הזמנת כרטיסי טיסה למלטה

טיסות למלטה – השוואת מחירים וטיפים

אם אתם מתכננים חופשה במלטה או טיול למלטה מומלץ מאוד לקרוא את הכתבה הבאה, המדריך השלם על טיסות למלטה שיסייע לכם לאתר טיסות זולות למלטה במחירים המשתלמים ביותר. כאן תוכלו לקרוא גם השוואה בין חברות התעופה השונות איתן ניתן לטוס למלטה מישראל – באיזה סוג כרטיס טיסה למלטה ניתן להטיס הכי הרבה מטען, מה ההבדלים בין טיסות למלטה בחברות תעופה שונות מבחינת המקום לרגליים, הכיבוד בטיסה, מערכות הבידור ועוד פרטים חשובים שכדאי לקרוא לפני הזמנת כרטיסי טיסה

            הזמנת דילים למלטה        |        הזמנת טיולים מאורגנים למלטה

מלטה, מדינה קטנה וקסומה המורכבת מקבוצת איים בים התיכון, איננה רחוקה מישראל – טיסה למלטה אורכת כארבע שעות טיסה מישראל. מלטה עשירה בהיסטוריה, נופים מרהיבים וחופים צלולים. טיסות למלטה אינן יקרות וכיום ניתן לאתר טיסות זולות למלטה בקלות, באמצעות מנוע השוואת המחירים לטיסות לחו"ל שבדף זה, אשר מתעדכן אוטומטית במחירי טיסות ומועדיהן מול 728 חברות תעופה ברחבי העולם.

כדי לאתר טיסות למלטה בתאריכים הנוחים לכם ובמחירים הזולים ביותר יש למלא (באנגלית) את השדות השונים בטופס החיפוש של המנוע להשוואת מחירי טיסות שלמעלה. אם אתם מעוניינים בחיפוש טיסות למלטה הלוך חזור ליחצו על הכפתור return בפינה השמאלית העליונה של מנוע החיפוש (במקום הלחצן one way שנועד לחיפוש טיסות בכיוון אחד בלבד). בפינה הימנית העליונה ביחרו את מספר כרטיסי הטיסה שאתם מתכוונים להזמין – כמה כרטיסי טיסה למבוגרים (adults) וכמה כרטיסי טיסה לילדים (infants).

בשדה from, ודאו שמופיע שדה התעופה ממנו אתם מעוניינים לטוס (אם מדובר על נתב"ג – ודאו שמופיע בשדה זה tel aviv). בשדה to, כלומר יעד הטיסה, ודאו שמופיעה malta מלטה או את בירת מלטה ולטה, באנגלית – valletta. בשדה departure הכניסו את התאריך בו אתם מעוניינים להזמין טיסה למלטה ובשדה return את התאריך בו אתם רוצים לטוס חזור ממלטה לישראל.

המלצות לקריאה נוספת לפני חופשה במלטה –

השכרת רכב במלטה – השוואת מחירים ועצות למטייל 

10 מלונות מומלצים במלטה עם ילדים

מוניות במלטה והזמנת הסעה משדה התעופה

eSim ו-Sim למלטה – טיפים והמלצות למטייל

טיסות למלטה – מידע כללי

נמל התעופה הבינלאומי של ולטה עיר הבירה הוא היחיד במלטה והוא נמצא במרחק של כעשרים דקות נסיעה מולטה עצמה. בנמל התעופה יש מספר אוטובוסים שמגיעים למגוון יעדים באי. מונית לולטה תעלה לכם כ20 אירו. אפשר גם להזמין מראש את השירות המומלץ של קיויטקסי שמספק העברה משדה התעופה למלון

שדה התעופה המושקע של מלטה מאפשר לנוסעים לצפות בהמראות ובנחיתות מנקודת תצפית מיוחדת בקומה השלישית. במתחם יש מגוון חנויות ספרים, אופנה, תכשיטים וקוסמטיקה כמו גם מגוון מסעדות (KFC, ברגר קינג, הארד רוק קפה, מקדונלדס, סושי ועוד…).

תיירים יכולים להשתמש בעמדות ההטענה ובאינטרנט האלחוטי שבנמל התעופה ללא עלות.

בעת החיפוש אחר טיסות זולות למלטה תגלו שמספר האפשרויות מצומצם, אך האפשרויות הקיימות הן זולות ונוחות.

טיסה למלטה – השוואת חברות תעופה

טיסות ישירות למלטה עם אייר מלטה Air Malta

חברת התעופה הלאומית של מלטה אייר מלטה היא החברה היחידה שמציעה טיסות ישירות למלטה בקו נתב"ג – ולטה, ובכל זאת מדובר בטיסות זולות במיוחד עם שירות מקצועי סטנדרטי.

חברת אייר מלטה מתפעלת טיסה או שתיים בשבוע בקו תל אביב – מלטה, כאשר טיסות למלטה נוחתות בולטה בדרך כלל בשעות הבוקר, וטיסות ממלטה חזרה לתל אביב נוחתות בדרך כלל לפנות בוקר.

תוכלו למצוא טיסות זולות למלטה באייר מלטה (הלוך חזור) בעלות של בין כ270$ ל350$ לכרטיס בסיסי.

בעת ההזמנה, תוכלו לבחור מבין מספר סוגי כרטיסים למחלקת התיירים: הכרטיס הזול ביותר,  Go Light, לא כולל כבודה (לבטן המטוס) אלא תיק יד בלבד,  וכל שינוי בהזמנה יהיה כרוך בעמלה של 50 אירו (+הפרשי מחירים).

כרטיס הGo Smart כולל שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לבטן המטוס, שמירת מושב סטנדרטי מראש ללא עלות, ועמלת שינויים נמוכה יותר – 25 אירו בלבד.

כרטיס הGo Flex  הוא היקר ביותר, ומתאים למי שמעוניין בכרטיס גמיש יותר ותנאי הזמנה נוחים יותר. הכרטיסטיסה למלטה בפורמט זה כולל את האפשרות לשמור מושב סטנדרטי או מרווח יותר, שינוי ללא עמלה (חיוב על הפרשי מחירים בלבד) ושליחת מזוודה לבטן המטוס במשקל של עד 23 ק"ג.

נוסעי מחלקת עסקים בטיסה למלטה יכולים לשלוח מזוודה אחת או שתיים לבטן המטוס בהתאם לסוג הכרטיס שלהם. בנוסף, במחלקת עסקים מוגשת ארוחה (יש אפשרות להזמין ארוחות מיוחדות) ומשקאות חמים או קרים.

במחלקת התיירים הנוסעים בטיסה למלטה יקבלו חטיף (בדרך כלל לחמנייה) ובקבוק מים.

מלבד האוכל הכלול במחיר כרטיסי טיסה למלטה נוסעים מכל המחלקות יוכלו לרכוש חטיפים ומשקאות מתוך תפריט הSky Bar  של מלטה אייר.

נוסעים הטסים אל מלטה עם תינוק (עד גיל שנתיים) יוכלו לרכוש להם כרטיס טיסה למלטה בתעריף תינוק בתנאי שהתינוק לא מקבל מושב משלו. אם אתם מעדיפים מושב נפרד לתינוק, תצטרכו לרכוש מושב נוסף בתעריף שונה ולהביא לטיסה כיסא בטיחות אשר מאושר ע"י חברת התעופה (תוכלו לעשות זאת דרך מרכז השירות של החברה). כמו כן, תוכלו לשלוח עגלת תינוק מתקפלת לבטן המטוס ללא עלות.

טיסות זולות למלטה עם טיסת קונקשן בחברת אליטליה Alitalia

החיסרון היחיד של טיסות למלטה בחברת אייר מלטה הוא התדירות הנמוכה של טיסות בקו תל אביב – מלטה. אם אתם מתכננים חופשה במלטה בתאריכים שלא מסתדרים עם תאריכי טיסות למלטה באייר מלטה, תוכלו לבחור בחברת תעופה אחרת שמציעה טיסות למלטה בתדירות גבוהה יותר – עם עצירת ביניים (קונקשן) במדינה שלישית.

אפשרות מצוינת להזמנת טיסה למלטה עם קונקשן היא בחברת אליטליה, חברת התעופה הלאומית של איטליה, אשר מציעה טיסות זולות למלטה מתל אביב (כ300$-350$ לכרטיס הלוך-חזור) עם עצירת ביניים ברומא. זמני עצירת הביניים וההמתנה לקונקשן משתנים – החל מעצירה של שעתיים ועד לעצירות ארוכות הרבה יותר, כך שכדאי לשים לב לשעות המצוינות בפרטי הטיסה לפני ביצוע ההזמנה. בכל מקרה, נמל התעופה הבינלאומי של רומא (FCO) הוא נמל תעופה ענק עם מגוון חנויות אופנה, דיוטי פרי ומסעדות.

אורך הטיסה מתל אביב לרומא הוא כ3 שעות ו50 דקות, וטיסה מרומא למלטה כשעה וחצי.

אליטליה מציעה שלושה סוגי כרטיסי טיסה למלטה במחלקת תיירים, כאשר כל הסוגים כוללים שליחת מזוודה לבטן המטוס במשקל של עד 23 ק"ג, ועלייה למטוס עם תיק יד במשקל של עד 8 ק"ג.

כרטיס הEconomy Saver  הוא הזול ביותר, ולא ניתן לשנות או לבטל אותו. כרטיס הEconomy Classic  מאפשר שינויים בהזמנה אשר כרוכים בעמלה, אך לא מאפשר ביטולים.

כרטיס הEconomy Flex  הוא הגמיש ביותר מבין השלושה, ומאפשר שינויים בהזמנה ללא עמלה לפני היציאה (ייתכן שיחולו חיובים נוספים על הפרשי מחירים).

כרטיסי מחלקת העסקים מאפשרים לנוסעים לשלוח 2 מזוודות במשקל של עד 32 ק"ג לבטן המטוס. כרטיס הBusiness Flex  מאפשר שינויים בהזמנה ללא עמלה (ייתכן חיוב על הפרש מחירים).

בטיסה הארוכה (תל אביב – רומא ובחזרה) הנוסעים יקבלו כיבוד ומשקה קל. בזמן טיסה למלטה מרומא (הטיסה הקצרה) תוכלו לבקש כוס מים וקרקרים.

בחלק מהמטוסים תיהנו ממסכי בידור אישיים, אך בחלקם המסכים יהיו במעבר. כמו כן, תוכלו לבקש שמיכה וכרית מצוות הדיילים. מרווח המושב במחלקת התיירים באליטליה הוא בדרך כלל כ31 אינץ'.

אתם אתם מתכננים טיול במלטה עם תינוק תוכלו לרכוש כרטיס טיסה למלטה בתעריף תינוק, ללא מושב נפרד. אם ברצונכם להזמין מושב נפרד לתינוק, יהיה עליכם לרכוש מושב בתעריף של כרטיס לילד, ולדאוג לכיסא בטיחות מתאים לפי תקנות אליטליה.

טיסות למלטה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל