיסות מקולומבו להמבנטוטה ממריאות בדרך כלל בימי ראשון, שישי ושבת. זמן הטיסה מקולומבו להאמבנטוטה הוא כארבעים וחמש דקות. את הטיסות מפעילות חברות התעופה סינמון אייר וסרילנקן. מחירי הכרטיסים לטיסות מקולומבו להמבנטוטה מתחילים מכ416$ (לכרטיס הלוך-חזור).

מקולומבו לסרי ג'ייוורדנפורה קוטה – טיסות יומיות ממריאות מקולומבו לסרי ג'ייוורדנפורה קוטה, עם זמן טיסה של כרבע שעה בלבד. מחירי הכרטיסים מתחילים מכ224$ (הלוך-חזור).

הזמנת מונית משדה התעופה בסרי לנקה

בסרי לנקה יש מספר אמצעי תחבורה מרכזיים: טוק טוק, אפליקציות להזמנת מוניות, מוניות רגילות, אוטובוסים ורכבות. לכל אחת מהדרכים יש חסרונות ויתרונות די ברורים:

נסיעה בטוק טוק יכולה להיות מהנה והרכבים זמינים כמעט תמיד, אך לא תמיד נוח עם מזוודות וחגורות בטיחות הן בדרך כלל לא אופציה. כמו כן, רכבי הטוק טוק לא תמיד כוללים מונה ולעיתים המחירים מופקעים. האפליקציות תלויות באינטרנט כך שאם אין לכם חבילת גלישה או נקודת ווייפיי הן לא יהיו זמינות עבורכם, האוטובוסים זולים אך יכולים להפוך לצפופים ולא נוחים במיוחד לנסיעה עם כבודה, הרכבות נוחות אך לא מתאימות לנסיעות קצרות, והכרטיסים למחלקות הראשונות עלולים להיגמר אם לא תגיעו מוקדם לתחנה.

כל הסיבות האלו גרמו לנו להעדיף שירות בשם קיווי טקסי, שיאפשר לכם לסגור את נושא הנסיעות בסרי לנקה מראש ולדעת את כל הפרטים במדויק, ללא הפתעות לא נעימות. לשירות האינטרנטי של קיווי טקסי להזמנת מוניות בסרי לנקה יש מספר יתרונות ברורים:

-תוכלו לבחור סוג רכב מתוך מגוון הסוגים הזמינים ביעד: רכב יוקרה, מיניבוס לקבוצות גדולות, רכב קומפקטי וזול, רכב מרווח למשפחות ועוד.

-אם אתם מטיילים עם ילדים, תוכלו להזמין מושב בטיחות מראש (בתוספת תשלום בדרך כלל).

-המחיר שקוף וידוע מראש.

-במקרה הצורך, תוכלו להיעזר בשירות הלקוחות באתר (בצ'אט או באימייל).

-תוכלו לחסוך זמן בחיפוש אחר תחנת המוניות או תחנת הרכבת הקרובה, וליהנות מנחיתה רגועה: הנהג ימתין לכם באיזור הנחיתות, קרוב ככל האפשר.

להזמנת מוניות מנמל התעופה ליחצו כאן

מלבד כל אלו, תהליך ההזמנה הוא פשוט וקצר. הזינו את המוצא והיעד בתיבת החיפוש של קיווי טקסי (בקישור), ובחרו את הרכב הרצוי (אם ההשלמה האוטומטית לא מוצאת את המיקום המדויק, תוכלו להזין את השכונה או העיר ולכתוב את הכתובת המדויקת בטופס ההזמנה בשלב מאוחר יותר). כעת, בחרו את סוג הרכב הרצוי (בשלב זה תוכלו  לבדוק מה המחיר של כל סוג רכב), הזינו את פרטי הנסיעה בטופס ההזמנה, בצעו את התשלום והמתינו לאישור ההזמנה ולהוראות המצורפות.

שיטת התשלום משתנה בדרך כלל לפי סוג הרכב והמסלול, אך לרוב בנסיעות הזולות תוכלו לשלם במזומן (לעיתים תתבקשו לשלם פיקדון קטן באתר), ובנסיעות יקרות יותר תתבקשו לשלם מראש. השירות של קיווי טקסי יוכל לסייע לכם להזמין מונית בסרי לנקה גם במהלך החופשה, ולא רק בשדה התעופה – גם במעבר מעיר לעיר, מהמסעדה לבית המלון או לאטרקציה הבאה וכול'.

כמה זמן מראש כדאי להגיע לשדה התעופה בסרי לנקה לפני טיסה מסרי לנקה לישראל?

ההמלצה הרשמית באתר של שדה התעופה הבינלאומי של קולומבו היא להגיע לפחות 3 שעות לפני שעת ההמראה. כדאי לקחת בחשבון עומסי תנועה אפשריים ולהוסיף מעט זמן ביטחון.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל